SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
lapoquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,
Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.
Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.
Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.
- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.
Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?![]()
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.Love is in the air!![]()
Dat moet je extra bijbetalen en kiezen voor bijv. DHL. Verder verzendt Banggood altijd binnen één of twee dagen geloof ik. Maar volgens mij is de Chinese Post de laatste tijd wel snel (tenminste, dat was een maand geleden het geval).quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.![]()
Banggood, Aurabuy, BiC, en dan DHL.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Of als je niet veel meer wilt betalen zorgen dat het via PostNL verstuurd wordt heb je het binnen twee weken binnen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dan ben je wel een enorme pechvogel. 6 dagen geleden een tablet besteld, ligt nu al in Nederland. Bijna alle zendingen van het laatste half jaar binnen max 15dagen in huis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.![]()
Ik heb de laatste 15 bestellingen via Banggood en Miniinthebox ALLEMAAL binnen 3 weken gehad en gemiddeld nog stuk sneller. Geluk? Misschien wel... Miniinthebox gemiddeld zelfs 8 dagen na verzenden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Gewoon China Air Mail
2. Welke eindbaas is bevoegd om de openingspost te veranderen?1ct-deals zijn tijdelijke acties voor promotionele doeleinden. Je betaalt daadwerkelijk niet meer dan 1 cent en krijgt daar dan een kleine gadget, vaak iets zoals een creditcard sized LED-lampje, een fluitje of oordopjes, voor. [u]Je kunt ernaar zoeken via de chinaprices.us zoekmachine door daar een onzinterm weg te filteren:quote:SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?1 links
[ klik ][/u]
Dat laatste stuk is niet meer relevant nadat de site is aangepast, scheelt weer wat leeswerk.![]()
Ik zou zeker voor Banggood gaan. Bij veel producten kan je bij shipping namelijk
Netherlands Direct Mail(untracked) aanklikken.
Deze heeft een gemiddelde levertijd van 3-7 dagen zeggen ze.
Kost gemiddeld denk ik 18 eurocent ofzo om deze shipping methode te kiezen.![]()
Een paar pagina's terug heb ik tegen iemand met een kapotte Cheerson CX-10 gezegd hoe je de propellers moest installeren maar ik was toch iets te snel. Het moet zo:
A1 & A2 are identical, as B1 & B2 are an exact match.
"A" props spin counter clockwise (CCW)
"B" props spin clockwise (CW)
if you are stand behind the quad with blue lights in front and red lights in back,
the rear motor on the right spins CW, need CW props, either B1 or B2, doesn't matter,
and the other CW prop will go on the top left motor diagonal to other CW motor.
The A1 & 2 props will go on the other 2 motors that are spinning CCW
En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:
Nooit verwacht maar 10x leuker om mee te vliegen dan een (grotere) heli.![]()
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl
iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay![]()
Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef marco_sire het volgende:
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl
iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay
Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697
[ Bericht 7% gewijzigd door Gunny op 24-08-2014 18:41:57 ]![]()
Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef KdwPPr het volgende:
En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
De CX-10 wil wel aardig.
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is ie leuker dan de V929?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:04 schreef shiznuts het volgende:
De CX-10 wil wel aardig.
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter.![]()
Hadden we het hier niet laatst over een ideaal Kindle e-reader?
Via Amazon dacht ik.
Iemand die de link nog heeft?
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik ben hem nu aan het overspuiten om hem beter te zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen.. Ben hem ook steeds kwijt in de tuin. Ik kan "redelijk" vliegen omdat ik al een 4 kanaals heli heb. Alleen ik vlieg vaak veel te wild waardoor het fout gaat. Zeker al 100+ crashes gehad.
![]()
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.quote:Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.Schiet niet op voor NLers.quote:kann leider nicht an die ausgewählte Adresse versandt werdenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
huifkar.de voor 12 euro dacht ik. weet niet oftie dan nog goedkoper isquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
[..]
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:
[..]
Schiet niet op voor NLers.![]()
![]()
http://www.amazon.de/gp/a(...)6&ref_=sr_1_3&sr=8-3quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.
Heb m na de tip hier gekocht, dmv Huifkar. Werkt super.![]()
http://www.bpostinternational.com/nl/contactquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.![]()
http://www.17track.net/en(...)m=TRACKINGNUMMERHIERquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.
(Logistics : E-Shipper)![]()
Moeder woont in Duitslandquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
[..]
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:
[..]
Schiet niet op voor NLers.
Thanks!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb een nieuw tafeltennisbatje nodig. Iemand wel is eentje in China besteld en welke? Je zou zeggen dat daar kwaliteit vandaan moet komen als je ze ziet spelen.. Ik wil wel iets fatsoenlijks![]()
Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb een nieuw tafeltennisbatje nodig. Iemand wel is eentje in China besteld en welke? Je zou zeggen dat daar kwaliteit vandaan moet komen als je ze ziet spelen.. Ik wil wel iets fatsoenlijksquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moeder woont in Duitsland
Thanks!Winning!
In Oostenrijk mag je ook gewoon bestellen (tegen iets van 41ct meer aan belasting, pfoe hey). Maar goed, voor die 49,- heb ik 'em nog sneller als ik 'em gewoon bij de Mediamarkt of Saturn haal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Top!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Gunny het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.
Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697![]()
Kreeg een mail van MP4nation dat deze in-ears in de sale zijn:
http://www.mp4nation.net/(...)-3da9240abb-28370305
En aangezien ze best positief beoordeeld worden koop ik maar een paar![]()
http://www.head-fi.org/t/724568/ivery-is-1-or-liberty-1-s/15![]()
Ik ben op zoek naar een slim-fit colbert/jasje. Iemand tips? Eventueel op maat?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
http://www.itailor.com/designsuits/quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een slim-fit colbert/jasje. Iemand tips? Eventueel op maat?
Iemand had daar een keer blousjes vandaan gehaald en was er best positief over.
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Hoi allen,
Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.
Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.
Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.
- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.
Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?![]()
in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,
Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?
En als je het scherm wilt blijven gebruiken zou ik die 50% refund pakken. Het alternatief is namelijk dat je het scherm moet terugsturen op eigen kosten voor een volle refund.![]()
Iemand die nog een Aliexpress winkeltje heeft met de ouderwetsche S11 speaker met goed geluid? Alles lijkt overspoelt met die plastic zooi.![]()
Nah, het scherm is gewoon geen OEM. Zelf heb ik bij het vervangen alleen een sensor gemold. Ik denk dat ik inderdaad maar genoegen moet nemen met 50%.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?
En als je het scherm wilt blijven gebruiken zou ik die 50% refund pakken. Het alternatief is namelijk dat je het scherm moet terugsturen op eigen kosten voor een volle refund.![]()
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.itailor.com/designsuits/
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.![]()
[/quote]Bedankt voor je reactie. Ik ben gaan zoeken maar kan geen "kwaliteitskenmerken' ontdekken. Ik wil de beste kopen, verwacht dat dit nooit duurder dan 50-100 euro kan worden. Alleen de duurste uit de shop zien er vrij gaar uit:quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.
http://www.aliexpress.com(...)rade/2027139490.html (lijkt niet eens rubber op te zitten)
http://www.aliexpress.com(...)cket/1885400111.html
http://www.aliexpress.com(...)late/1065625789.html (deze lijkt ok maar aangezien mijn chinees niet super is kan ik maar weinig nuttige informatie uit de advertentie halen).
Toevallig geen tafeltennissers aanwezig hier die mij kunnen vertellen waar ik op moet letten?![]()
MITB probeert NSB-sloganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn 8 XPB's van eforchina waren ook echtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:04 schreef tokko1 het volgende:
Yes, mijn Xiaomi powerbank van Eforchina is echt.
Zowel de uiterlijke kenmerken van het doosje en het appraat kloppen en de "code check" ook.
[ afbeelding ]
Wel jammer dat ze duurder zijn gemaakt, ze waren eerst 12 euro
(komt omdat ze eerst niet door hadden dat ze alle bestellingen met 'free shipping' moesten upgraden naar PostNL ivm batterijen)![]()
Waar ik het had besteld hebben ze mooi 9 euro op het pakketje gezet ipv 90.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef slaveloos het volgende:
potverdorie eindelijk mijn doogee 800 in nederland, krijg ik een brief van postnl met waardebepaling etc. Wat kan ik het beste doen? de werkelijke waarde opgeven?
En de micro sim was ook maar 0.52 ipv 5.20Er waren een paar dingetjes zoals de batterij duur en de wifi maar beide bleek een software fout te zijn. En dat was heel eenvoudig op te lossen door een paar settings in de telefoon anders te zetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:38 schreef bartvangils het volgende: [..] Inderdaad, m'n vrouw haar Doogee DG350 is ook top! ongelooflijk zo'n mooi toestel voor zo'n prijs. Niet te verwonderen dat Apple en Samsung mega-winsten maken...
Al hoewel ik er denk ik nog wel een batterij bij koop. Is altijd fijn om een extra batterij bij je te hebben.
Ik ga zeker meer duurdere dingen via dit soort webshops kopen, mocht ik het nodig hebben. In plaats van kleine meuk.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Klopt. Die had ik al gezien toen ze 'new arrival' waren, een week of twee/drie geleden. Toen meteen goedkoper van AliExpress besteld. Zou hier spoedig moeten zijn, misschien straks bij thuiskomst dat ik al een notification heb dat er afgehaald mag worden...quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)-3da9240abb-28370305
En aangezien ze best positief beoordeeld worden koop ik maar een paar![]()
http://www.head-fi.org/t/724568/ivery-is-1-or-liberty-1-s/15
Heb persoonlijk trouwens het ongegronde vermoeden dat dat het origineel is waar de Brainwavz Delta op gebaseerd zijn...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
MITB probeert NSB-sloganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.itailor.com/designsuits/
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.
Niets anders dan lof voor die webshop.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.Dit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.
50 euro ben je klaar voor een slim-fit jasje.YouTube
Vlaggetjes weekquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.
Niets anders dan lof voor die webshop.
[..]
[..]
Dit.
50 euro ben je klaar voor een slim-fit jasje.![]()
Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet![]()
![]()
Pak gewoon laten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vlaggetjes week![]()
Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet
Derest gewoon je merken vinden.Ajax Amsterdam![]()
Google Cardboard van aurabuy binnen, even in elkaar gezet en moet zeggen, leuk speelgoed. Wel vervelend dat het hoofdmenu scrollend is. Dat maakt het selecteren wat lastiger. Merk ook in bijvoorbeeld de Youtube player dat hij wat neiging heeft om door te draaien.
Waar kan zoiets aan liggen?![]()
Bij itailor is alles strak op maat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vlaggetjes week![]()
Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet
Mits je jezelf goed weet op te meten/laten meten.YouTube
Aangezien mijn dochtertje mijn oordopjes opgegeten heeft, heb ik nieuwe nodig. Iemand een best buy voor 20 a 30 euro?![]()
![]()
Ik zie overal de Pistons voorbijkomen van Xiaomi. Even in de vorige delen zoeken dan zal je de info vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Aangezien mijn dochtertje mijn oordopjes opgegeten heeft, heb ik nieuwe nodig. Iemand een best buy voor 20 a 30 euro?![]()
Awei ES800m al is geprobeerd?
cheap, maar zeker goede kwaliteit..
al kun je voor jou budget misschien wel wat betere halen nog..![]()
Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:21 schreef Gerlofm het volgende:
Ik zou zeker voor Banggood gaan. Bij veel producten kan je bij shipping namelijk
Netherlands Direct Mail(untracked) aanklikken.
Deze heeft een gemiddelde levertijd van 3-7 dagen zeggen ze.
Kost gemiddeld denk ik 18 eurocent ofzo om deze shipping methode te kiezen.Love is in the air!![]()
Als je ingelogd bent, in de winkelwagen bij verzendopties.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.![]()
ja inderdaad normaal gaat het ook goed, maar er was al eerder iets mis gegaan met de bezorging. Wellicht bij de tweede verzending vergeten een waarde erop te zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Waar ik het had besteld hebben ze mooi 9 euro op het pakketje gezet ipv 90.
En de micro sim was ook maar 0.52 ipv 5.20
Blijkt dat het me zo'n kleine 30 euro zal worden en dan is de de telefoon zon 120 euro. nog steeds niet duur voor zo'n telefoon. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit heb, dus het valt wel mee.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Even wat dingen besteld
Wetsteen #400 & #1500
Wetsteen #3000 & #10000
enquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:
http://www.mp4nation.net/(...)-3da9240abb-28370305Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Voor het eerst dat een pakketje via België loopt, maar die zal deze week wel binnenkomen
YouTube
Weet iemand wat er met cssbuy aan de hand is? Reageren al weken niet meer op mijn notes en ook mijn refund aanvragen negeren ze.![]()
op skype zijn ze wel online, probeer dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand wat er met cssbuy aan de hand is? Reageren al weken niet meer op mijn notes en ook mijn refund aanvragen negeren ze.![]()
Ik heb de ivery besteld. Voor dat geld kan je je geen buil vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef N22 het volgende:
Even wat dingen besteld
Wetsteen #400 & #1500
Wetsteen #3000 & #10000
en
[..]![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op skype zijn ze wel online, probeer dat?Welke van de 5 cssbuy's is het degene die online is?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op skype zijn ze wel online, probeer dat?![]()
Ik heb ooit eens zo'n ding gekocht voor 45 euro en ik mag blij zijn als ik hem langer dan 5 seconden in de lucht hou. Snap er helemaal niks van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef KdwPPr het volgende:
Een paar pagina's terug heb ik tegen iemand met een kapotte Cheerson CX-10 gezegd hoe je de propellers moest installeren maar ik was toch iets te snel. Het moet zo:
A1 & A2 are identical, as B1 & B2 are an exact match.
"A" props spin counter clockwise (CCW)
"B" props spin clockwise (CW)
if you are stand behind the quad with blue lights in front and red lights in back,
the rear motor on the right spins CW, need CW props, either B1 or B2, doesn't matter,
and the other CW prop will go on the top left motor diagonal to other CW motor.
The A1 & 2 props will go on the other 2 motors that are spinning CCW
Nooit verwacht maar 10x leuker om mee te vliegen dan een (grotere) heli.
Heeft iemand hier eigenlijk nog iets gewonnen met die MVP actie die nu gaande is? Ik heb 3 MVP orders helaas voor de actie geplaatst. Net nog even een aanstekertje gekocht om toch mee te doen. Maar niks natuurlijk.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Raar, ik moet de mijne wel elke keer trimmen helaas maar als dat is gebeurd vliegt ie perfect.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens zo'n ding gekocht voor 45 euro en ik mag blij zijn als ik hem langer dan 5 seconden in de lucht hou. Snap er helemaal niks van.
Heeft iemand hier eigenlijk nog iets gewonnen met die MVP actie die nu gaande is? Ik heb 3 MVP orders helaas voor de actie geplaatst. Net nog even een aanstekertje gekocht om toch mee te doen. Maar niks natuurlijk.
MVP actie? Weet ik niks vanaf?
Heb gisteren ook mijn nieuwe laadkabel voor Ipad Air binnen gekregen van MITB. Wat een drama. Als ik de ipad gebruik loopt de stroom terug, en als ik hem weg leg mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in![]()
![]()
Hoe trim je zo'n ding dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:09 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Raar, ik moet de mijne wel elke keer trimmen helaas maar als dat is gebeurd vliegt ie perfect.
Heb gisteren ook mijn nieuwe laadkabel voor Ipad Air binnen gekregen van MITB. Wat een drama. Als ik de ipad gebruik loopt de stroom terug, en als ik hem weg leg mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in
En als iets niet werkt dan moet je gewoon je geld terug vragen.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Dit legt waarschijnlijk aan de verbinding van de sensecontacten (D- D+) van de USB.. Apple verwacht daar een kleine spanning en de Chinese laders hebben deze meestal kortgesloten (evt met een weerstand) waardoor daar 0V staat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:09 schreef KdwPPr het volgende:
................. mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in
[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 26-08-2014 07:52:13 ]![]()
Ook een quadcopter? Die houd je zelfs ongetrimd wel langer in de lucht dan 5 seconden. Zelf haal ik geen minuut omdat ik vroeg of laat crash of hem snel naar beneden moet laten gaan omdat ie dreigt weg te vliegen door mijn slechte controle.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 03:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb ooit eens zo'n ding gekocht voor 45 euro en ik mag blij zijn als ik hem langer dan 5 seconden in de lucht hou. Snap er helemaal niks van.
Ja een quadcopter. Ik kan hem wel lang in de lucht houden maar dan moet ik heel hoog gaan en raak ik hem makkelijk kwijt. Ik kan hem niet in de lucht houden en er dus ook echt controle over houden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ook een quadcopter? Die houd je zelfs ongetrimd wel langer in de lucht dan 5 seconden. Zelf haal ik geen minuut omdat ik vroeg of laat crash of hem snel naar beneden moet laten gaan omdat ie dreigt weg te vliegen door mijn slechte controle.
Maar ik moet er maar weer eens goed voor gaan zitten. Was er namelijk al erg snel klaar mee na hem 2x kwijt te raken.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.Daarom heb ik bij DX zo een USB laadmetertje gekocht. Kan ik eens kijken welke USB kabels nou een beetje vlot laden en welke niet. Kan ik eens gaan opruimen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:09 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Raar, ik moet de mijne wel elke keer trimmen helaas maar als dat is gebeurd vliegt ie perfect.
Heb gisteren ook mijn nieuwe laadkabel voor Ipad Air binnen gekregen van MITB. Wat een drama. Als ik de ipad gebruik loopt de stroom terug, en als ik hem weg leg mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in![]()
Ik heb nu ook die Infrared point-n-shoot thermometer.
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
handig voor in de winter, even je handen op de router leggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).![]()
En voor de volledigheid even de URL naar dit product mocht je ook hier je geld aan uit willen geven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).
http://www.tmart.com/Infr(...)g-Black_p170464.html
De review van Downstar:
en de coupon "summer" voor 5% korting (als je hem al eerder gebruikt hebt even nieuwe account aanmaken)![]()
Ik heb die die Iemand91 ook heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:
Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel...
[..]quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oh ja dat is een iets andere. Zou leuk zijn als iemand beide heeft en dan van dezelfde objecten de temperatuur opmeten. Kijken of er verschil zit tussen de twee en hoe groot dat verschil is.![]()
Voor het eerst dat een eBay-shop mijn bestelling pas na 10 dagen verstuurt i.p.v. na 2 minuten al het mailtje dat het is verzonden (al is dat ook onzin door PayPal-policies)![]()
![]()
Welkom bij de club, loop je er nu ook de hele dag mee te klotenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).?
shiz is af en toe wel eens bij mij in de buurt, moet die hem maar mee nemen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef Skiet het volgende:
Oh ja dat is een iets andere. Zou leuk zijn als iemand beide heeft en dan van dezelfde objecten de temperatuur opmeten. Kijken of er verschil zit tussen de twee en hoe groot dat verschil is.
kan ik samen met shiz eieren gaan laseren...![]()
![]()
![]()
Damn, net die earson 151 binnen (UK warehouse, 2 dagen :p)
zette hem even aan op werk. De hele tent schrok zich lam van het geluid.
Dat gaat nog een leuke gadget worden op menig weekendje weg![]()
![]()
Had hetzelfde probleem paar weken geleden. Product werd maar niet verstuurd en regaeren deden ze ineens ook niet meer. Uiteindelijk maar dispute via paypal aangemaakt en wat ik kon zien hebben ze daar ook nooit op gereageerd, geld van beide stortingen terug gekregen van paypal.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Trimmen is toch wel de basis van RC vliegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 04:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoe trim je zo'n ding dan?
En als iets niet werkt dan moet je gewoon je geld terug vragen.. En is heel simpel bij de Cheerson CX-10.
Vliegt ie automatisch naar voren dan trim je naar achteren met het middelste trim knopje. En naar voren omgekeerd.
Vliegt ie automatisch naar links dan trim je dus naar rechts met het knopje rechtsonder. En vliegt ie naar rechts dan trim je dus naar links.
Het is natuurlijk wel handig als je hem redelijk in de lucht kan houden en ondertussen kan trimmen maar dat komt wel als je wat vaker vliegt. En als je eenmaal de afwijking van je eigen Cheerson weet dan kan je hem aanzetten en gelijk trimmen. Ik moet zelf bijvoorbeeld 6 tikken naar voren trimmen en 3 naar links. Maar blijft gaar dat je die trim settings niet op kan slaan. Succes.
http://i00.i.aliimg.com/w(...)ote-Control-Toys.jpg
edit: plaatje is mode 1 i.p.v. mode 2 zie ik nu (gas geven met rechts) maar dat maakt voor het trimmen niet uit bij deze quadcopter![]()
![]()
YES mijn pakje van miniinthebox zijn binnen.
Kheb een s4 tempered glas protector gekocht. Van 5.13 min 5 = 0.13![]()
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Zal eens kijken of ik het werkend krijg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Trimmen is toch wel de basis van RC vliegen. En is heel simpel bij de Cheerson CX-10.
Vliegt ie automatisch naar voren dan trim je naar achteren met het middelste trim knopje. En naar voren omgekeerd.
Vliegt ie automatisch naar links dan trim je dus naar rechts met het knopje rechtsonder. En vliegt ie naar rechts dan trim je dus naar links.
Het is natuurlijk wel handig als je hem redelijk in de lucht kan houden en ondertussen kan trimmen maar dat komt wel als je wat vaker vliegt. En als je eenmaal de afwijking van je eigen Cheerson weet dan kan je hem aanzetten en gelijk trimmen. Ik moet zelf bijvoorbeeld 6 tikken naar voren trimmen en 3 naar links. Maar blijft gaar dat je die trim settings niet op kan slaan. Succes.
http://i00.i.aliimg.com/w(...)ote-Control-Toys.jpg
edit: plaatje is mode 1 i.p.v. mode 2 zie ik nu (gas geven met rechts) maar dat maakt voor het trimmen niet uit bij deze quadcopterOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef alxzhu het volgende:
YES mijn pakje van miniinthebox zijn binnen.
Kheb een s4 tempered glas protector gekocht. Van 5.13 min 5 = 0.13
Hier is die ook langs geweest![]()
![]()
Hier is net een muis geleverd door MITB. Nooit besteld, zal wel gratis bij een product zitten want had er ook al een bij me bluetooth speaker gehad. Wel raar dat alleen die muis wordt afgeleverd en niet het product dat erbij hoort.
[ Bericht 25% gewijzigd door KdwPPr op 26-08-2014 15:19:06 ]![]()
Iemand uit dit topic die een OnePlus invite nodig heeft?
Gone
[ Bericht 25% gewijzigd door EugeneKrabs op 26-08-2014 16:57:48 ]![]()
Inderdaad, je moet ingelogd zijn. Dan the Netherlands aanklikken en dan shipment method aanklikken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.
Bij sommige producten is dat zelfs gratis!
Onduidelijk bij welke producten dat gratis is.![]()
Wie kan mij een leuke beginners-quadcopter aanraden? Zat zelf te denken aan de Cheerson X10.
Waar is die op dit moment het goedkoopste? Of is er een andere, betere in deze prijsklasse?![]()
BG, met coupon rond de 15 euro.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wie kan mij een leuke beginners-quadcopter aanraden? Zat zelf te denken aan de Cheerson X10.
Waar is die op dit moment het goedkoopste? Of is er een andere, betere in deze prijsklasse?![]()
Mijne ook, wilde ik video maken, doet hij opeens weer wat! Klote, want hij doet het niet altijd goed. Gelukkig heb ik al een filmpje gemaakt vóór hij het weer deed. Wil gewoon een nieuwe, hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
omg omg omg
m'n Earson was overleden en Banggood stuurde me een nieuwe en nu opeens werkt ie weer![]()
![]()
![]()
Coupon: GOODBG (5% op die quadcopter)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Welke coupon? b185f7 ?
En ik hoorde iemand over snelle shipping bij BG voor 18 cent o.i.d?
Snelle shipping is 'NL Direct'![]()
Thx! En die NL Direct, waar vindt ik dat? Bij checkout staat die niet in het rijtje. En al helemaal niet voor 18ctquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Coupon: GOODBG (5% op die quadcopter)
Snelle shipping is 'NL Direct'![]()
![]()
Dan kan het misschien niet bij dat productquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Thx! En die NL Direct, waar vindt ik dat? Bij checkout staat die niet in het rijtje. En al helemaal niet voor 18ct![]()
![]()
Ok besteldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan kan het misschien niet bij dat product![]()
![]()
![]()
Zo, tweede paar ES800M heeft vanochtend de geest gelatenVorige week toevallig net twee paar binnen gekregen, dus dat komt goed uit.
Er valt me alleen iets op, de audiojack is veranderd.
(Foto's in spoilers)
Met dit type ben ik bekend, deze hadden mijn eerste twee paar ES800M:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter zit er op deze twee paar zo'n stekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De platte kabel voelt ook iets gladder aan. Heb ik hier te maken met namaak of is de audiojack gewoon vernieuwd?
Dit zijn wat foto's van de verpakking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle paren zijn aangeschaft bij Tinydeal overigens.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik ben ingelogd bij Banggood.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:12 schreef Gerlofm het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet ingelogd zijn. Dan the Netherlands aanklikken en dan shipment method aanklikken.
Bij sommige producten is dat zelfs gratis!
Onduidelijk bij welke producten dat gratis is.
Enige gratis optie die ik kan kiezen is : Air Mail Register - Free Shipping
Daarnaarna alleen een optie voor 10 euro + duurder....
Zie geen andere optiesLove is in the air!![]()
Even geprobeerd met een goedkoop item, maar kan ik gewoon kiezen uit meerdere opties. Waaronder dus ook NL direct.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik ben ingelogd bij Banggood.
Enige gratis optie die ik kan kiezen is : Air Mail Register - Free Shipping
Daarnaarna alleen een optie voor 10 euro + duurder....
Zie geen andere opties![]()
waar zie je die optie dan? Ik zie alleen een optie (drop-down box met 7-25 dagen verzending)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef Gunny het volgende:
[..]
Even geprobeerd met een goedkoop item, maar kan ik gewoon kiezen uit meerdere opties. Waaronder dus ook NL direct.Love is in the air!![]()
Kan niet met alle items, sommige (duurdere) dingen kan het weer niet. Ligt net per item (ook i.v.m. bepaalde regels over het verzenden van accu's en dergelijke).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Landgeld het volgende:
[..]
waar zie je die optie dan? Ik zie alleen een optie (drop-down box met 7-25 dagen verzending)![]()
Ik kon het zelfs met een tablet van 190 dollar kiezen. Maar het inderdaad soms wel random. Snappen doe ik dat nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan niet met alle items, sommige (duurdere) dingen kan het weer niet. Ligt net per item (ook i.v.m. bepaalde regels over het verzenden van accu's en dergelijke).![]()
![]()
Xiaomi 10400mah model.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef pahlawan het volgende:
wat is momenteel een goede powerbank? voor opladen telefoon en op ipad mini
Tenminste, ik dacht dat het 10400mah was.![]()
Yup! Ik heb de echte van Banggood binnen. Het was een originele!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Xiaomi 10400mah model.
Tenminste, ik dacht dat het 10400mah was.Heb hem opengemaakt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Bestellen jullie hoesjes erbij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yup! Ik heb de echte van Banggood binnen. Het was een originele!Heb hem opengemaakt.
![]()
Neuh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bestellen jullie hoesjes erbij?![]()
Oké want ik vond deze op ebayquote:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19f273c539
Best goedkoop ivht banggood/DX![]()
Wss namaakquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oké want ik vond deze op ebay
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19f273c539
Best goedkoop ivht banggood/DXYou can't be late if you don't show up.![]()
Waarom een hoesje? Het is een powerbank? Het is niet alsof deze tientallen jaren goed gaat, super mooi moet blijven of wat dan ook. Zo lang hij maar compact is.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Waarom het is een powerbank? Over twee jaar is de accu waarschijnlijk op en gooi je hem wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maakt me echt niet uit met hoesjesals het maar wat krassen bespaart
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Iemand met een chinese webshop waar ik een tegoedbon kan kopen (om aan iemand cadeau te doen)?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom het is een powerbank? Over twee jaar is de accu waarschijnlijk op en gooi je hem wegPfff. Je bent gewoon jaloers dat je niet zo'n mooie accessoire hebt.
Is trouwens 19 CNY, zo'n silicon cover.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb er een in mijn tasquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]Pfff. Je bent gewoon jaloers dat je niet zo'n mooie accessoire hebt.
[ afbeelding ]
Is trouwens 19 CNY, zo'n silicon cover.
http://www.dinodirect.com/GiftCard/quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Zith het volgende:
Iemand met een chinese webshop waar ik een tegoedbon kan kopen (om aan iemand cadeau te doen)?
Of https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html zodat ze zelf kunnen kiezen welke shop ze gebruiken.![]()
Ik heb hem ook van daarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Yup! Ik heb de echte van Banggood binnen. Het was een originele!Heb hem opengemaakt.
Nee, dat vind ik echt grote onzin. Het is een gebruiksvoorwerp van nog geen twee tientjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bestellen jullie hoesjes erbij?![]()
![]()
I know maar je wil niet weten hoe m'n zusje met spullen omgaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van daar
[..]
Nee, dat vind ik echt grote onzin. Het is een gebruiksvoorwerp van nog geen twee tientjes![]()
Excuseer, de pagina wou niet laden dus ging er van uit dat het om een powerbank ging :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maakt me echt niet uit met hoesjesals het maar wat krassen bespaart
You can't be late if you don't show up.![]()
Geef de antwoorden evenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:56 schreef julius123 het volgende:
Iemand de DX quiz al gedaan?
http://services.dx.com/qu(...)paign=201408dxquizNL. Scheelt ons zoekwerk
![]()
HKquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:31 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Geef de antwoorden even. Scheelt ons zoekwerk
Chinese Thee
DX Brazil
Zaklampen, flashkaarten en lasers
????????
Sony
2016
1921 video's![]()
Leugensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
HK
Chinese Thee
DX Brazil
Zaklampen, flashkaarten en lasers
????????
Sony
2016
1921 video'shet zijn 1920 video's.
http://www.socialbakers.c(...)hannel/dealextremedv![]()
als ik m'n muis boven 'DealExtremeDV' hou, staat er 1921 video'squote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:48 schreef P4tje het volgende:
[..]
Leugenshet zijn 1920 video's.
http://www.socialbakers.c(...)hannel/dealextremedv
hier bijvoorbeeld![]()
druk je er 4 nieuwe 18650's in en kan je weer vooruit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom het is een powerbank? Over twee jaar is de accu waarschijnlijk op en gooi je hem wegHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
6 valt af, 29 lijkt me veel tenzij er een groepsfoto in zit. Op de voorbeeldfoto's zijn ze vaak samen, twijfel tussen 10 en 16.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
Weet iemand het antwoord al van die kalendervraag?![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:20 schreef Zith het volgende:
Iemand met een chinese webshop waar ik een tegoedbon kan kopen (om aan iemand cadeau te doen)?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Iemand die al eens heeft uitgezocht hoe het kan dat een postbode een pakketje soms direct afgeeft op het postkantoor, en soms een "niet thuis code" gebruikt?
Vaak heb ik een briefje waarop staat dat ik het de volgende dag kan afhalen op het postkantoor (hier is dat gelukkig direct al) maar ook nu weer heb ik een papiertje gekregen met een niet thuis code.
Anyone?
Zullen het horloge zijn, en statief voor SJ4000.YouTube
Ik heb nog nooit een niet-thuis code ontvangen, waardoor m'n mijnpakket profiel op 90% blijft
Edit, onee je moet online shoppen met mijnpakket voor de laatste 10%![]()
![]()
Ik denk dat hier de vloer eerder kapot gaat dan het apparaat zelfquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
I know maar je wil niet weten hoe m'n zusje met spullen omgaat![]()
![]()
![]()
Jwt togh.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die al eens heeft uitgezocht hoe het kan dat een postbode een pakketje soms direct afgeeft op het postkantoor, en soms een "niet thuis code" gebruikt?
Vaak heb ik een briefje waarop staat dat ik het de volgende dag kan afhalen op het postkantoor (hier is dat gelukkig direct al) maar ook nu weer heb ik een papiertje gekregen met een niet thuis code.
Anyone?
zijn er 16, heb de kalender ergens online gevonden en geteldquote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:11 schreef P4tje het volgende:
[..]
6 valt af, 29 lijkt me veel tenzij er een groepsfoto in zit. Op de voorbeeldfoto's zijn ze vaak samen, twijfel tussen 10 en 16.![]()
Aight! Goed gegokt!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:50 schreef julius123 het volgende:
[..]
zijn er 16, heb de kalender ergens online gevonden en geteld
Voor de liefhebbers van de o zo befaamde 1ct deals:
Er is er weer eentje:
http://www.aurabuy.com/1m(...)-assorted-color.html
En morgen een nieuwe (telefoonhouder) en over 3 dagen nog een nieuwe (finger lights)
Zie ook de volgende link:
http://www.aurabuy.com/topic/specialdeal.htmlVoor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com![]()
Weet iemand toevallig of deze oortjes goed zijn? (Wil ze kopen door de bluetooth functie)
http://www.focalprice.com(...)_Earphones_with.html![]()
Hmmmm, vandaag m'n xiaomi powerbank binnen gekregen. Alles lijkt fake, kleuren van USB poort e.d en donkere cijfers 10400. Alleen de code klopt wel.
Heb hem van banggood. Iemand een idee wat te doen?![]()
Werkt pass through charging? (iets opladen terwijl de XPB wordt opgeladen?)quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmmm, vandaag m'n xiaomi powerbank binnen gekregen. Alles lijkt fake, kleuren van USB poort e.d en donkere cijfers 10400. Alleen de code klopt wel.
Code niet al meermaals bekeken? Staat er als het goed is bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Heb hem van banggood. Iemand een idee wat te doen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ja dat werkt welquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Werkt pass through charging? (iets opladen terwijl de XPB wordt opgeladen?)![]()
Hmm, kan je een paar foto's hier plaatsen?quote:
Ben benieuwd of ie verschilt van de originele..
Normaal gesproken werkt dat niet als ie fake is..![]()
Ik krijg een grote groene vink en verder Chinese tekensquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Code niet al meermaals bekeken? Staat er als het goed is bij.![]()
Tekens even door translate gooien?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik krijg een grote groene vink en verder Chinese tekensMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ziet er "echt" uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:10 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refundquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:00 schreef kikoooooo het volgende:
Done. Gaf aan dat ik 2x opgevraagd heb. En dat kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tekens even door translate gooien?
Net een groene vink nu een uitroepteken.
Hij zal wel echt zijn dan![]()
dank. Heb ik gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refund![]()
![]()
Gekocht, Aura Buy ken ik echter niet maar voor 0,01 EUR durf ik dat wel aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:28 schreef mnielsm het volgende:
Voor de liefhebbers van de o zo befaamde 1ct deals:
Er is er weer eentje:
http://www.aurabuy.com/1m(...)-assorted-color.html
En morgen een nieuwe (telefoonhouder) en over 3 dagen nog een nieuwe (finger lights)
Zie ook de volgende link:
http://www.aurabuy.com/topic/specialdeal.htmlDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Hmm de micro USB vorm klopt niet, maar ik heb ook donkere tekst? Ook mijn USB is donker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.
[ afbeelding ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Sold outquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gekocht, Aura Buy ken ik echter niet maar voor 0,01 EUR durf ik dat wel aan.![]()
Hmm, dan ben ik misschien ook bang dat ik een neppe heb![]()
Zal deze week, als ik thuis ben, even kijken of ik wel een witte USB-poort heb..![]()
Hmz, raar. Wellicht hebben ze het aangepast (kan het mij niet voorstellen).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Done. Gaf aan dat ik 2x opgevraagd heb. En dat klopt
Net een groene vink nu een uitroepteken.
Hij zal wel echt zijn dan
Meer over fakes:
http://en.miui.com/thread-19104-1-1.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef nodig het volgende:
Hmm, dan ben ik misschien ook bang dat ik een neppe heb![]()
Zal deze week, als ik thuis ben, even kijken of ik wel een witte USB-poort heb..![]()
Check ook even de usb kabel die je erbij hebt gekregen, hier hoort geen MI logo op te zitten, en deze hoort wel zwart te zijn van binnen (usb poort). Verder zijn er nog een aantal dingen:
-lampjes moeten niet fel zijn op de powerbank (bij de echte zit er een soort papiertje op zodat het wat dimt)
-als je hem kort sluit met de usb kabel horen de lichtjes uit te blijven![]()
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dit doet hij dus niet. Ook gaat hij direct chargen wanneer hij eraan wordt gehangen. Ik heb 'm open gemaakt en het zag er hetzelfde uit als bij een echte. Het enige wat niet klopt is de lichte tekst.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
True dat, ik had er daar één van. Volgens mij is er ook nog iets dat je hem oplaadt, en als je de powerknop indrukt moeten de lampjes uitgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef rene90 het volgende:
Check ook even de usb kabel die je erbij hebt gekregen, hier hoort geen MI logo op te zitten, en deze hoort wel zwart te zijn van binnen (usb poort). Verder zijn er nog een aantal dingen:
-lampjes moeten niet fel zijn op de powerbank (bij de echte zit er een soort papiertje op zodat het wat dimt)
-als je hem kort sluit met de usb kabel horen de lichtjes uit te blijvenBedankt voor alle adviezen. Ik ga deze punten zeker even controlerenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.![]()
![]()
Bij mijn neppe ging hij ook direct chargen, en gingen de lampjes uit bij kortsluiten. Toch een fake, als je hem open hebt kan je het heel simpel zien. Zijn het batterijen met gewoon serienummers erop? Samsung of LG, en hoe ziet het circuit bordje eruit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit doet hij dus niet. Ook gaat hij direct chargen wanneer hij eraan wordt gehangen. Ik heb 'm open gemaakt en het zag er hetzelfde uit als bij een echte. Het enige wat niet klopt is de lichte tekst.
Is het trouwens niet zo dat bij een "grijze" versie de tekst ook wat donkerder is bijvoorbeeld? Verder is er wel te lezen op het forum van xiaomi dat blijkbaar ook fake ones een 'genuine code' weten te krijgen. Dus tja, wil je het echt zeker weten moet je hem gewoon open maken als je twijfels hebt.
En er is ook een user die een 'real' powerbank heeft die donkere usb poorten heeft, het lijkt er dus op dat xiaomi nieuwe versies heeft gemaakt.
http://en.miui.com/forum.(...)tid=19104&pid=660422
[ Bericht 9% gewijzigd door rene90 op 27-08-2014 22:49:22 ]![]()
Dit klopt allemaal. Lijkt dus toch echt te zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef rene90 het volgende:
-als je hem kort sluit met de usb kabel horen de lichtjes uit te blijven![]()
Mijne werkt dus prima, maar toch maar even een e-mail gestuurd. Wat mij het meeste opvalt aan de foto boven is dat de USB poort gewoon totaal niet matched met de cutout. Ben benieuwd hoe Banggood dit gaat afhandelen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Heb die van mij maar opengemaakt. Heb de goede cellen er in (en temp sensor) dus 99.9% echt.
We have contact with mail please wait 3-7 days it should be there soon have patience
DX. Die meuk ligt nog in de Filipijnen. Zeg sorry en biedt compensatie. Ben er ook op die manier op in gegaan.
Tenzij de tracking niet is geupdate. Zou al sinds de 1e/11e daar zijn (7 losse powerbank bestellingen). Zou ook gek zijn.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik heb geen juiste schroevendraaier hier helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:25 schreef RobertNL het volgende:
Heb die van mij maar opengemaakt. Heb de goede cellen er in (en temp sensor) dus 99.9% echt.
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:19 schreef N22 het volgende:
Zo, tweede paar ES800M heeft vanochtend de geest gelatenVorige week toevallig net twee paar binnen gekregen, dus dat komt goed uit.
Er valt me alleen iets op, de audiojack is veranderd.
(Foto's in spoilers)
Met dit type ben ik bekend, deze hadden mijn eerste twee paar ES800M:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter zit er op deze twee paar zo'n stekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De platte kabel voelt ook iets gladder aan. Heb ik hier te maken met namaak of is de audiojack gewoon vernieuwd?
Dit zijn wat foto's van de verpakking:Hoop dat ze die stekker hebben aangepast. Die L plug vind ik veel fijner namelijk die rechte pluggen gaan altijd stuk bij omdat ik em vrijwel altijd in mijn zak hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle paren zijn aangeschaft bij Tinydeal overigens.![]()
Over die powerbank van BG, welke kleur heb je? Ik heb die donker "grijze" van BG alles lijkt verder echt op de text op de onderzijde na, maar dat zou niet zo vreemd zijn aangezien hij donkerder van kleur is. Codes etc. Klopte ook allemaal bij mij.![]()
Ik heb deze http://m.banggood.com/Ori(...)Silver-p-923637.html in gray
Bij mij kloppen dus de USB poorten en de tekst 10400 niet
Functies kloppen allemaal, kabeltje klopt, code klopt.
Heb helaas geen passende schroevendraaier.![]()
Heb mijne van http://xiaomi.tmall.com , hoef ik niet zo moeilijk te lopen doen of 'ie nou echt is of niet.
Clearblue, dan weet je het zeker.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben het volledig met je eens hoor, ik prefereer zo'n L-plug om precies dezelfde reden. Het paar wat net stuk is bij mij is bij ook precies bij de rechte plug stuk gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:54 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hoop dat ze die stekker hebben aangepast. Die L plug vind ik veel fijner namelijk die rechte pluggen gaan altijd stuk bij omdat ik em vrijwel altijd in mijn zak heb![]()
Het viel me gewoon op, een mooie grijze plug met de tekst Awei er op is opeens vervangen met een naamloze, zwarte L-plug.
Ik moet zeggen dat het geluid een stuk harder lijkt met dit nieuwe type ES800M. Elke keer als ik mijn Mp3-speler aanzet denk ik dat het volume 5 tikken te hard staat, maar dan blijkt het hetzelfde geluidsniveau te zijn waar ik altijd naar luister. Toch opmerkelijk te noemen, maar niet een nadeel.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik weet het niet met die powerbanks hoor:
- Xiaomi kan toch ook wat wijzigen in de tussentijd? Zo kun je ook een doosje krijgen ipv de plastic casing. Waarom dan niet andere usb-poortjes en print?
- De verificatiecode kan maar één keer gebruikt worden. Hoe komen de namakers aan werkende codes?
- Als ze passthrough charging etc. werkend krijgen en het verificatiesysteem van Xiaomi kunnen hacken, kunnen ze ook wel de kleur van een usb-poortje wijzigen, lijkt me.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ben weer eens in een conflict met een verkoper, deze keer AliExpress.
Weten jullie nog:Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het avontuur met mijn pakje wat naar Spanje is gegaan gaat verder:
[..]
Dispute AliExpress geopend, de seller vindt dat ik het pakje gewoon heb ontvangenJa tuurlijk vriend, naar Spanje weer hequote:check order is Delivered
met een screenshot van 17track als 'bewijs'.....Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaanquote:I can see the tracking details ofcourse. But I tell you again: I Have NOT received it, and I do NOT live in Spain. The post office in my Country does not know about the package, I asked them.
Toen maar geescaleerd om te worden bekeken door AliExpress, en die besloten het volgende:.quote:We have traced the tracking number and found it is invalid, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 5 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.
Een uur later uploadt de beste man dit:
Nou, dat is wel echt goed bewijs natuurlijk. Want ik heet geen Tsjip en ik woon niet in Zoetermeer
Dat ziet AliExpress hopelijk ook wel
Jammer dat het zoveel moeite kost, blijft toch wel het enige minpunt aan china shoppen.![]()
Bel Tsjip anders eens. Zijn telefoonnummer staat erbij.
is 100% NIET een fake...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.
[ afbeelding ]Het is een 'grijze' Powerbank, deze heeft grijze UBS poorten, ik weet het, het is heel erg tegenstrijdig als iedereen (en Xiaomi) roept dat het moet wit zijn...gaap...
Het is een originele...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refund
Ja! Ik heb namelijk de grijze ook gehad, en uiteindelijk kado gegeven. Alles checkt uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
Dit klopt allemaal. Lijkt dus toch echt te zijn?
[ Bericht 4% gewijzigd door NX op 28-08-2014 11:01:01 ]![]()
Mijn pakket waarvan het adres was verwisseld door dx, is gister in Italie succesvol ontvangen..
die pastavreter zal nu wel lekker met zijn MIJN gratis telefoon aan het spelen zijn
[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 28-08-2014 13:24:17 ]![]()
Mamma mia! Gratis mobilia!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket waarvan het adres was verwisseld door dx, is gister in Italie succesvol ontvangen..
die pastavreter zal nu wel lekker met zijn MIJN gratis telefoon aan het spelenYou can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef G-NiLES het volgende:
Ben weer eens in een conflict met een verkoper, deze keer AliExpress.
Weten jullie nog:
[..]
Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.
Dispute AliExpress geopend, de seller vindt dat ik het pakje gewoon heb ontvangen
[..]
Ja tuurlijk vriend, naar Spanje weer he
[..]
Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaan
Toen maar geescaleerd om te worden bekeken door AliExpress, en die besloten het volgende:
[..]
.
Een uur later uploadt de beste man dit:
[ afbeelding ]
Nou, dat is wel echt goed bewijs natuurlijk. Want ik heet geen Tsjip en ik woon niet in Zoetermeer
Dat ziet AliExpress hopelijk ook wel
Jammer dat het zoveel moeite kost, blijft toch wel het enige minpunt aan china shoppen.![]()
Dit is best wel sick toch:Next day delivery vanuit Taiwan?quote:Thursday, August 28, 2014 Location Time
11 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:42
10 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:28
9 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:51
8 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:06
7 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:56
6 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:43
Wednesday, August 27, 2014 Location Time
5 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:09
4 Departed Facility in TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:56
3 Processed at TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:27
2 Arrived at Sort Facility TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 19:56
1 Shipment picked up TAIPEI - TAIWAN 15:08
![]()
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace codequote:Ik heb een tijd geleden iets besteld uit China. Het zou van China, naar Spanje gaan, en van daaruit naar Nederland. De track & trace code die ik kreeg voor China-Spanje geeft het volgende aan:
Fechas Estados
06/08/2014 Accepted
07/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
16/08/2014 Delivery to the destination international office
18/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
19/08/2014 In the delivery process
19/08/2014 Delivered
Hierna heb ik een nieuwe track & trace code gekregen, waarschijnlijk voor Spanje - Nederland. Deze geeft het volgende aan:
Fechas Estados
19/08/2014 Accepted
21/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
25/08/2014 Delivery to the destination international office
27/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
27/08/2014 Delivered
Mijn vraag hierbij is; is dit pakketje al afgeleverd bij het adres waarop het is besteld? Ik heb het namelijk besteld op adres van mijn werk. Maar ivm vakantie is de zaak gesloten, en worden de pakketjes bij de buren afgeleverd. Denken jullie dat het pakketje net Nederland binnen is, of dat het al bezorgd is aan het afleveradres? Dan weet ik of het waard is om langs te gaan om het pakketje op te halen. Bij voorbaat dankJust when I thought I was out... they pull me back in.![]()
ik heb een WD014**6970CN tracknummer,maar die geeft aan dat het pakket Arrival at inward office of exchange is, in nederland sinds 21 augustus. maar ik heb postnl gevraagd, en die weten van niks.
wie kan mij helpen?![]()
Oei, replica items besteld zeker? Zo te zien ligt het bij de buren. Je kan toch even contact met PostNL opnemen? Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace code
[..]Gewoon geduld hebben. Zolang je nog binnen de 45 dagen zit is er niks aan de hand. Mijn pakketje staat al ruim een week op despatched to the netherlands. Maar in NL nog niks bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:58 schreef Chunees het volgende:
ik heb een WD014**6970CN tracknummer,maar die geeft aan dat het pakket Arrival at inward office of exchange is, in nederland sinds 21 augustus. maar ik heb postnl gevraagd, en die weten van niks.
wie kan mij helpen?
Eventueel kan je zelf op parcels-uk.tntpost.com kijken of hij al gekoppeld is aan je huis. Anders dus wachten.![]()
je vergeetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:31 schreef Dromer het volgende:
Ik weet het niet met die powerbanks hoor:
- Xiaomi kan toch ook wat wijzigen in de tussentijd? Zo kun je ook een doosje krijgen ipv de plastic casing. Waarom dan niet andere usb-poortjes en print?
- De verificatiecode kan maar één keer gebruikt worden. Hoe komen de namakers aan werkende codes?
- Als ze passthrough charging etc. werkend krijgen en het verificatiesysteem van Xiaomi kunnen hacken, kunnen ze ook wel de kleur van een usb-poortje wijzigen, lijkt me.
- de imitatiefabrikanten passen hun imitaties aanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja hoor, is afgeleverd. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.Just when I thought I was out... they pull me back in.![]()
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Niet tegelijk lijkt me. Cc wil ook bewijs, en een nog lopende case is dat niet denk ik..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.![]()
Nee, want ik argumenteer de andere kant op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je vergeet
- de imitatiefabrikanten passen hun imitaties aanI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Heeft er iemand ervaring met een telefoon terug sturen? (Pandawill)
Wat kost dit? (alleen het toestel, geen doos en accessoires enzo)
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
http://www.aliexpress.com(...)ize-t/952091538.html
Ugly women's fashion batwing sleeve zipper modal t-shirt short-sleeve loose plus size t-shirt summer
Whut![]()
![]()
Daar moet je lelijke vrouwen in stoppen, dan verhult 'ie de lelijkheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ize-t/952091538.html
Ugly women's fashion batwing sleeve zipper modal t-shirt short-sleeve loose plus size t-shirt summer
Whut![]()
dan is die an aangekomen ja. Kan ook de brievenbus betreffen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
GC / internationaal track & trace code
[..]:]![]()
PW gaf altijd aan hoe het verstuurt moet worden. En dan ben je rond de 24 euro kwijt als het een beetje tegen zit. Je kunt dan alleen bij postNL terecht en moet formulier cn-22 of cn-23 gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?![]()
Bedankt allemaal voor de hulp. Ik heb hem binnen.Just when I thought I was out... they pull me back in.![]()
DHL Parcel misschien nog een optie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?![]()
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Of je moet het in een brief formaat dumpen, dan kost het iets van 9.45 (was naar Nepal, China zal wel hetzelfde zijn) maar heb je geen track&trace code natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.![]()
Ik neem aan dat je al contact met Pw gezocht hebt? Zo ja, wat was hun reactie. Ik heb al eerder een tablet op moeten sturen naar ze, en kreeg na aanleiding van mijn RMA aanvraag onderstaande reactie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Customer,
Hello!
Thanks for your patient. We have created an RMA code #W****** for returning ,
Pls write the RMA Code on the package with original box,send it to us by registered mail which has a track number,
not ship by UPS,Fedex,DHL,,EMS or other shipping ways.After you sent,pls tell us the track number.
Please make sure to send the product in its original package with all its accessories for repair.
After receive the device,we will check the items and let you know the further information on it.
and since we have the Spring Festival holiday, the factory will repair your item after 15th Feb. please note that.
This is our returning address:
COMPANY: Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd.
Receiver: Dandan wu
ADDRESS: Fl.4-5,7 Longtang Industry Park, Liuyue, Henggang, Longgang,
Shenzhen 518000, China.
Phone number: 0086-755-83650148
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je hebt dus volgens die mail geen keus van opsturen. Gewoon postNL met een T&T nr. Dit was in Februari 2014.
Mocht je nog geen rma aangevraagd hebben, dan zou ik dit eerst maar doen.![]()
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
Verder ook nog binnengekregen:
YouTube
Een paar noobs vroegen mij om dit mes te reviewen:
http://www.aliexpress.com(...)nese/1515244245.html
Ik heb hem net binnen dus hier wat fotos en opinie..
Deze ratatouille mee gemaakt![]()
![]()
Anyway, eerste impressie is dat het goed scherp is, de snijhoek is beter dan wat je bij de blokker hebt. Het hele mes is dun, waardoor je misschien wat minder kracht kan zetten maar je gaat er wel makkelijker mee door grote objecten (omdat de achterkant niet in de weg zit). Moet makkelijk te slijpen zijn met een whetstone. Handvat is misschien wat klein te noemen.
Of er echt 67 layers zijn? Geen idee. Zou er in NL, stel -bijenkorf- zo'n 60-70 EUR voor willen betalen, of andersom - de kwaliteit is voor mij gelijk aan een 60-70 EUR mes.
[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 28-08-2014 20:07:13 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mooi horloge zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:
[..]
Mooi horloge zegWaar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928obYouTube
Goud met blauwquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob![]()
![]()
Dear customer,
Thanks for your email.
I know that, But actually this way( only check the color of USB port to see if it is original) is not 100% correct.
For example, last time we open a Xiaomi power bank color Gray, but the battery is the Deep blue color, So we send the code and the picture to xiaomi company, They told us, the battery may be LISHEN,Sumsang, LG battery etc . so you may see the Deep blue color battery.
The best way to check the power bank that is use the code or open the power bank.
You can validate the authenticity at XiaoMi side - http://order.mi.com/service/dyscode
Could you please show us the code. so we can also check it.
Or you can send an email to Xiaomi to check. http://www.mi.com/en/contact
What do?![]()
Kikoo, geen stress hebben. Je hebt de echte versie gekocht. Doordat de jouwe een 'donker'grijs omhulsel heeft is de tekst ook gewoon donkerder dan bij de zilveren versie. Ik heb er hier ook een liggen. Als je wilt kan ik het ook eens laten zien.![]()
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,
Thanks for your email.
- bla bla bla
What do?![]()
Je hebt een neppe, verkoop het maar aan mij, heb je een zorg minder!![]()
![]()
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer(binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).
Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week.
![]()
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).![]()
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob![]()
Topicreeks: Chinese WebshopsI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hier ook 2 powerbanks van Banggood binnen en ook 'grijs' (staat op verpakking ook). Zelfde kenmerken als de andere usert hier en is gewoon real. De tekst is donkerder maar gewoon volledig scherp.![]()
Mijn muur is grootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
![]()
Oke, niks gezegd danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:
[..]
Mijn muur is groot. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
, leek net een mini versie van die van mij maar wist niet dat je in een kasteel woonde.
Hmm gaat gvd snel dan, kunnen mensen lekker terugscrollen. Hebben ze wat te doen.![]()
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?![]()
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
Mn Xiaomi Steel Gun is binnen van BG
Goed geluid en erg mooi gemaakt!
alleen wel minder bass dan de Earson 151, maar hij is ook een heel stuk kleiner.![]()
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
@Downstar hoe gaat het met je Mini X8-H? Die van mij is EINDELIJK in NL. Heb een 3S code van de twitterchick gekregen van PostNL.![]()
Ja, en dan betaal je dus $0.20quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag![]()
Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Het lukt mij echt niet vandaag![]()
DX coupon wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Het lukt mij echt niet vandaag
Edit: te laat geloof ik.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
hier http://www.dx.com/event/mvpluckydrawquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.![]()
Ja! Eerste dag was top, tweede dag wat minder en in de avond al heel weinig coupons uitgedeeld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:53 schreef rickniel het volgende:
Weet iemand toevallig een goede water dancing speaker uit china?
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.![]()
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.![]()
Ja er is wel een voorbeeld sheet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer(binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).
Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week.
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?![]()
Topicreeks: Chinese Webshops
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.Die zijn best leuk, staan wel reviews op youtube.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bedoel je? Denk alleen in matige kwaliteit.YouTube
eForChina wordt echt ondergewaardeerd, nu zijn ze ook weer de goedkoopste shop met Xiaomi Piston V2's![]()
Ik ga maar eens op zoek naar wat tripods voor telefoon en spiegelreflex camera. Mistte die toch wel behoorlijk deze vakantie. Klein model wat op veel ondergronden kan staan en een wat hoger model. Heel groot aanbod natuurlijk op alle sites. Ga dus maar even wat leuks uitzoeken.![]()
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html
die is wel heel goedkoop?Gegroet!![]()
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploftquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Zspirit het volgende:
Iemand bekend met deze powerbank: http://www.banggood.com/1(...)llphone-p-91697.html
die is wel heel goedkoop?![]()
haha ja zo iets dacht ik alquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja brandt goed, en goedkoper dan zelf een tijdbom maken, alleen weet je nooit wanneer ie ontploft
Gegroet!![]()
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb."If you're not a manc, you're a wank"![]()
22 juli besteld, 12 augustus verzonden, nog niet in huis...same old story met DX (die informatie over hoeveel dagen het duurt voor ze het verzenden klopt dus niks van, stond 5 dagen namelijk)quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 09:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteravond bij dx 'n bestelling geplaatst, zojuist de mail dat 't verzonden is. Mag ook wel eens gezegd worden. Nu afwachten wanneer ik 't binnen heb.![]()
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef rickniel het volgende:
[..]
Ja zo iets bedoel ik. Ik was zelf ook bang dat het nogal matige kwaliteit is en daarom hoop ik dat iemand ervaring heeft met deze dingen.
Ik heb zelf deze gevonden (http://www.dx.com/p/danci(...)-275138#.VAC8t_l_s_I) en die leek me wel redelijk goed eruit zien op filmpjes maar mischien heeft iemand hier een idee of ze niet snel kapot gaan.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.
$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.![]()
Wat een chappies bij aliexpress, ik had daar bij een seller een powerbank gekocht die fake bleek te zijn, uit eindelijk gewoon via de seller mijn geld terug gehad alleen kan je geen feedback meer plaatsen. Dus ik een melding gemaakt van neppe artikelen. Krijg ik nu (na 4 weken ofzo) een reactie dat het volgens hun niet nep is en dus gewoon is toegestaan. Ik heb zelfs nog foto's van het neppe artikel toegevoegd.
Jammer dus dat aliexpress hier niks mee doet.![]()
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasalequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Techmoan heeft een review gedaan. Dat was niet echt heel indrukwekkend spul.
Vergeet de gimmick van de lichteffecten en koop voor dat geld iets dat richt op geluidskwaliteit.
$27 is best een hoop geld voor zo'n dubieus apparaat.
In Nederland kun je ook wel iets van Logitech vinden voor dat geld.
Of zit ik er naast?![]()
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
En alles is al verstuurd
[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 30-08-2014 12:25:21 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:06 schreef rickniel het volgende:
[..]
Als ik zou me richt op geluid is dit toch een goede speaker: http://www.**********.com/product551038.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
Of zit ik er naast?![]()
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de earson inderdaad, die hebben genoeg mensen hier en scoort goed. Alleen is het wel de vraag waar je het voor wilt gebruiken?![]()
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
En nog met coupon 10% eraf:quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doet ie allebei goed. Zou hem alleen niet onderdompelen in water.
Ook doet ie het erg lang op een batterijlading, vind ik. Ben er nog steeds erg happy mee. Zou hem trouwens bij Banggood halen voor dezelfde prijs. Toch een wat betere shop dan 'altijdkopen' imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik 60quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Naar mij zijn 15 bestellingen onderweg van die MVP-actie.![]()
![]()
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:18 schreef rickniel het volgende:
[..]
Hij moet zoals aangegeven op de webshop tegen een stootje kunnen en hij moet goed liedjes met een lage bas kunnen afspelen.Deuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Retweetquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:04 schreef Dromer het volgende:
[..]
Blijf jij dan eens on-topic, Je weet goed dat ik gelijk heb. Het gaat hier over Chinese webshops, niet over grote wereldwijde America-based webshops en óók niet om te roepen dat een vliegtuig is neergeschoten in Oekraïne. (terwijl nota bene iedereen dat al weet) Jij klaagt regelmatig over anderen, die volgens jou domme vragen stellen en noemt ze newbie, maar maakt er zelf ook een potje van.
En minder schelden zou je goed staan. Het lijkt af en toe alsof je alleen maar boos kan zijn op mensen en webshops en niet tegen het kleinste flintertje kritiek kan.
@Ontopic: gister en eergister overspoeld met de MITB pakketjes (viel wel mee, maar waren verdeeld over veel pakketjes) en inmiddels ook me spare engines binnen voor de cheerson. Nu eerst maar eens uitvinden hoe ik dit ga aanpakken, aangezien je ze erop moet solderen en die contactjes enorm klein zijn.You can't be late if you don't show up.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
En nog met coupon 10% eraf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het advies! Ik heb hem besteld bij banggood, nu wachten tot hij binnen isquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:04 schreef N22 het volgende:
[..]
Tegen een stootje kan hij zeker. Na een festival trilde mijn Earson zichzelf van een stenen muurtje van 1.40 hoog af op het stationDeuk in de bovenrand (het metalen gedeelte), welke ik terug heb kunnen buigen. Hij bleef gewoon spelen, niet eens een verbroken verbinding ofzo.
Doet het nog steeds prima, gister had ik hem toevallig mee naar stage, lekker muziek luisteren terwijl je bezig bent![]()
![]()
Doe je naam is eer aan man...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zoek jij even lekker een hobby jongen in plaats van elke mogelijke kans aanpakken om iets over mijn posts te zeggen.
Zo moe word ik van gasten zoals jij hea..... totaal geen toegevoegde waarde etterbak.![]()
Relapse.quote:YouTube
Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Dit binnen gehad van MITB
[ afbeelding ]
(en dan gebruiken ook nog)
Ik heb via die DX MVP-actie ook een hoop rotzooi gekocht. Naast een paar ledpigs en us-eu verloopstekkertjes die ik niet nodig heb ook een goedkoop en raar horloge. Geen idee of ik dat ooit zal gebruiken. Maarja.. gratis hè.Jammer... geen roze kraanwater.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Dromer op 30-08-2014 19:59:27 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 19:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hahaha, voor jezelf? Gekocht via die couponcode waarbij je van alles voor 1 cent kon krijgen?
(en dan gebruiken ook nog)
Ik heb via die DX MVP-actie ook een hoop rotzooi gekocht. Naast een paar ledpigs en us-eu verloopstekkertjes die ik niet nodig heb ook een goedkoop en raar horloge. Geen idee of ik dat ooit zal gebruiken. Maarja.. gratis hè.
[ afbeelding ]
[..]
Jammer... geen roze kraanwater.
Ik heb een paar laserpointers en een 910 lumen zaklamp van die DX actie
(en heeel veel micro-usb kabels)![]()
Iemand op dit moment een idee wat op dit moment de beste android tv box / mediaspeler is, ik heb zo'n stickje gehad, maar dat is ook niet alles. Zoek eigenlijk een wat degelijkere waar een enigszins actieve community achter zit?![]()
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:31 schreef Gutz het volgende:
Iemand op dit moment een idee wat op dit moment de beste android tv box / mediaspeler is, ik heb zo'n stickje gehad, maar dat is ook niet alles. Zoek eigenlijk een wat degelijkere waar een enigszins actieve community achter zit?
Ik kom deze week nog wel met een Review.
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha![]()
Ik heb een bijbaan bij Postnl en het hangt van de leverancier af (Banggood gaat meestal niet direct naar postkantoor en mag bij buren). Wat ook kan is dat er een tweede (grotere) sticker met streepjescode wordt bij geplakt, dat kan gebeuren vanwege slechte leesbaarheid van de eerste 3S sticker. Wanneer er een grotere sticker wordt bijgeplakt verandert er in het systeem iets waardoor het een "normaal" pakket met handtekening wordt. Vraag me niet waarom dit zo is want ik snap het ook niet, feit is echter dat het zo is. Het ligt dus aan de leverancier of aan puur toeval.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Anyone?
Zullen het horloge zijn, en statief voor SJ4000.![]()
Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
..........................
Dat LED kraan ding past trouwens op geen enkele kraan
Straalregelaars zijn er met inwendig en uitwendig schroefdraad. Deze LED straalregelaar heeft uitwendig schroefdraad. Dat komt bv bij wastafelkranen voor.![]()
Kwam m al een paar keer tegen, net op eBay voor 110 euro gescoord uit de uk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha
Wat zijn jouw ervaringen met deze minix x8(h)![]()
Alleen zo duf dat de MiniX x8H geen DTS-HD en Dobly True-HD doet. Daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht.Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceoverquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Minix Neo x8-h zou ik dan zeggen..
Ik heb de Review filmpjes al een week klaar ofzo, maar geen zin om ze te monteren Haha![]()
![]()
VOYO A1 MINI Intel Baytrail-T Quad Core 8 inch Windows 8.1 Tablet Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...quote:Intel Baytrail-T Quad Core CPU 1.4GHz
Intel HD Graphic(Gen7)
Windows 8.1
RAM 2G
Capacity 32G
Screen 8 Inch IPS Capacitive screen
Resolution 1280 x 800
Of de Ramos i10 Pro met dualboot Windows 8.1 & Android 4.2.
Min of meer dezelfde specs alleen 10" en 1920*1200 scherm. En een stuk duurder.![]()
Ik heb ook ooit eens zo'n tablet (FNF) uit China laten komen. Na een paar maanden ontstond er een vlek op het LCD scherm. Verkoper die geen aftersales bied, geen onderdelen voor een normale prijs beschikbaar.
Ding was wel leuk trouwens, maar zou het alsnog afraden. Tenzij je iets koopt waarvan je zeker weet dat je of goede aftersales krijgt of onderdelen makkelijk kan kopen.![]()
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
VOYO A1 MINI Intel Baytrail-T Quad Core 8 inch Windows 8.1 Tablet
[ afbeelding ]
[..]
Voor maar ¤130, wel rukke RAM-hoeveelheid though...
Of de Ramos i10 Pro met dualboot Windows 8.1 & Android 4.2.
Min of meer dezelfde specs alleen 10" en 1920*1200 scherm. En een stuk duurder.![]()
Een hele tijd terug was er in deze topicreeks een discussie over kleine, chinese versterkers zoals bijvoorbeeld deze Lepai LP-2020A. Ik ben nu dus op zoek naar zo'n kleine versterker dus heeft iemand nog suggesties c.q. aanbevelingen? Anders koop ik die Lepai want die krijgt hier een behoorlijk goede recensie.![]()
Mijn oude tv-stick is dood na 1.5jaar trouwe dienst. Welke moet ik nu kopen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Chromecast? Graag iets meer info waar je die stick voor gebruikte dan krijg je ook meer en betere antwoordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:46 schreef Zith het volgende:
Mijn oude tv-stick is dood na 1.5jaar trouwe dienst. Welke moet ik nu kopen?Kijk anders ook even in dit topic
![]()
kan ik een paypal geschil openen ivm een product dat niet werkt zoals het hoort? ik heb propellors gekocht bij GLB maar deze zijn zo krom dat ik er niet mee kan vliegen. ik heb ze 2 weken geleden al een email gestuurd maar geen reactie gehad.![]()
tja kan altijd. Hoewel PayPal eerder zal beslissen dat je het moet terugsturen voor een full refund. Maar wat kosten die dingen überhaupt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:20 schreef julius123 het volgende:
kan ik een paypal geschil openen ivm een product dat niet werkt zoals het hoort? ik heb propellors gekocht bij GLB maar deze zijn zo krom dat ik er niet mee kan vliegen. ik heb ze 2 weken geleden al een email gestuurd maar geen reactie gehad.![]()
Een beetje DJI vliegt met carbon fiber props, toch?![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Een beetje DJI vliegt met carbon fiber props, toch?![]()
ik vind em minder stabiel met CF props![]()
Echt? Zijn ze niet goed uitgebalanceerd dan ofzo?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb mijne bij alle kranen van 4 verschillende huizen geprobeerd, zonder succesquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:14 schreef elinx het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geprobeerd dan. Als ik de afbeelding en de maat bekijk (22mm) zou deze in plaats van de originele straalregelaar moeten komen.
Straalregelaars zijn er met inwendig en uitwendig schroefdraad. Deze LED straalregelaar heeft uitwendig schroefdraad. Dat komt bv bij wastafelkranen voor.. Alleen met ducktape krijg ik hem werkend maar dat is niet echt mooi.
![]()
jawel, maar cf props zijn heel stijf en de plastic props die erbij zitten hebben veel flex. ik denk dat het daar vandaan komtquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef shiznuts het volgende:
Echt? Zijn ze niet goed uitgebalanceerd dan ofzo?![]()
Tablets uit China halen zijn we wel bekend mee hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 01:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb ook ooit eens zo'n tablet (FNF) uit China laten komen. Na een paar maanden ontstond er een vlek op het LCD scherm. Verkoper die geen aftersales bied, geen onderdelen voor een normale prijs beschikbaar.
Ding was wel leuk trouwens, maar zou het alsnog afraden. Tenzij je iets koopt waarvan je zeker weet dat je of goede aftersales krijgt of onderdelen makkelijk kan kopen.:
Topicreeks: Android tablet discussie topicDan heb je over het desktop gedeelte van Windows 8. Dat is op een tablet met vingers sowieso niet echt te doen. Laat staan op een van 8". Maar daarvoor heeft Microsoft de Metro-deel ontworpen; maar dat gebruiken wij nooit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:25 schreef rene90 het volgende:
Ik heb over die windows tabs gelezen dat het op 8 inch niet werkzaam is, je moet bijvoorbeeld op een kruisje klikken wat moeilijk te doen is en meer van die dingen. Misschien is het op 10 inch wel te doen.
Plus dat de licentie voor Windows 8 voor tablets kleiner dan 9" gratis is.![]()
Ik meen ergens begin vorig jaar was er een website waar je je eigen muismat kon laten bedrukken voor een paar euro (met een of andere kortingsbon als ik het mij goed herinner?). Weet iemand nog welke website dit was? Ik heb er toen een besteld en deze is nog steeds perfect bedrukt, de kwaliteit is dus goed. Ik wil de mat alleen een slag groter hebben nu vandaar.![]()
Artscowquote:Op zondag 31 augustus 2014 16:56 schreef teknu het volgende:
Ik meen ergens begin vorig jaar was er een website waar je je eigen muismat kon laten bedrukken voor een paar euro (met een of andere kortingsbon als ik het mij goed herinner?). Weet iemand nog welke website dit was? Ik heb er toen een besteld en deze is nog steeds perfect bedrukt, de kwaliteit is dus goed. Ik wil de mat alleen een slag groter hebben nu vandaar.![]()
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:
FM Radio Transmitter:
http://www.tinydeal.com/c(...)ng=1&sk=1249835587Og
Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.
Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.
http://www.eforchina.com/list/146/Car-Cigar-Socket.htm
Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?Of saté?![]()
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
RobertNL wat is een goede autoradio? Beetje goed vermogen uit China?kan zelf niet zoveel goeds vinden
Is back![]()
Van die glazen screenprotectors; is er 1 goed adres voor of bestellen jullie gewoon de goedkoopste 'glass' screenprotector van Ebay?
Gaat om een Nokia 925.![]()
Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Zou een iets duurdere nemen. Maar in principe werkt dat wel aardig hoor. Dacht overigens dat hij wel op een bestaande (gebruikte) frequentie moest staan.
Of saté?![]()
Hmm ik stuur het uiteindelijk toch door naar de receiver, dus had ook net zo goed gewoon de x8 kunnen nemen volgens mij xDquote:Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef monkeybrain het volgende:
Alleen zo duf dat de MiniX x8H geen DTS-HD en Dobly True-HD doet. Daarom heb ik hem uiteindelijk niet gekocht.
[..]
Zal ik het monteren. Doe ik gelijk een voiceover
Ja doe jij maar een mooie voice-over met dat Brabantse accent van je!
![]()
Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
In mijn auto zit nu een standaard radio die helaas geen USB mogelijkheid heeft. Nu is het in deze auto net een iets te groot karwei om er een nieuwe radio in te zetten vanwege geluidssysteem, bediening radio via stuur en subwoofer. Nu bleek de oplossen te zijn:
FM Radio Transmitter:
Als ik het dan goed begrijp, duw ik dit in de ingang van de sigaretten aansteker en zet ik dit apparaat op een bepaalde frequentie bijv. 99.9 en dan kan ik muziek luisteren via de ingevoerde usb stick.
Omdat ik mijn sigarettenaansteker ook nodig heb voor mijn telefoon bij te laden met de navigatie wil ik hiervoor een splitter halen.
Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?![]()
Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:33 schreef Iemand91 het volgende:
Van die glazen screenprotectors; is er 1 goed adres voor of bestellen jullie gewoon de goedkoopste 'glass' screenprotector van Ebay?
Gaat om een Nokia 925.Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:35 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Een duurdere? Deze zal dus niet veel kwaliteit bieden? Heb je een aanrader? Of een bepaalde Chinashop die toch wat beter in dit soort zaken is?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:20 schreef RobertNL het volgende:
en daar een review van zou maken? volgens mij heb ik die review nooit gezien?
![]()
Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaasquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik bedenk me dat jij nog zon auto 2DIN dvd player tutschjscrien shizzle ding had gehaald
en daar een review van zou maken? volgens mij heb ik die review nooit gezien?
) Nu is hij ondertussen uit de auto weg...
Eerst nog even een andere review afmaken en daarna zal ik eens kijken of ik er alsnog een stukje over kan schrijven
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee klopt, heb hier wel het een en ander aan video maar daar zit een hinderlijke schittering in (helaas) Nu is hij ondertussen uit de auto weg...
Eerst nog even een andere review afmaken en daarna zal ik eens kijken of ik er alsnog een stukje over kan schrijven![]()
![]()
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef J.B. het volgende:
[..]
Toevallig nog een cassetteradio? Dan kan je ook zo'n cassettebandje met een kabel + aux-aansluiting eraan kopen.
Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het kan Nillkin anders gewoon de goedkoopste nemen
[..]
Geen idee welke wel goed is. De goedkoopste niet, die had een maat van mij en de kwaliteit van het geluid en het ding was niet erg hoog.Of saté?![]()
Zou gewoon 1 zoeken die er beter uit ziet dan dat dingquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.
[ afbeelding ]
Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.
[..]
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.. De goedkoopheid straalt er vanaf op die foto
![]()
Anders eens zoeken via google binnen dit topic, ik weet dat het al eens eerder behandeld is.Heb dus zelf deze besteld: http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:32 schreef supayoshii het volgende:
RobertNL wat is een goede autoradio? Beetje goed vermogen uit China?kan zelf niet zoveel goeds vinden
Toen in de sale + couponsBest een leuk ding met aardig geluid, vrij snel en prima GPS
.
Verder geen ervaring met Chinese radio dingen.
__
Overigens ook maar weer opzoek naar nieuwe micro USB kabeltjes, helft van die dingen hier waren stuk of laden traag. Had dus via MisterTao een aantal originele merkkabels besteld maar daar heb ik er alweer 2 van weggegeven.
Zit nu te denken aan zoiets: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html
Wellicht binnenkort maar eens bestellen
Kwaliteit van die dingen is niet echt optimaal, zeg maar gerust kutquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef De-Hamster het volgende:
FM Radio Transmitter:
Iemand ervaring met een van beide apparaten evt. in combinatie met elkaar? Werkt dit een beetje of is dit nu echt prul?
Een merk nemen zou wel helpen, maar die zijn gelijk een paar tientjes.
Je kunt veel beter voor zoiets gaan;
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Wel kans dat je die moet wisselen voor je cd wisselaar dus ook daar zitten nadelen aan. Als je beetje handig bent KUn je ze beide nog wel combineren.
Of een andere radio halen met aux eb mp3 ondersteuning. Kost ook weinig en die oem radio's leveren nog best wel wat op op marktplaats.
Stuurbediening moet dan via een stalk adapter geloof ik.![]()
Zit de aux-aansluiting ook niet in het dashboardkastje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:10 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Oh nee, in mijn Peugeot 206 zit een standaard radio, maar het is wel een uitvoering met een cd wisselaar etc.
[ afbeelding ]
Geen cassetteradio, maar ook geen usb of aux mogelijkheid.
[..]
Hmm, dat maakt het wel lastig dan, ik wil namelijk wel fatsoenlijk muziek kunnen afspelen. Als het via deze manier alsnog slechte kwaliteit is moet ik toch een alternatief zoeken.![]()
Voor de vakantie was ik op zoek naar een nieuwe RC helicopter omdat de trim van de vorige het niet meer deed. Ik heb een review geschreven in het [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2 over de WLToys S215.![]()
Mweh, zou iets vanaf 4CH aanraden om je zoet te houden. Dan is het pas een beetje een uitdaging en leuk op langer termijn, zonder het al te ingewikkeld te maken. Co-axiaal is natuurlijk sowieso wel snel een beetje mweh. Flybarless.Of nog liever meteen een quadje halen.
Trouwens de buuf aan de deur. Vond het al frappant dat ik geen notificaties had liggen om bij het postkantoor spul af te halen (maar het zou wel fijn zijn ook als ik wist dat het bij de buren lag). Die Ivery IS-1 oordopjes (en een vintage/legacy Industar lens uit de Ukraïne) had ze voor me. Klinken goed
met hoop bass (alleen niet zo heel direct, imho een beetje te rond), voornamelijk ok voor dance/house enzo. Voor wat allrounder gebeuren pop/rock mist het een beetje betere soundstage/helderheid.
Shiznuts gooit hem dicht
YouTube
dicht.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: