abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143765560

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_143765566
lapo

quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,

Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.

Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.

Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.

- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.

Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?
pi_143765574
ja hoor, typo in de titel
pi_143765641
Oh mijn fout, ik dacht dat ik #300 was.

Thanks voor het openen :)
pi_143765733
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)

Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Love is in the air!
pi_143765793
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)

Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Dat moet je extra bijbetalen en kiezen voor bijv. DHL. Verder verzendt Banggood altijd binnen één of twee dagen geloof ik. Maar volgens mij is de Chinese Post de laatste tijd wel snel (tenminste, dat was een maand geleden het geval).
  zondag 24 augustus 2014 @ 12:16:33 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143767128
quote:

Banggood, Aurabuy, BiC, en dan DHL.
Of als je niet veel meer wilt betalen zorgen dat het via PostNL verstuurd wordt heb je het binnen twee weken binnen.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 24 augustus 2014 @ 13:05:35 #8
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_143768525
quote:

Dan ben je wel een enorme pechvogel. 6 dagen geleden een tablet besteld, ligt nu al in Nederland. Bijna alle zendingen van het laatste half jaar binnen max 15dagen in huis.
pi_143768820
quote:

Ik heb de laatste 15 bestellingen via Banggood en Miniinthebox ALLEMAAL binnen 3 weken gehad en gemiddeld nog stuk sneller. Geluk? Misschien wel... Miniinthebox gemiddeld zelfs 8 dagen na verzenden.

Gewoon China Air Mail

2. Welke eindbaas is bevoegd om de openingspost te veranderen?

quote:
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?1 links
1ct-deals zijn tijdelijke acties voor promotionele doeleinden. Je betaalt daadwerkelijk niet meer dan 1 cent en krijgt daar dan een kleine gadget, vaak iets zoals een creditcard sized LED-lampje, een fluitje of oordopjes, voor. [u]Je kunt ernaar zoeken via de chinaprices.us zoekmachine door daar een onzinterm weg te filteren:
[ klik ]
[/u]

Dat laatste stuk is niet meer relevant nadat de site is aangepast, scheelt weer wat leeswerk.
  zondag 24 augustus 2014 @ 14:21:36 #10
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_143771309
Ik zou zeker voor Banggood gaan. Bij veel producten kan je bij shipping namelijk
Netherlands Direct Mail(untracked) aanklikken.
Deze heeft een gemiddelde levertijd van 3-7 dagen zeggen ze.
Kost gemiddeld denk ik 18 eurocent ofzo om deze shipping methode te kiezen.
pi_143771812
Een paar pagina's terug heb ik tegen iemand met een kapotte Cheerson CX-10 gezegd hoe je de propellers moest installeren maar ik was toch iets te snel. Het moet zo:

A1 & A2 are identical, as B1 & B2 are an exact match.
"A" props spin counter clockwise (CCW)
"B" props spin clockwise (CW)

if you are stand behind the quad with blue lights in front and red lights in back,
the rear motor on the right spins CW, need CW props, either B1 or B2, doesn't matter,
and the other CW prop will go on the top left motor diagonal to other CW motor.
The A1 & 2 props will go on the other 2 motors that are spinning CCW

En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:

Nooit verwacht maar 10x leuker om mee te vliegen dan een (grotere) heli.
pi_143775189

[ Bericht 100% gewijzigd door EugeneKrabs op 24-08-2014 23:01:09 ]
pi_143778197
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl

iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:49:03 #14
181242 Gunny
pi_143779608
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef marco_sire het volgende:
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl

iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay
Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.

Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697

[ Bericht 7% gewijzigd door Gunny op 24-08-2014 18:41:57 ]
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:55:28 #15
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143779881
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef KdwPPr het volgende:
En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:
Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:04:19 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143780275
De CX-10 wil wel aardig. :Y
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143781210
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:04 schreef shiznuts het volgende:
De CX-10 wil wel aardig. :Y
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter. ;(
Is ie leuker dan de V929?
  zondag 24 augustus 2014 @ 18:50:24 #18
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143782585
Hadden we het hier niet laatst over een ideaal Kindle e-reader?
Via Amazon dacht ik.

Iemand die de link nog heeft?
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143783710
quote:
10s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen. :P
Ik ben hem nu aan het overspuiten om hem beter te zien :P. Ben hem ook steeds kwijt in de tuin. Ik kan "redelijk" vliegen omdat ik al een 4 kanaals heli heb. Alleen ik vlieg vaak veel te wild waardoor het fout gaat. Zeker al 100+ crashes gehad.
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:29:51 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143784299
quote:
7s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Is ie leuker dan de V929?
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens. :P Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.

http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:
quote:
kann leider nicht an die ausgewählte Adresse versandt werden
Schiet niet op voor NLers.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_143784584
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens. :P Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.

[..]

[..]

huifkar.de voor 12 euro dacht ik. weet niet oftie dan nog goedkoper is ;)
pi_143786373
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.

http://www.amazon.de/gp/a(...)6&ref_=sr_1_3&sr=8-3

Heb m na de tip hier gekocht, dmv Huifkar. Werkt super.
pi_143787684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.
http://www.bpostinternational.com/nl/contact
pi_143789323
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.
http://www.17track.net/en(...)m=TRACKINGNUMMERHIER
(Logistics : E-Shipper)
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:08:19 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_143790047
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Moeder woont in Duitsland :)
Thanks!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_143790114
Ik heb een nieuw tafeltennisbatje nodig. Iemand wel is eentje in China besteld en welke? Je zou zeggen dat daar kwaliteit vandaan moet komen als je ze ziet spelen.. Ik wil wel iets fatsoenlijks
  zondag 24 augustus 2014 @ 21:22:08 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143790946
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb een nieuw tafeltennisbatje nodig. Iemand wel is eentje in China besteld en welke? Je zou zeggen dat daar kwaliteit vandaan moet komen als je ze ziet spelen.. Ik wil wel iets fatsoenlijks
Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Moeder woont in Duitsland :)
Thanks!
*O* Winning! :D
In Oostenrijk mag je ook gewoon bestellen (tegen iets van 41ct meer aan belasting, pfoe hey). Maar goed, voor die 49,- heb ik 'em nog sneller als ik 'em gewoon bij de Mediamarkt of Saturn haal. :+
pi_143798467
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Gunny het volgende:

[..]

Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.

Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697
Top!
pi_143806564
Kreeg een mail van MP4nation dat deze in-ears in de sale zijn:
http://www.mp4nation.net/(...)-3da9240abb-28370305

En aangezien ze best positief beoordeeld worden koop ik maar een paar :P

http://www.head-fi.org/t/724568/ivery-is-1-or-liberty-1-s/15
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:53:09 #30
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143807285
Ik ben op zoek naar een slim-fit colbert/jasje. Iemand tips? Eventueel op maat?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  maandag 25 augustus 2014 @ 10:58:47 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143807404
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een slim-fit colbert/jasje. Iemand tips? Eventueel op maat?
http://www.itailor.com/designsuits/

Iemand had daar een keer blousjes vandaan gehaald en was er best positief over.
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_143808915
Hoi allen,

Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.

Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.

Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.

- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.

Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?
pi_143809266
quote:
5s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,

in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?

En als je het scherm wilt blijven gebruiken zou ik die 50% refund pakken. Het alternatief is namelijk dat je het scherm moet terugsturen op eigen kosten voor een volle refund.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_143810073
Iemand die nog een Aliexpress winkeltje heeft met de ouderwetsche S11 speaker met goed geluid? Alles lijkt overspoelt met die plastic zooi.
pi_143810243
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?

En als je het scherm wilt blijven gebruiken zou ik die 50% refund pakken. Het alternatief is namelijk dat je het scherm moet terugsturen op eigen kosten voor een volle refund.
Nah, het scherm is gewoon geen OEM. Zelf heb ik bij het vervangen alleen een sensor gemold. Ik denk dat ik inderdaad maar genoegen moet nemen met 50%.
  maandag 25 augustus 2014 @ 12:57:23 #36
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143810331
quote:
16s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143810463
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.
Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.
Top 5 China producten
pi_143810636
[/quote]
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.
Bedankt voor je reactie. Ik ben gaan zoeken maar kan geen "kwaliteitskenmerken' ontdekken. Ik wil de beste kopen, verwacht dat dit nooit duurder dan 50-100 euro kan worden. Alleen de duurste uit de shop zien er vrij gaar uit:

http://www.aliexpress.com(...)rade/2027139490.html (lijkt niet eens rubber op te zitten)

http://www.aliexpress.com(...)cket/1885400111.html

http://www.aliexpress.com(...)late/1065625789.html (deze lijkt ok maar aangezien mijn chinees niet super is kan ik maar weinig nuttige informatie uit de advertentie halen).

Toevallig geen tafeltennissers aanwezig hier die mij kunnen vertellen waar ik op moet letten?
pi_143811963
MITB probeert NSB-slogan
SPOILER
  maandag 25 augustus 2014 @ 14:04:08 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_143812482
Yes, mijn Xiaomi powerbank van Eforchina is echt.
Zowel de uiterlijke kenmerken van het doosje en het appraat kloppen en de "code check" ook.
pi_143812533
quote:
16s.gif Op maandag 25 augustus 2014 14:04 schreef tokko1 het volgende:
Yes, mijn Xiaomi powerbank van Eforchina is echt.
Zowel de uiterlijke kenmerken van het doosje en het appraat kloppen en de "code check" ook.
[ afbeelding ]
Mijn 8 XPB's van eforchina waren ook echt
Wel jammer dat ze duurder zijn gemaakt, ze waren eerst 12 euro
(komt omdat ze eerst niet door hadden dat ze alle bestellingen met 'free shipping' moesten upgraden naar PostNL ivm batterijen)
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:16:11 #42
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143816600
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef slaveloos het volgende:
potverdorie eindelijk mijn doogee 800 in nederland, krijg ik een brief van postnl met waardebepaling etc. Wat kan ik het beste doen? de werkelijke waarde opgeven?
Waar ik het had besteld hebben ze mooi 9 euro op het pakketje gezet ipv 90.
En de micro sim was ook maar 0.52 ipv 5.20

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:38 schreef bartvangils het volgende: [..] Inderdaad, m'n vrouw haar Doogee DG350 is ook top! ongelooflijk zo'n mooi toestel voor zo'n prijs. Niet te verwonderen dat Apple en Samsung mega-winsten maken...
Er waren een paar dingetjes zoals de batterij duur en de wifi maar beide bleek een software fout te zijn. En dat was heel eenvoudig op te lossen door een paar settings in de telefoon anders te zetten.
Al hoewel ik er denk ik nog wel een batterij bij koop. Is altijd fijn om een extra batterij bij je te hebben.

Ik ga zeker meer duurdere dingen via dit soort webshops kopen, mocht ik het nodig hebben. In plaats van kleine meuk.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:39:41 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143817320
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:

En aangezien ze best positief beoordeeld worden koop ik maar een paar :P

http://www.head-fi.org/t/724568/ivery-is-1-or-liberty-1-s/15
Klopt. Die had ik al gezien toen ze 'new arrival' waren, een week of twee/drie geleden. Toen meteen goedkoper van AliExpress besteld. Zou hier spoedig moeten zijn, misschien straks bij thuiskomst dat ik al een notification heb dat er afgehaald mag worden...
Heb persoonlijk trouwens het ongegronde vermoeden dat dat het origineel is waar de Brainwavz Delta op gebaseerd zijn...
pi_143818195
quote:
10s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
MITB probeert NSB-slogan
SPOILER
:')
pi_143821096
quote:
16s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.
Niets anders dan lof voor die webshop.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.
Dit.

50 euro ben je klaar voor een slim-fit jasje.
YouTube
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:17:42 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_143822047
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.
Niets anders dan lof voor die webshop.

[..]

[..]

Dit.

50 euro ben je klaar voor een slim-fit jasje.
Vlaggetjes week :Y

Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet :)
pi_143822718
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet :)
Pak gewoon laten maken.

Derest gewoon je merken vinden.
Ajax Amsterdam
pi_143822721
Google Cardboard van aurabuy binnen, even in elkaar gezet en moet zeggen, leuk speelgoed. Wel vervelend dat het hoofdmenu scrollend is. Dat maakt het selecteren wat lastiger. Merk ook in bijvoorbeeld de Youtube player dat hij wat neiging heeft om door te draaien.

Waar kan zoiets aan liggen?
pi_143823076
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bij itailor is alles strak op maat.
Mits je jezelf goed weet op te meten/laten meten.
YouTube
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:16:24 #50
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_143824170
Aangezien mijn dochtertje mijn oordopjes opgegeten heeft, heb ik nieuwe nodig. Iemand een best buy voor 20 a 30 euro? :)
pi_143824964
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Aangezien mijn dochtertje mijn oordopjes opgegeten heeft, heb ik nieuwe nodig. Iemand een best buy voor 20 a 30 euro? :)
Ik zie overal de Pistons voorbijkomen van Xiaomi. Even in de vorige delen zoeken dan zal je de info vinden.
pi_143826020
Awei ES800m al is geprobeerd?
cheap, maar zeker goede kwaliteit..

al kun je voor jou budget misschien wel wat betere halen nog..
pi_143827259
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:21 schreef Gerlofm het volgende:
Ik zou zeker voor Banggood gaan. Bij veel producten kan je bij shipping namelijk
Netherlands Direct Mail(untracked) aanklikken.
Deze heeft een gemiddelde levertijd van 3-7 dagen zeggen ze.
Kost gemiddeld denk ik 18 eurocent ofzo om deze shipping methode te kiezen.
Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.
Love is in the air!
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:36:27 #54
181242 Gunny
pi_143827964
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:23 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar zie je die optie? Zie alleen de opties om bij Bangood +10 dollar bij te betalen.
Als je ingelogd bent, in de winkelwagen bij verzendopties.
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:15:11 #55
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_143829664
quote:
19s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Waar ik het had besteld hebben ze mooi 9 euro op het pakketje gezet ipv 90.
En de micro sim was ook maar 0.52 ipv 5.20

ja inderdaad normaal gaat het ook goed, maar er was al eerder iets mis gegaan met de bezorging. Wellicht bij de tweede verzending vergeten een waarde erop te zetten.
Blijkt dat het me zo'n kleine 30 euro zal worden en dan is de de telefoon zon 120 euro. nog steeds niet duur voor zo'n telefoon. Het is voor mij de eerste keer dat ik dit heb, dus het valt wel mee.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:23:53 #56
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143829964
Even wat dingen besteld :)
Wetsteen #400 & #1500
Wetsteen #3000 & #10000
en
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143830271
Voor het eerst dat een pakketje via België loopt, maar die zal deze week wel binnenkomen *O*
YouTube
pi_143831842
Weet iemand wat er met cssbuy aan de hand is? Reageren al weken niet meer op mijn notes en ook mijn refund aanvragen negeren ze.
pi_143831964
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Weet iemand wat er met cssbuy aan de hand is? Reageren al weken niet meer op mijn notes en ook mijn refund aanvragen negeren ze.
op skype zijn ze wel online, probeer dat?
  maandag 25 augustus 2014 @ 23:10:35 #60
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_143832101
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:23 schreef N22 het volgende:
Even wat dingen besteld :)
Wetsteen #400 & #1500
Wetsteen #3000 & #10000
en

[..]

Ik heb de ivery besteld. Voor dat geld kan je je geen buil vallen.
pi_143832145
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Welke van de 5 cssbuy's is het degene die online is?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:12:43 #62
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143836816
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef KdwPPr het volgende:
Een paar pagina's terug heb ik tegen iemand met een kapotte Cheerson CX-10 gezegd hoe je de propellers moest installeren maar ik was toch iets te snel. Het moet zo:

A1 & A2 are identical, as B1 & B2 are an exact match.
"A" props spin counter clockwise (CCW)
"B" props spin clockwise (CW)

if you are stand behind the quad with blue lights in front and red lights in back,
the rear motor on the right spins CW, need CW props, either B1 or B2, doesn't matter,
and the other CW prop will go on the top left motor diagonal to other CW motor.
The A1 & 2 props will go on the other 2 motors that are spinning CCW

Nooit verwacht maar 10x leuker om mee te vliegen dan een (grotere) heli.
Ik heb ooit eens zo'n ding gekocht voor 45 euro en ik mag blij zijn als ik hem langer dan 5 seconden in de lucht hou. Snap er helemaal niks van.

Heeft iemand hier eigenlijk nog iets gewonnen met die MVP actie die nu gaande is? Ik heb 3 MVP orders helaas voor de actie geplaatst. Net nog even een aanstekertje gekocht om toch mee te doen. Maar niks natuurlijk.
pi_143836908
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens zo'n ding gekocht voor 45 euro en ik mag blij zijn als ik hem langer dan 5 seconden in de lucht hou. Snap er helemaal niks van.

Heeft iemand hier eigenlijk nog iets gewonnen met die MVP actie die nu gaande is? Ik heb 3 MVP orders helaas voor de actie geplaatst. Net nog even een aanstekertje gekocht om toch mee te doen. Maar niks natuurlijk.
Raar, ik moet de mijne wel elke keer trimmen helaas maar als dat is gebeurd vliegt ie perfect.
MVP actie? Weet ik niks vanaf?

Heb gisteren ook mijn nieuwe laadkabel voor Ipad Air binnen gekregen van MITB. Wat een drama. Als ik de ipad gebruik loopt de stroom terug, en als ik hem weg leg mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in :)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 04:46:20 #64
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143836943
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 04:09 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Raar, ik moet de mijne wel elke keer trimmen helaas maar als dat is gebeurd vliegt ie perfect.

Heb gisteren ook mijn nieuwe laadkabel voor Ipad Air binnen gekregen van MITB. Wat een drama. Als ik de ipad gebruik loopt de stroom terug, en als ik hem weg leg mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in :)
Hoe trim je zo'n ding dan?

En als iets niet werkt dan moet je gewoon je geld terug vragen.
pi_143837316
quote:
................. mag ik blij zijn als er na een half uur 5/10% bij is. Die gaat rechtstreeks de prullenbak in :)
Dit legt waarschijnlijk aan de verbinding van de sensecontacten (D- D+) van de USB.. Apple verwacht daar een kleine spanning en de Chinese laders hebben deze meestal kortgesloten (evt met een weerstand) waardoor daar 0V staat.

[ Bericht 2% gewijzigd door elinx op 26-08-2014 07:52:13 ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:10:33 #66
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_143837456
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ook een quadcopter? Die houd je zelfs ongetrimd wel langer in de lucht dan 5 seconden. Zelf haal ik geen minuut omdat ik vroeg of laat crash of hem snel naar beneden moet laten gaan omdat ie dreigt weg te vliegen door mijn slechte controle. :+
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:37:10 #67
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143837653
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ook een quadcopter? Die houd je zelfs ongetrimd wel langer in de lucht dan 5 seconden. Zelf haal ik geen minuut omdat ik vroeg of laat crash of hem snel naar beneden moet laten gaan omdat ie dreigt weg te vliegen door mijn slechte controle. :+
Ja een quadcopter. Ik kan hem wel lang in de lucht houden maar dan moet ik heel hoog gaan en raak ik hem makkelijk kwijt. Ik kan hem niet in de lucht houden en er dus ook echt controle over houden.

Maar ik moet er maar weer eens goed voor gaan zitten. Was er namelijk al erg snel klaar mee na hem 2x kwijt te raken.
pi_143838672
quote:

[..]

quote:

[..]

Daarom heb ik bij DX zo een USB laadmetertje gekocht. Kan ik eens kijken welke USB kabels nou een beetje vlot laden en welke niet. Kan ik eens gaan opruimen.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:30:02 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143839707
Ik heb nu ook die Infrared point-n-shoot thermometer. :P
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).
pi_143839964
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel grappig om te zien dat schijnbaar m'n router heel heet wordt (43°C, lol 50.6°C zelfs, lijkt me gezond).
handig voor in de winter, even je handen op de router leggen.
Top 5 China producten
pi_143839982
quote:
En voor de volledigheid even de URL naar dit product mocht je ook hier je geld aan uit willen geven.

http://www.tmart.com/Infr(...)g-Black_p170464.html

De review van Downstar:

en de coupon "summer" voor 5% korting (als je hem al eerder gebruikt hebt even nieuwe account aanmaken)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:44:03 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_143840088
Ik heb die die Iemand91 ook heeft. :Y
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Iemand91 het volgende:

Met die hoge temperaturen van de afgelopen dagen leek mij dit ook wel weer geinig. Twijfel :P ...

[..]
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:P

Voor de verandering ook eens best snel bezorgd. Op 22 juli besteld; nu net vanmiddag binnen.
Slechts 11 dagen. :o
pi_143840121
Oh ja dat is een iets andere. Zou leuk zijn als iemand beide heeft en dan van dezelfde objecten de temperatuur opmeten. Kijken of er verschil zit tussen de twee en hoe groot dat verschil is.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:58:46 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_143840401
Voor het eerst dat een eBay-shop mijn bestelling pas na 10 dagen verstuurt i.p.v. na 2 minuten al het mailtje dat het is verzonden (al is dat ook onzin door PayPal-policies) ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_143841646
quote:
Welkom bij de club, loop je er nu ook de hele dag mee te kloten :)?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef Skiet het volgende:
Oh ja dat is een iets andere. Zou leuk zijn als iemand beide heeft en dan van dezelfde objecten de temperatuur opmeten. Kijken of er verschil zit tussen de twee en hoe groot dat verschil is.
shiz is af en toe wel eens bij mij in de buurt, moet die hem maar mee nemen..
kan ik samen met shiz eieren gaan laseren... *; _O-
pi_143841884
Damn, net die earson 151 binnen (UK warehouse, 2 dagen :p)
zette hem even aan op werk. De hele tent schrok zich lam van het geluid.

Dat gaat nog een leuke gadget worden op menig weekendje weg ;)
pi_143844111
Iemand enig idee hoelang een refund naar Alipay duurt? Zou één dag duren :(
pi_143845409
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Had hetzelfde probleem paar weken geleden. Product werd maar niet verstuurd en regaeren deden ze ineens ook niet meer. Uiteindelijk maar dispute via paypal aangemaakt en wat ik kon zien hebben ze daar ook nooit op gereageerd, geld van beide stortingen terug gekregen van paypal.
pi_143846271
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 04:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Hoe trim je zo'n ding dan?

En als iets niet werkt dan moet je gewoon je geld terug vragen.
Trimmen is toch wel de basis van RC vliegen :). En is heel simpel bij de Cheerson CX-10.

Vliegt ie automatisch naar voren dan trim je naar achteren met het middelste trim knopje. En naar voren omgekeerd.

Vliegt ie automatisch naar links dan trim je dus naar rechts met het knopje rechtsonder. En vliegt ie naar rechts dan trim je dus naar links.

Het is natuurlijk wel handig als je hem redelijk in de lucht kan houden en ondertussen kan trimmen maar dat komt wel als je wat vaker vliegt. En als je eenmaal de afwijking van je eigen Cheerson weet dan kan je hem aanzetten en gelijk trimmen. Ik moet zelf bijvoorbeeld 6 tikken naar voren trimmen en 3 naar links. Maar blijft gaar dat je die trim settings niet op kan slaan. Succes.

http://i00.i.aliimg.com/w(...)ote-Control-Toys.jpg

edit: plaatje is mode 1 i.p.v. mode 2 zie ik nu (gas geven met rechts) maar dat maakt voor het trimmen niet uit bij deze quadcopter
pi_143846394
*O* YES mijn pakje van miniinthebox zijn binnen.
Kheb een s4 tempered glas protector gekocht. Van 5.13 min 5 = 0.13
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:28:16 #81
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_143846750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:11 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Trimmen is toch wel de basis van RC vliegen :). En is heel simpel bij de Cheerson CX-10.

Vliegt ie automatisch naar voren dan trim je naar achteren met het middelste trim knopje. En naar voren omgekeerd.

Vliegt ie automatisch naar links dan trim je dus naar rechts met het knopje rechtsonder. En vliegt ie naar rechts dan trim je dus naar links.

Het is natuurlijk wel handig als je hem redelijk in de lucht kan houden en ondertussen kan trimmen maar dat komt wel als je wat vaker vliegt. En als je eenmaal de afwijking van je eigen Cheerson weet dan kan je hem aanzetten en gelijk trimmen. Ik moet zelf bijvoorbeeld 6 tikken naar voren trimmen en 3 naar links. Maar blijft gaar dat je die trim settings niet op kan slaan. Succes.

http://i00.i.aliimg.com/w(...)ote-Control-Toys.jpg

edit: plaatje is mode 1 i.p.v. mode 2 zie ik nu (gas geven met rechts) maar dat maakt voor het trimmen niet uit bij deze quadcopter
Bedankt voor de uitgebreide uitleg. Zal eens kijken of ik het werkend krijg.
pi_143847845
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef alxzhu het volgende:
*O* YES mijn pakje van miniinthebox zijn binnen.
Kheb een s4 tempered glas protector gekocht. Van 5.13 min 5 = 0.13

Hier is die ook langs geweest :')
pi_143847995
Hier is net een muis geleverd door MITB. Nooit besteld, zal wel gratis bij een product zitten want had er ook al een bij me bluetooth speaker gehad. Wel raar dat alleen die muis wordt afgeleverd en niet het product dat erbij hoort.

[ Bericht 25% gewijzigd door KdwPPr op 26-08-2014 15:19:06 ]
pi_143851262
Iemand uit dit topic die een OnePlus invite nodig heeft?

Gone

[ Bericht 25% gewijzigd door EugeneKrabs op 26-08-2014 16:57:48 ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:12:42 #85
432918 Gerlofm
www.compareimports.com
pi_143852141
quote:

[..]

Inderdaad, je moet ingelogd zijn. Dan the Netherlands aanklikken en dan shipment method aanklikken.
Bij sommige producten is dat zelfs gratis!
Onduidelijk bij welke producten dat gratis is.
pi_143855539
Wie kan mij een leuke beginners-quadcopter aanraden? Zat zelf te denken aan de Cheerson X10.
Waar is die op dit moment het goedkoopste? Of is er een andere, betere in deze prijsklasse?
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:07:33 #87
181242 Gunny
pi_143855764
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:01 schreef Tosti-vreter het volgende:
Wie kan mij een leuke beginners-quadcopter aanraden? Zat zelf te denken aan de Cheerson X10.
Waar is die op dit moment het goedkoopste? Of is er een andere, betere in deze prijsklasse?
BG, met coupon rond de 15 euro.
pi_143855845
omg omg omg

m'n Earson was overleden en Banggood stuurde me een nieuwe en nu opeens werkt ie weer :D :D :D
pi_143855908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
omg omg omg

m'n Earson was overleden en Banggood stuurde me een nieuwe en nu opeens werkt ie weer :D :D :D
Mijne ook, wilde ik video maken, doet hij opeens weer wat! Klote, want hij doet het niet altijd goed. Gelukkig heb ik al een filmpje gemaakt vóór hij het weer deed. Wil gewoon een nieuwe, hoor.
pi_143855993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:07 schreef Gunny het volgende:

[..]

BG, met coupon rond de 15 euro.
Welke coupon? b185f7 ?

En ik hoorde iemand over snelle shipping bij BG voor 18 cent o.i.d?
pi_143856030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:13 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Welke coupon? b185f7 ?

En ik hoorde iemand over snelle shipping bij BG voor 18 cent o.i.d?
Coupon: GOODBG (5% op die quadcopter)
Snelle shipping is 'NL Direct'
pi_143856102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:14 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Coupon: GOODBG (5% op die quadcopter)
Snelle shipping is 'NL Direct'
Thx! En die NL Direct, waar vindt ik dat? Bij checkout staat die niet in het rijtje. En al helemaal niet voor 18ct :P
pi_143856309
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:16 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Thx! En die NL Direct, waar vindt ik dat? Bij checkout staat die niet in het rijtje. En al helemaal niet voor 18ct :P
Dan kan het misschien niet bij dat product :N
pi_143856778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:21 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Dan kan het misschien niet bij dat product :N
Ok besteld :D
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:19:32 #95
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_143858499
Zo, tweede paar ES800M heeft vanochtend de geest gelaten ;( Vorige week toevallig net twee paar binnen gekregen, dus dat komt goed uit.
Er valt me alleen iets op, de audiojack is veranderd.
(Foto's in spoilers)
Met dit type ben ik bekend, deze hadden mijn eerste twee paar ES800M:
SPOILER
Echter zit er op deze twee paar zo'n stekker:
SPOILER
De platte kabel voelt ook iets gladder aan. Heb ik hier te maken met namaak of is de audiojack gewoon vernieuwd?
Dit zijn wat foto's van de verpakking:
SPOILER
Alle paren zijn aangeschaft bij Tinydeal overigens.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_143861316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:12 schreef Gerlofm het volgende:

[..]

Inderdaad, je moet ingelogd zijn. Dan the Netherlands aanklikken en dan shipment method aanklikken.
Bij sommige producten is dat zelfs gratis!
Onduidelijk bij welke producten dat gratis is.
Ik ben ingelogd bij Banggood.
Enige gratis optie die ik kan kiezen is : Air Mail Register - Free Shipping

Daarnaarna alleen een optie voor 10 euro + duurder....
Zie geen andere opties
Love is in the air!
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:20 #97
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_143862326
wat is momenteel een goede powerbank? voor opladen telefoon en op ipad mini
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:42:37 #98
181242 Gunny
pi_143862342
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:25 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik ben ingelogd bij Banggood.
Enige gratis optie die ik kan kiezen is : Air Mail Register - Free Shipping

Daarnaarna alleen een optie voor 10 euro + duurder....
Zie geen andere opties
Even geprobeerd met een goedkoop item, maar kan ik gewoon kiezen uit meerdere opties. Waaronder dus ook NL direct.
pi_143862390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:42 schreef Gunny het volgende:

[..]

Even geprobeerd met een goedkoop item, maar kan ik gewoon kiezen uit meerdere opties. Waaronder dus ook NL direct.
waar zie je die optie dan? Ik zie alleen een optie (drop-down box met 7-25 dagen verzending)
Love is in the air!
pi_143862505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:43 schreef Landgeld het volgende:

[..]

waar zie je die optie dan? Ik zie alleen een optie (drop-down box met 7-25 dagen verzending)
Kan niet met alle items, sommige (duurdere) dingen kan het weer niet. Ligt net per item (ook i.v.m. bepaalde regels over het verzenden van accu's en dergelijke).
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')