abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:07:58 #301
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_143765482
Hoi allen,

Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.

Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.

Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.

- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.

Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')