Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb een nieuw tafeltennisbatje nodig. Iemand wel is eentje in China besteld en welke? Je zou zeggen dat daar kwaliteit vandaan moet komen als je ze ziet spelen.. Ik wil wel iets fatsoenlijks
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moeder woont in Duitsland
Thanks!
Top!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Gunny het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.
Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697
http://www.itailor.com/designsuits/quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben op zoek naar een slim-fit colbert/jasje. Iemand tips? Eventueel op maat?
in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:02 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,
Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.
Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.
Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.
- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.
Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?
Nah, het scherm is gewoon geen OEM. Zelf heb ik bij het vervangen alleen een sensor gemold. Ik denk dat ik inderdaad maar genoegen moet nemen met 50%.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
in hoeverre is er ook niet iets in je telefoon zelf kapot dat die de verkeerde signalen geeft?
En als je het scherm wilt blijven gebruiken zou ik die 50% refund pakken. Het alternatief is namelijk dat je het scherm moet terugsturen op eigen kosten voor een volle refund.
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.itailor.com/designsuits/
Iemand had daar een keer blousjes vandaan gehaald en was er best positief over.
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.
Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.
Bedankt voor je reactie. Ik ben gaan zoeken maar kan geen "kwaliteitskenmerken' ontdekken. Ik wil de beste kopen, verwacht dat dit nooit duurder dan 50-100 euro kan worden. Alleen de duurste uit de shop zien er vrij gaar uit:quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor iets serieuzers denk ik ff op AliExpress kijken ofzo. Zelf heb ik gewoon een setje van de Lidl geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 8 XPB's van eforchina waren ook echtquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:04 schreef tokko1 het volgende:
Yes, mijn Xiaomi powerbank van Eforchina is echt.
Zowel de uiterlijke kenmerken van het doosje en het appraat kloppen en de "code check" ook.
[ afbeelding ]
Waar ik het had besteld hebben ze mooi 9 euro op het pakketje gezet ipv 90.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:42 schreef slaveloos het volgende:
potverdorie eindelijk mijn doogee 800 in nederland, krijg ik een brief van postnl met waardebepaling etc. Wat kan ik het beste doen? de werkelijke waarde opgeven?
Er waren een paar dingetjes zoals de batterij duur en de wifi maar beide bleek een software fout te zijn. En dat was heel eenvoudig op te lossen door een paar settings in de telefoon anders te zetten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:38 schreef bartvangils het volgende: [..] Inderdaad, m'n vrouw haar Doogee DG350 is ook top! ongelooflijk zo'n mooi toestel voor zo'n prijs. Niet te verwonderen dat Apple en Samsung mega-winsten maken...
Klopt. Die had ik al gezien toen ze 'new arrival' waren, een week of twee/drie geleden. Toen meteen goedkoper van AliExpress besteld. Zou hier spoedig moeten zijn, misschien straks bij thuiskomst dat ik al een notification heb dat er afgehaald mag worden...quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:19 schreef Miniem het volgende:
Kreeg een mail van MP4nation dat deze in-ears in de sale zijn:
http://www.mp4nation.net/(...)-3da9240abb-28370305
En aangezien ze best positief beoordeeld worden koop ik maar een paar![]()
http://www.head-fi.org/t/724568/ivery-is-1-or-liberty-1-s/15
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
MITB probeert NSB-sloganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:58 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.itailor.com/designsuits/
Iemand had daar een keer blousjes vandaan gehaald en was er best positief over.
Staat ook nogsteeds op mijn to-buy lijstje.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil geen uberkrent zijn, maar dat is nog steeds vanaf 130 euro. Voor op maat natuurlijk niets, maar wel wat boven mijn bestedings limiet als student.
Dit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar de C&A of iets dergelijks, een colbertje van banggood bijvoorbeeld tja...de kwaliteit zal echt niet zo goed zijn en de maten moet je ook maar gokken / hopen dat de maten die zij opgeven kloppen.
Vlaggetjes weekquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Regelmatig overhemden besteld daar en binnenkort weer.
Niets anders dan lof voor die webshop.
[..]
[..]
Dit.
50 euro ben je klaar voor een slim-fit jasje.
Pak gewoon laten maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vlaggetjes week![]()
Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet
Bij itailor is alles strak op maat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Vlaggetjes week![]()
Ben ik nu de enige die moeite heeft met passende kleding in de winkel. Laat staan via het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |