SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts![]()
lapoquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:07 schreef nodig het volgende:
Hoi allen,
Misschien ben ik hier nog bekend, misschien ook niet. Afijn, ik heb een PayPal-geschil lopen en neem aan dat hier wel wat ervaringsdeskundigen zitten.
Het verhaal is dat ik een nieuw schermpje voor mijn telefoon heb gekocht, en heb vervangen. Gekocht voor $62, in de titel stond dat het een 'OEM' was. Bovendien kwam het uit de VS, beter dan China, dacht ik.
Nu heb ik het scherm binnen en lijkt het mij sterk dat het een OEM is. Er zijn een aantal problemen mee.
- Het scherm zit niet goed vastgelijmd in het frame (of het scherm is niet genoeg gebogen om te kunnen passen), opzich is dit geen groot probleem, maar het verplicht me wel om weer een cover te gaan gebruiken zodat de fragiele uitstekende rand van het scherm beschermd is.
- Er zit een dode pixel, voor alsnog, dat boeit mij vrij weinig, maar het hoort niet, en is ook zeker iets dat ik heb aangedragen in het geschil.
- Soms wanneer ik mijn scherm inschakel krijg ik een gespiegeld beeld. Dit is te verhelpen door de smartphone in standby te zetten voor een paar seconden.
- Nog het meest vervelende probleem, het scherm 'tript' soms. Het krijgt dan random inputs, vooral in Google Maps treedt het probleem op.
- Soms is het 'trippen' al aanwezig op het lockscreen, of reageert het scherm helemaal niet, waardoor een soft reset de enige optie is.
Nu boden ze eerst aan om de helft van de verzendkosten te vergoeden (7 van de 14 euro), maar nadat ik betoog dat het scherm loshalen een heel werk zou zijn en er een grote kans op schade is, bieden ze me nu een refund aan van 50% (31 van de 62 dollar). Zouden jullie hiermee akkoord gaan? Ik ben eigenlijk bang dat wanneer PayPal gaat beslissen, ze mij gaan vertellen dat ik het scherm terug kan zenden en dan pas het volledige bedrag krijg. Maar ik wil het scherm wel gewoon blijven gebruiken. Wat zouden jullie doen? Wat zou PayPal gaan beslissen in zo'n situatie?![]()
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.Love is in the air!![]()
Dat moet je extra bijbetalen en kiezen voor bijv. DHL. Verder verzendt Banggood altijd binnen één of twee dagen geloof ik. Maar volgens mij is de Chinese Post de laatste tijd wel snel (tenminste, dat was een maand geleden het geval).quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Welke Chinese webshop verzend volgens jullie het snelst (tegen niet al teveel meerprijs?)
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.![]()
Banggood, Aurabuy, BiC, en dan DHL.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Of als je niet veel meer wilt betalen zorgen dat het via PostNL verstuurd wordt heb je het binnen twee weken binnen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dan ben je wel een enorme pechvogel. 6 dagen geleden een tablet besteld, ligt nu al in Nederland. Bijna alle zendingen van het laatste half jaar binnen max 15dagen in huis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.![]()
Ik heb de laatste 15 bestellingen via Banggood en Miniinthebox ALLEMAAL binnen 3 weken gehad en gemiddeld nog stuk sneller. Geluk? Misschien wel... Miniinthebox gemiddeld zelfs 8 dagen na verzenden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:20 schreef Landgeld het volgende:
Wil graag iets binnen 3 weken binnen hebben, ervaring met Banggood is dat dit wel een maand kan duren.
Gewoon China Air Mail
2. Welke eindbaas is bevoegd om de openingspost te veranderen?1ct-deals zijn tijdelijke acties voor promotionele doeleinden. Je betaalt daadwerkelijk niet meer dan 1 cent en krijgt daar dan een kleine gadget, vaak iets zoals een creditcard sized LED-lampje, een fluitje of oordopjes, voor. [u]Je kunt ernaar zoeken via de chinaprices.us zoekmachine door daar een onzinterm weg te filteren:quote:SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?1 links
[ klik ][/u]
Dat laatste stuk is niet meer relevant nadat de site is aangepast, scheelt weer wat leeswerk.![]()
Ik zou zeker voor Banggood gaan. Bij veel producten kan je bij shipping namelijk
Netherlands Direct Mail(untracked) aanklikken.
Deze heeft een gemiddelde levertijd van 3-7 dagen zeggen ze.
Kost gemiddeld denk ik 18 eurocent ofzo om deze shipping methode te kiezen.![]()
Een paar pagina's terug heb ik tegen iemand met een kapotte Cheerson CX-10 gezegd hoe je de propellers moest installeren maar ik was toch iets te snel. Het moet zo:
A1 & A2 are identical, as B1 & B2 are an exact match.
"A" props spin counter clockwise (CCW)
"B" props spin clockwise (CW)
if you are stand behind the quad with blue lights in front and red lights in back,
the rear motor on the right spins CW, need CW props, either B1 or B2, doesn't matter,
and the other CW prop will go on the top left motor diagonal to other CW motor.
The A1 & 2 props will go on the other 2 motors that are spinning CCW
En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:
Nooit verwacht maar 10x leuker om mee te vliegen dan een (grotere) heli.![]()
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl
iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay![]()
Volgens mij was dat de verkoper worth2trade. Aangezien ik zelf ook zo'n ding gekocht heb, zoek ik de link wel ff op.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:06 schreef marco_sire het volgende:
een tijd geleden had iemand een kabel-verzamel-map-link geplaatst.......nou kan ik die via onderstaande zoekquery in google niet meer vinden:
fok chinese webshops kabel site:forum.fok.nl
iemand die weet wat ik bedoel? product kostte 9 dollar op ebay
Edit: Linkje. http://www.ebay.nl/itm/181459321697
[ Bericht 7% gewijzigd door Gunny op 24-08-2014 18:41:57 ]![]()
Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef KdwPPr het volgende:
En voor iedereen die de Cheerson CX-10 nog niet heeft gekocht heb ik een filmpje van 1 minuut gemaakt, dan zie je ook dat ie echt snel kan voor een QC waarvan er 6 op je hand passen:
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
De CX-10 wil wel aardig.
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is ie leuker dan de V929?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:04 schreef shiznuts het volgende:
De CX-10 wil wel aardig.
Die andere, dat vliegende ei, werkt echter voor geen meter.![]()
Hadden we het hier niet laatst over een ideaal Kindle e-reader?
Via Amazon dacht ik.
Iemand die de link nog heeft?
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik ben hem nu aan het overspuiten om hem beter te zienquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, hij kan zeker snel. Knalde 'm laatst bijna de tuin uit. En ga hem dan maar eens terugzoeken in de struiken. En binnen klap ik vaak vol tegen de muren op. Komt natuurlijk ook omdat ik er nog steeds niet echt mee kan vliegen.. Ben hem ook steeds kwijt in de tuin. Ik kan "redelijk" vliegen omdat ik al een 4 kanaals heli heb. Alleen ik vlieg vaak veel te wild waardoor het fout gaat. Zeker al 100+ crashes gehad.
![]()
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.quote:Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.Schiet niet op voor NLers.quote:kann leider nicht an die ausgewählte Adresse versandt werdenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
huifkar.de voor 12 euro dacht ik. weet niet oftie dan nog goedkoper isquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
[..]
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:
[..]
Schiet niet op voor NLers.![]()
![]()
http://www.amazon.de/gp/a(...)6&ref_=sr_1_3&sr=8-3quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Via Amazon dacht ik.
Zit er over te denken om hem aan te schaffen voor mijn moeder als cadeautje.
Heb m na de tip hier gekocht, dmv Huifkar. Werkt super.![]()
http://www.bpostinternational.com/nl/contactquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.![]()
http://www.17track.net/en(...)m=TRACKINGNUMMERHIERquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef davedavy het volgende:
Iemand enig idee waar je Bpost (BLV) code's kunt tracken? Al een tijdje gezocht maar tot op heden niks gevonden.
(Logistics : E-Shipper)![]()
Moeder woont in Duitslandquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De V929 is een ander slag quadje. Is stuk minder nano natuurlijk dan die nanovliegers. Voor outdoor dus eerder de V929 ofzo. Maar indoor is de CX10 best chill. Net als de V272 zo'n beetje dus. Maar bij Cheerson is ook de controller genanoniseerd. Daardoor is het ook niet echt een stunter trouwens.Sleep je dan wel wat sneller in een rugtas of jaszak mee.
[..]
http://www.amazon.de/gp/product/B007HCCOD0 , echter, de catch:
[..]
Schiet niet op voor NLers.
Thanks!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: