Done. Gaf aan dat ik 2x opgevraagd heb. En dat kloptquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tekens even door translate gooien?
dank. Heb ik gedaanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refund
Gekocht, Aura Buy ken ik echter niet maar voor 0,01 EUR durf ik dat wel aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:28 schreef mnielsm het volgende:
Voor de liefhebbers van de o zo befaamde 1ct deals:
Er is er weer eentje:
http://www.aurabuy.com/1m(...)-assorted-color.html
En morgen een nieuwe (telefoonhouder) en over 3 dagen nog een nieuwe (finger lights)
Zie ook de volgende link:
http://www.aurabuy.com/topic/specialdeal.html
Hmm de micro USB vorm klopt niet, maar ik heb ook donkere tekst? Ook mijn USB is donker?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.
[ afbeelding ]
Sold outquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gekocht, Aura Buy ken ik echter niet maar voor 0,01 EUR durf ik dat wel aan.
Hmz, raar. Wellicht hebben ze het aangepast (kan het mij niet voorstellen).quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Done. Gaf aan dat ik 2x opgevraagd heb. En dat klopt
Net een groene vink nu een uitroepteken.
Hij zal wel echt zijn dan
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:30 schreef nodig het volgende:
Hmm, dan ben ik misschien ook bang dat ik een neppe heb![]()
Zal deze week, als ik thuis ben, even kijken of ik wel een witte USB-poort heb..
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.
Dit doet hij dus niet. Ook gaat hij direct chargen wanneer hij eraan wordt gehangen. Ik heb 'm open gemaakt en het zag er hetzelfde uit als bij een echte. Het enige wat niet klopt is de lichte tekst.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
Bij een fake gaan de lampjes branden als je beide poorten met elkaar verbind met het meegeleverde kabeltje. Bij de echte niet.
True dat, ik had er daar één van. Volgens mij is er ook nog iets dat je hem oplaadt, en als je de powerknop indrukt moeten de lampjes uitgaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:33 schreef Gunny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef rene90 het volgende:
Check ook even de usb kabel die je erbij hebt gekregen, hier hoort geen MI logo op te zitten, en deze hoort wel zwart te zijn van binnen (usb poort). Verder zijn er nog een aantal dingen:
-lampjes moeten niet fel zijn op de powerbank (bij de echte zit er een soort papiertje op zodat het wat dimt)
-als je hem kort sluit met de usb kabel horen de lichtjes uit te blijven
Bedankt voor alle adviezen. Ik ga deze punten zeker even controlerenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn ook al neppe powerbanks waar dat gefixt is.
Bij mijn neppe ging hij ook direct chargen, en gingen de lampjes uit bij kortsluiten. Toch een fake, als je hem open hebt kan je het heel simpel zien. Zijn het batterijen met gewoon serienummers erop? Samsung of LG, en hoe ziet het circuit bordje eruit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit doet hij dus niet. Ook gaat hij direct chargen wanneer hij eraan wordt gehangen. Ik heb 'm open gemaakt en het zag er hetzelfde uit als bij een echte. Het enige wat niet klopt is de lichte tekst.
Dit klopt allemaal. Lijkt dus toch echt te zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:34 schreef rene90 het volgende:
Check ook even de usb kabel die je erbij hebt gekregen, hier hoort geen MI logo op te zitten, en deze hoort wel zwart te zijn van binnen (usb poort). Verder zijn er nog een aantal dingen:
-lampjes moeten niet fel zijn op de powerbank (bij de echte zit er een soort papiertje op zodat het wat dimt)
-als je hem kort sluit met de usb kabel horen de lichtjes uit te blijven
Ik heb geen juiste schroevendraaier hier helaas.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:25 schreef RobertNL het volgende:
Heb die van mij maar opengemaakt. Heb de goede cellen er in (en temp sensor) dus 99.9% echt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:19 schreef N22 het volgende:
Zo, tweede paar ES800M heeft vanochtend de geest gelatenVorige week toevallig net twee paar binnen gekregen, dus dat komt goed uit.
Er valt me alleen iets op, de audiojack is veranderd.
(Foto's in spoilers)
Met dit type ben ik bekend, deze hadden mijn eerste twee paar ES800M:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter zit er op deze twee paar zo'n stekker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De platte kabel voelt ook iets gladder aan. Heb ik hier te maken met namaak of is de audiojack gewoon vernieuwd?
Dit zijn wat foto's van de verpakking:Hoop dat ze die stekker hebben aangepast. Die L plug vind ik veel fijner namelijk die rechte pluggen gaan altijd stuk bij omdat ik em vrijwel altijd in mijn zak hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle paren zijn aangeschaft bij Tinydeal overigens.![]()
Over die powerbank van BG, welke kleur heb je? Ik heb die donker "grijze" van BG alles lijkt verder echt op de text op de onderzijde na, maar dat zou niet zo vreemd zijn aangezien hij donkerder van kleur is. Codes etc. Klopte ook allemaal bij mij.![]()
Ik heb deze http://m.banggood.com/Ori(...)Silver-p-923637.html in gray
Bij mij kloppen dus de USB poorten en de tekst 10400 niet
Functies kloppen allemaal, kabeltje klopt, code klopt.
Heb helaas geen passende schroevendraaier.![]()
Heb mijne van http://xiaomi.tmall.com , hoef ik niet zo moeilijk te lopen doen of 'ie nou echt is of niet.
Clearblue, dan weet je het zeker.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ben het volledig met je eens hoor, ik prefereer zo'n L-plug om precies dezelfde reden. Het paar wat net stuk is bij mij is bij ook precies bij de rechte plug stuk gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:54 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hoop dat ze die stekker hebben aangepast. Die L plug vind ik veel fijner namelijk die rechte pluggen gaan altijd stuk bij omdat ik em vrijwel altijd in mijn zak heb![]()
Het viel me gewoon op, een mooie grijze plug met de tekst Awei er op is opeens vervangen met een naamloze, zwarte L-plug.
Ik moet zeggen dat het geluid een stuk harder lijkt met dit nieuwe type ES800M. Elke keer als ik mijn Mp3-speler aanzet denk ik dat het volume 5 tikken te hard staat, maar dan blijkt het hetzelfde geluidsniveau te zijn waar ik altijd naar luister. Toch opmerkelijk te noemen, maar niet een nadeel.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ik weet het niet met die powerbanks hoor:
- Xiaomi kan toch ook wat wijzigen in de tussentijd? Zo kun je ook een doosje krijgen ipv de plastic casing. Waarom dan niet andere usb-poortjes en print?
- De verificatiecode kan maar één keer gebruikt worden. Hoe komen de namakers aan werkende codes?
- Als ze passthrough charging etc. werkend krijgen en het verificatiesysteem van Xiaomi kunnen hacken, kunnen ze ook wel de kleur van een usb-poortje wijzigen, lijkt me.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ben weer eens in een conflict met een verkoper, deze keer AliExpress.
Weten jullie nog:Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het avontuur met mijn pakje wat naar Spanje is gegaan gaat verder:
[..]
Dispute AliExpress geopend, de seller vindt dat ik het pakje gewoon heb ontvangenJa tuurlijk vriend, naar Spanje weer hequote:check order is Delivered
met een screenshot van 17track als 'bewijs'.....Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaanquote:I can see the tracking details ofcourse. But I tell you again: I Have NOT received it, and I do NOT live in Spain. The post office in my Country does not know about the package, I asked them.
Toen maar geescaleerd om te worden bekeken door AliExpress, en die besloten het volgende:.quote:We have traced the tracking number and found it is invalid, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 5 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.
Een uur later uploadt de beste man dit:
Nou, dat is wel echt goed bewijs natuurlijk. Want ik heet geen Tsjip en ik woon niet in Zoetermeer
Dat ziet AliExpress hopelijk ook wel
Jammer dat het zoveel moeite kost, blijft toch wel het enige minpunt aan china shoppen.![]()
Bel Tsjip anders eens. Zijn telefoonnummer staat erbij.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
is 100% NIET een fake...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.
[ afbeelding ]Het is een 'grijze' Powerbank, deze heeft grijze UBS poorten, ik weet het, het is heel erg tegenstrijdig als iedereen (en Xiaomi) roept dat het moet wit zijn...gaap...
Het is een originele...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refund
Ja! Ik heb namelijk de grijze ook gehad, en uiteindelijk kado gegeven. Alles checkt uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
Dit klopt allemaal. Lijkt dus toch echt te zijn?
[ Bericht 4% gewijzigd door NX op 28-08-2014 11:01:01 ]![]()
Mijn pakket waarvan het adres was verwisseld door dx, is gister in Italie succesvol ontvangen..
die pastavreter zal nu wel lekker met zijn MIJN gratis telefoon aan het spelen zijn
[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 28-08-2014 13:24:17 ]![]()
Mamma mia! Gratis mobilia!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket waarvan het adres was verwisseld door dx, is gister in Italie succesvol ontvangen..
die pastavreter zal nu wel lekker met zijn MIJN gratis telefoon aan het spelenYou can't be late if you don't show up.![]()
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef G-NiLES het volgende:
Ben weer eens in een conflict met een verkoper, deze keer AliExpress.
Weten jullie nog:
[..]
Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.
Dispute AliExpress geopend, de seller vindt dat ik het pakje gewoon heb ontvangen
[..]
Ja tuurlijk vriend, naar Spanje weer he
[..]
Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaan
Toen maar geescaleerd om te worden bekeken door AliExpress, en die besloten het volgende:
[..]
.
Een uur later uploadt de beste man dit:
[ afbeelding ]
Nou, dat is wel echt goed bewijs natuurlijk. Want ik heet geen Tsjip en ik woon niet in Zoetermeer
Dat ziet AliExpress hopelijk ook wel
Jammer dat het zoveel moeite kost, blijft toch wel het enige minpunt aan china shoppen.![]()
Dit is best wel sick toch:Next day delivery vanuit Taiwan?quote:Thursday, August 28, 2014 Location Time
11 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:42
10 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:28
9 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:51
8 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:06
7 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:56
6 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:43
Wednesday, August 27, 2014 Location Time
5 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:09
4 Departed Facility in TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:56
3 Processed at TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:27
2 Arrived at Sort Facility TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 19:56
1 Shipment picked up TAIPEI - TAIWAN 15:08
![]()
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace codequote:Ik heb een tijd geleden iets besteld uit China. Het zou van China, naar Spanje gaan, en van daaruit naar Nederland. De track & trace code die ik kreeg voor China-Spanje geeft het volgende aan:
Fechas Estados
06/08/2014 Accepted
07/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
16/08/2014 Delivery to the destination international office
18/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
19/08/2014 In the delivery process
19/08/2014 Delivered
Hierna heb ik een nieuwe track & trace code gekregen, waarschijnlijk voor Spanje - Nederland. Deze geeft het volgende aan:
Fechas Estados
19/08/2014 Accepted
21/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
25/08/2014 Delivery to the destination international office
27/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
27/08/2014 Delivered
Mijn vraag hierbij is; is dit pakketje al afgeleverd bij het adres waarop het is besteld? Ik heb het namelijk besteld op adres van mijn werk. Maar ivm vakantie is de zaak gesloten, en worden de pakketjes bij de buren afgeleverd. Denken jullie dat het pakketje net Nederland binnen is, of dat het al bezorgd is aan het afleveradres? Dan weet ik of het waard is om langs te gaan om het pakketje op te halen. Bij voorbaat dankJust when I thought I was out... they pull me back in.![]()
ik heb een WD014**6970CN tracknummer,maar die geeft aan dat het pakket Arrival at inward office of exchange is, in nederland sinds 21 augustus. maar ik heb postnl gevraagd, en die weten van niks.
wie kan mij helpen?![]()
Oei, replica items besteld zeker? Zo te zien ligt het bij de buren. Je kan toch even contact met PostNL opnemen? Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace code
[..]Gewoon geduld hebben. Zolang je nog binnen de 45 dagen zit is er niks aan de hand. Mijn pakketje staat al ruim een week op despatched to the netherlands. Maar in NL nog niks bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:58 schreef Chunees het volgende:
ik heb een WD014**6970CN tracknummer,maar die geeft aan dat het pakket Arrival at inward office of exchange is, in nederland sinds 21 augustus. maar ik heb postnl gevraagd, en die weten van niks.
wie kan mij helpen?
Eventueel kan je zelf op parcels-uk.tntpost.com kijken of hij al gekoppeld is aan je huis. Anders dus wachten.![]()
je vergeetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:31 schreef Dromer het volgende:
Ik weet het niet met die powerbanks hoor:
- Xiaomi kan toch ook wat wijzigen in de tussentijd? Zo kun je ook een doosje krijgen ipv de plastic casing. Waarom dan niet andere usb-poortjes en print?
- De verificatiecode kan maar één keer gebruikt worden. Hoe komen de namakers aan werkende codes?
- Als ze passthrough charging etc. werkend krijgen en het verificatiesysteem van Xiaomi kunnen hacken, kunnen ze ook wel de kleur van een usb-poortje wijzigen, lijkt me.
- de imitatiefabrikanten passen hun imitaties aanHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja hoor, is afgeleverd. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.Just when I thought I was out... they pull me back in.![]()
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Niet tegelijk lijkt me. Cc wil ook bewijs, en een nog lopende case is dat niet denk ik..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.![]()
Nee, want ik argumenteer de andere kant op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je vergeet
- de imitatiefabrikanten passen hun imitaties aanI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Heeft er iemand ervaring met een telefoon terug sturen? (Pandawill)
Wat kost dit? (alleen het toestel, geen doos en accessoires enzo)
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
http://www.aliexpress.com(...)ize-t/952091538.html
Ugly women's fashion batwing sleeve zipper modal t-shirt short-sleeve loose plus size t-shirt summer
Whut![]()
![]()
Daar moet je lelijke vrouwen in stoppen, dan verhult 'ie de lelijkheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ize-t/952091538.html
Ugly women's fashion batwing sleeve zipper modal t-shirt short-sleeve loose plus size t-shirt summer
Whut![]()
dan is die an aangekomen ja. Kan ook de brievenbus betreffen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
GC / internationaal track & trace code
[..]:]![]()
PW gaf altijd aan hoe het verstuurt moet worden. En dan ben je rond de 24 euro kwijt als het een beetje tegen zit. Je kunt dan alleen bij postNL terecht en moet formulier cn-22 of cn-23 gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?![]()
Bedankt allemaal voor de hulp. Ik heb hem binnen.Just when I thought I was out... they pull me back in.![]()
DHL Parcel misschien nog een optie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?![]()
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Of je moet het in een brief formaat dumpen, dan kost het iets van 9.45 (was naar Nepal, China zal wel hetzelfde zijn) maar heb je geen track&trace code natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.![]()
Ik neem aan dat je al contact met Pw gezocht hebt? Zo ja, wat was hun reactie. Ik heb al eerder een tablet op moeten sturen naar ze, en kreeg na aanleiding van mijn RMA aanvraag onderstaande reactie.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Customer,
Hello!
Thanks for your patient. We have created an RMA code #W****** for returning ,
Pls write the RMA Code on the package with original box,send it to us by registered mail which has a track number,
not ship by UPS,Fedex,DHL,,EMS or other shipping ways.After you sent,pls tell us the track number.
Please make sure to send the product in its original package with all its accessories for repair.
After receive the device,we will check the items and let you know the further information on it.
and since we have the Spring Festival holiday, the factory will repair your item after 15th Feb. please note that.
This is our returning address:
COMPANY: Shenzhen Danhonghaotian Ecommerce Co., Ltd.
Receiver: Dandan wu
ADDRESS: Fl.4-5,7 Longtang Industry Park, Liuyue, Henggang, Longgang,
Shenzhen 518000, China.
Phone number: 0086-755-83650148
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je hebt dus volgens die mail geen keus van opsturen. Gewoon postNL met een T&T nr. Dit was in Februari 2014.
Mocht je nog geen rma aangevraagd hebben, dan zou ik dit eerst maar doen.![]()
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
Verder ook nog binnengekregen:
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Een paar noobs vroegen mij om dit mes te reviewen:
http://www.aliexpress.com(...)nese/1515244245.html
Ik heb hem net binnen dus hier wat fotos en opinie..
Deze ratatouille mee gemaakt![]()
![]()
Anyway, eerste impressie is dat het goed scherp is, de snijhoek is beter dan wat je bij de blokker hebt. Het hele mes is dun, waardoor je misschien wat minder kracht kan zetten maar je gaat er wel makkelijker mee door grote objecten (omdat de achterkant niet in de weg zit). Moet makkelijk te slijpen zijn met een whetstone. Handvat is misschien wat klein te noemen.
Of er echt 67 layers zijn? Geen idee. Zou er in NL, stel -bijenkorf- zo'n 60-70 EUR voor willen betalen, of andersom - de kwaliteit is voor mij gelijk aan een 60-70 EUR mes.
[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 28-08-2014 20:07:13 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Mooi horloge zegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Waar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Dankjewel!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef N22 het volgende:
[..]
Mooi horloge zegWaar heb je het gekocht en wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8926ob
Deze is ook in mijn bezit:
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928obYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Goud met blauwquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob![]()
![]()
Dear customer,
Thanks for your email.
I know that, But actually this way( only check the color of USB port to see if it is original) is not 100% correct.
For example, last time we open a Xiaomi power bank color Gray, but the battery is the Deep blue color, So we send the code and the picture to xiaomi company, They told us, the battery may be LISHEN,Sumsang, LG battery etc . so you may see the Deep blue color battery.
The best way to check the power bank that is use the code or open the power bank.
You can validate the authenticity at XiaoMi side - http://order.mi.com/service/dyscode
Could you please show us the code. so we can also check it.
Or you can send an email to Xiaomi to check. http://www.mi.com/en/contact
What do?![]()
Kikoo, geen stress hebben. Je hebt de echte versie gekocht. Doordat de jouwe een 'donker'grijs omhulsel heeft is de tekst ook gewoon donkerder dan bij de zilveren versie. Ik heb er hier ook een liggen. Als je wilt kan ik het ook eens laten zien.![]()
Nog steeds er mee bezig? Je bent zeker een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dear customer,
Thanks for your email.
- bla bla bla
What do?![]()
Je hebt een neppe, verkoop het maar aan mij, heb je een zorg minder!![]()
![]()
Zit er geen transfer sheet bij? Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo komt hij binnen:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe ik dit ga aanpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Verder deze week een Xiaomi Powerbank binnen gehad (bedankt EugeneKrabs voor de coupon) en de SJ4000 die ik gewonnen heb bij Eachbuyer(binnen 8 dagen binnen incl. weekend bezorgd!).
Vandaag voor het eerst wat van TaoBao besteld en bij Ebay en Banggood wat onderdeeltjes voor mijn 3d printer. Het is weer drukke week.
![]()
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:55 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb de grootste die ik toen kon vinden. Moet na een jaar nog steed de hele klein stukjes tussen de letters weg halen.
[ afbeelding ]
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).![]()
Is Amazon ook al Chinees tegenwoordig? Ga je binnenkort ook je Wehkampaankopen showen hier?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dankjewel!
http://www.amazon.com/Inv(...)cta+automatic+8928ob![]()
Topicreeks: Chinese WebshopsI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hier ook 2 powerbanks van Banggood binnen en ook 'grijs' (staat op verpakking ook). Zelfde kenmerken als de andere usert hier en is gewoon real. De tekst is donkerder maar gewoon volledig scherp.![]()
Mijn muur is grootquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:58 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Die van jou lijkt echt heel klein. Ik heb mijne een paar pagina's terug gepost.
Ik snap ook niet hoe er bij jou nog kleine stukjes tussen de letters kunnen zitten? Je trekt die sticker er af, plakt hem op de muur en dan zit ie er goed op. Enige wat me tijd heeft gekost is om alles netjes op te hangen: Eerst uitknippen (1cm om sticker heen), dan opplakken met schilders tape om verhoudingen te bekijken om het daarna definitief op te plakken).. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
![]()
Oke, niks gezegd danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef P4tje het volgende:
[..]
Mijn muur is groot. In totaal is hij zo'n 2 meter breed, zelfde als die van jou. De stukjes zitten alleen bij de allerkleinste lettertjes. In de d,p,e,etc... Dan zijn ze net niet goed los gesneden.
Je post was trouwens in het vorige topic.
, leek net een mini versie van die van mij maar wist niet dat je in een kasteel woonde.
Hmm gaat gvd snel dan, kunnen mensen lekker terugscrollen. Hebben ze wat te doen.![]()
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?![]()
Worden als bulk naar EU verscheept en vanaf daar weer verspreid. Kans is groot dat ze ook in bulk terug gaan dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
De 2 SATA-kabels zijn ook binnen van BG. Verzending met NL Direct heeft 11 dagen geduurd.
Met $2.12 p/2 stuks toch een stuk goedkoper dan in NL waar ze voor ¤3/4+ p/stuk weg gaan excl. verzending![]()
Zie ze zelfs voor ¤9 p/stuk verkocht worden.![]()
Kunnen we nu ook de DVD-drive gebruiken.![]()
Waarom staat Schiedam eigenlijk als return address op de pakketjes?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Mn Xiaomi Steel Gun is binnen van BG
Goed geluid en erg mooi gemaakt!
alleen wel minder bass dan de Earson 151, maar hij is ook een heel stuk kleiner.![]()
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
@Downstar hoe gaat het met je Mini X8-H? Die van mij is EINDELIJK in NL. Heb een 3S code van de twitterchick gekregen van PostNL.![]()
Ja, en dan betaal je dus $0.20quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Skiet het volgende:
Hoe zit het met die DX coupons? Als je een $8,80 coupon wint, mag je die dan op een $9 product gebruiken?
Heb je vandaag dan iets gewonnen?
Het lukt mij echt niet vandaag![]()
Nee. Gisteren wat besteld. Maar niks gewonnen. Ga toch maar wat kabeltjes bestellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Het lukt mij echt niet vandaag![]()
DX coupon wat, waar, hoe?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, en dan betaal je dus $0.20
Het lukt mij echt niet vandaag
Edit: te laat geloof ik.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
hier http://www.dx.com/event/mvpluckydrawquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
DX coupon wat, waar, hoe?
Edit: te laat geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |