Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:38 schreef G-NiLES het volgende:
Het avontuur met mijn pakje wat naar Spanje is gegaan gaat verder:
[..]
Ja tuurlijk vriend, naar Spanje weer hequote:check order is Delivered
met een screenshot van 17track als 'bewijs'.....
Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaanquote:I can see the tracking details ofcourse. But I tell you again: I Have NOT received it, and I do NOT live in Spain. The post office in my Country does not know about the package, I asked them.
.quote:We have traced the tracking number and found it is invalid, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 5 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.
is 100% NIET een fake...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:16 schreef RobertNL het volgende:
100% een fake. Geen witte USB, tekst te donker.
[ afbeelding ]
Het is een originele...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
service@banggood.com mailen, foto's sturen, originele krijgen of refund
Ja! Ik heb namelijk de grijze ook gehad, en uiteindelijk kado gegeven. Alles checkt uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef kikoooooo het volgende:
Dit klopt allemaal. Lijkt dus toch echt te zijn?
Mamma mia! Gratis mobilia!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:48 schreef Downstar het volgende:
Mijn pakket waarvan het adres was verwisseld door dx, is gister in Italie succesvol ontvangen..
die pastavreter zal nu wel lekker met zijn MIJN gratis telefoon aan het spelen
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:41 schreef G-NiLES het volgende:
Ben weer eens in een conflict met een verkoper, deze keer AliExpress.
Weten jullie nog:
[..]
Inmiddels terug van vakantie enzo, en uiteraard nog niks binnen.
Dispute AliExpress geopend, de seller vindt dat ik het pakje gewoon heb ontvangen
[..]
Ja tuurlijk vriend, naar Spanje weer he
[..]
Uiteraard netjes de linkjes naar mijn Twitter vragen aan @PostNL erbij gedaan
Toen maar geescaleerd om te worden bekeken door AliExpress, en die besloten het volgende:
[..]
.
Een uur later uploadt de beste man dit:
[ afbeelding ]
Nou, dat is wel echt goed bewijs natuurlijk. Want ik heet geen Tsjip en ik woon niet in Zoetermeer
Dat ziet AliExpress hopelijk ook wel
Jammer dat het zoveel moeite kost, blijft toch wel het enige minpunt aan china shoppen.
Next day delivery vanuit Taiwan?quote:Thursday, August 28, 2014 Location Time
11 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:42
10 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:28
9 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:51
8 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:06
7 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:56
6 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:43
Wednesday, August 27, 2014 Location Time
5 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 15:09
4 Departed Facility in TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:56
3 Processed at TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 20:27
2 Arrived at Sort Facility TAIPEI - TAIWAN TAIPEI - TAIWAN 19:56
1 Shipment picked up TAIPEI - TAIWAN 15:08
quote:Ik heb een tijd geleden iets besteld uit China. Het zou van China, naar Spanje gaan, en van daaruit naar Nederland. De track & trace code die ik kreeg voor China-Spanje geeft het volgende aan:
Fechas Estados
06/08/2014 Accepted
07/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
16/08/2014 Delivery to the destination international office
18/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
19/08/2014 In the delivery process
19/08/2014 Delivered
Hierna heb ik een nieuwe track & trace code gekregen, waarschijnlijk voor Spanje - Nederland. Deze geeft het volgende aan:
Fechas Estados
19/08/2014 Accepted
21/08/2014 Dispatch from the point of origin international office
25/08/2014 Delivery to the destination international office
27/08/2014 Delivery has been dispatched from change of destination office
27/08/2014 Delivered
Mijn vraag hierbij is; is dit pakketje al afgeleverd bij het adres waarop het is besteld? Ik heb het namelijk besteld op adres van mijn werk. Maar ivm vakantie is de zaak gesloten, en worden de pakketjes bij de buren afgeleverd. Denken jullie dat het pakketje net Nederland binnen is, of dat het al bezorgd is aan het afleveradres? Dan weet ik of het waard is om langs te gaan om het pakketje op te halen. Bij voorbaat dank
Oei, replica items besteld zeker? Zo te zien ligt het bij de buren. Je kan toch even contact met PostNL opnemen? Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace code
[..]
Gewoon geduld hebben. Zolang je nog binnen de 45 dagen zit is er niks aan de hand. Mijn pakketje staat al ruim een week op despatched to the netherlands. Maar in NL nog niks bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:58 schreef Chunees het volgende:
ik heb een WD014**6970CN tracknummer,maar die geeft aan dat het pakket Arrival at inward office of exchange is, in nederland sinds 21 augustus. maar ik heb postnl gevraagd, en die weten van niks.
wie kan mij helpen?
je vergeetquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:31 schreef Dromer het volgende:
Ik weet het niet met die powerbanks hoor:
- Xiaomi kan toch ook wat wijzigen in de tussentijd? Zo kun je ook een doosje krijgen ipv de plastic casing. Waarom dan niet andere usb-poortjes en print?
- De verificatiecode kan maar één keer gebruikt worden. Hoe komen de namakers aan werkende codes?
- Als ze passthrough charging etc. werkend krijgen en het verificatiesysteem van Xiaomi kunnen hacken, kunnen ze ook wel de kleur van een usb-poortje wijzigen, lijkt me.
Ja hoor, is afgeleverd. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Of even kijken op parcels-uk.tntpost.com om te zien of je zelf de 3S code te pakken kan krijgen. Netherlands selectere, tracking code invoeren en postcode invoeren.
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik heb ook een soortgelijk probleem, dispute's op Aliexpress zijn een stuk moeilijker op te lossen dan via PayPal.
Niet tegelijk lijkt me. Cc wil ook bewijs, en een nog lopende case is dat niet denk ik..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Daarom gewoon je creditcard ook aanspreken.
Nee, want ik argumenteer de andere kant op.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je vergeet
- de imitatiefabrikanten passen hun imitaties aan
Daar moet je lelijke vrouwen in stoppen, dan verhult 'ie de lelijkheid.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:52 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)ize-t/952091538.html
Ugly women's fashion batwing sleeve zipper modal t-shirt short-sleeve loose plus size t-shirt summer
Whut
dan is die an aangekomen ja. Kan ook de brievenbus betreffen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:53 schreef detandenfee het volgende:
Beste mensen, heb zojuist een topic in GC geopend, maar bedacht me later pas dat de ervaringsdeskundigen hier zitten. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen wat 'deliverd' precies inhoudt in volgende situatie? Alvast bedankt
GC / internationaal track & trace code
[..]
PW gaf altijd aan hoe het verstuurt moet worden. En dan ben je rond de 24 euro kwijt als het een beetje tegen zit. Je kunt dan alleen bij postNL terecht en moet formulier cn-22 of cn-23 gebruiken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een telefoon terug sturen? (Pandawill)
Wat kost dit? (alleen het toestel, geen doos en accessoires enzo)
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
DHL Parcel misschien nog een optie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Ik heb geen ervaring in spullen versturen naar China, maar verwacht dat er wel iets goedkopers zal zijn dan PostNL?
Wat kost dit? Dat hangt van het gewicht af natuurlijk. Kijk gewoon even op Google en zoek naar de tarieven van de verschillende maatschappijen. Ik verwacht dat PostNL het goedkoopste is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:50 schreef Markos. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |