Ik zet 'm net uit. Dodelijk saaie pot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:59 schreef heiden6 het volgende:
Zit Lille-Porto te kijken, BMI speelt prima.
Nogal ja. 0-1 geworden net.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zet 'm net uit. Dodelijk saaie pot.
quote:Feyenoord grijpt door de binnenlandse transfer naast een opleidingsvergoeding. Alleen als de speler naar het 'buitenland' vertrekt is deze vergoeding verplicht.
Even goed inlezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit lees ik op verschillende sites, maar klopt toch niet? Fer levert ons ook een opleidingsvergoeding op..
[..]
Mensen vergeten dat we exact 4 jaar geleden te horen kregen een recordverlies van 17,1 miljoen te hebben gedraaid met een totaal (uit mijn hoofd) negatief vermogen van -43,4 miljoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
Of er perse een nieuwe spits moet komen weet ik niet. We hebben met Te Vrede denk ik geen heel onaardige spits in huis. Ja, hij mist een hoop kansen, maar laten we vooral niet vergeten dat die jongen tot op heden ook niet echt de kans heeft gehad om zich volledig te profileren in het eerste. We hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, waarin ie ons 1 keer de overwinning heeft bezorgd, en we roepen nu al dat ie niet goed genoeg is? Dan vraag ik me echt af waar mensen zitten met hun verstand.
Inderdaad, een gehandicapte clown in de kleedkamer zorgt altijd voor het soort vermaak dat je nodig hebt in zo'n setting.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen we Vermeer niet op voor een miljoen euro?
Mathijsen heeft BMI gewoon een tijdje uit de basis gehouden he. Dus dat is gewoon zulk stom gelul.quote:
NIEMAND in de selectie haat ik meer dan die vette reet die Nelom heet, en dit is een selectie met Mulder en Immers.quote:
RODE LOPER, ROL DE RODE LOPER UIT.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
John van Zweden, van Den Haag, wil Verhoek graag terug zien bij ADO.
Gisteren gedaan.. vraag me af of de auteurs van al die berichten wel weten waar ze over schrijven. Een speler die op zijn 23ste naar het buitenland gaat levert een opleidingsvergoeding op. A;s zo'n speler vervolgens in het buitenland een binnenlandse transfer maakt, dan geldt dat ook als buitenlandse transfer en zou je dus ook een opleidingsvergoeding moeten krijgen. Fer geldt namelijk niet als een in Engeland opgeleide speler (Van Persie wel)quote:
Dat 'even goed inlezen' was gericht aan mezelf. Wilde nog gaan editten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gisteren gedaan.. vraag me af of de auteurs van al die berichten wel weten waar ze over schrijven. Een speler die op zijn 23ste naar het buitenland gaat levert een opleidingsvergoeding op. A;s zo'n speler vervolgens in het buitenland een binnenlandse transfer maakt, dan geldt dat ook als buitenlandse transfer en zou je dus ook een opleidingsvergoeding moeten krijgen. Fer geldt namelijk niet als een in Engeland opgeleide speler (Van Persie wel)
Hmm ik lees nu weer ergens dat opleidingsjaren t/m 23 is.. En aangezien Fer op zijn 23ste naar Engeland ging, zouden we dus geen opleidingsvergoeding krijgen.. vaag gedoe dit.. lijkt me een randgeval. Van Yellow moet er toch nog maar even achteraan vind ik..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat 'even goed inlezen' was gericht aan mezelf. Wilde nog gaan editten.
Je analyse is correct. Wij hebben recht op een opleidingsvergoeding.
Ik las 'tussen' zijn 12e en 23e. Dat is dus 12 tot en met 22.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm ik lees nu weer ergens dat opleidingsjaren t/m 23 is.. En aangezien Fer op zijn 23ste naar Engeland ging, zouden we dus geen opleidingsvergoeding krijgen.. vaag gedoe dit.. lijkt me een randgeval. Van Yellow moet er toch nog maar even achteraan vind ik..
Ik hoop dat je gelijk hebt, dan verdient Feyenoord weer het salaris terug van een speler. Durf niet meer met zekerheid te zeggen hoe het zit, laat de huisjurist van Feyenoord het maar ff uitzoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik las 'tussen' zijn 12e en 23e. Dat is dus 12 tot en met 22.
Ja. Maar die blijft in Rotterdam omdat hij nog niet fit is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Maastoren het volgende:
Hebben we al een spits gekocht/gehuurd?
Je bedoelt die spits die bijna nooit in de spits speelde?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar die blijft in Rotterdam omdat hij nog niet fit is.
Ja die. Kazan ofzo heet ie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Je bedoelt die spits die bijna nooit in de spits speelde?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik las 'tussen' zijn 12e en 23e. Dat is dus 12 tot en met 22.
Hmz.. vorig seizoen werd hij 23 dus ik denk dat we toch niks krijgenquote:Net als bij nationale transfers bedraagt de solidariteitsbijdrage bij internationale transfers altijd 5 % van de transfersom. De FIFA gaat er vanuit dat de opleiding van een speler duurt tot in het seizoen waarin hij 23 wordt.
wij welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Hmz.. vorig seizoen werd hij 23 dus ik denk dat we toch niks krijgen
Hij gaat naar een andere Engelse club, is dus niet hetzelfde land als opleidingsclub feyenoord dus krijgt feyenoord geld. Opleidingsclub Norwich dus niet want beiden Engels. Gaat hij hierna naar bijv Italië dan krijgt ook norwich wat.quote:Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef elCholo het volgende:
FF minuutje dansen en hij is helemaal kapot![]()
Ik schuifel met gemak nog 6 uur lang door als het moet, met mijn Wilkshire onderkin en buik.
Filmpje van 3 jaar oud? Je weet bovendien niet wat hij daarvoor allemaal heeft staan doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:10 schreef elCholo het volgende:
FF minuutje dansen en hij is helemaal kapot![]()
Ik schuifel met gemak nog 6 uur lang door als het moet, met mijn Wilkshire onderkin en buik.
Een ouwe ScheveningerT, ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch niet die ouwe Scheveningert?
Welke back-ups? Die dertigers zijn de back-ups.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:15 schreef Cara het volgende:
Je moet er toch overigens niet aan denken om met drie 33+ers een vol seizoen + europees voetbal te spelen? Waar zijn onze verdedigende backups?
Als er een fatsoenlijke linksback wordt gehaald wel ja, dan kan je met Kongolo en Van Beek in het centrum spelen. Zou zonde zijn als hij nu ook uit nood op LB terecht komt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke back-ups? Die dertigers zijn de back-ups.
ik denk dat Wilkshire wel voor de basis is gehaald hoor... Ik hoop dat Mathijsen dit seizoen als backup fungeert en Woudenberg Nelom uit de basis speelt. Anders zie ik liever Kongolo LB en Mathijsen LCV, want die Nelom speelt de laatste tijd echt heeeeel zwak..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom Woudenberg geen kans geven?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijke linksback wordt gehaald wel ja, dan kan je met Kongolo en Van Beek in het centrum spelen. Zou zonde zijn als hij nu ook uit nood op LB terecht komt.
Mij ook best, maar daar vind Rutten het blijkbaar nog te vroeg voor. Nelom is gewoon bagger.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom Woudenberg geen kans geven?
Dus jouw ideale opstelling is Nelom - Kongolo - van Beek - Cabral?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou Wilkshire ipv Cabral en Woudenberg ipv Nelom erin zetten, maar hij zegt toch verder wel dat die anderen back-ups zijn? Dat betekent dat je ze wel gaat gebruiken?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Dus jouw ideale opstelling is Nelom - Kongolo - van Beek - Cabral?
En daar wil je een heel seizoen + beker + Europa League groepsfase mee doorkomen?
Woudenberg is geblesseerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mij ook best, maar daar vind Rutten het blijkbaar nog te vroeg voor.
Stefan de vrij kan iig niet meer zn wekelijkse wedstrijd blunder makenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een aanvallend Feyenoord dat wordt afgetuigd op de counter door 1 of 2 blunders van Erwin Mulder.
naar ons toch ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:27 schreef moneyball het volgende:
City heeft Guidetti niet ingeschreven voor de CL. Die gaat dus weg.
Waarom zouden ze hem wel inschrijven? Je kan toch sowieso maar 23/25 man inschrijven?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:27 schreef moneyball het volgende:
City heeft Guidetti niet ingeschreven voor de CL. Die gaat dus weg.
Dat deed hij al een half jaar niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stefan de vrij kan iig niet meer zn wekelijkse wedstrijd blunder maken
daar hebben we nu 3 anderen voor achterin
Dat Mulder blundert is net zo zeker als dat ieder mens een keer komt te overlijden. Die gast heeft nog nooit fatsoenlijk gekeept. Vorig jaar kostte hij ons al de wedstrijd tegen Kiev door de bal op de kop van Immers te slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel een aanvallend Feyenoord dat wordt afgetuigd op de counter door 1 of 2 blunders van Erwin Mulder.
Je hebt gelijk. City mag nog minder inschrijven door een overtreding van het fair-play regelement.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hem wel inschrijven? Je kan toch sowieso maar 23/25 man inschrijven?
daarom lamprou met hele hoge zolen onder zn voetbal schoenen in het doel zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat deed hij al een half jaar niet meer
Maar Muldertje kan nog steeds weinig, dus tja.
Winnen met een nulletje of 3quote:
Als die een kop groter was, was hij al een paar jaar 1e keeper. Helaas is het een dwerg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom lamprou met hele hoge zolen onder zn voetbal schoenen in het doel zetten
Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Dus jouw ideale opstelling is Nelom - Kongolo - van Beek - Cabral?
En daar wil je een heel seizoen + beker + Europa League groepsfase mee doorkomen?
Hoho, dan vergeet je die pot vorig jaar tegen die russen uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat Mulder blundert is net zo zeker als dat ieder mens een keer komt te overlijden. Die gast heeft nog nooit fatsoenlijk gekeept. Vorig jaar kostte hij ons al de wedstrijd tegen Kiev door de bal op de kop van Immers te slaan.
Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.
En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.
Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.
En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.
Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
Het moet zeker kunnen, maar of het ook lukt is iets heel anders. Wij zijn dan wel geen bescheiden kutclubje, maar hebben nou ook geen droomselectie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
De welbekende transferblessuretwitter:vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
Mitchell legt er wel een of 2 in let maar op Stijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.
Laatste keer in de groepsfase verloren we allesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.
En die keer daarvoor waren we wel door.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laatste keer in de groepsfase verloren we alles![]()
![]()
Nee hoor, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik merk dit overigens nu pasquote:Feyenoord-aanwinst nog verre van wedstrijdfit: "Hij kan beter keihard doortrainen"
woensdag 20 augustus 2014 om 19:28 door Jurre de Ruiter
De supporters van Feyenoord moeten mogelijk nog even wachten op het debuut van Colin Kazim-Richards. De zomeraanwinst is niet met de selectie meegereisd naar Kiev, omdat hij nog verre van wedstrijdfit is.
Volgens Martin van Geel kan het nog wel even duren voordat Kazim-Richards er helemaal klaar voor is. "De technische staf vindt dat hij veel beter keihard kan gaan doortrainen", verklaart de technisch directeur de afwezigheid van de aanvaller in Oekraïne.
De van Bursaspor overgenomen Kazim-Richards is dus nog wel even van volledige wedstrijdfitheid verwijderd. "Misschien dat hij naar aankomend weekend kan toewerken. Maar je kunt er niet omheen dat hij lange tijd niet met de groep heeft getraind."
"Colin maakte de afgelopen dagen wel een goede indruk, maar de staf wil hem echt goed optrainen, zodat hij vrij van blessures blijft en binnen een aantal weken fysiek top is. Daar passen een aantal goede trainingen veel beter bij dan een reis naar Kiev", aldus Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond.
Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik neem aan dat er een algeheel staakt-het-vuren is verklaard in geheel Oekraïne ivm de topper van vanavond?
Kan er met 2 goede aankopen natuurlijk heel anders uitzien. Toornstra en Dost erbij maakt toch wel een flink verschil, qua scorend vermogen alleen al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
Ook zonder Jens gaan we zondag 3 punten meenemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De welbekende transferblessuretwitter:vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.
Of hij ligt er straks 2 maanden uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Of hij ligt er straks 2 maanden uit.
Of hij is echt geblesseerd. In dat geval past hij goed in het rijtje 'versterkingen' die we deze zomer hebben mogen verwelkomen. Met een geblesseerde Boulahrouz en een niet-fitte Kazim Richards.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.
Feyenoord de Nobelprijs voor de Vredequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.
4 vind ik teveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.
De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Natuurlijk moet dat. Er is echter een verschil tussen moeten en kunnen. Die nep-Russen gaan gewoon voor de pot hangen met 11 man en je weet hoe goed Feyenoord daar mee om kan gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Ik heb ook liever een LB en een spits erbij, maar bij een vertrek van Clasie is het wel een degelijke aanvulling op het middenveld die er gelijk zou moeten kunnen staan. Maar zelfs dan zou het van mij niet hoeven, liever dat geld op de bank dan. Probleem is dat we barsten van de middenvelders die eraan zitten te komen, dus een relatief dure investering op die positie (zonder degelijk winstperspectief) is niet echt een goed lange-termijns-oplossing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Ik denk dat hij 4 wel waard is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Als je het zo bekijkt heb je inderdaad gelijk. Kwestie van slecht management. 2 jaar geleden was hij voor 1 miljoen te halen inderdaad (Fc Utrecht heeft Toornstra voor 9 ton overgenomen van ADO den Haag).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.
Allemaal speculatie van De Telegraaf...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.
Graag gedaan man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hartelijk dank hiervoor, nog nooit zo hard gelachen.
Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Saai leven dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hartelijk dank hiervoor, nog nooit zo hard gelachen.
Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.
Een onzinnig bedrag voor een degelijke eredivisie-middenvelder van een subtopper.
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.
Duidelijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.
Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
Misschien vragen ze wel 6 mil voor hem, maar Feyenoord is niet helemáál achterlijk. Alsof ze ooit minstens 2 miljoen teveel gaan betalen voor een redelijke speler die al op zijn top zit. Verkopen ze nooit meer met winst, dus gewoon lekker zoveel geld weggooien terwijl we over een jaartje, misschien 2, omkomen in de mddenvelders?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.
Ben het met je eens dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen, maar kwalitatief is Toornstra echt een versterking. Kwantitatief zitten we inderdaad goed in onze middenvelders, maar Toornstra zou echt wat kunnen toevoegen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.
Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
Haha, nee, dat is niet wat wij missen op het middenveld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpuntenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
Wat een bullshit, Immers schiet er in twee jaar 24 in... gebrek aan scorend vermogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft Toornstra wel meer assists.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpunten
Jens Toornstra 2013/2014 : 34 wedstrijden 12 doelpunten
Dat soort gasten snappen er echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft Toornstra wel meer assists.
Bovendien speelt Toornstra natuurlijk bij een middenmoter, en zal dus minder kansen krijgen dan Immers die in een ploeg speelt die - vorig seizoen althans - vaker zal domineren.
Gewoon die Kroaat of Pool. Dost is een mongool, Guidetti hept een zenuwpees en Zapata is helaas onhaalbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef satecl het volgende:
Het zijn maar geruchten, maar volgens de BIld wil Wolfsburg voor Bas Dost 10 miljoen hebben. En anders eventueel huren voor 1,5 miljoen + een deel van zijn salaris. Dus laat zeggen ruim 2 miljoen.
Echt hé, ons middenveld komt totaal niet in de bal en loopt alleen maar weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.
Echt, wat een nekzwetserij hier in dit topic.
Precies wat Toornstra is toch? Alleen is Ziyech wel veel technisch begaafder natuurlijk. Maar Toornstra lijkt er in die zin op dat ze beiden een geweldige steekpass in huis hebben en het overzicht hebben om openingen te vinden achter de verdediging.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat soort gasten snappen er echt helemaal niets van.
Wij missen een creatieve speler op het middenveld. Je weet wel, de toevoeging die Ziyech had kunnen hebben.
Dat mag jij vinden, ik zie het voorlopig nog niet. De tijd zal het uitwijzenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen, maar kwalitatief is Toornstra echt een versterking. Kwantitatief zitten we inderdaad goed in onze middenvelders, maar Toornstra zou echt wat kunnen toevoegen hoor.
Als jij bang bent dat Toornstra een "Vormer 2" zou kunnen worden dan ken jij Toornstra niet goed genoeg. Toornstra heeft veel meer handelingssnelheid, een betere steekpass, meer overzicht, en een beter schot in de benen.
Clasie 2013/14 32 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, daarmee doe je Koeman tekort. Dat 'lange ballen op Pellè' gezeik is echt bullshit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.
Echt, wat een nekzwetserij hier in dit topic.
Je hebt:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Echt hé, ons middenveld komt totaal niet in de bal en loopt alleen maar weg.
Ik rook voornamelijk Kent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:44 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Misschien vragen ze wel 6 mil voor hem, maar Feyenoord is niet helemáál achterlijk. Alsof ze ooit minstens 2 miljoen teveel gaan betalen voor een redelijke speler die al op zijn top zit. Verkopen ze nooit meer met winst, dus gewoon lekker zoveel geld weggooien terwijl we over een jaartje, misschien 2, omkomen in de mddenvelders?
Wat heb jij gerookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |