Sterf dan gewoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben je god niet, hondenkop.
O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog nooit bewijs van de regeling gezien, behalve wat artikelen die door fans geschreven zijn.
Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf dan gewoon.
[..]
O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat?.
Ondertussen heb ik reeds twee keer belicht waar Blokland het impliciet toegeeft, maar lezen noch nadenken is je sterkste kant.
Zo'n regeling in een jaarrapport?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Dat is vrij normaal in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:
Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo'n regeling in een jaarrapport?. Geloof je het zelf.
Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.
Wel, in de toelichting schrijf je dat soort zaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.
Danku.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan er een topicpointer komen waarin staat dat HMF niet tegengesproken mag worden?
Bvd.
Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
Het is óf aandelen, óf spelers of een beetje van beide. Ik wil vooral geld in de aandelen zien lopen i.p.v. mongolen als Guidetti of Toornstra kopen.
Oké. Wie ga je halen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste vier blijft om je TV-gelden op lange termijn op peil te houden, seizoenskaartverkoop, kans op Europees, aantrekkelijkheid voor spelers et cetera. Ben ik me terdege van bewust.quote:Want weer een seizoen 10de worden, en de komende seizoenen 7de en 6de daar zit ook niemand op te wachten. De sportieve achterstand die je dan oploopt maak je dan niet zomaar even goed, ook niet als we daardoor 5 jaar sneller van de VvF verlost zijn.
Leven is een groot woord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Het topic leeft wel nu MFH terug is.
We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Leven is een groot woord.
Verloedert zou ik zeggen.
Ga eens terug naar het PSV topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Interessante materie juist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Niks mis met Amsterdam. Schijnt best gezellig te zijn daar. Mooie grachten enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
Hoe zit het daar met de aandelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het PSV topic.
Ben je nog niet in het Ajax topic geweest ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het PSV topic.
Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.quote:
Je noemt wat jij hier doet discussiëren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.
Tomatenboer vindt Toornstra voor 4 miljoen een goede aankoop.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Argumenten, die worden meestal in een discussie gebruikt. Bij feiten is er geen discussie nodig. Dat is het punt, zeg maar, van feiten. Ze staan vast. Daar hoef je niet over te discussiëren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je noemt wat jij hier doet discussiëren?
Oh, oké man. Ik dacht dat mensen zich daarbij op feiten poogden te berusten en niet lukraak in het wilde weg riepen.
Ik geloof niet dat er Feyenoorders zijn die willen dat we spelers halen die niet direct van toegevoegde waarde zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Eensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Daar zou Van Geel toch wel goed zicht op moeten hebben zou je zeggen.quote:
Precies, daarover verschillen wij niet van mening. Daarom vind ik dat er nog wel wat bij moet bij de huidige selectie.quote:Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste vier blijft om je TV-gelden op lange termijn op peil te houden, seizoenskaartverkoop, kans op Europees, aantrekkelijkheid voor spelers et cetera. Ben ik me terdege van bewust.
Feyenoord moet zeker niet kopen om het kopen. Zo ben ik geen voorstander van het aantrekken van Guidetti bijvoorbeeld. Het risico lijkt mij te groot.quote:Je moet echter niet gaan kopen om het kopen. EN ik ben dan ook erg benieuwd welke spelers jij gaat noemen.
Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er Feyenoorders zijn die willen dat we spelers halen die niet direct van toegevoegde waarde zijn.
Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:
[..]
Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
Bij iedere speler moet je natuurlijk maar zien of die het gaat waarmaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:
[..]
Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
4 miljoen. Domme investering. Krijg je er nooit uit. Aandelen terugkopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar zou Van Geel toch wel goed zicht op moeten hebben zou je zeggen.
Ik ben zelf wel voorstander van de komst van Toornstra
Compleet afhankelijk van flankaanvoer. Wie gaat die ballen geven op zijn hoofd? Bilal? Schaken? Boeet? Enige die het kan is Bilal. Schaken heeft nog nooit een normale voorzet gegeven en Boeet is hopeloos uit vorm en gaat altijd voor individueel succes.quote:Dost bijvoorbeeld.
Ons middenveld is niet vernaderd t.o.v. vorig jaar he, ik weet niet of je dat doorhebt? Welke 'balans' moet dan bewaakt blijven? De balans die er al was?quote:In Toornstra zie ik wel een bruikbare versterking. Wel belangrijk om de balans op het middenveld te bewaken echter.
Nu zeg je iets verstandigs.quote:Feyenoord moet zeker niet kopen om het kopen. Zo ben ik geen voorstander van het aantrekken van Guidetti bijvoorbeeld. Het risico lijkt mij te groot.
Die Kroaat is onhaalbaar maar lijkt me geweldig, die Pool klaag ik ook niet.quote:Maar die Kroaat zou ik bijvoorbeeld best zien zitten. Die Pool lijkt me dan weer minder (maar goed, ik kan alleen afgaan op de Youtube filmpjes die ik heb gezien).
We hebben geen middenvelder nodig, hoogstens een tien en die is voor de derde keer op rij aan onze neus voorbij gegaan (Schone, Gudelj, Ziyech).quote:Qua middenvelders heb ik niet zoveel alternatieven achter de hand eerlijk gezegd. Maar ik neem aan dat de technische staf bij Feyenoord verder kijken dan hun neus lang is. Feyenoord is niet voor niets een profclub tenslotte.
Hoezo gaat die weg? Porto wil hem alleen als ze CL pakken. Lille is lang niet makkelijk te pakken. Bovendien gaan ze nooit 10 neertikken voor Clasie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
Nee, een jaartje rechterrijtje is niet goed te praten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
8 miljoen? Dat krijgen wij amper voor onze WK-gangers. Dat krijg je nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Alleen is hij al 25 (eigenlijk helemaal niet oud hoor), maar bij een verkoop is hij dan 27 of 28 en dan zal hij inderdaad hooguit zo'n 8 miljoen gaan opleveren als hij het goed doet bij Feyenoord. Dus dat restwaarde argument begrijp ik wel.
Toornstra vind ik niet meer dan 4 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.
Ben wel benieuwd hoe het nou met die 100 schaduwlijstjes zit
Daar had Van Geel het continu over, maar ik zie nou niet echt dat het daar goed mee loopt.
Weet jij wel wat voor onzin je braakt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toornstra vind ik niet meer dan 4 2 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.
Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.quote:Guidetti zou je moeten testen. Ik zou 3 mln nog wel een schappelijke transfersom vinden.
Inderdaad.quote:Ik verwacht dat Dost tegen gaat vallen en met 1.5 mln huursom en eenzelfde bedrag aan salaris hoeft ie van mij niet te komen...
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij wel wat voor onzin je braakt?
Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.
Ik denk wel dat ie het voetballend inzicht nog heeft, als je hem fysiek test (wat wij bij Feyenoord zo goed kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.
[..]
Inderdaad.
Die was toch gratis? Salaris zal er wel zijn maar dat zijn ingecalculeerde kostenposten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.
Gozer, echt, niemand reageert op je met een reden hoor. Ik kan makkelijker een gesprek voeren met iemand die compleet maar dan ook echt compleet kapotgeblowd op de bank ligt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was toch gratis? Salaris zal er wel zijn maar dat zijn ingecalculeerde kostenposten.
WTFquote:
Die is gewoon aangedragen door Rutten hoor, die contact met hem had. Stond niet op die lijstjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.
Ik denk dat die odds niet zo goed zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WTF
Ik zou geld inzetten op 21 september btw qua ban.
Maakt mij niet uit hoor, zo ben ik er even en dan weer tijden niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gozer, echt, niemand reageert op je met een reden hoor. Ik kan makkelijker een gesprek voeren met iemand die compleet maar dan ook echt compleet kapotgeblowd op de bank ligt.
quote:Feyenoord is al een poos bezig met de zoektocht naar een mogelijke opvolger voor Graziano Pelle. De Rotterdammers gaan nu voor de Kroaat Andrej Kramaric (23), topschutter bij koploper Rijeka. Kramaric is een dribbelvaardige en vooral trefzekere schaduwspits. Hij scoorde dit seizoen al zeven keer in vier wedstrijden. Hij moet wel een flinke transfersom kosten (drie tot vier miljoen) en er zijn meerdere kapers op de kust, zoals Genk.
Niks mis met de aankoop van Wilkshire, hij speelt best aardig. Daarnaast betaal je alleen salaris en zoveel zal hij wel niet krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als HMF, dan is hij er weer, zo zie je hem maanden niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, zo ben ik er even en dan weer tijden niet.
Dat wat Ajacieden niveautje bierteam vier dus kennen zeggen over vrijwel elke wedstrijd bij hunnie als het sneeuwt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef Caland het volgende:
RT @Barryvdh9: Bij Zorya verwachten ze ongeveer 100 aanhangers van de club uit Loehansk en zo'n 50 fans uit Rotterdam... #zorfey
Kan ik na morgen eindelijk zeggen dat ik wel eens wedstrijden heb gespeeld waar meer mensen naar kwamen kijken dan bij een Europacupwedstrijd van Feyenoord.
Wow, die zin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat wat Ajacieden niveautje bierteam vier dus kan zeggen over vrijwel elke wedstrijd bij hunnie als het sneeuwt.
Teletekst:51.382 man.
Ja joh ben beetje gehandicapt alles. Beetje moe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
Ik moest hem ook drie keer lezen
2/10
Wat bedoelde je precies dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja joh ben beetje gehandicapt alles. Beetje moe.
Wow, hoe groot was dat stadion ook alweer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef Caland het volgende:
RT @Barryvdh9: Bij Zorya verwachten ze ongeveer 100 aanhangers van de club uit Loehansk en zo'n 50 fans uit Rotterdam... #zorfey
Kan ik na morgen eindelijk zeggen dat ik wel eens wedstrijden heb gespeeld waar meer mensen naar kwamen kijken dan bij een Europacupwedstrijd van Feyenoord.
Smouzen die niveau bierteam 4 zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat bedoelde je precies dan?
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Smouzen die niveau bierteam 4 zijn.
Die kennen zeggen dat ze voor meer man publiek hebben gespeeld dan Ajaxspelers
Op dagen dat het giet of sneeuwt
Zoiets.
Geen idee. Wellicht dat er wat locals op af komen, al krijg je zo'n raketbatterij wat lastig door de fouillering.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Wow, hoe groot was dat stadion ook alweer?
Valeri Lobanovskystadion toch? Ruim 16k man kan erinquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Wow, hoe groot was dat stadion ook alweer?
Het AD staat weer vol met verrassingen vandaag.quote:Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, is er nog altijd niet in geslaagd een van zijn beoogde nieuwe spitsen aan te trekken. De bestuurder had graag Bas Dost naar Rotterdam zien komen, maar kreeg van de spits te horen dat de Nederlandse competitie een stap terug zou zijn.
Op dat probleem stuit Van Geel vaker. Na het vertrek van Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij en Daryl Janmaat valt het niet mee gelijkwaardige vervangers aan te trekken. "Het is moeilijk om spelers te halen. Veel spelers komen niet omdat ze de competitie niet zien zitten", zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Toch mooi man, Oekraine uit, 200 man op de tribune. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Valeri Lobanovskystadion toch? Ruim 16k man kan erin
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht dat er wat locals op af komen, al krijg je zo'n raketbatterij wat lastig door de fouillering.
De Metro heeft ook al tijden geen nieuws. Hadden toch een dealtje ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Het AD staat weer vol met verrassingen vandaag.
Ach, ken gewoon verhalen van maten gehoord die aan het klussen waren, even de schroevendraaier of stanleymes ofzo in hun zak deden en dan in De Kuip - na het fouilleren - erachter kwamen dat ze nog steeds die schroevendraaier bij zich haddenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht dat er wat locals op af komen, al krijg je zo'n raketbatterij wat lastig door de fouillering.
Ik word zelfs wel eens niet gefouilleerd in de Kuipquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ken gewoon verhalen van maten gehoord die aan het klussen waren, even de schroevendraaier of stanleymes ofzo in hun zak deden en dan in De Kuip - na het fouilleren - erachter kwamen dat ze nog steeds die schroevendraaier bij zich hadden
Dan zal een BUK ook wel moeten lukken denk ik.
Toch vreemd dat clubs als Ajax, Heerenveen en PEC Zwolle daar geen last van hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Het AD staat weer vol met verrassingen vandaag.
270.000-300.000quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
De Guzman definitief naar Napoli voor, naar verluidt, 6 miljoen. Hoeveel krijgt Feyenoord daarvan?
Het gras is elders altijd groener.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toch vreemd dat clubs als Ajax, Heerenveen en PEC Zwolle daar geen last van hebben.
Ajax in onderhandeling met Eto'o naar het schijnt, Heerenveen haalt zoals gebruikelijk alle Scandinavische toptalenten en PEC haalt gewoon even Necid naar de Eredivisie.
Een speler zoals die Kramaric of die Pool wilt echt wel komen lijkt mij. Maar hoe goed zij werkelijk zijn kan ik niet beoordelen.
Ik ook niet, maar een maat van me altijd gegarandeerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word zelfs wel eens niet gefouilleerd in de Kuip
0 euro want geen nieuw contract geboden gekregen door Feyenoordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
De Guzman definitief naar Napoli voor, naar verluidt, 6 miljoen. Hoeveel krijgt Feyenoord daarvan?
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef Peak het volgende:
[..]
0 euro want geen nieuw contract geboden gekregen door Feyenoord![]()
Klopt. Opleidingsvergoeding is 0,5%, dus rond de 300.000.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?
Niks, vraag maar aan Leo hoe dat komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Bombvis het volgende:
Ah, Leo had hem gewoon een kut contract moeten voorschotelen wat die toch nooit ging tekenen, dan hadden we wel die vergoeding gehad, maar nu niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niks, vraag maar aan Leo hoe dat komt.
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dus als een speler transfervrij vertrekt vervalt de opleidingsvergoeding?
Zover ik weet: Toen de Guzman weg ging is door Feyenoord hem geen nieuw vergelijkbaar contract geboden. De Guzman heeft dus niet een contract geweigerd en is transfervrij vertrokken, maar feitelijk heeft Feyenoord hem op straat gezet zonder contract. Schijnbaar heb je daarmee afstand genomen van een opleidingsvergoeding. Zo hoor ik het verhaal iig al een paar jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met opleidingsvergoeding te maken?
Alleen als hem geen nieuw contract is aangeboden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dus als een speler transfervrij vertrekt vervalt de opleidingsvergoeding?
Moet wel een gelijkwaardig contract zijn geloof ik. Heb toen gezegd dat ze 't toch moesten doen met een zijcontract waarin staat dat hij 5000 euro krijgt als hij niet tekent of dat hem verbiedt om te tekenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, Leo had hem gewoon een kut contract moeten voorschotelen wat die toch nooit ging tekenen, dan hadden we wel die vergoeding gehad, maar nu niet?
Bron?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen als hem geen nieuw contract is aangeboden.
Nope.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Er werd toch gewoon een nieuw contract aangeboden, maar De Guzjood wou gewoon weg toch?
Nee, Leo zei dat het geen zin had, omdat hij toch niet zou bijtekenen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
Er werd toch gewoon een nieuw contract aangeboden, maar De Guzjood wou gewoon weg toch?
De Guzjoodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 20-08-2014 om 15:43:23Vak E moet van de UEFA komende wedstrijd gesloten blijven. Tevens krijgt Feyenoord ¤ 45.000 boete n.a.v. Besiktas thuis. #UEFA #Feyenoord reageer retweet
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, Leo zei dat het geen zin had, omdat hij toch niet zou bijtekenen.
Waaaat? Waarom?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 20-08-2014 om 15:43:23Vak E moet van de UEFA komende wedstrijd gesloten blijven. Tevens krijgt Feyenoord ¤ 45.000 boete n.a.v. Besiktas thuis. #UEFA #Feyenoord reageer retweet
Teringquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:44 schreef Caland het volgende:
45.000 euro boete en vak E moet dichtblijven volgende week. Boete kan nog zo'n 5000 euro lager uitvallen trouwens.
VAK-KIE E HOO-LI-GANS
Vanwege de "rellen" met de Besiktas-fans gok ikquote:
Die relletjes daar vlak voor rust.quote:
Ja, waar die Derksen dat toch vandaan haaltquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
LEO
![]()
HET LEGIOEN MIST HEM NOG ELKE DAG
/Derksen.
Happel is zich van geen kwaad bewust. Donraja moet je hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die relletjes daar vlak voor rust.
Kunnen ze beter vak Z sluiten trouwens
Ik geef Happel de schuld.
Dat was toch niks serieus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die relletjes daar vlak voor rust.
Kunnen ze beter vak Z sluiten trouwens
Ik geef Happel de schuld.
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 20-08-2014 om 15:46:58De straf wordt opgelegd vanwege racistisch gedrag, ongeregeldheden, vuurwerk (afsteken + op het veld gooien) en gebrekkige organisatie. reageer retweet
Meh. Wat plexiglasrammen, dingetjes gooien. Één dwaas die met zijn riem aan het zwaaien was op dat plexiglas.quote:
Beetje riemmeppen, opgeschaafde muntjes gooien en een fakkel t veld op van een joch in paniekquote:
Wat was het racistisch gedrag?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:FeyenoordEuropa twitterde op woensdag 20-08-2014 om 15:46:58De straf wordt opgelegd vanwege racistisch gedrag, ongeregeldheden, vuurwerk (afsteken + op het veld gooien) en gebrekkige organisatie. reageer retweet
Dat laatste niet eens gezien, dat is wel domquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje riemmeppen, opgeschaafde muntjes gooien en een fakkel t veld op van een joch in paniek
Laat gaan joh
Was bij Z. Supporters stonden er eerder om verhaal te halen dan de stewards.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat laatste niet eens gezien, dat is wel dom
Zou dat om het gefluit zijn tijdens de speech van die Turk?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef Bombvis het volgende:
Racistisch gedrag? Ik heb niks gehoord..
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou dat om het gefluit zijn tijdens de speech van die Turk?
Echt niks van meegekregen hoor.
Een kleine schermutseling, die ook nog van de Turken af kwam. (in Nancy kregen wij daar nog zelf straf voor?)
En dan nog blijkbaar een fakkeltje op het veld.
Huh? was er een Turkse speech in de Kuip?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een kleine schermutseling, die ook nog van de Turken af kwam. (in Nancy kregen wij daar nog zelf straf voor?)
Ja, van de supportersvereniging ofzo? Wel iets van meegekregen iig, was voor de wedstrijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Huh? was er een Turkse speech in de Kuip?
De voorzitter van de Nederlandse fanclub van Besiktas, jeweetz.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Huh? was er een Turkse speech in de Kuip?
Neuh, werd er niet iets gezongen dat Allah en hoeren ofzo? Dat zal het denk ik zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat een UEFA-official niet werd opgehaald in de wachtkamer door Gudde.quote:
Ik denk meer dat het probleem was dat hij de UEFA-official wel toesprak en antwoord gaf, maar dat die official niet door had dat Gudde het tegen hem had.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat een UEFA-official niet werd opgehaald in de wachtkamer door Gudde.
Ook niks van meegekregen. Maar ik kwam 5 minuten voor de aftrap binnen. Teringrijen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
De voorzitter van de Nederlandse fanclub van Besiktas, jeweetz.
Oh ja, dat was wel geinig inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, werd er niet iets gezongen dat Allah en hoeren ofzo? Dat zal het denk ik zijn
Hoe is dat racisme? Welk ras zijn de Allahs dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Neuh, werd er niet iets gezongen dat Allah en hoeren ofzo? Dat zal het denk ik zijn
Ga je maar vast doodschamen dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Feyenoord het weer moeilijk krijgen, maar in principe moet je over 2 wedstrijden makkelijk winnen. En anders mag je je dood schamen.
Pleur hem op de Olympiaweg en ga staan op Varkenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef satecl het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag trouwens een boete van 90 euro omdat ik me auto bij de Gamma op straat had geparkeerd. Dat heb ik ook nog nooit eerder gedaan, maar dit is de eerste keer dat ik een boete krijg. Mensen hier vaker last van? Ik zou niet weten waar ik anders me auto kwijt kan en heb geen zin om 2 uur in het vak te blauwbekken.
Ik weet het niet en ik weet niet of dat de reden is van de racisme-boete, maar ik kan echt niks anders verzinnen. Dit is krom, geef ik toe, maar zou jij iets anders kunnen verzinnen wat racistisch was? Of waren het gewoon de rellen en omdat het richting Turken was, was het racistisch geweld?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat racisme? Welk ras zijn de Allahs dan?
"Alle Turken zijn lelijk" <-- racisme
"Alle Turken zijn hoeren" <-- racisme
"Allah je moeder is een hoer" <-- racisme, blijkbaar.
Niks nieuws voor ons, gebeurt al sinds UC 2008.quote:
Ik begreep dat er 'minder minder' geuit werd op S, dat vind ik wel weer discriminerend. Maar er is maar 1 persoon die dat bevestigd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weet het niet en ik weet niet of dat de reden is van de racisme-boete, maar ik kan echt niks anders verzinnen. Dit is krom, geef ik toe, maar zou jij iets anders kunnen verzinnen wat racistisch was? Of waren het gewoon de rellen en omdat het richting Turken was, was het racistisch geweld?
Met 'je' heb ik het natuurlijk over onze spelers.quote:
Hm, niet gehoord dus zou ik ook niet kunnen bevestigen, ook van niemand gehoord dat dat geroepen isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begreep dat er 'minder minder' geuit werd op S, dat vind ik wel weer discriminerend. Maar er is maar 1 persoon die dat bevestigd.
Daar zijn ze altijd wel redelijk fanatiek ja. Op dat industrieterrein iets verder (tegenover de macdonalds) kan je hem ook wel prima kwijt als je iets eerder bent. Kan je een biertje doen op varkenoord (of Mike's pool) en loop je een kwartier voor de wedstrijd zo het stadion in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef satecl het volgende:
Ik had afgelopen vrijdag trouwens een boete van 90 euro omdat ik me auto bij de Gamma op straat had geparkeerd. Dat heb ik ook nog nooit eerder gedaan, maar dit is de eerste keer dat ik een boete krijg. Mensen hier vaker last van? Ik zou niet weten waar ik anders me auto kwijt kan en heb geen zin om 2 uur in het vak te blauwbekken.
Of de tram naar (Polen) Beverwaard en daaro gaan staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn ze altijd wel redelijk fanatiek ja. Op dat industrieterrein iets verder (tegenover de macdonalds) kan je hem ook wel prima kwijt als je iets eerder bent. Kan je een biertje doen op varkenoord (of Mike's pool) en loop je een kwartier voor de wedstrijd zo het stadion in.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik zag iemand op W met een opblaasbaar schaap. Maar dat was volgens mij gewoon om die Turken zich een beetje thuis te laten voelen.
Ik zou me ook doodschamen als het weer een blamage werd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met 'je' heb ik het natuurlijk over onze spelers.
Mwoah. Ook tussen Noord en Z was er het een en ander aan de hand. Kort na begin tweede elftal besloot ME totaal onnodig in te grijpenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of dat kutvolk trots is op zichzelf. Altijd ook zo oneerlijk de strijd aan he, schild voor hun bek en knuppels in de hand. En maar meppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou me ook doodschamen als het weer een blamage werd.
[..]
Mwoah. Ook tussen Noord en Z was er het een en ander aan de hand. Kort na begin tweede elftal besloot ME totaal onnodig in te grijpen
[ afbeelding ]
Plus traangas dit keer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of dat kutvolk trots is op zichzelf. Altijd ook zo oneerlijk de strijd aan he, schild voor hun bek en knuppels in de hand. En maar meppen.![]()
Verbaas ik me ook over ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat de ME in Nederland dat mocht gebruiken joh.
Vorig jaar na de pot tegen Dordt waren agentjes na de wedstrijd wel met pepperspray aan het spuiten. Is een erg goed idee wanneer duizenden mensen naar buiten moeten.quote:
ha we hebben de excuusneger gevonden !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel is zich van geen kwaad bewust. Donraja moet je hebben.
Had je maar niet zoveel minder minder minder moeten roepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
Wtf 45k boete ?
pleurt toch op, verhaal het maar op die zogenaamde fans van besiktas
Heuh? Daar was ik niet bij dan. Denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar na de pot tegen Dordt waren agentjes na de wedstrijd wel met pepperspray aan het spuiten. Is een erg goed idee wanneer duizenden mensen naar buiten moeten.
ik ontken allesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel minder minder minder moeten roepen
Scheelt de helft
Ik had de linkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuh? Daar was ik niet bij dan. Denk ik.
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat de ME in Nederland dat mocht gebruiken joh.
Aahh oké, ik liep natuurlijk via de poort van Vark.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had de linkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.
Lijkt op die foto wel op traangas, door de grotere straal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.
Pepperspray is een traangas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.
Als je graag een sv wilt, moet je dat soort streken uit gaan halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aahh oké, ik liep natuurlijk via de poort van Vark.
Leuk zulke gasten.
editl ik las varkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
nkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.
Onlogisch die na de thuispot tegen de joden (?) niet via de glazen pui naar buiten kon omdat de joden naar de bus liepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je graag een sv wilt, moet je dat soort streken uit gaan halen.
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
en niet zo overdrijven he jongens, zo snel krijg je geen SV
(behalve als je drinkt op t vak of iets
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.
[..]
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.
[..]
Via De Feijenoorder.quote:2007 – Patatzakje gooien richting het veld, thuis
Supporter gooit tijdens de wedstrijd zijn patatzakje in de gracht van het stadion. Een steward verklaart later: “Supporter gooide voorwerpen richting het veld”.
Twee jaar landelijk stadionverbod.
2008 - Harddrugs gebruik, Vitesse thuis
Een steward verklaart dat persoon in kwestie ‘stond te snuiven’. Na de wedstrijd wordt hij hardhandig gearresteerd door grote groep stewards en politie. Krijgt stadionverbod direct mee. Drie maanden, een drugstest en een doktersverklaring later blijkt dat deze jongen een hartkwaal heeft met zware medicatie waardoor drugsgebruik absoluut onmogelijk is.
Drie maanden landelijk stadionverbod: kwijtgescholden.
2010 - Twente thuis, woordenwisseling ME
Voor de wedstrijd was er een gespannen situatie. Na de wedstrijd besluit de ME tramhalte stadion ‘vast te zetten’, de reden is onbekend. Feyenoord heeft immers gewonnen. Na een flinke wachtperiode beginnen supporters flink te morren, ze willen naar huis. Een jongen roept uit dronken frustratie wat naar een ME’er die er gelijk op los slaat. Een korte confrontatie volgt met een aantal arrestanten als gevolg.
Half jaar landelijk stadionverbod: geseponeerd.
2010 – Ajax thuis gooien richting veld
Na Feyenoord – Ajax. De eerst volgende wedstrijd wordt een supporter bij de ingang aangehouden en afgevoerd. Volgens club heeft de persoon in kwestie ‘meerderen objecten’ gegooid naar het veld. Per direct een stadionverbod. Na drie maanden blijkt dat er geen bewijslast is, zelfs geen verklaringen van een steward (steward verklaringen duiden op totaal andere verdachte). Video-beelden spreken aantijgingen Feyenoord tegen.
Drie maanden landelijk stadionverbod: kwijtgescholden.
2011 – Opstootje voor stadion, Graafschap thuis
Voor de wedstrijd is er bij het stadion een korte, doch hevige, confrontatie tussen politie en supporters. Meerdere supporters worden veroordeeld, eentje wordt vrijgesproken. Momenteel hoger beroep.
850 jaar stadionverbod, vrijgesproken. Hoger beroep. Weer vrijgesproken, maar veroordeeld voor overtreden stadionverbod (dat in beginsel dus al ongeldig bleek te zijn...
2012 – Zelfverdediging, Graafschap uit
Na de wedstrijd worden een aantal Feyenoord-supporters aangevallen door supporters van De Graafschap. Zelfverdediging volgt. Diverse Feyenoord-supporters krijgen direct een stadionverbod. Naar later blijkt vrijwel allemaal kwijtgescholden of geseponeerd.
Een jaar stadionverbod, vrijgesproken / geseponeerd
2012 – Plakken van een sticker, Heerenveen uit
Feyenoord-supporter plakt een sticker op een lantaarnpaal. Lokale wijkagent noteert dit en slaat gegevens op. Supporter moet sticker verwijderen en geeft hier keurig gehoor aan. Agenten bedanken hem voor medewerking en waarschuwen hem dat niet meer te doen. Na drie weken volgt een brief:
1 jaar landelijk stadionverbod, intern geseponeerd na hevig protest supportersverenigingen.
2013 – “Mishandeling” steward, Heerenveen uit
Een jongen met zijn vriendin hebben kaartjes buiten het uitvak. Tijdens de wedstrijd zoekt iemand van Heerenveen de confrontatie. Stewards Heerenveen komen ter plaatse en sussen de situatie. Vervolgens worden de Feyenoorders verzocht het stadion te verlaten. Dit weigeren ze omdat ze niks verkeerd doen. Supporters van Heerenveen beamen dit. Meer stewards komen en hardhandige verwijdering zonder groot verzet volgt. Twee stewards doen naderhand aangifte van zware mishandeling. Tijdens de rechtzaak worden er totaal andere verklaringen afgelegd. Stewards spreken zichzelf tegen, getuigen verklaren dat er niets is gebeurd en videobeelden blijken ‘verdwenen’.
Half jaar landelijk stadionverbod, vrijgesproken.
2013 – Bezoeken van ‘geheime wedstrijd’ in De Kuip
Een aantal supporters willen graag de ‘geheime’ wedstrijd Feyenoord – Groningen bijwonen in De Kuip. De toegang wordt ze verleent door de portier aan de poort. Een aantal van hen steken vuurwerk af. Feyenoord legt diverse stadionverboden op aan de hele groep, niemand wordt op heterdaad betrapt. Gevolg: Een aantal stadionverboden opgelegd aan mensen die er niet eens bij waren.
2014 – NAC uit, ‘niet opvolgen vordering’
Een Feyenoord-supporter heeft een geldig kaartje voor de wedstrijd NAC – Feyenoord. Politie komt er door preventieve ID-controle (?) achter dat hij uit Rotterdam komt en wordt per direct zonder opgaaf van reden gevorderd de stad te verlaten. Een woordenwisseling volgt, na veel gemor uiteindelijk
Één jaar landelijk stadionverbod, loopt nog
2014 – Bal uit handen steward tikken, Thuis
Een bal komt op de tribune terecht. Stewards halen vinden de bal en willen deze meenemen. De steward houdt de bal triomfantelijk in de lucht om aan te tonen aan zijn meerdere dat hij hem heeft gevonden. Een supporter tikt de bal uit de handen van de steward.
Half jaar lokaal stadionverbod, loopt nog]
Godverdomme, ik heb laatst nog een beker cola aan iemand doorgegevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 jaar zeker ?
Ik had iemand op t vak die een zakje doorgaf (inhoud onbelangrijk)
Degene die het in zn zak had en de gene die de inhoud naar binnen werkten waren beide nog welkom
de doorgever kreeg 2 jaar sv
Nah. Heb een foto waar de agent met een groot soort tas op zijn rug zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt op die foto wel op traangas, door de grotere straal.
ik vind het ook wel ironisch als je bedenkt dat er wekelijk hele flessen drank mee naar binnen gaan en er genoeg weg gerookt word om een coffeesjop mee te fundenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb laatst nog een beker cola aan iemand doorgegevenbeter kom ik nog binnen zondag.
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Een bal komt op de tribune terecht. Stewards halen vinden de bal en willen deze meenemen. De steward houdt de bal triomfantelijk in de lucht om aan te tonen aan zijn meerdere dat hij hem heeft gevonden. Een supporter tikt de bal uit de handen van de steward.
1 jaar Stadionsverbod
850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?quote:2011 – Opstootje voor stadion, Graafschap thuis
Voor de wedstrijd is er bij het stadion een korte, doch hevige, confrontatie tussen politie en supporters. Meerdere supporters worden veroordeeld, eentje wordt vrijgesproken. Momenteel hoger beroep.
850 jaar stadionverbod, vrijgesproken. Hoger beroep. Weer vrijgesproken, maar veroordeeld voor overtreden stadionverbod (dat in beginsel dus al ongeldig bleek te zijn...
gezamelijk voor de groep ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.
Misschien in totaliteit voor de groep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, zover had ik nog niet doorgedacht..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien in totaliteit voor de groep?
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
O ja, dat kruis leegvegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
En jij had als enige je scc al verlengd toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.
Het is jammer dat de meesten dit seizoen van vak zijn geruild. Stuk rustiger daar.
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zoiets, jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij had als enige je scc al verlengd toch?
ik ruik photoshopquote:
Damn..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.
En dus als die gelijk krijgt een straf krijgt vanwege het ontlopen van z'n stadionverbod. Mooie wereld zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Het lijkt FOK! wel als je door blijft klonen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Tering, was dat de rede van die overmacht aan ME?!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Dat was omdat er tot twee keer toe een hekje werd geforceerd van de gele zijde naar Z. Ook probeerde men die deur van de legioenzaal achterin (waardoor je ook bij Z komt) in te trappen. Dat daarom maar de hele gele zijde met flink geweld werd afgesloten was imo ook wel een beetje overdreven.
Die kale met broekriem toevallig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Bakkal-flashbackquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kale met broekriem toevallig?
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het ook wel ironisch als je bedenkt dat er wekelijk hele flessen drank mee naar binnen gaan en er genoeg weg gerookt word om een coffeesjop mee te funden
Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.
dat is vaak niet te merkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.
De eerste 'we doen ons best, maar...' kwam daar alweer voorbij
Dat schijnt al in kannen en kruiken te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).
Maar hij is wel in onderhandeling met Utrecht toch?
Top, een middenvelder proberen halen terwijl je een spits nodig hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).
Maar hij is wel in onderhandeling met Utrecht toch?
Waarom is Kazim dan gehaald? Om hem op het middenveld te laten spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of zou Rutten 4-4-2 willen gaan spelen?
tsja je moet de coke ergens mee compenseren hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze zijn als ze niet blowen.
Als 1 van de 2 spitsen dan, lijkt me.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom is Kazim dan gehaald? Om hem op het middenveld te laten spelen?
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat schijnt al in kannen en kruiken te zijn.
Een speler voor de enige positie naast de vleugels waar we eigenlijk niemand meer nodig hebben. Mooi man.
Ik hoop het niet. Feyenoord heeft veel meer de spelers voor 4-3-3. Wat moeten we anders met al die vleugelaanvallers?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Top, een middenvelder proberen halen terwijl je een spits nodig hebt
Of zou Rutten 4-4-2 willen gaan spelen?
Bilal, JPB, Toornstra en Vilhena op middenveld, Immers en Kazim spits? Kampioenenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 spitsen dan, lijkt me.
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:12 schreef Caland het volgende:
Straks heb je met Bilal en Boetius meer finesse op de flanken en met Kazim en Manu wat lomp opportunisme. Niet heel verkeerd. En dan hopelijk Kazim nog als backupspits.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.
De directeur van Utrecht werd gequote dat ze er wel uit zouden komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Het middenveld is inderdaad al voldoende bezet, mits Clasie blijft, maar misschien wordt Toornstra gehaald voor het 'doorselecteren', dus Immers of Vilhena die dan geslachtofferd zou worden?
Ik ben echter ook van mening dat een spits belangrijker is op dit moment, en daarover spreekt Van Geel zich niet echt uit. Dat kan natuurlijk tactiek zijn, maar als hij daadwerkelijk op een eventuele buitenkans gaat zitten wachten en niet verder actief op zoek is naar een spits dan vind ik dat wel zorgwekkend.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
Wat mij wel opvalt is dat onze talenten altijd veel wisselvalliger lijken dan talenten bij onze concurrenten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.
Klopt ja. Zo'n Fischer of Narsingh hebben nooit terugslagen ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat onze talenten altijd veel wisselvalliger lijken dan talenten bij onze concurrenten.
Dan gaat dat wel rond komen inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Cara het volgende:
[..]
De directeur van Utrecht werd gequote dat ze er wel uit zouden komen.
En zorgwekkend? Dit zag je toch allang aankomen? Op dezelfde dag dat Kazim werd gehaald postte ik dit nog:
Narsingh is me d'r eentje ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Zo'n Fischer of Narsingh hebben nooit terugslagen ofzo.
Die neus ligt er toch al een maand of 6 uit en heeft nog wel wat maandjes te gaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Narsingh is me d'r eentje ja.
Maar Fischer valt wel mee toch?
Maar goed, Ajax volg ik wat dat betreft niet goed genoeg.
Vilhena op de plek van Clasie lijkt me niet echt logisch, die jongen heeft vorig seizoen continu zijn man laten lopen, dat kan daar echt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bilal, JPB, Toornstra en Vilhena op middenveld, Immers en Kazim spits? Kampioenen![]()
Nee, ik denk dat Toornstra de vervanger is van Tonny en Tonny die van Clasie, lijkt mij het enige logische
Die heeft vorig seizoen letterlijk niks laten zien. Het hele jaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Narsingh is me d'r eentje ja.
Maar Fischer valt wel mee toch?
Maar goed, Ajax volg ik wat dat betreft niet goed genoeg.
Hamstringblessure inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die neus ligt er toch al een maand of 6 uit en heeft nog wel wat maandjes te gaan?
Depay is dan ook het grootste talent van heel de eredivisie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat onze talenten altijd veel wisselvalliger lijken dan talenten bij onze concurrenten.
Zo heb ik die Depay eerlijk gezegd tot het WK altijd minder gevonden dan Boetius, maar die laat het maar toch even zien momenteel bij PSV.
Nou ja, als tegen Ziyech gezegd wordt dat ze hem ook zien voor linksmidden en Toornstra niet de vervanger van Clasie is, dan zou ik niet weten hoe ze het anders willen doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vilhena op de plek van Clasie lijkt me niet echt logisch, die jongen heeft vorig seizoen continu zijn man laten lopen, dat kan daar echt niet.
De naam van Necid kan je moeiteloos vervangen door Guidettiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen letterlijk niks laten zien. Het hele jaar.
Dat zwartkijken hierVanmiddag zag ik hier ook de naam van Necid vallen. Geweldig man, iemand die sinds 2011 te kampen heeft gehad met zware knieblessures en sindsdien eigenlijk nergens meer echt aan de bak is gekomen. Maar die haalde Zwolle toch maar mooi binnen hoor. Topspits. Voel eens aan je hoofd
Daarom. En daar is terecht de nodige kritiek op. Maar als Zwolle zo'n gozer haalt (waarom zou een toptalent uberhaupt bij Zwolle terechtkomen) heeft Van Geel liggen slapen. Ja , zo lust ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De naam van Necid kan je moeiteloos vervangen door Guidetti
Ik denk dat die Necid, zelfs als hij nog in vorm moet komen, een topspits is voor Eredivisiebegrippen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen letterlijk niks laten zien. Het hele jaar.
Dat zwartkijken hierVanmiddag zag ik hier ook de naam van Necid vallen. Geweldig man, iemand die sinds 2011 te kampen heeft gehad met zware knieblessures en sindsdien eigenlijk nergens meer echt aan de bak is gekomen. Maar die haalde Zwolle toch maar mooi binnen hoor. Topspits. Voel eens aan je hoofd
Vormer lijkt me.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou ja, als tegen Ziyech gezegd wordt dat ze hem ook zien voor linksmidden en Toornstra niet de vervanger van Clasie is, dan zou ik niet weten hoe ze het anders willen doen
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat die Necid, zelfs als hij nog in vorm moet komen, een topspits is voor Eredivisiebegrippen.
Ik denk dat je Necid hiermee behoorlijk onderschat. Dat is zo'n beetje de top wat je als Feyenoord kan binnenhalen als je op zoek bent naar een lange, sterke spits die kan afmaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. En daar is terecht de nodige kritiek op. Maar als Zwolle zo'n gozer haalt (waarom zou een toptalent uberhaupt bij Zwolle terechtkomen) heeft Van Geel liggen slapen. Ja , zo lust ik er nog wel een paar
Mensen die van Geel beschuldigen van een te lakse houding moet je ook helemaal niet serieus nemen. Die man is een zegen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. En daar is terecht de nodige kritiek op. Maar als Zwolle zo'n gozer haalt (waarom zou een toptalent uberhaupt bij Zwolle terechtkomen) heeft Van Geel liggen slapen. Ja , zo lust ik er nog wel een paar
En dan wie eruit? Immers? Vilhena? Of Toornstra voor miljoenen kopen en daarna op de bank?quote:
Niemand kopen en dan Vormer erin.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dan wie eruit? Immers? Vilhena? Of Toornstra voor miljoenen kopen en daarna op de bank?
Een jaar of 4 geleden wellicht. Moeten wij dan ook maar Reis halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat je Necid hiermee behoorlijk onderschat. Dat is zo'n beetje de top wat je als Feyenoord kan binnenhalen als je op zoek bent naar een lange, sterke spits die kan afmaken.
Dat is idd een optie, maar ik ging even uit van het feit dat gezegd werd dat Toornstra al zo goed als rond was (wissel zondag, klappen en maandag naar Twente)quote:
Absoluut, die mening ben ik ook toegedaan. Van Geel is een zegen voor Feyenoord, en toch maakt hij deze transferperiode tot nu toe een te lakse indruk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen die van Geel beschuldigen van een te lakse houding moet je ook helemaal niet serieus nemen. Die man is een zegen voor Feyenoord.
Dus de uitsupporters kunnen nergens meer boven zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Het spandoek voor vak E is ook al klaar zie ik.
[ afbeelding ]
Dat was in dit geval prima mogelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:27 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dus de uitsupporters kunnen nergens meer boven zitten?
Uitsupporters zien we idd liever in de gracht liggenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:27 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Dus de uitsupporters kunnen nergens meer boven zitten?
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut, die mening ben ik ook toegedaan. Van Geel is een zegen voor Feyenoord, en toch maakt hij deze transferperiode tot nu toe een te lakse indruk.
Of hij ook te laks is dat zal na 1 september blijken. Maar ik ben wel van mening dat er sowieso nog een goede spits aangetrokken moet worden.
Je moet de beste oplossing halen. Dat is in elk geval niet te Vrede of Guidetti.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een jaar of 4 geleden wellicht. Moeten wij dan ook maar Reis halen.
True. Maar dat was mijn punt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Je moet de beste oplossing halen. Dat is in elk geval niet te Vrede of Guidetti.
Hij is gewoon voetballend ongeveer even beperkt als Immers. Duurt allemaal net wat te lang. Daarnaast heeft hij geen explosieve start en vind ik dat hij niet zo goed vrij de ruimte in loopt. Hij loopt wel goed voor de voorzet en kan prima koppen, maar ik vind het wel een spits die tekort komt voor het Feyenoord wat ik graag zie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
Of er perse een nieuwe spits moet komen weet ik niet. We hebben met Te Vrede denk ik geen heel onaardige spits in huis. Ja, hij mist een hoop kansen, maar laten we vooral niet vergeten dat die jongen tot op heden ook niet echt de kans heeft gehad om zich volledig te profileren in het eerste. We hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, waarin ie ons 1 keer de overwinning heeft bezorgd, en we roepen nu al dat ie niet goed genoeg is? Dan vraag ik me echt af waar mensen zitten met hun verstand.
Te Vrede zal er bij Feyenoord best ongeveer 15 inschieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Of er perse een nieuwe spits moet komen weet ik niet. We hebben met Te Vrede denk ik geen heel onaardige spits in huis. Ja, hij mist een hoop kansen, maar laten we vooral niet vergeten dat die jongen tot op heden ook niet echt de kans heeft gehad om zich volledig te profileren in het eerste. We hebben pas 3 wedstrijden gespeeld, waarin ie ons 1 keer de overwinning heeft bezorgd, en we roepen nu al dat ie niet goed genoeg is? Dan vraag ik me echt af waar mensen zitten met hun verstand.
Dat hij kansen mist vind ik nog niet het grootste probleem. Immers is al niet een heel begenadigd technicus, maar Te Vrede heeft echt gewoon 0 techniek. Dan heb je er dus 2 vlak bij elkaar, die ook nog met elkaar moeten combineren, die zo goed als techniek loos zijn. Dat werkt niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mensen schijnen snel te vergeten vanuit welke positie Feyenoord kwam. We waren op sterven na dood. En met de verkoop van een paar internationals en Pelle verwachten we nu opeens dat er daadkrachtig wordt opgetreden.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij is gewoon voetballend ongeveer even beperkt als Immers. Duurt allemaal net wat te lang. Daarnaast heeft hij geen explosieve start en vind ik dat hij niet zo goed vrij de ruimte in loopt. Hij loopt wel goed voor de voorzet en kan prima koppen, maar ik vind het wel een spits die tekort komt voor het Feyenoord wat ik graag zie.
Zeker in combinatie met Immers gaat dat je een hoop balverlies kosten, tegenstanders gaan hun twee gewoon afjagen en er is weinig gevaar meer over. Een combi Ziyech met Te Vrede ervoor zou ik nog wel aandurven, maar er moet ergens een balletje vastgehouden/ doorgegeven worden, en de huidige tandem komt daartoe tekort
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
Te Vrede zal er bij Feyenoord best ongeveer 15 inschieten.
Maar in de meeste basistechnieken komt die toch overduidelijk te kort voor Feyenoord 1. En dan heb je daar achter ook nog de vertragende Immers staan, zonder enkele creativiteit.
Ik word echt serieus een beetje down als ik er aan denk dat ik daar een heel seizoen naar moet gaan zitten kijken.
Feitelijk zeggen jullie alle 3 een beetje hetzelfde en hebben jullie wellicht een punt. De combinatie met Immers is niet ijzersterk, en voetballend zie ik Te Vrede ook nog niet heel veel brengen en hij's een stuk minder balvast dan Pelle.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij kansen mist vind ik nog niet het grootste probleem. Immers is al niet een heel begenadigd technicus, maar Te Vrede heeft echt gewoon 0 techniek. Dan heb je er dus 2 vlak bij elkaar, die ook nog met elkaar moeten combineren, die zo goed als techniek loos zijn. Dat werkt niet.
Het afschuiven van de eindklassering op één enkel persoon ben ik nooit zo'n voorstander van. Het blijft een collectief.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef Vasion het volgende:
Tevrede is een leuk spelertje voor utrecht. Bij feyenoord speel je met die gast voor plek 5-8.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is vrijgesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kale met broekriem toevallig?
Kroketten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zou Stanley Brard het trouwens doen bij Qäbälä PFK ? Nooit meer wat van gehoord sinds die vertrokken is.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:14 schreef Karelnoord het volgende:
Hoe zou Stanley Brard het trouwens doen bij Qäbälä PFK ? Nooit meer wat van gehoord sinds die vertrokken is.
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Wilkshere is trouwens ook aangekomen op de luchthaven van Kiev.
Hij ging stiekem naar de McDonalds.
Omdat Mulder heilig is. Net zoals Lex Immers.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Waarom halen we Vermeer niet op voor een miljoen euro?
Die miljoen is om Vermeer een transfer te gunnen, maar Ajax gaat hem echt niet aan een Feyenoord of Twente verkopen. Zou debiel zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Gelukkig loopt zijn contract af in 2015. Van mij hoeft het niet verlengd te worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Omdat Mulder heilig is. Net zoals Lex Immers.
Ga er maar vanuit dat zijn contract gewoon verlengd gaat worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig loopt zijn contract af in 2015. Van mij hoeft het niet verlengd te worden.
Dat deze vraag überhaupt nog gesteld word ...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Geloof het wel. En Kalou bij Lille.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef Divje het volgende:
Start BMI vanavond bij Porto? Lijkt me wel ff leuk om te kijken dan
BMI
Welke kansen? Ziyech? Die koos zelf ergens anders voor. En een Toornstra is altijd nog niet zeker. Toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Cara het volgende:
Boulahrouz
Wilkshere
Bilal
Kazim
Toornstra
..tja.
Zelfs als we een degelijke spits halen weet ik niet of ik tevreden moet zijn.![]()
Ja, we komen van ver.
Ja, het is niet makkelijk om fatsoenlijke vervangers te halen.
Maar toch heb ik ergens het gevoel dat we een paar kansen hebben laten liggen deze zomer.
Dat is er niet op het vliegveld van Kiev Borispol, derhalve 2/10.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:17 schreef Caland het volgende:
Wilkshere is trouwens ook aangekomen op de luchthaven van Kiev.
Hij ging stiekem naar de McDonalds.
Dat is net zoiets als Charisteas halen. Optyfen ermee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Henrys het volgende:
Met kansen bedoel ik gewoon, een TD met een fatsoenlijk netwerk, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke kansen? Ziyech? Die koos zelf ergens anders voor. En een Toornstra is altijd nog niet zeker. Toch?
En Guidetti....
Het is nog lang tot aan 1 september. En ik vertrouw op Yellow. Die komt nog wel met wat
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Cara het volgende:
Boulahrouz
Wilkshere
Bilal
Kazim
Toornstra
..tja.
Zelfs als we een degelijke spits halen weet ik niet of ik tevreden moet zijn.![]()
Ja, we komen van ver.
Ja, het is niet makkelijk om fatsoenlijke vervangers te halen.
Maar toch heb ik ergens het gevoel dat we een paar kansen hebben laten liggen deze zomer.
Drenthe halen is wel de domste zet die je kunt maken. Die heeft niet de juiste mentaliteit en zal alleen maar een stoorzender zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Met kansen bedoel ik gewoon, een TD met een fatsoenlijk netwerk, denk ik.![]()
Ik zit gewoon vooral met vragen, denk ik.
Waarom Drenthe niet halen vanwege zijn invloed op het team om vervolgens een volslagen idioot in de spits te zetten? Waarom Ziyech proberen te halen en als dat niet lukt voor een compleet ander soort middenvelder gaan? Waarom 2 niet fitte, over the top verdedigers halen als je al een 33+er in de verdediging hebt lopen? Waarom voor een hele lange, sterk koppende spits gaan en tegelijkertijd ook interesse tonen in een veel kleinere behendige? Etc. Etc.
Harry kon er helemaal niks, vind vermeer wel een vrij aardige keeper, maar tis een jood dus niet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Charisteas halen. Optyfen ermee.
Maar te hopen dat Kostas, Graafland en Hahn ook nog even definitief opkankeren (Rotterdamse variant van het woord) ... Al die joden in de goal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef Luni het volgende:
[..]
Harry kon er helemaal niks, vind vermeer wel een vrij aardige keeper, maar tis een jood dus niet doen.
Dat de eredivisie een stap terug is, is een feit. Misschien is dat ook wel op zijn plaats als je hogerop gaat en je faalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)
Klopt, dat kwam hiervoorbij. En dat van Dost; toen dat allemaal speelde paar weken terug kwam een Duits medium ermee, dat ie niet naar Feyenoord wou, want stap terug. Dag later werd dat helemaal anders uitgelegd en dat dat niet zo was en dat ie dolgraag wou. Geen idee wat je moet geloven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Las vandaag nog een artikel waarin stond dat Van Geel het moeilijk vond om spelers te halen. omdat de meesten geen trek hebben in de eredivisie en dus voor een andere optie kiezen. Hetzelfde geldt voor Dost, die aangegeven schijnt te hebben de eredivisie een stap terug te vinden. (Meen dat daar eerder ook al wat over gezegd was)
Tja, want gigant Jorisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
Eigenlijk zonde dat we Indi zo vaak op linksback moesten opstellen.
Gelukkig hebben ze er van geleerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:28 schreef TheFastOne het volgende:
Eigenlijk zonde dat we Indi zo vaak op linksback moesten opstellen.
godverdommequote:Fred Rutten twijfelt over de rechtsbuiten positie en overweegt de ervaren Ruben Schaken de voorkeur te geven boven de nieuwe aanwinst Bilial. Morgen maakt de trainer zijn definitieve beslissing bekend.
Toch niet die ouwe Scheveningert?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.
Ctrl H: Drenthe > Kazimquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drenthe halen is wel de domste zet die je kunt maken. Die heeft niet de juiste mentaliteit en zal alleen maar een stoorzender zijn.
Die volslagen idioot... Tja, een markant figuur, laten we het daar op houdenMisschien valt het mee.
Ziyech wilde gewoon niet naar Feyenoord. Hij kon bij ons meer verdienen maar prefereerde duitsland. So be itHis loss, not ours.
Die 2 verdedigers moet ik je gelijk in geven.
Hij is toch van Swansea?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
John van Zweden, van Den Haag, wil Verhoek graag terug zien bij ADO.
Hoe oud is die?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:41 schreef Sunri5e het volgende:
Brama zal wel komen als vervanger van Clasie.
Ik zie Verhoek ook graag bij ADO.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
John van Zweden, van Den Haag, wil Verhoek graag terug zien bij ADO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |