abonnement Unibet Coolblue
pi_143628874








Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

De Pellenka

Hier vind je de OP.

DE JONGEN MET 3 MASTERS TEGELIJK (HMFGOD) MAG NIET WORDEN TEGEN GESPROKEN

[ Bericht 12% gewijzigd door FiliusDeorum op 20-08-2014 14:55:16 ]
pi_143628903
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik ben je god niet, hondenkop.
Sterf dan gewoon.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nog nooit bewijs van de regeling gezien, behalve wat artikelen die door fans geschreven zijn.
O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat? :W.

Ondertussen heb ik reeds twee keer belicht waar Blokland het impliciet toegeeft, maar lezen noch nadenken is je sterkste kant.
pi_143628957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sterf dan gewoon.

[..]

O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat? :W.

Ondertussen heb ik reeds twee keer belicht waar Blokland het impliciet toegeeft, maar lezen noch nadenken is je sterkste kant.
Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143628997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Zo'n regeling in een jaarrapport? :D. Geloof je het zelf.

Jij snapt er ook al niet bijster veel van.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 14:49:23 ]
pi_143629004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:

Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Dat is vrij normaal in de voetbalwereld.
pi_143629016
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Zo'n regeling in een jaarrapport? :D. Geloof je het zelf.
Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143629028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.
Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.
pi_143629042
Kan er een topicpointer komen waarin staat dat HMF niet tegengesproken mag worden?

Bvd.
pi_143629052
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.
Wel, in de toelichting schrijf je dat soort zaken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143629064
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan er een topicpointer komen waarin staat dat HMF niet tegengesproken mag worden?

Bvd.
Danku.
pi_143629084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:

Het is óf aandelen, óf spelers of een beetje van beide. Ik wil vooral geld in de aandelen zien lopen i.p.v. mongolen als Guidetti of Toornstra kopen.

Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.

Want weer een seizoen 10de worden, en de komende seizoenen 7de en 6de daar zit ook niemand op te wachten. De sportieve achterstand die je dan oploopt maak je dan niet zomaar even goed, ook niet als we daardoor 5 jaar sneller van de VvF verlost zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629116
Het topic leeft wel nu MFH terug is.
pi_143629126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.
Oké. Wie ga je halen?

quote:
Want weer een seizoen 10de worden, en de komende seizoenen 7de en 6de daar zit ook niemand op te wachten. De sportieve achterstand die je dan oploopt maak je dan niet zomaar even goed, ook niet als we daardoor 5 jaar sneller van de VvF verlost zijn.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste vier blijft om je TV-gelden op lange termijn op peil te houden, seizoenskaartverkoop, kans op Europees, aantrekkelijkheid voor spelers et cetera. Ben ik me terdege van bewust.

Je moet echter niet gaan kopen om het kopen. EN ik ben dan ook erg benieuwd welke spelers jij gaat noemen.
pi_143629147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Het topic leeft wel nu MFH terug is.
Leven is een groot woord.

Verloederd zou ik zeggen.
pi_143629168
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
pi_143629190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Leven is een groot woord.

Verloedert zou ik zeggen.
We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.
pi_143629198
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Ga eens terug naar het PSV topic.
pi_143629212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Interessante materie juist.
pi_143629218
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.
Niks mis met Amsterdam. Schijnt best gezellig te zijn daar. Mooie grachten enzo.
pi_143629255
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Karelnoord het volgende:

Verloederd zou ik zeggen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.

Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
pi_143629256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga eens terug naar het PSV topic.
Hoe zit het daar met de aandelen?
pi_143629275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ga eens terug naar het PSV topic.
Ben je nog niet in het Ajax topic geweest ?

Kunnen we weer wedden wanneer je weer geband wordt ?
pi_143629302
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.
pi_143629340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.
Je noemt wat jij hier doet discussiëren?

Oh, oké man. Ik dacht dat mensen zich daarbij op feiten poogden te berusten en niet lukraak in het wilde weg riepen.
pi_143629349
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
pi_143629373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Tomatenboer vindt Toornstra voor 4 miljoen een goede aankoop.

Tomatenboer snapt niet waar wij vandaan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 14:58:16 ]
pi_143629392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je noemt wat jij hier doet discussiëren?

Oh, oké man. Ik dacht dat mensen zich daarbij op feiten poogden te berusten en niet lukraak in het wilde weg riepen.
Argumenten, die worden meestal in een discussie gebruikt. Bij feiten is er geen discussie nodig. Dat is het punt, zeg maar, van feiten. Ze staan vast. Daar hoef je niet over te discussiëren.
pi_143629396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Ik geloof niet dat er Feyenoorders zijn die willen dat we spelers halen die niet direct van toegevoegde waarde zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143629410
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Eens :P
pi_143629420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oké. Wie ga je halen?
Daar zou Van Geel toch wel goed zicht op moeten hebben zou je zeggen.

Ik ben zelf wel voorstander van de komst van Toornstra en Dost bijvoorbeeld. In Toornstra zie ik wel een bruikbare versterking. Wel belangrijk om de balans op het middenveld te bewaken echter.

quote:
Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste vier blijft om je TV-gelden op lange termijn op peil te houden, seizoenskaartverkoop, kans op Europees, aantrekkelijkheid voor spelers et cetera. Ben ik me terdege van bewust.
Precies, daarover verschillen wij niet van mening. Daarom vind ik dat er nog wel wat bij moet bij de huidige selectie.

quote:
Je moet echter niet gaan kopen om het kopen. EN ik ben dan ook erg benieuwd welke spelers jij gaat noemen.
Feyenoord moet zeker niet kopen om het kopen. Zo ben ik geen voorstander van het aantrekken van Guidetti bijvoorbeeld. Het risico lijkt mij te groot.

Maar die Kroaat zou ik bijvoorbeeld best zien zitten. Die Pool lijkt me dan weer minder (maar goed, ik kan alleen afgaan op de Youtube filmpjes die ik heb gezien :') ).

Qua middenvelders heb ik niet zoveel alternatieven achter de hand eerlijk gezegd. Maar ik neem aan dat de technische staf bij Feyenoord verder kijken dan hun neus lang is. Feyenoord is niet voor niets een profclub tenslotte.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629422
quote:
10s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er Feyenoorders zijn die willen dat we spelers halen die niet direct van toegevoegde waarde zijn.
Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
pi_143629458
Dubbel
pi_143629484
Waarom moet er wat gehaald worden?
pi_143629516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:

[..]

Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
pi_143629543
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
pi_143629547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:57 schreef Peak het volgende:
Krijg het amper mijn bek uit maar ben het wel met HMF eens. Niet met al die onzin die hij er omheen roept, maar we moeten geen spelers kopen die niet direct aantoonbaar toegevoegde waarde hebben. Dat schiet gewoon niet op. Koop of een echte toevoeging of steek je geld in goedkoop talent, maar koop nou geen Toornstra waarvan je nog maar moet kijken of hij het waar gaat maken voor miljoenen.
Bij iedere speler moet je natuurlijk maar zien of die het gaat waarmaken.

Maar Toornstra vind ik toch één van de beste middenvelders in de Eredivisie hoor.

Alleen is hij al 25 (eigenlijk helemaal niet oud hoor), maar bij een verkoop is hij dan 27 of 28 en dan zal hij inderdaad hooguit zo'n 8 miljoen gaan opleveren als hij het goed doet bij Feyenoord. Dus dat restwaarde argument begrijp ik wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629551
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Peak het volgende:

[..]

Maar denk je dan echt dat Toornstra ons opeens zoveel beter gaat maken? Ik zie dat niet, tenzij Clasie weggaat.
Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.

Ben wel benieuwd hoe het nou met die 100 schaduwlijstjes zit :')
Daar had Van Geel het continu over, maar ik zie nou niet echt dat het daar goed mee loopt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143629557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 14:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Daar zou Van Geel toch wel goed zicht op moeten hebben zou je zeggen.

Ik ben zelf wel voorstander van de komst van Toornstra
4 miljoen. Domme investering. Krijg je er nooit uit. Aandelen terugkopen.

quote:
Dost bijvoorbeeld.
Compleet afhankelijk van flankaanvoer. Wie gaat die ballen geven op zijn hoofd? Bilal? Schaken? Boeet? Enige die het kan is Bilal. Schaken heeft nog nooit een normale voorzet gegeven en Boeet is hopeloos uit vorm en gaat altijd voor individueel succes.

quote:
In Toornstra zie ik wel een bruikbare versterking. Wel belangrijk om de balans op het middenveld te bewaken echter.
Ons middenveld is niet vernaderd t.o.v. vorig jaar he, ik weet niet of je dat doorhebt? Welke 'balans' moet dan bewaakt blijven? De balans die er al was?

quote:
Feyenoord moet zeker niet kopen om het kopen. Zo ben ik geen voorstander van het aantrekken van Guidetti bijvoorbeeld. Het risico lijkt mij te groot.
Nu zeg je iets verstandigs.

quote:
Maar die Kroaat zou ik bijvoorbeeld best zien zitten. Die Pool lijkt me dan weer minder (maar goed, ik kan alleen afgaan op de Youtube filmpjes die ik heb gezien :') ).
Die Kroaat is onhaalbaar maar lijkt me geweldig, die Pool klaag ik ook niet.

quote:
Qua middenvelders heb ik niet zoveel alternatieven achter de hand eerlijk gezegd. Maar ik neem aan dat de technische staf bij Feyenoord verder kijken dan hun neus lang is. Feyenoord is niet voor niets een profclub tenslotte.
We hebben geen middenvelder nodig, hoogstens een tien en die is voor de derde keer op rij aan onze neus voorbij gegaan (Schone, Gudelj, Ziyech).
pi_143629596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
Hoezo gaat die weg? Porto wil hem alleen als ze CL pakken. Lille is lang niet makkelijk te pakken. Bovendien gaan ze nooit 10 neertikken voor Clasie.
pi_143629618
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
Nee, een jaartje rechterrijtje is niet goed te praten.

Dan loop je een gigantische sportieve achterstand op die je niet snel meer inloopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143629622
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:

Alleen is hij al 25 (eigenlijk helemaal niet oud hoor), maar bij een verkoop is hij dan 27 of 28 en dan zal hij inderdaad hooguit zo'n 8 miljoen gaan opleveren als hij het goed doet bij Feyenoord. Dus dat restwaarde argument begrijp ik wel.
8 miljoen? Dat krijgen wij amper voor onze WK-gangers. Dat krijg je nooit.
pi_143629629
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar die gaat wel weg ws. Dan kan je Toornstra halen maar niet voor 4 miljoen.
Toornstra vind ik niet meer dan 4 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.

Guidetti zou je moeten testen. Ik zou 3 mln nog wel een schappelijke transfersom vinden. Ik verwacht dat Dost tegen gaat vallen en met 1.5 mln huursom en eenzelfde bedrag aan salaris hoeft ie van mij niet te komen...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 20 augustus 2014 @ 15:05:20 #43
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143629680
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
Ok, bedankt.
pi_143629700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet nee. Voor 1-2 miljoen kan je het doen, anders lekker bij Utrecht laten.

Ben wel benieuwd hoe het nou met die 100 schaduwlijstjes zit :')
Daar had Van Geel het continu over, maar ik zie nou niet echt dat het daar goed mee loopt.
Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.

En nog geen spits terwijl je weet dat Pelle weggaat, ja Guidetti....
pi_143629705
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga uit van eigen kracht is mijn devies, dan maar jaartje in rechterrijtje, goed werk kost tijd.
Weet jij wel wat voor onzin je braakt?
pi_143629709
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ok, bedankt.
Martin heeft geluisterd.
pi_143629710
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Toornstra vind ik niet meer dan 4 2 mln waard. En zonder vertrek van Clasie een totaal onnodige versterking, met vertrek is ie te duur.
Klopt.

quote:
Guidetti zou je moeten testen. Ik zou 3 mln nog wel een schappelijke transfersom vinden.
Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.

quote:
Ik verwacht dat Dost tegen gaat vallen en met 1.5 mln huursom en eenzelfde bedrag aan salaris hoeft ie van mij niet te komen...
Inderdaad.
pi_143629726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Weet jij wel wat voor onzin je braakt?
Ja.
pi_143629746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af, elke 2 weken overleg voeren en je schaduwlijstjes aanpassen en dan komen met Boulahrouz en Wilkshire.
Wilkshire is een uiterst bruikbare aankoop. Dus weet niet wat jij voor onzin braakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 15:07:14 ]
pi_143629849
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Klopt.

[..]

Je bent he-le-maal gek. Verwachten dat een speler die een infectie aan zijn been, knie en ruggengraat had ooit nog op niveau zal gaan voetballen na twee jaar stil te hebben gestaan is gekkenwerk.

[..]

Inderdaad.
Ik denk wel dat ie het voetballend inzicht nog heeft, als je hem fysiek test (wat wij bij Feyenoord zo goed kunnen :') ) verwacht ik dat hij het eredivisieniveau nog wel aan moet kunnen ja. Het op hoog niveau zou wel eens omlaag geschroefd kunnen zijn van een Europese topclub naar een Europese subsubtopclub, maar ik verwacht als ie fit getest wordt wel dat hij er 20+ intrapt ja :)

Jij hoopt op een Te Vrede/Manu/ Kazim concurrentiestrijd?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')