Sterf dan gewoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben je god niet, hondenkop.
O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog nooit bewijs van de regeling gezien, behalve wat artikelen die door fans geschreven zijn.
Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf dan gewoon.
[..]
O, maar je bent dus wel in staat om met zekerheid te zeggen dat de regeling NIET bestaat?.
Ondertussen heb ik reeds twee keer belicht waar Blokland het impliciet toegeeft, maar lezen noch nadenken is je sterkste kant.
Zo'n regeling in een jaarrapport?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal bijzonder als een dusdanig belangrijke regeling nergens in een jaarrapport is opgenomen. Dat is het geval, dus volgens mij bestaat die regeling niet. Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Dat is vrij normaal in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:48 schreef H.FR het volgende:
Anders vind ik dat de accountant zijn werk slecht heeft uitgevoerd.
Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo'n regeling in een jaarrapport?. Geloof je het zelf.
Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een dusdanig cruciale regeling hoort daar wel thuis ja.
Wel, in de toelichting schrijf je dat soort zaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Heeft werkelijk niets met het jaarrapport te maken.
Danku.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Kan er een topicpointer komen waarin staat dat HMF niet tegengesproken mag worden?
Bvd.
Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
Het is óf aandelen, óf spelers of een beetje van beide. Ik wil vooral geld in de aandelen zien lopen i.p.v. mongolen als Guidetti of Toornstra kopen.
Oké. Wie ga je halen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben dus voorstander van een beetje van beiden. Deze transferperiode is de uitgelezen mogelijkheid om een groot deel van de VvF af te lossen en aandelen terug te kopen, maar ik vind het ook belangrijk dat er - beperkt - geinvesteerd wordt om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, zodat de sportieve prestaties ook op orde blijven en niet alleen het financiële plaatje.
Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste vier blijft om je TV-gelden op lange termijn op peil te houden, seizoenskaartverkoop, kans op Europees, aantrekkelijkheid voor spelers et cetera. Ben ik me terdege van bewust.quote:Want weer een seizoen 10de worden, en de komende seizoenen 7de en 6de daar zit ook niemand op te wachten. De sportieve achterstand die je dan oploopt maak je dan niet zomaar even goed, ook niet als we daardoor 5 jaar sneller van de VvF verlost zijn.
Leven is een groot woord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Het topic leeft wel nu MFH terug is.
We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:52 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Leven is een groot woord.
Verloedert zou ik zeggen.
Ga eens terug naar het PSV topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Interessante materie juist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef macca728 het volgende:
Nou oeverloos geneuzel over de aandelen, leuk die discussie....
Niks mis met Amsterdam. Schijnt best gezellig te zijn daar. Mooie grachten enzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We kunnen hier inderdaad beter types als jou hebben, die tegen andere Feyenoorders zeggen dat ze maar lekker naar Amsterdam moeten gaan.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
Hoe zit het daar met de aandelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het PSV topic.
Ben je nog niet in het Ajax topic geweest ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het PSV topic.
Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.quote:
Je noemt wat jij hier doet discussiëren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:56 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ja, toen jij er niet was waren we nog al gesteld op een goede discussie met argumenten en logica, nu jij hier bent klinkt dat heel gek inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |