Bakkal-flashbackquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die kale met broekriem toevallig?
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef elCholo het volgende:
Duurt dus nog een aantal weken voordat die Kazim topfit is volgens pokdalige Martin.
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het ook wel ironisch als je bedenkt dat er wekelijk hele flessen drank mee naar binnen gaan en er genoeg weg gerookt word om een coffeesjop mee te funden
Dat weet ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vrijgesproken door de rechter zelfs. Zelfverdediging.
dat is vaak niet te merkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze hebben wel in de gaten dat je van een jontje roken lekker rustig wordt.
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Hah, zei het toch, Kazim wordt gewoon onze spits.
De eerste 'we doen ons best, maar...' kwam daar alweer voorbij
Dat schijnt al in kannen en kruiken te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).
Maar hij is wel in onderhandeling met Utrecht toch?
Top, een middenvelder proberen halen terwijl je een spits nodig hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad alsof hij niet actief op zoek is naar een andere spits (of andere speler uberhaupt).
Maar hij is wel in onderhandeling met Utrecht toch?
Waarom is Kazim dan gehaald? Om hem op het middenveld te laten spelen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Of zou Rutten 4-4-2 willen gaan spelen?
tsja je moet de coke ergens mee compenseren hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze zijn als ze niet blowen.
Als 1 van de 2 spitsen dan, lijkt me.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom is Kazim dan gehaald? Om hem op het middenveld te laten spelen?
Wie beweert dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat schijnt al in kannen en kruiken te zijn.
Een speler voor de enige positie naast de vleugels waar we eigenlijk niemand meer nodig hebben. Mooi man.
Ik hoop het niet. Feyenoord heeft veel meer de spelers voor 4-3-3. Wat moeten we anders met al die vleugelaanvallers?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Top, een middenvelder proberen halen terwijl je een spits nodig hebt
Of zou Rutten 4-4-2 willen gaan spelen?
Bilal, JPB, Toornstra en Vilhena op middenveld, Immers en Kazim spits? Kampioenenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als 1 van de 2 spitsen dan, lijkt me.
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:12 schreef Caland het volgende:
Straks heb je met Bilal en Boetius meer finesse op de flanken en met Kazim en Manu wat lomp opportunisme. Niet heel verkeerd. En dan hopelijk Kazim nog als backupspits.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.
De directeur van Utrecht werd gequote dat ze er wel uit zouden komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Het middenveld is inderdaad al voldoende bezet, mits Clasie blijft, maar misschien wordt Toornstra gehaald voor het 'doorselecteren', dus Immers of Vilhena die dan geslachtofferd zou worden?
Ik ben echter ook van mening dat een spits belangrijker is op dit moment, en daarover spreekt Van Geel zich niet echt uit. Dat kan natuurlijk tactiek zijn, maar als hij daadwerkelijk op een eventuele buitenkans gaat zitten wachten en niet verder actief op zoek is naar een spits dan vind ik dat wel zorgwekkend.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. van Geel zegt straks gewoon we hebben het geprobeerd jongens, met Kazim moeten we het doen.. en dan nog in de spits ook![]()
Wat mij wel opvalt is dat onze talenten altijd veel wisselvalliger lijken dan talenten bij onze concurrenten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat de Boeet momenteel laat zien heeft weinig weg van finesse. Die gast is momenteel de slechtste van de complete basis 11.
Klopt ja. Zo'n Fischer of Narsingh hebben nooit terugslagen ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt is dat onze talenten altijd veel wisselvalliger lijken dan talenten bij onze concurrenten.
Dan gaat dat wel rond komen inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Cara het volgende:
[..]
De directeur van Utrecht werd gequote dat ze er wel uit zouden komen.
En zorgwekkend? Dit zag je toch allang aankomen? Op dezelfde dag dat Kazim werd gehaald postte ik dit nog:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |