Plus traangas dit keer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of dat kutvolk trots is op zichzelf. Altijd ook zo oneerlijk de strijd aan he, schild voor hun bek en knuppels in de hand. En maar meppen.![]()
Verbaas ik me ook over ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat de ME in Nederland dat mocht gebruiken joh.
Vorig jaar na de pot tegen Dordt waren agentjes na de wedstrijd wel met pepperspray aan het spuiten. Is een erg goed idee wanneer duizenden mensen naar buiten moeten.quote:
ha we hebben de excuusneger gevonden !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel is zich van geen kwaad bewust. Donraja moet je hebben.
Had je maar niet zoveel minder minder minder moeten roepenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
Wtf 45k boete ?
pleurt toch op, verhaal het maar op die zogenaamde fans van besiktas
Heuh? Daar was ik niet bij dan. Denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar na de pot tegen Dordt waren agentjes na de wedstrijd wel met pepperspray aan het spuiten. Is een erg goed idee wanneer duizenden mensen naar buiten moeten.
ik ontken allesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel minder minder minder moeten roepen
Scheelt de helft
Ik had de linkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuh? Daar was ik niet bij dan. Denk ik.
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat de ME in Nederland dat mocht gebruiken joh.
Aahh oké, ik liep natuurlijk via de poort van Vark.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had de linkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.
Lijkt op die foto wel op traangas, door de grotere straal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.
Pepperspray is een traangas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Traangas was het niet, sorry. Ik bedoelde pepperspray. Maar ook dat gebruik is nieuw voor mij.
Als je graag een sv wilt, moet je dat soort streken uit gaan halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aahh oké, ik liep natuurlijk via de poort van Vark.
Leuk zulke gasten.
editl ik las varkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
nkeruitgang richting de tram. Een gast die bij ons op het vak staat probeerde toen een knuppel af te pakken. Was niet echt een heel goed idee ofzo.
Onlogisch die na de thuispot tegen de joden (?) niet via de glazen pui naar buiten kon omdat de joden naar de bus liepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je graag een sv wilt, moet je dat soort streken uit gaan halen.
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
en niet zo overdrijven he jongens, zo snel krijg je geen SV
(behalve als je drinkt op t vak of iets
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.
[..]
Ik ken iemand die een SV kreeg omdat hij een zakje suiker van zijn koffie in de gracht wilde deponeren, maar deze kwam op een steward terecht. Het zakje zat dan wel nog bijna vol, maar toch.
[..]
Via De Feijenoorder.quote:2007 – Patatzakje gooien richting het veld, thuis
Supporter gooit tijdens de wedstrijd zijn patatzakje in de gracht van het stadion. Een steward verklaart later: “Supporter gooide voorwerpen richting het veld”.
Twee jaar landelijk stadionverbod.
2008 - Harddrugs gebruik, Vitesse thuis
Een steward verklaart dat persoon in kwestie ‘stond te snuiven’. Na de wedstrijd wordt hij hardhandig gearresteerd door grote groep stewards en politie. Krijgt stadionverbod direct mee. Drie maanden, een drugstest en een doktersverklaring later blijkt dat deze jongen een hartkwaal heeft met zware medicatie waardoor drugsgebruik absoluut onmogelijk is.
Drie maanden landelijk stadionverbod: kwijtgescholden.
2010 - Twente thuis, woordenwisseling ME
Voor de wedstrijd was er een gespannen situatie. Na de wedstrijd besluit de ME tramhalte stadion ‘vast te zetten’, de reden is onbekend. Feyenoord heeft immers gewonnen. Na een flinke wachtperiode beginnen supporters flink te morren, ze willen naar huis. Een jongen roept uit dronken frustratie wat naar een ME’er die er gelijk op los slaat. Een korte confrontatie volgt met een aantal arrestanten als gevolg.
Half jaar landelijk stadionverbod: geseponeerd.
2010 – Ajax thuis gooien richting veld
Na Feyenoord – Ajax. De eerst volgende wedstrijd wordt een supporter bij de ingang aangehouden en afgevoerd. Volgens club heeft de persoon in kwestie ‘meerderen objecten’ gegooid naar het veld. Per direct een stadionverbod. Na drie maanden blijkt dat er geen bewijslast is, zelfs geen verklaringen van een steward (steward verklaringen duiden op totaal andere verdachte). Video-beelden spreken aantijgingen Feyenoord tegen.
Drie maanden landelijk stadionverbod: kwijtgescholden.
2011 – Opstootje voor stadion, Graafschap thuis
Voor de wedstrijd is er bij het stadion een korte, doch hevige, confrontatie tussen politie en supporters. Meerdere supporters worden veroordeeld, eentje wordt vrijgesproken. Momenteel hoger beroep.
850 jaar stadionverbod, vrijgesproken. Hoger beroep. Weer vrijgesproken, maar veroordeeld voor overtreden stadionverbod (dat in beginsel dus al ongeldig bleek te zijn...
2012 – Zelfverdediging, Graafschap uit
Na de wedstrijd worden een aantal Feyenoord-supporters aangevallen door supporters van De Graafschap. Zelfverdediging volgt. Diverse Feyenoord-supporters krijgen direct een stadionverbod. Naar later blijkt vrijwel allemaal kwijtgescholden of geseponeerd.
Een jaar stadionverbod, vrijgesproken / geseponeerd
2012 – Plakken van een sticker, Heerenveen uit
Feyenoord-supporter plakt een sticker op een lantaarnpaal. Lokale wijkagent noteert dit en slaat gegevens op. Supporter moet sticker verwijderen en geeft hier keurig gehoor aan. Agenten bedanken hem voor medewerking en waarschuwen hem dat niet meer te doen. Na drie weken volgt een brief:
1 jaar landelijk stadionverbod, intern geseponeerd na hevig protest supportersverenigingen.
2013 – “Mishandeling” steward, Heerenveen uit
Een jongen met zijn vriendin hebben kaartjes buiten het uitvak. Tijdens de wedstrijd zoekt iemand van Heerenveen de confrontatie. Stewards Heerenveen komen ter plaatse en sussen de situatie. Vervolgens worden de Feyenoorders verzocht het stadion te verlaten. Dit weigeren ze omdat ze niks verkeerd doen. Supporters van Heerenveen beamen dit. Meer stewards komen en hardhandige verwijdering zonder groot verzet volgt. Twee stewards doen naderhand aangifte van zware mishandeling. Tijdens de rechtzaak worden er totaal andere verklaringen afgelegd. Stewards spreken zichzelf tegen, getuigen verklaren dat er niets is gebeurd en videobeelden blijken ‘verdwenen’.
Half jaar landelijk stadionverbod, vrijgesproken.
2013 – Bezoeken van ‘geheime wedstrijd’ in De Kuip
Een aantal supporters willen graag de ‘geheime’ wedstrijd Feyenoord – Groningen bijwonen in De Kuip. De toegang wordt ze verleent door de portier aan de poort. Een aantal van hen steken vuurwerk af. Feyenoord legt diverse stadionverboden op aan de hele groep, niemand wordt op heterdaad betrapt. Gevolg: Een aantal stadionverboden opgelegd aan mensen die er niet eens bij waren.
2014 – NAC uit, ‘niet opvolgen vordering’
Een Feyenoord-supporter heeft een geldig kaartje voor de wedstrijd NAC – Feyenoord. Politie komt er door preventieve ID-controle (?) achter dat hij uit Rotterdam komt en wordt per direct zonder opgaaf van reden gevorderd de stad te verlaten. Een woordenwisseling volgt, na veel gemor uiteindelijk
Één jaar landelijk stadionverbod, loopt nog
2014 – Bal uit handen steward tikken, Thuis
Een bal komt op de tribune terecht. Stewards halen vinden de bal en willen deze meenemen. De steward houdt de bal triomfantelijk in de lucht om aan te tonen aan zijn meerdere dat hij hem heeft gevonden. Een supporter tikt de bal uit de handen van de steward.
Half jaar lokaal stadionverbod, loopt nog]
Godverdomme, ik heb laatst nog een beker cola aan iemand doorgegevenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
2 jaar zeker ?
Ik had iemand op t vak die een zakje doorgaf (inhoud onbelangrijk)
Degene die het in zn zak had en de gene die de inhoud naar binnen werkten waren beide nog welkom
de doorgever kreeg 2 jaar sv
Nah. Heb een foto waar de agent met een groot soort tas op zijn rug zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijkt op die foto wel op traangas, door de grotere straal.
ik vind het ook wel ironisch als je bedenkt dat er wekelijk hele flessen drank mee naar binnen gaan en er genoeg weg gerookt word om een coffeesjop mee te fundenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb laatst nog een beker cola aan iemand doorgegevenbeter kom ik nog binnen zondag.
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Een bal komt op de tribune terecht. Stewards halen vinden de bal en willen deze meenemen. De steward houdt de bal triomfantelijk in de lucht om aan te tonen aan zijn meerdere dat hij hem heeft gevonden. Een supporter tikt de bal uit de handen van de steward.
1 jaar Stadionsverbod
850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?quote:2011 – Opstootje voor stadion, Graafschap thuis
Voor de wedstrijd is er bij het stadion een korte, doch hevige, confrontatie tussen politie en supporters. Meerdere supporters worden veroordeeld, eentje wordt vrijgesproken. Momenteel hoger beroep.
850 jaar stadionverbod, vrijgesproken. Hoger beroep. Weer vrijgesproken, maar veroordeeld voor overtreden stadionverbod (dat in beginsel dus al ongeldig bleek te zijn...
gezamelijk voor de groep ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
850 jaar? Dat kan niet kloppen toch?
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand die een SV kreeg, omdat hij een leeg bakje patat in de gracht gooide.
Misschien in totaliteit voor de groep?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, zover had ik nog niet doorgedacht..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Misschien in totaliteit voor de groep?
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
O ja, dat kruis leegvegenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook op Z? Was toen nog in de tijd dat die stewards daar zo fanatiek dat kruis moesten vrijhouden.
En jij had als enige je scc al verlengd toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij het beruchte gele kruis, ja.
Het is jammer dat de meesten dit seizoen van vak zijn geruild. Stuk rustiger daar.
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zoiets, jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En jij had als enige je scc al verlengd toch?
ik ruik photoshopquote:
Damn..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt wel. De brief daarvan heeft nog online gestaan op de oude site van FRFC volgens mij.
En dus als die gelijk krijgt een straf krijgt vanwege het ontlopen van z'n stadionverbod. Mooie wereld zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Het lijkt FOK! wel als je door blijft klonen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet wel dat er iemand is die op het moment iets van 48 jaar stadionverbod heeft, omdat hij het nog aan het aanvechten is maar wel elke (uit)wedstrijd blijft gaan. En ook continue wordt gespot.
Tering, was dat de rede van die overmacht aan ME?!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
Dat was omdat er tot twee keer toe een hekje werd geforceerd van de gele zijde naar Z. Ook probeerde men die deur van de legioenzaal achterin (waardoor je ook bij Z komt) in te trappen. Dat daarom maar de hele gele zijde met flink geweld werd afgesloten was imo ook wel een beetje overdreven.
Die kale met broekriem toevallig?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |