Dit bericht komt vanaf Blokland. Lees de volgende zin:quote:Feyenoord verdiende de afgelopen maanden veel geld met de verkoop van Janmaat, Pelle, De Vrij en Martins Indi. De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerde om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen geld van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde.' zegt Pim Blokland, lid van de RvC en 'aanvoerder' van de investeerdersclub VVF.
Alleen bij de verkoop van De Vrij en Martins Indi diende een kwart van de transferopbrengst te worden afgestaan aan de mensen die ooit inschreven in een zogenaamde talentpool. Voor beide spelers gaat een bedrag van rond de twee miljoen naar de investeerders.
Blokland benadrukt dat de kapitaalkrachtige VVF geen pogingen zullen ondernemen om hun vergaarde aandelenkapitaal van 49 procent terug te verkopen aan de club. Het verdiende transfergeld is gebruikt om de club financieel gezond te maken, de rest kan worden aangewend om de selectie te versterken, zoals met de aankoop van Bilal.
'De Vrienden van Feyenoord willen helemaal geen geld van de transferopbrengsten van de vier verkochte spelers,' zegt Blokland. 'Wij deken ook nu weer puur in het belang van de club Feyenoord.' Blokland stoort zich dan ook mateloos aan de mensen die enkele leden van de VVF van Feyenoord als 'zakkenvullers' betitelen.
'Daar kan ik inderdaad heel erg moe van worden. Het zijn allemaal mensen die in het belang van Feyenoord denken. Er is op dit moment helemaal geen plan om de aandelen weer aan de club terug te verkopen. We zijn juist heel blij dat de club financieel weer gezond is. Er is een deel van het geld dat kan worden aangewend om te investeren in de spelersgroep. Duidelijker kan ik niet zijn, volgens mij.'
Maar ze eisen niks op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit bericht komt vanaf Blokland. Lees de volgende zin:
De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerde om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen geld van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde.' zegt Pim Blokland, lid van de RvC en 'aanvoerder' van de investeerdersclub VVF.
VRAAG:
HOE kan je iets opeisen als daar GEEN REGELING voor is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pim Plakband DOET het niet, dat is wat heel anders. Heel logisch natuurlijk: zijn aandelen behouden is financieel extreem veel interessanter.
Maar ze kunnen het wel. Ergo: het zijn schuldeisers, alleen zijn ze ons goedgezind op dit moment.quote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het wel. Ergo: het zijn schuldeisers, alleen zijn ze ons goedgezind op dit moment.
Aandelen moeten dus ooit gewoon opgekocht worden. Weg met die gasten, RvC uit, bedankje met bloemen en op eigen voeten verder.
Supporters die dit niet snappen![]()
Jullie verlangen zeker ook naar een Vitesse-sjeik, een Ado-Chinees of terug naar de GKL?
Een lening van 3 procent is niet bepaald veel te noemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
Sowieso. De aandelen kosten ons op dit moment gewoon meer dan een miljoen per jaar 'rente' aan werkplekken, businessseats etc.
Dat is een miljoen omzet over 30 miljoen, omgerekend een lening van 3,zoveel procent.
En dat is alles wat we weten via jongens als LN die documenten openbaarden: wat weten we allemaal niet?
Ik heb liever dat we dat miljoentje aan rente aan salarishuis kunnen toevoegen door aandelen terug te kopen ASAP.
Kan je niet gewoon weer weggaan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ze kunnen het wel. Ergo: het zijn schuldeisers, alleen zijn ze ons goedgezind op dit moment.
Aandelen moeten dus ooit gewoon opgekocht worden. Weg met die gasten, RvC uit, bedankje met bloemen en op eigen voeten verder.
Jullie verlangen zeker ook naar een Vitesse-sjeik, een Ado-Chinees of terug naar de GKL?
Zegt al genoeg over de kans op andere versterkingen dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
Kazim Richards dus niet fit genoeg, wel mooi dat je hem dan vorige week al inschreef voor Kiev
Misschien met het oog op de return? Of mogen ze daarvoor nog een nieuwe selectie opgeven?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
Kazim Richards dus niet fit genoeg, wel mooi dat je hem dan vorige week al inschreef voor Kiev
Een lening van 3 procent aanhouden als dat niet nodig is, is achterlijk. En nogmaals: dat is alles wat we weten, wie weet is het wel veel meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Een lening van 3 procent is niet bepaald veel te noemen.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer weggaan?
Trainen ze gewoon op voor zondag. Wat een slappe wedstrijd gaat worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
Ze spelen ook nog thuis.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
Applaus voor Jens Toornstra dit dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trainen ze gewoon op voor zondag. Wat een slappe wedstrijd gaat worden.
Gewoon de vraag beantwoorden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een lening van 3 procent aanhouden als dat niet nodig is, is achterlijk. En nogmaals: dat is alles wat we weten, wie weet is het wel veel meer.
[..]
Wie ben jij?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:01 schreef Maastoren het volgende:
Hier nog een heel artikel over Van GeelTering wat een saai stuk zeg. Beetje open deuren intrappen, paar ouwe koeien uit de sloot halen en wholla: Een stuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Doe niet zo uit de hoogte joh. Je kunt ook normaal reageren. Oh wacht...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een lening van 3 procent aanhouden als dat niet nodig is, is achterlijk. En nogmaals: dat is alles wat we weten, wie weet is het wel veel meer.
[..]
Wie ben jij?
Gaat hopelijk niet komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Applaus voor Jens Toornstra dit dat.
Ligt er natuurlijk aan. Als je 30 miljoen kan lenen voor 1 miljoen en met die 30 miljoen spelers binnenhaalt waardoor je europa league/champions league haalt is dat wel nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij?
Hij zal zijn paspoort wel vergeten zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Rinus gaat op onderzoek uit.twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:36:25Kazim reist niet mee naar #zorfey. Later meer. reageer retweet
Ook al zo'n gozert die ik hier nog nooit heb gezien die nu ineens denkt van de hoogste toren te kunnen blazen. Ga lekker met je pielemuis spelen. Of een game of zo, mister Redactie Games.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte joh. Je kunt ook normaal reageren. Oh wacht...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan. Als je 30 miljoen kan lenen voor 1 miljoen en met die 30 miljoen spelers binnenhaalt waardoor je europa league/champions league haalt is dat wel nodig.
Een niet fitte spits ken ook scoren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:06 schreef Cara het volgende:
Mooi man, precies het soort ploeg waar wij wel raad mee weten!quote:Jan Dirk Stouten@JanDirkStouten
Volgens Van Geel is Zorya Luhansk een fysiek sterke ploeg die compact speelt. Om 19.30 de persconferentie van
Gewoon nee was voldoende.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook al zo'n gozert die ik hier nog nooit heb gezien die nu ineens denkt van de hoogste toren te kunnen blazen. Ga lekker met je pielemuis spelen. Of een game of zo, mister Redactie Games.
Oostblok-ploeg, vrijwel allemaal hetzelfde toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Cara het volgende:
[..]
Mooi man, precies het soort ploeg waar wij wel raad mee weten!
Komen uit Rotterdam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen hier zijn vergeten waar we vandaan komen. Ik snap precies wat Happel bedoelt.
Iets andere rente percentages in die tijd, maar voor uit ik zal je vergeven. Je weet niet veel van bedrijfsvoering he? Werkelijk ieder bedrijf zou een lening afnemen tegen 3% om die later weer te herinversteren.quote:
Tsja dat heb je met zulke figuren maar wie weet gaat ie nog heel populair worden later.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zal zijn paspoort wel vergeten zijn.
Dat zal het zijn. Ik dacht dat je tussen beide wedstrijden 1 ook die enige wijziging nog mocht aanbrengen voor een Toornstra ipv een niet fitte speler. Misschien heb ik het fout.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:07 schreef Peak het volgende:
[..]
Misschien met het oog op de return? Of mogen ze daarvoor nog een nieuwe selectie opgeven?
HMF en Happel sitting in a tree.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen hier zijn vergeten waar we vandaan komen. Ik snap precies wat Happel bedoelt.
Financieel interessant zou zijn dat geld te beleggen in een tent die wel veel geld opbrengt. 4% dividend is niks, met hun geld haal je de laatste jaren +/- 10% rendement per jaar als je het defensief belegd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit bericht komt vanaf Blokland. Lees de volgende zin:
De Vrienden van Feyenoord, die vanaf 2011 veel geld investeerde om de enorme schuldenlast te verminderen, eisen daar geen geld van op. 'Dat is gewoon niet aan de orde.' zegt Pim Blokland, lid van de RvC en 'aanvoerder' van de investeerdersclub VVF.
VRAAG:
HOE kan je iets opeisen als daar GEEN REGELING voor is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pim Plakband DOET het niet, dat is wat heel anders. Heel logisch natuurlijk: zijn aandelen behouden is financieel extreem veel interessanter.
Maar die regeling is er weldegelijk.
Zo-snel-mogelijk weg die VvF. Doag.
Of hij drukt zich gewoon ongelukkig uit en jij ziet een monster achter elke deur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A Lemon tree?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HMF en Happel sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Bedankt jezus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:11 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Iets andere rente percentages in die tijd, maar voor uit ik zal je vergeven.
Oké man.quote:Je weet niet veel van bedrijfsvoering he?
Erg benieuwd of Ajax zo in de marge zou werken, met 90 miljoen op de bank.quote:Werkelijk ieder bedrijf zou een lening afnemen tegen 3% om die later weer te herinversteren.
Goed man, laten we van onze BVO een bank maken.quote:Sterker nog, ik zou elke dag een lening tegen 3% aannemen, om hem vervolgens weer uit te lenen voor 4.5 procent.
Laten we van onze BVO een bank/investeringsmaatschappij makenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Financieel interessant zou zijn dat geld te beleggen in een tent die wel veel geld opbrengt. 4% dividend is niks, met hun geld haal je de laatste jaren +/- 10% rendement per jaar als je het defensief belegd.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HMF en Happel sitting in a tree.
K.I.S.S.I.N.G.
Mrkrabby is dan ook een waardeloze journalist.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering wat een saai stuk zeg. Beetje open deuren intrappen, paar ouwe koeien uit de sloot halen en wholla: Een stuk!
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het voor de VvF veel interessanter zou zijn om hun geld in andere zaken te stoppen, dat levert veel meer op. Echter, ze stoppen het in Feyenoord, en dat is niet om het meteen weer terug te pakken als de club een paar euro winst maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laten we van onze BVO een bank maken
Het indekken begint.quote:Feyenoord vertrekt woensdagmiddag met een selectie van 21 spelers naar Oekraïne, waar donderdagavond de uitwedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde van de Europa League wordt gespeeld. Nadat eerder op de dag op Varkenoord nog een training was afgewerkt, arriveerden spelers en staf iets voor half twee ’s middags op Rotterdam/The Hague Airport. Daarvandaan vertrekt Feyenoord om 15.00 uur naar Kiev.
Lex Immers blikte op de luchthaven kort vooruit op de aanstaande Europese wedstrijd van Feyenoord. ‘In de groep leeft het enorm om de groepsfase van het toernooi te bereiken’, zei de middenvelder. ‘Toch zal het zeker niet makkelijk worden. Ik heb vorige week thuis een wedstrijd van Zorya bekeken en het is absoluut geen slechte ploeg. Ze zijn fysiek sterk en deden me in dat opzicht denken aan Kuban Krasnodar, onze tegenstander van vorig jaar. Daarom is het heel belangrijk dat we de tegenstander niet onderschatten en uitgaan van eigen kracht.’
De heenwedstrijd in de laatste voorronde van de Europa League wordt donderdagavond om 19.45 uur Nederlandse tijd (20.45 uur lokale tijd) gespeeld in het Valeri Lobanovskyi stadion in Kiev. De volledige selectie van Rutten ziet er als volgt uit:
Keepers: Erwin Mulder, Warner Hahn, Ronald Graafland
Verdedigers: Luke Wilkshire, Sven van Beek, Matthew Steenvoorden, Joris Mathijsen, Terence Kongolo en Miquel Nelom
Middenvelders: Jordy Clasie, Ruud Vormer, Rick Karsdorp, Lex Immers en Tonny Vilhena
Aanvallers: Ruben Schaken, Anass Achahbar, Mitchell Te Vrede, Wesley Verhoek, Elvis Manu, Jean-Paul Boёtius en Bilal Basaҫikoglu.
Waar is het mis gegaan, knul? Waarom zouden we niet als bank spelen als we daar geld mee kunnen verdienenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt jezus.
[..]
Oké man..
[..]
Erg benieuwd of Ajax zo in de marge zou werken, met 90 miljoen op de bank.
[..]
Goed man, laten we van onze BVO een bank maken..
Jij snapt er geen reet van, maar dat heb je al vaker bewezen.
Ik snap de intenties van de VvF, ik ben niet achterlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het voor de VvF veel interessanter zou zijn om hun geld in andere zaken te stoppen, dat levert veel meer op. Echter, ze stoppen het in Feyenoord, en dat is niet om het meteen weer terug te pakken als de club een paar euro winst maakt.
Ook geen Sleegers en Goossens dus, andere spelers die missen zijn geblesseerd volgens mijquote:
en wholla gewoonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Tering wat een saai stuk zeg. Beetje open deuren intrappen, paar ouwe koeien uit de sloot halen en wholla: Een stuk!
Denk jij dat Ajax met zulke bedragen in de marge gaat rommelen? 12 miljoen (want dat is wat feitelijk 'contant erbij' kwam, de rest zijn hervormde leningen in aandeelvorm) en daar even, fuck, laat ik het extreem maken, 8% winst op maken. WWoooo, dat zet zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:21 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Waar is het mis gegaan, knul? Waarom zouden we niet als bank spelen als we daar geld mee kunnen verdienen![]()
.
Nogmaals: Waar is het mis gegaan?
Vrij extreem dat jaquote:
Ja maar Happel is mijn vriendjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
? het zijn toch beste vriendjes.
Ik vind het wel lekker dat er iemand van hun in de RvC zit, zo wordt er tenminste goed op de centen gepast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap de intenties van de VvF, ik ben niet achterlijk.
Jij bent echter extreem naïef als je denkt dat de VvF het niet heerlijk vindt veel grotere belangen na te streven via 2 RvC plaatsen. Zoek eens de lijntjes op met hun netwerk, echt, de naïviteit druipt eraf bij iedereen.
En zelfs dan is een leningsloos+renteloos bestaan voor Feyenoord beter. Niet in de minste plaats om voor het eerst sinds de jaren 80 écht baas in eigen huis te zijn.
Gelukkig hebben we een Maasgebouw dat er meer van lijkt te begrijpen dan de gemiddelde supporter op dit vlak.
Ik weet niet of Ajax dat gaat doen, maar ik weet wel dat Ajax compleet irrelevant is en áls zij winst zouden kunnen maken met doodgeld het zeker zouden moeten doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Denk jij dat Ajax met zulke bedragen in de marge gaat rommelen? 12 miljoen (want dat is wat feitelijk 'contant erbij' kwam, de rest zijn hervormde leningen in aandeelvorm) en daar even, fuck, laat ik het extreem maken, 8% winst op maken. WWoooo, dat zet zoden aan de dijk.
Ik snap eigenlijk niet eens dat ik hier serieus op in ga. Je snapt er geen reet van.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat er iemand van hun in de RvC zit, zo wordt er tenminste goed op de centen gepast.
Wat gaat ie precies redden dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
Ik vind het fijn dat HMF terug is. Helaas gaan joden (typisch weer) er voor zorgen dat onze redder rap weer zal verdwijnen.
Door hmf komt er een soort cultuur waardoor er geschreeuwd moet worden om een discussie te winnen. Want logica en argumenten dringen niet tot hem door. Maar zo gaat dat vaak bij niet zo slimme mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:25 schreef Dven het volgende:
Ik vind het fijn dat HMF terug is. Helaas gaan joden (typisch weer) er voor zorgen dat onze redder rap weer zal verdwijnen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Door hmf komt er een soort cultuur waardoor er geschreeuwd moet worden om een discussie te winnen. Want logica en argumenten dringen niet tot hem door. Maar zo gaat dat vaak bij niet zo slimme mensen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Door hmf komt er een soort cultuur waardoor er geschreeuwd moet worden om een discussie te winnen. Want logica en argumenten dringen niet tot hem door. Maar zo gaat dat vaak bij niet zo slimme mensen.
Ik begrijp dat wel want de plank voor mijn kop is ook aardig dik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik ben degene die onwaarheden verkondigd. Ik heb alleen gezegd dat ik vanuit een bedrijfskundig oogpunt het slim vind om voor 3% te lenen om het vervolgens weer te herinvesteren, omdat het erg makkelijk is (bv door het weer her uitlenen) om een hoger winst percentage te krijgen dan 3%. Ik heb ook beweerd dat elk bedrijf deze mogelijkheid met 2 handen zou aanpakken. Meer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké man.
Het is meer dat je gewoon na maanden nog steeds onwaarheden verkondigd. Erg vermoeiend en ik ga je niet meer verbeteren.
Correct.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Elke realist weet dat Feyenoord het moeilijk gaat krijgen morgen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:35 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik ben degene die onwaarheden verkondigd.
Regeling bestaat wel == onwaarheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, de bewuste niet bestaande regeling komt weer uit de mouw
Gast. Laat het los.quote:Ik heb alleen gezegd dat ik vanuit een bedrijfskundig oogpunt het slim vind om voor 3% te lenen om het vervolgens weer te herinvesteren, omdat het erg makkelijk is (bv door het weer her uitlenen) om een hoger winst percentage te krijgen dan 3%. Ik heb ook beweerd dat elk bedrijf deze mogelijkheid met 2 handen zou aanpakken. Meer niet.
Ga eens inhoudelijk op mijn post in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Regeling bestaat wel == onwaarheid.
[..]
Gast. Laat het los.
De aandelen zijn een mooie tussenoplossing maar niets meer dan dat . RvC stoeltjes, schulden moet je überhaupt niet wllen hebben etc. etc. etc.
Daar win je geen wedstrijden mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn post in.
Ik ga niet inhoudelijk op je post in, want elke mongool snapt dat dergelijke investeringen de moeite waard zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn post in.
Ik probeer het toch liever met argumenten dan me loos geschreeuw en gehuilie-huil.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar win je geen wedstrijden mee.
Je presenteert liever onwaarheden en fictieve situaties die niet op Feyenoord van toepassing zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:40 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik probeer het toch liever met argumenten dan me loos geschreeuw en gehuilie-huil.
Tuurlijk gaat Feyenoord het weer moeilijk krijgen, maar in principe moet je over 2 wedstrijden makkelijk winnen. En anders mag je je dood schamen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Elke realist weet dat Feyenoord het moeilijk gaat krijgen morgen.
Hou dan ook gewoon je mond joh. Als je geen conversatie kan voeren wat doe je dan in godsnaam op een forum.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niet inhoudelijk op je post in, want elke mongool snapt dat dergelijke investeringen de moeite waard zijn.
Feyenoord gedraagt zich echter niet als bank die geld doorleert tegen interessantere percentages met weinig risico: Feyenoord pompt het in spelers waarvan het zeer de vraag is of ze hun investering terug gaan verdienen.
Zo kom je in de problemen. Daarom, aandelen terug.. Dag. Leer het eens snappen. Bosz.
Dat snap ik helemaal want al dat gelul over poen wordt niemand wijzer van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:40 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ik probeer het toch liever met argumenten dan me loos geschreeuw en gehuilie-huil.
Nog nooit bewijs van de regeling gezien, behalve wat artikelen die door fans geschreven zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Regeling bestaat wel == onwaarheid.
[..]
Gast. Laat het los.
De aandelen zijn een mooie tussenoplossing maar niets meer dan dat . RvC stoeltjes, schulden moet je überhaupt niet wllen hebben etc. etc. etc.
Ik val in herhaling, jij snapt er niets van en ik ga mijn tijd hier niet meer aan voldoen.
Is goed man, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook al zo'n gozert die ik hier nog nooit heb gezien die nu ineens denkt van de hoogste toren te kunnen blazen. Ga lekker met je pielemuis spelen. Of een game of zo, mister Redactie Games.
Ik ga geen conversatie voeren over de werkwijze van investeringsmaatschappijen/banken en het feit dat Feyenoord soortgelijk gedrag zou moeten vertonen met goedkoop geleend geld in plaats van de aandelen terug te kopen of spelers te kopen waarvan het de vraag is of ze zich terug gaan verdienen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:42 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je mond joh. Als je geen converstatie kan voeren wat doe je dan in godsnaam op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |