Denk dat Toornstra in alle facetten onbetaalbaarder is dan tikkie-terug Vormer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:36 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk dat Toornstra beter is in alle facetten dan tikkie-trug-vormer
Eerste wedstrijd onder Been. Was voor Geel 'm eruit flikkerde. Toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef satecl het volgende:
[..]
HMFEn zomaar is ie weer terug.
Ik zal je gelijk even corrigeren: Ramsteijn heeft volgens mij nooit onder Been gespeeld, dat was met Koeman.
Kan je ooit normaal reageren?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O, ben je buiten HNS fan ook fan van 5 miljoen neergooien voorToornstra
?
Dat zou nog meer verklaren.
Sleegers misschien? Alleen die komt fysiek duidelijk te kort naar mijn mening.quote:Karsdorp zal er nooit klaar voor zijn. Matige speler.
1 en 4 beiden. (Al zal el Ahmadi halen wel lastig worden).quote:
Dan heb je de geruchten niet goed gevolgd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan je ooit normaal reageren?
Hoelang ga je het dit keer volhouden tot je volgende ban?
Ik heb het nergens over 5 miljoen voor Toornstra. De geruchten spreken over 3 tot 4 miljoen. Dat lijkt mij een redelijk bedrag hoor.
Sleegers op die positie?quote:Sleegers misschien? Alleen die komt fysiek duidelijk te kort naar mijn mening.
In 2011/12 speelde hij 7 wedstrijden, allen onder Koeman want Been was in de voorbereiding er al uitgegooid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd onder Been. Was voor Geel 'm eruit flikkerde. Toch?
O ja, dat is waar ook. Speelde onder Koeman desondanks lekker man. Altijd jammer geweest wat er met dat knietje gebeurde. Was tegen AZ toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef satecl het volgende:
[..]
In 2011/12 speelde hij 7 wedstrijden, allen onder Koeman want Been was in de voorbereiding er al uitgegooid.
Uit, in Alkmaar. Indi was toen gewoon bankzitter. Zat dus wel potentie in die jongen, alhoewel hij eigenlijk gewoon een centrale verdediger was.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Speelde onder Koeman desondanks lekker man. Altijd jammer geweest wat er met dat knietje gebeurde. Was tegen AZ thuis toch?
FC Utrecht vraagt 4 miljoen voor Toornstra.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan heb je de geruchten niet goed gevolgd.
Andere positie, dat snap ik. Maar Toornstra is ook een andere positie dan Clasie (en dan schuift Vilhena naar de plek van Clasie door). Je snapt m'n punt.quote:
Was uit ja: weet het nog omdat ik daar was...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Uit, in Alkmaar. Indi was toen gewoon bankzitter. Zat dus wel potentie in die jongen, alhoewel hij eigenlijk gewoon een centrale verdediger was.
Hij is naar Portugal ja. Onbekende/kleine club volgens mij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was uit ja: weet het nog omdat ik daar was...
Wel akelig gebeuren. Waar zit die gast nu? Las iets over dat hij naar een competitie in India gehaald zou worden of Portugal ofzo?.
O wacht, dat was in dit topic.![]()
.
HMF weet alles, dus ik verwacht een heel lang en uitgebreid antwoord waarom Karsdorp er geen klote van kan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef satecl het volgende:
En waarom denk jij dat Karsdorp er nooit klaar voor zal zijn? Prima spelertje lijkt me. Beste speler uit A-jeugd vorig seizoen. Zit een goeie(maar wel lelijke) kop op. Hij is niet ala Achahbar te klein...
Lees dit nou eens:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
FC Utrecht vraagt 4 miljoen voor Toornstra.
Dan weet je genoeg. Gaat nooit komen voor 4. En zelfs dat is achterlijk veel.quote:Feyenoord heeft zich vandaag officieel gemeld voor Jens Toornstra van FC Utrecht. Dat erkennen beide partijen tegenover FOX Sports. 'Ja, het is waar. Feyenoord zal nu moeten laten zien hoe graag ze Jens willen', gooit Wilco van Schaik van FC Utrecht meteen olie op het vuur. Een aanstaande transfer is hoe dan ook pikant, omdat het komend weekend Feyenoord-FC Utrecht is. 'Ze hebben inderdaad een goed moment uitgekozen'', aldus Van Schaik.
Toornstra heeft nog een driejarig contract in de Domstad en daar geen clausules in staan. FC Utrecht kan dus vragen wat het wil voor de speler. 'Hij is heel belangrijk voor ons. De bal ligt nu bij Feyenoord. Wij wachten af wat ze bieden en gaan er dan eens rustig over nadenken.' Utrecht zal hoog in de boom gaan zitten, omdat ze 'Jens niet kwijt willen', zegt Van Schaik.
Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden. Spelertje zelf is niets mis mee, maar in dit elftal debuteren wordt zo ongelofelijk lastig. Het voetbal lijkt nergens op en dat gaat minimaal een half jaar duren....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef satecl het volgende:
En waarom denk jij dat Karsdorp er nooit klaar voor zal zijn? Prima spelertje lijkt me. Beste speler uit A-jeugd vorig seizoen. Zit een goeie(maar wel lelijke) kop op. Hij is niet ala Achahbar te klein...
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden. Spelertje zelf is niets mis mee, maar in dit elftal debuteren wordt zo ongelofelijk lastig. Het voetbal lijkt nergens op en dat gaat minimaal een half jaar duren....
Karsdorp zelf wel een talentje dus, alleen het brandhout om hem heen, zeker als Clasie vertrekt...
Fer doet het aardig goed toch? en Wijnaldem kan nog hele goeie worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden.
Immers moet liever vandaag dan morgen nog weg, die Ziyech was ook een buitenkans wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.
...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fer doet het aardig goed toch? en Wijnaldem kan nog hele goeie worden.
Immers is er om de tegenstander in verwarring te brengen zodat jonge spelers meer hun gang kunnen gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.
Foei! Laat Sjaakbauer dat maar niet horenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers moet liever vandaag dan morgen nog weg, die Ziyech was ook een buitenkans wat dat aan gaat.
Bovenstaande zou ik dan wel weer mooi vinden, maar Immers heeft meer krediet binnen Feyenoord dan allah bij moslims en jezus bij grefo's.
Ze moeten wel beetje hard werken daar is niets mis mee, moet ik die Ziyech nog zien doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Begrijp. De. Context.
Bij Feyenoord debuteerden ze te jong, verdronken ze en werden ze verpest.
Ik heb het gevoel te praten met iemand die dronken is als ik jou zie posten, dus als je het goed vindt reageer ik niet meer op je... Je brabbelt gewoon. Ik snap niet welk punt je wil maken. Erg lastig allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten wel beetje hard werken daar is niets mis mee, moet ik die Ziyech nog zien doen.
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Immers heeft de geniale gave om overal te lopen waar ie niet moet zijn. Dat is een kunst.
Hater.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.
Het is alleen zo jammer dat ie er vervolgens geen tyfus mee kan/doet.
Wanneer je zoveel loopt ben je altijd wel een keer op de goede plek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.
Doordat die overal loopt is die soms op verkeerde plek. Is die op de goeie plek is verneukt die het. Al scoorde die op papier vorig jaar aardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Hiddink nemen we dus ook niet meer serieus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Kongolo niet opgeroepen voor Nederlands elftal. Veltman wel.
eerder een niet-bloeier..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je zoveel loopt ben je altijd wel een keer op de goede plek.
Zijn inzet is geweldig en misschien is het laatbloeier?
Typisch hiddink: ruzie maken met de negerts.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Hij werkt hard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doordat die overal loopt is die soms op verkeerde plek. Is die op de goeie plek is verneukt die het. Al scoorde die op papier vorig jaar aardig.
Je hebt er geen kut aan.
Oké man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Heeinz het volgende:
MAAR EEN FEYENOORDER IN DE VOORSELECTIE HAHAHA
Sowieso. Weg ermee. Ga je nooit meer vangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef satecl het volgende:
Al kan je trouwens 10 miljoen voor Clasie krijgen, moet je hem meteen verkopen.
Alsof Kongolo zo lekker is begonnen dit seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Hiddink nemen we dus ook niet meer serieus.
Inderdaad, meteen brengen op het fietsje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Weg ermee. Ga je nooit meer vangen.
Mario brengt hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen brengen op het fietsje.
Er kan trouwens een hoop veranderen in twee jaar:quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
En wat is een buitenkans. Als ze Guidetti voor 5 miljoen halen.. Kunnen ze dat ook een buitenkans noemen. Breed begrip dus.
Nog steeds niets veranderd in deze situatie, zegt eigenlijk wel genoeg....quote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
5 miljoen voor Guidetti is nu alles behalve een buitenkans (zal misschien nooit meeer spelen, zal sowieso het komende half jaar niet spelen zo ziet het eruit).
En zelfs als we hem voor 5 miljoen konden halen, moet ik met véél pijn in het hart zeggen dat we dat niet mogen doen, zelfs al zouden we Vlaar transferen. De clubcontinuïteit wordt er (wederom) mee in gevaar gebracht.
Misschien moet onze clubleiding zich realiseren dat het met Singh al niet lukte, en dat die competitie nu benaderen of ondersteunen nutteloos is.quote:Singh sleutel naar India?
[...]
Als Singh met Feyenoord weet door te dringen tot de Champions League zal dat aan de boorden van de Ganges niet onopgemerkt blijven. "India is natuurlijk vooral het land van cricket en hockey, maar voetbal is wel sterk in opkomst”, weet Singh.
In het verleden ontplooide Feyenoord gedurende het dienstverband van Shinji Ono in Rotterdam activiteiten in Japan, terwijl PSV zich op de Zuid-Koreaanse markt begaf met Park, Lee en de Koreaanse held Guus Hiddink. De ervaring leert, dat de revenuen van dergelijke projecten in het algemeen bescheiden zijn.
Tja 2/3 jaar terug.... Toen stelde ik ook voor om de 'afgeschreven' Daley Blind op te halen uit 020. Contract liep af en niemand moest hem. Ik moest oprotter met die 'kenjerjo0d'. Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er kan trouwens een hoop veranderen in twee jaar:
[..].
Toen was het een absolute buitenkans geweest. Nu OMFG ZIJN ZE PARA
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bronquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.
Nee joh, valt ook neits over te zeggen. Toen was ik het helemaal met je eens geweest, iederen trouwens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Tja 2/3 jaar terug.... Toen stelde ik ook voor om de 'afgeschreven' Daley Blind op te halen uit 020. Contract liep af en niemand moest hem. Ik moest oprotter met die 'kenjerjo0d'. Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.
Tijden veranderen.
Kongolo zit volgens mij wel in de voorselectie van Jong Oranje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Gaat je niks aan, tyfus neus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bron
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/quote:Konačan odgovor o odnosu snaga moći ćemo dati tek kad se zatvori prijelazni rok. Jer nakon svih nagađanja o Clubu Bruggeu, Nici, i tko zna kojim klubovima, po najnovijem, Andrej Kramarić u ozbiljnoj je kombinaciji za Feyenoord koji je ljetos prodao centrafora Graziana Pellea u Southampton. Otisne li se Kramarić u Rotterdam, odrazit će se na Rijekinu napadačku raznovrsnost i ubojitost te dati zraka Dinamu i prije no ¨to su ga uspjeli “uhvatiti za vrat”. Ionako su upravo ofenzivni veznjaci i napadači glavni razlog kvalitativne razlike u korist aktualnog prvaka.
Behalve dat de clubcontinuiteit niet in gevaar gebracht wordt. Is gewoon handel binnen beoogd budget. Los van het feit of het een goede of slechte keuze zou zijn..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
O en HMFGod zei dit:
[..]
Nog steeds niets veranderd in deze situatie, zegt eigenlijk wel genoeg.....
Er is er weer een verdwaald hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bron
Kramaric en die Pool die ik noemde zijn echt extreme versterkingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Happel het volgende:
De HMF zelfgeilerij show is weer bezig.
Feyenoord wordt hier genoemd als mogelijke werkgever voor Kramaric
[..]
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/
Martin is druk bezig met onderhandelingen nu. Die heeft even geen tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Jimbo het volgende:
hmf, heb je van geel al verteld dat je het er niet mee eens bent
voor hmf maak je tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin is druk bezig met onderhandelingen nu. Die heeft geen tijd nu.
vertaal het evenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Happel het volgende:
De HMF zelfgeilerij show is weer bezig.
Feyenoord wordt hier genoemd als mogelijke werkgever voor Kramaric
[..]
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.quote:
hey hey hey, daar kan die jongen ook niks aan doen he.quote:
:dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.
MVG Google translate
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.
Die Pool leek me echt helemaal niets eigenlijk, op filmpjes. Al zeggen die dingen ook geen hol, maar oke.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kramaric en die Pool die ik noemde zijn echt extreme versterkingen.
Verder fap ik graag op mezelf.
Zal mij ook niets verbazen als ze de 30e zomaar 3 spelers presenteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn spelers het goedkoopst.
quote:Feyenoord is al een poos bezig met de zoektocht naar een mogelijke opvolger voor Graziano Pelle. De Rotterdammers gaan nu voor de Kroaat Andrej Kramaric (23), topschutter bij koploper Rijeka. Kramaric is een dribbelvaardige en vooral trefzekere schaduwspits. Hij scoorde dit seizoen al zeven keer in vier wedstrijden. Hij moet wel een flinke transfersom kosten (drie tot vier miljoen) en er zijn meerdere kapers op de kust, zoals Genk. (Kuiptalk / jutarnji.hr)
Spelers worden normaal alleen maar duurder tegen het eind vd transferperiode, alleen de spelers die geflopt zijn worden goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn geflopte spelers het goedkoopst.
whuttwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:31:57Colin Kazim Richard reist niet mee naar Kiev. (Via @johanvanboven) reageer retweet
Alleen als clubs persé van spelers af willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn spelers het goedkoopst.
Die gaat gewoon keihard vlammen in de Kuip. Hattrick alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
whuttwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:31:57Colin Kazim Richard reist niet mee naar Kiev. (Via @johanvanboven) reageer retweet
Bij topclubs zit de bank al vol dan en het is maar net hoe je het ziet, Pelle was toch ook geflopt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Spelers worden normaal alleen maar duurder tegen het eind vd transferperiode, alleen de spelers die geflopt zijn worden goedkoper
Pellè was inderdaad geflopt, en die pakte het bij ons, boven verwachting van iig mij, goed op. Maar een Toornstra (om een voorbeeld te noemen) zal echt niet goedkoper gaan worden, die Kramaric zal ook niet goedkoper wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij topclubs zit de bank al vol dan en het is maar net hoe je het ziet, Pelle was toch ook geflopt?
Rinus gaat op onderzoek uit.twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:36:25Kazim reist niet mee naar #zorfey. Later meer. reageer retweet
Opmerkelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
Gewoon niks meer kopen, seizoen opbouwen en dan de ouwe zooi lozen en de jonge dan maar wat sneller voor de leeuwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellè was inderdaad geflopt, en die pakte het bij ons, boven verwachting van iig mij, goed op. Maar een Toornstra (om een voorbeeld te noemen) zal echt niet goedkoper gaan worden, die Kramaric zal ook niet goedkoper worden
Ze willen graag 1 ervaren speler hier houden voor als ze kapot geschoten worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
En dan weer 10e eindigen zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon niks meer kopen, seizoen opbouwen en dan de ouwe zooi lozen en de jonge dan maar wat sneller voor de leeuwen.
Als bedoel je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Te Vrede de smaak te pakken krijgt en elftal gaat draaien dan zijn al snel al deze geluiden verstomd.
die breekt zn poten nog eens een keerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Te Vrede de smaak te pakken krijgt en elftal gaat draaien dan zijn al snel al deze geluiden verstomd.
En als Te Vrede de komende 30 wedstrijden ook niet leert een bal aan te nemen die over de grond wordt aangespeeld en het elftal zo blijft spelen als nu, zal je deze geluiden blijven horenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
2e worden wanneer de hele verdediging verkocht is dat zou ook wat hoog gegrepen zijn toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dan weer 10e eindigen zeker?
Dan gaat ie al snel weer terug naar Excelsior.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En als Te Vrede de komende 30 wedstrijden ook niet leert een bal aan te nemen die over de grond wordt aangespeeld en het elftal zo blijft spelen als nu, zal je deze geluiden blijven horen
Klopt, dat zie ik ons zelfs niet eindigen met een nieuwe spits en middenvelder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2e worden wanneer de hele verdediging verkocht is dat zou ook wat hoog gegrepen zijn toch?
Ik geloof niet in dat kopen, in Rotterdam lopen genoeg goede voetballers rond.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, dat zie ik ons zelfs niet eindigen met een nieuwe spits en middenvelder.
Maar 10e is weer het andere uiterste. Maar daar vrees ik serieus voor als we alleen jeugd zouden opstellen en niets meer bijkopen.
Waarom zouden we geen transfersommen uitgeven? Er loopt echt wel ergens een fatsoenlijke en betaalbare spits en middenvelder rond.
Als we daarmee top 5 halen en van daaruit door kunnen groeien dan lijkt me dat het beste beleid.
Begrijpelijk.twitter:johanvanboven twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:47:16Technische staf wil Kazim-Richards in Rotterdam met Arno Philips laten 'optrainen' richting het weekend. #feyenoord reageer retweet
Omdat we nog 18 miljoen schuld hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zouden we geen transfersommen uitgeven? Er loopt echt wel ergens een fatsoenlijke en betaalbare spits en middenvelder rond.
Volgens de leden van FR12.nl niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we nog 18 miljoen schuld hebben.
DOAG.
Je bedoelt dat we een aantal aandeelhouders hebben die we op lange termijn graag uit willen kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we nog 18 miljoen schuld hebben.
DOAG.
quote:De op het oog normale transfer werd begeleid door een paar rare uitspraken. Hakim Ziyech had zondagmiddag amper zijn keuze bepaald op FC Twente, of zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli stak in De Telegraaf een lofzang af over Feyenoord, de club die Ziyech zojuist een nee had verkocht. Het regende superlatieven. Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten, de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Geel verliepen perfect en het contract dat Feyenoord aanbood was geweldig.
Aldus de agent, van wie het alle schijn had dat hij zich verontschuldigde dat hij zijn pupil niet naar De Kuip had kunnen dirigeren. En dat terwijl de man net een heel vorstelijke provisie van FC Twente in het vooruitzicht had gekregen voor niet veel meer werk dan het plegen en beantwoorden van enkele telefoontjes.
Maar goed, ondanks het uitstekende gesprek, de perfecte onderhandelingen en het geweldige contract ging Ziyech de andere kant op, richting Enschede. Tot in de loop van de zondag probeerde Feyenoord de gave spelbepaler naar De Kuip te lokken met een jaarsalaris dat uitsteeg boven één miljoen euro. De voetballer koos echter voor de technische vooruitgang. Hij voelde zich aangesproken door het voetbalinhoudelijke plaatje dat Alfred Schreuder hem had geschilderd. De trainer van FC Twente beloofde Ziyech een positie in zijn elftal als echte nummer 10. Liet hem zien hoe hij vanuit de omschakeling het eerste aanspeelpunt in de Twentse aanvalsopbouw moet worden en hoe hij in het veld de vrijheid krijgt om zelf de ruimtes op te zoeken om gevaar te stichten.
Het gesprek tussen trainer en voetballer ging verder dan de platitude ik hou van jou. Hakim Ziyech kreeg in Enschede een flitsende bedrijfspresentatie. De voetballer zag zichzelf voorbij wervelen in een ronkende videoclip die verbeeldde hoe de technische staf van FC Twente hem ziet, compleet met sterkte- en zwakteanalyse. Hij kreeg een film te zien die omstandig de trainingsmethodiek in Enschede uiteenzette. En hij kreeg de ontwikkeling gedemonstreerd van Dusan Tadic en Quincy Promes die recent lucratieve transfers realiseerden doordat ze de bereidheid hadden om dag-in-dag-uit in zichzelf te investeren en hard te werken.
<Verder nog wat geouwehoer over Twente geknipt>
Nee, ik bedoel schulden. Over onze 30 miljoen verstrekken we alleen al voor 7 ton aan faciliteiten in de kuip. 4% dividend, 2 plekken in de RvC.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we een aantal aandeelhouders hebben die we op lange termijn graag uit willen kopen.
VI t.a.v Feyenoord is ongeveer even betrouwbaar als het aansluiten van een tachograaf op de reet van mijn vriendin, haar ongecontroleerd scheten laten maken en het resultaat hiervan door Google Translate gooien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:55 schreef Maastoren het volgende:
In VI staat dat Feyenoord Ziyech meer dan een miljoen salaris heeft aangeboden zondag.
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
VI t.a.v Feyenoord is ongeveer even betrouwbaar als het aansluiten van een tachograaf op de reet van mijn vriendin, haar ongecontroleerd scheten laten maken en het resultaat hiervan door Google Translate gooien.
Ah, de bewuste niet bestaande regeling komt weer uit de mouwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel schulden. Over onze 30 miljoen verstrekken we alleen al voor 7 ton aan faciliteiten in de kuip. 4% dividend, 2 plekken in de RvC.
Je weet wel. Schuld. Geld van iemand anders dat jij nu tijdelijk in je bezit hebt (aandelen) maar wat je volgens een regeling verplicht terug moet geven wanneer je meer dan 3 miljoen operationele winst maakt en geen schulden meer hebt buiten de verschuldigde betalingen die je moet doen t.a.v. de aandelen.
Dat Pim Plakband ze niet terug wíl, begrijp ik maar al te goed. De dood aan die vent en zijn groepie gasten die invloed uit willen blijven uitoefenen. Weg met de GKL'etjes van deze wereld.
Niet bestaande regeling?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, de bewuste niet bestaande regeling komt weer uit de mouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |