Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden. Spelertje zelf is niets mis mee, maar in dit elftal debuteren wordt zo ongelofelijk lastig. Het voetbal lijkt nergens op en dat gaat minimaal een half jaar duren....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef satecl het volgende:
En waarom denk jij dat Karsdorp er nooit klaar voor zal zijn? Prima spelertje lijkt me. Beste speler uit A-jeugd vorig seizoen. Zit een goeie(maar wel lelijke) kop op. Hij is niet ala Achahbar te klein...
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden. Spelertje zelf is niets mis mee, maar in dit elftal debuteren wordt zo ongelofelijk lastig. Het voetbal lijkt nergens op en dat gaat minimaal een half jaar duren....
Karsdorp zelf wel een talentje dus, alleen het brandhout om hem heen, zeker als Clasie vertrekt...
Fer doet het aardig goed toch? en Wijnaldem kan nog hele goeie worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Karsdorp in dit elftal gaat verdrinken, zoals een Fer en Wijnaldem dat ook deden.
Immers moet liever vandaag dan morgen nog weg, die Ziyech was ook een buitenkans wat dat aan gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.
...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fer doet het aardig goed toch? en Wijnaldem kan nog hele goeie worden.
Immers is er om de tegenstander in verwarring te brengen zodat jonge spelers meer hun gang kunnen gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je helemaal geen talent meer kan inbrengen. Clasie/Karsdorp/Vilhena(op10) zou ik het proberen waard vinden. Immers in ongeschikt voor dit elftal.
Foei! Laat Sjaakbauer dat maar niet horenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers moet liever vandaag dan morgen nog weg, die Ziyech was ook een buitenkans wat dat aan gaat.
Bovenstaande zou ik dan wel weer mooi vinden, maar Immers heeft meer krediet binnen Feyenoord dan allah bij moslims en jezus bij grefo's.
Ze moeten wel beetje hard werken daar is niets mis mee, moet ik die Ziyech nog zien doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
...
Begrijp. De. Context.
Bij Feyenoord debuteerden ze te jong, verdronken ze en werden ze verpest.
Ik heb het gevoel te praten met iemand die dronken is als ik jou zie posten, dus als je het goed vindt reageer ik niet meer op je... Je brabbelt gewoon. Ik snap niet welk punt je wil maken. Erg lastig allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten wel beetje hard werken daar is niets mis mee, moet ik die Ziyech nog zien doen.
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Immers heeft de geniale gave om overal te lopen waar ie niet moet zijn. Dat is een kunst.
Hater.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.
Het is alleen zo jammer dat ie er vervolgens geen tyfus mee kan/doet.
Wanneer je zoveel loopt ben je altijd wel een keer op de goede plek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als Immers één kwaliteit heeft dan is het wel dat ie altijd op de goede plek loopt.
Doordat die overal loopt is die soms op verkeerde plek. Is die op de goeie plek is verneukt die het. Al scoorde die op papier vorig jaar aardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Hiddink nemen we dus ook niet meer serieus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Kongolo niet opgeroepen voor Nederlands elftal. Veltman wel.
eerder een niet-bloeier..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je zoveel loopt ben je altijd wel een keer op de goede plek.
Zijn inzet is geweldig en misschien is het laatbloeier?
Typisch hiddink: ruzie maken met de negerts.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Kongolo niet opgeroepen voor Nederlands elftal. Veltman wel.
Hij werkt hard.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Doordat die overal loopt is die soms op verkeerde plek. Is die op de goeie plek is verneukt die het. Al scoorde die op papier vorig jaar aardig.
Je hebt er geen kut aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |