Oké man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:14 schreef Heeinz het volgende:
MAAR EEN FEYENOORDER IN DE VOORSELECTIE HAHAHA
Sowieso. Weg ermee. Ga je nooit meer vangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:15 schreef satecl het volgende:
Al kan je trouwens 10 miljoen voor Clasie krijgen, moet je hem meteen verkopen.
Alsof Kongolo zo lekker is begonnen dit seizoenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Hiddink nemen we dus ook niet meer serieus.
Inderdaad, meteen brengen op het fietsje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso. Weg ermee. Ga je nooit meer vangen.
Mario brengt hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen brengen op het fietsje.
Er kan trouwens een hoop veranderen in twee jaar:quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:14 schreef satecl het volgende:
[..]
En wat is een buitenkans. Als ze Guidetti voor 5 miljoen halen.. Kunnen ze dat ook een buitenkans noemen. Breed begrip dus.
Nog steeds niets veranderd in deze situatie, zegt eigenlijk wel genoeg....quote:Op zondag 15 juli 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
5 miljoen voor Guidetti is nu alles behalve een buitenkans (zal misschien nooit meeer spelen, zal sowieso het komende half jaar niet spelen zo ziet het eruit).
En zelfs als we hem voor 5 miljoen konden halen, moet ik met véél pijn in het hart zeggen dat we dat niet mogen doen, zelfs al zouden we Vlaar transferen. De clubcontinuīteit wordt er (wederom) mee in gevaar gebracht.
Misschien moet onze clubleiding zich realiseren dat het met Singh al niet lukte, en dat die competitie nu benaderen of ondersteunen nutteloos is.quote:Singh sleutel naar India?
[...]
Als Singh met Feyenoord weet door te dringen tot de Champions League zal dat aan de boorden van de Ganges niet onopgemerkt blijven. "India is natuurlijk vooral het land van cricket en hockey, maar voetbal is wel sterk in opkomst”, weet Singh.
In het verleden ontplooide Feyenoord gedurende het dienstverband van Shinji Ono in Rotterdam activiteiten in Japan, terwijl PSV zich op de Zuid-Koreaanse markt begaf met Park, Lee en de Koreaanse held Guus Hiddink. De ervaring leert, dat de revenuen van dergelijke projecten in het algemeen bescheiden zijn.
Tja 2/3 jaar terug.... Toen stelde ik ook voor om de 'afgeschreven' Daley Blind op te halen uit 020. Contract liep af en niemand moest hem. Ik moest oprotter met die 'kenjerjo0d'. Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er kan trouwens een hoop veranderen in twee jaar:
[..].
Toen was het een absolute buitenkans geweest. Nu OMFG ZIJN ZE PARA
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bronquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.
Nee joh, valt ook neits over te zeggen. Toen was ik het helemaal met je eens geweest, iederen trouwens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Tja 2/3 jaar terug.... Toen stelde ik ook voor om de 'afgeschreven' Daley Blind op te halen uit 020. Contract liep af en niemand moest hem. Ik moest oprotter met die 'kenjerjo0d'. Nu gaat ie voor 18 miljoen naar Man Utd.
Tijden veranderen.
Kongolo zit volgens mij wel in de voorselectie van Jong Oranje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Cara het volgende:
Kongolo niet opgeroepen voor Nederlands elftal. Veltman wel.
Gaat je niks aan, tyfus neus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bron
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/quote:Konačan odgovor o odnosu snaga moći ćemo dati tek kad se zatvori prijelazni rok. Jer nakon svih nagađanja o Clubu Bruggeu, Nici, i tko zna kojim klubovima, po najnovijem, Andrej Kramarić u ozbiljnoj je kombinaciji za Feyenoord koji je ljetos prodao centrafora Graziana Pellea u Southampton. Otisne li se Kramarić u Rotterdam, odrazit će se na Rijekinu napadačku raznovrsnost i ubojitost te dati zraka Dinamu i prije no ¨to su ga uspjeli “uhvatiti za vrat”. Ionako su upravo ofenzivni veznjaci i napadači glavni razlog kvalitativne razlike u korist aktualnog prvaka.
Behalve dat de clubcontinuiteit niet in gevaar gebracht wordt. Is gewoon handel binnen beoogd budget. Los van het feit of het een goede of slechte keuze zou zijn..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
O en HMFGod zei dit:
[..]
Nog steeds niets veranderd in deze situatie, zegt eigenlijk wel genoeg.....
Er is er weer een verdwaald hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh dit is nieuw voor mij, ben benieuwd naar je bron
Kramaric en die Pool die ik noemde zijn echt extreme versterkingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Happel het volgende:
De HMF zelfgeilerij show is weer bezig.
Feyenoord wordt hier genoemd als mogelijke werkgever voor Kramaric
[..]
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/
Martin is druk bezig met onderhandelingen nu. Die heeft even geen tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:23 schreef Jimbo het volgende:
hmf, heb je van geel al verteld dat je het er niet mee eens bent
voor hmf maak je tijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin is druk bezig met onderhandelingen nu. Die heeft geen tijd nu.
vertaal het evenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:25 schreef Happel het volgende:
De HMF zelfgeilerij show is weer bezig.
Feyenoord wordt hier genoemd als mogelijke werkgever voor Kramaric
[..]
http://www.jutarnji.hr/ka(...)-pozicijama/1213188/
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.quote:
hey hey hey, daar kan die jongen ook niks aan doen he.quote:
:dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.
MVG Google translate
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Definitief antwoord over de balans van de macht zal kunnen geven wanneer het sluit een overgangsperiode. Want na alle speculaties over Club Brugge, Nice, en wie weet wat de clubs, ten laatste, Andrej Kramaric in een ernstige combinatie van Feyenoord, die deze zomer verkocht centrafora Graziano Pelle in Southampton. Als we Kramarić vertrekken in Rotterdam, zal worden weerspiegeld in Rijekinu offensieve veelzijdigheid en dodelijkheid, en zorgen voor lucht en Dinamo voordat ze erin geslaagd om "nekvel." Hoe dan ook, gewoon aanvallende middenvelders en aanvallers belangrijkste reden voor het kwalitatief verschil in het voordeel van de huidige kampioen.
Die Pool leek me echt helemaal niets eigenlijk, op filmpjes. Al zeggen die dingen ook geen hol, maar oke.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kramaric en die Pool die ik noemde zijn echt extreme versterkingen.
Verder fap ik graag op mezelf.
Zal mij ook niets verbazen als ze de 30e zomaar 3 spelers presenteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn spelers het goedkoopst.
quote:Feyenoord is al een poos bezig met de zoektocht naar een mogelijke opvolger voor Graziano Pelle. De Rotterdammers gaan nu voor de Kroaat Andrej Kramaric (23), topschutter bij koploper Rijeka. Kramaric is een dribbelvaardige en vooral trefzekere schaduwspits. Hij scoorde dit seizoen al zeven keer in vier wedstrijden. Hij moet wel een flinke transfersom kosten (drie tot vier miljoen) en er zijn meerdere kapers op de kust, zoals Genk. (Kuiptalk / jutarnji.hr)
Spelers worden normaal alleen maar duurder tegen het eind vd transferperiode, alleen de spelers die geflopt zijn worden goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn geflopte spelers het goedkoopst.
whuttwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:31:57Colin Kazim Richard reist niet mee naar Kiev. (Via @johanvanboven) reageer retweet
Alleen als clubs persé van spelers af willen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
De laatste week zijn spelers het goedkoopst.
Die gaat gewoon keihard vlammen in de Kuip. Hattrick alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
whuttwitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:31:57Colin Kazim Richard reist niet mee naar Kiev. (Via @johanvanboven) reageer retweet
Bij topclubs zit de bank al vol dan en het is maar net hoe je het ziet, Pelle was toch ook geflopt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Spelers worden normaal alleen maar duurder tegen het eind vd transferperiode, alleen de spelers die geflopt zijn worden goedkoper
Pellč was inderdaad geflopt, en die pakte het bij ons, boven verwachting van iig mij, goed op. Maar een Toornstra (om een voorbeeld te noemen) zal echt niet goedkoper gaan worden, die Kramaric zal ook niet goedkoper wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij topclubs zit de bank al vol dan en het is maar net hoe je het ziet, Pelle was toch ook geflopt?
Rinus gaat op onderzoek uit.twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 20-08-2014 om 13:36:25Kazim reist niet mee naar #zorfey. Later meer. reageer retweet
Opmerkelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
Gewoon niks meer kopen, seizoen opbouwen en dan de ouwe zooi lozen en de jonge dan maar wat sneller voor de leeuwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Pellč was inderdaad geflopt, en die pakte het bij ons, boven verwachting van iig mij, goed op. Maar een Toornstra (om een voorbeeld te noemen) zal echt niet goedkoper gaan worden, die Kramaric zal ook niet goedkoper worden
Ze willen graag 1 ervaren speler hier houden voor als ze kapot geschoten worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:34 schreef renwan het volgende:
En dan weer 10e eindigen zeker?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon niks meer kopen, seizoen opbouwen en dan de ouwe zooi lozen en de jonge dan maar wat sneller voor de leeuwen.
Als bedoel je.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Te Vrede de smaak te pakken krijgt en elftal gaat draaien dan zijn al snel al deze geluiden verstomd.
die breekt zn poten nog eens een keerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Te Vrede de smaak te pakken krijgt en elftal gaat draaien dan zijn al snel al deze geluiden verstomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |