abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143658236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Dat Mulder blundert is net zo zeker als dat ieder mens een keer komt te overlijden. Die gast heeft nog nooit fatsoenlijk gekeept. Vorig jaar kostte hij ons al de wedstrijd tegen Kiev door de bal op de kop van Immers te slaan.

Hoho, dan vergeet je die pot vorig jaar tegen die russen uit :P
pi_143658277
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.

En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.

Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143658287
quote:

[..]

Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.

En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.

Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
blablablabla
pi_143658337
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.
pi_143658347
quote:

[..]

Het moet zeker kunnen, maar of het ook lukt is iets heel anders. Wij zijn dan wel geen bescheiden kutclubje, maar hebben nou ook geen droomselectie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143658419
vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38 Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
De welbekende transferblessure _O_
pi_143658445
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.
Mitchell legt er wel een of 2 in let maar op Stijn :) . Ga jij nog kijken of skip je deze pot?
blablablabla
pi_143658447
Ik neem aan dat er een algeheel staakt-het-vuren is verklaard in geheel Oekraïne ivm de topper van vanavond?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_143658530
Lekker onderschatten die gasten zijn we goed in
pi_143658601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.
Laatste keer in de groepsfase verloren we alles _O- -O- :{
pi_143658682
Nulletje of vier vijf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143658776
Zorya Luhansk kan niet voetballen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_143658794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Laatste keer in de groepsfase verloren we alles _O- -O- :{
En die keer daarvoor waren we wel door.
pi_143658832
quote:

[..]

Nee hoor, dat ben ik met je eens.
Ik dank de voetbalgod op mn blote knieen als we uberhaupt de kwalificatie doorkomen.

quote:
Feyenoord-aanwinst nog verre van wedstrijdfit: "Hij kan beter keihard doortrainen"
woensdag 20 augustus 2014 om 19:28 door Jurre de Ruiter

De supporters van Feyenoord moeten mogelijk nog even wachten op het debuut van Colin Kazim-Richards. De zomeraanwinst is niet met de selectie meegereisd naar Kiev, omdat hij nog verre van wedstrijdfit is.

Volgens Martin van Geel kan het nog wel even duren voordat Kazim-Richards er helemaal klaar voor is. "De technische staf vindt dat hij veel beter keihard kan gaan doortrainen", verklaart de technisch directeur de afwezigheid van de aanvaller in Oekraïne.

De van Bursaspor overgenomen Kazim-Richards is dus nog wel even van volledige wedstrijdfitheid verwijderd. "Misschien dat hij naar aankomend weekend kan toewerken. Maar je kunt er niet omheen dat hij lange tijd niet met de groep heeft getraind."

"Colin maakte de afgelopen dagen wel een goede indruk, maar de staf wil hem echt goed optrainen, zodat hij vrij van blessures blijft en binnen een aantal weken fysiek top is. Daar passen een aantal goede trainingen veel beter bij dan een reis naar Kiev", aldus Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond.
Ik merk dit overigens nu pas :')
Dan zal te Vrede er tegen Utrecht en Zorya thuis ook nog wel instaan.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143658843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik neem aan dat er een algeheel staakt-het-vuren is verklaard in geheel Oekraïne ivm de topper van vanavond?
Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.
pi_143658885
quote:

Kan er met 2 goede aankopen natuurlijk heel anders uitzien. Toornstra en Dost erbij maakt toch wel een flink verschil, qua scorend vermogen alleen al.

Maar goed, voor een selectie die al jaren geen Europa League heeft gespeeld zouden ze eerst maar eens een keer op z'n minst de groepsfase moeten zien te halen.
pi_143658911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38 Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
Ook zonder Jens gaan we zondag 3 punten meenemen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143658924
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.
Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_143658966
quote:
Of hij ligt er straks 2 maanden uit.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143659012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Of hij ligt er straks 2 maanden uit.
Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.
pi_143659051
quote:
Of hij is echt geblesseerd. In dat geval past hij goed in het rijtje 'versterkingen' die we deze zomer hebben mogen verwelkomen. Met een geblesseerde Boulahrouz en een niet-fitte Kazim Richards.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143659085
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.

De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143659145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.
Feyenoord de Nobelprijs voor de Vrede O+
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143659150
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.

De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
pi_143659168
quote:

[..]

Natuurlijk moet dat. Er is echter een verschil tussen moeten en kunnen. Die nep-Russen gaan gewoon voor de pot hangen met 11 man en je weet hoe goed Feyenoord daar mee om kan gaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')