Hoho, dan vergeet je die pot vorig jaar tegen die russen uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:30 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat Mulder blundert is net zo zeker als dat ieder mens een keer komt te overlijden. Die gast heeft nog nooit fatsoenlijk gekeept. Vorig jaar kostte hij ons al de wedstrijd tegen Kiev door de bal op de kop van Immers te slaan.
Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.
En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.
Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Met Wilkshire heb ik geen probleem op rechts. En liefst komt er nog een linksback. Dan is het wat mij betreft goed.
En welke groepsfase heb je het over? We hebben het nog niet eens behaald. Daarnaast zie ik het alleen maar als een mooie ervaring voor deze jonge groep spelers.
Het zou allemaal veel makkelijker zijn als iedereen nou eens zijn kop uit het zand haalt en realiseert dat deze selectie nog lang niet in staat zal zijn om ver te komen in de Europe League. Natuurlijk moeten we daar naar streven, maar kom op. Gebruik je verstand.
Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
Het moet zeker kunnen, maar of het ook lukt is iets heel anders. Wij zijn dan wel geen bescheiden kutclubje, maar hebben nou ook geen droomselectie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n schijtclub als vanavond moet je gewoon kunnen pakken Haps, dit is niet Kiev of Moskou met de oliedollars maar een zeer bescheiden kutclubje.
De welbekende transferblessuretwitter:vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
Mitchell legt er wel een of 2 in let maar op Stijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Luhansk huurt spelers van Sjachtar die niet eens op de bank zitten. Ze gaan zich ingraven voor eigen 16 en via de counter toeslaan, grote zwakte van Feyenoord. Feyenoord gaat dus tegen een muur op spelen met Te Vrede in de spits. Achterin zijn ze fysiek sterk dus dan kan je het wel vergeten.
Laatste keer in de groepsfase verloren we allesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou al mooi zijn als de groepsfase weer eens wordt bereikt en daar een paar leuke wedstrijden in worden gespeeld.
En die keer daarvoor waren we wel door.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Laatste keer in de groepsfase verloren we alles![]()
![]()
Nee hoor, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik merk dit overigens nu pasquote:Feyenoord-aanwinst nog verre van wedstrijdfit: "Hij kan beter keihard doortrainen"
woensdag 20 augustus 2014 om 19:28 door Jurre de Ruiter
De supporters van Feyenoord moeten mogelijk nog even wachten op het debuut van Colin Kazim-Richards. De zomeraanwinst is niet met de selectie meegereisd naar Kiev, omdat hij nog verre van wedstrijdfit is.
Volgens Martin van Geel kan het nog wel even duren voordat Kazim-Richards er helemaal klaar voor is. "De technische staf vindt dat hij veel beter keihard kan gaan doortrainen", verklaart de technisch directeur de afwezigheid van de aanvaller in Oekraïne.
De van Bursaspor overgenomen Kazim-Richards is dus nog wel even van volledige wedstrijdfitheid verwijderd. "Misschien dat hij naar aankomend weekend kan toewerken. Maar je kunt er niet omheen dat hij lange tijd niet met de groep heeft getraind."
"Colin maakte de afgelopen dagen wel een goede indruk, maar de staf wil hem echt goed optrainen, zodat hij vrij van blessures blijft en binnen een aantal weken fysiek top is. Daar passen een aantal goede trainingen veel beter bij dan een reis naar Kiev", aldus Van Geel in gesprek met RTV Rijnmond.
Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik neem aan dat er een algeheel staakt-het-vuren is verklaard in geheel Oekraïne ivm de topper van vanavond?
Kan er met 2 goede aankopen natuurlijk heel anders uitzien. Toornstra en Dost erbij maakt toch wel een flink verschil, qua scorend vermogen alleen al.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:41 schreef Happel het volgende:
Ook zonder Jens gaan we zondag 3 punten meenemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De welbekende transferblessuretwitter:vdBergRene twitterde op donderdag 21-08-2014 om 10:46:38Training #FCUtrecht zonder de meest besproken man, @jenstoornstra Hij blijft achter met rugblessure. http://t.co/dCKjCIOyFN reageer retweet
Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:08 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Iedereen zit binnen voor de televisie vanwege deze topper. Je kan daar vanavond een bom op straat afsteken zonder dat iemand het doorheeft.
Of hij ligt er straks 2 maanden uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:14 schreef Cara het volgende:
[..]
Of hij ligt er straks 2 maanden uit.
Of hij is echt geblesseerd. In dat geval past hij goed in het rijtje 'versterkingen' die we deze zomer hebben mogen verwelkomen. Met een geblesseerde Boulahrouz en een niet-fitte Kazim Richards.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beter nu dan wanneer we hem net voor teveel geld gekocht hebben.
Feyenoord de Nobelprijs voor de Vredequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Misschien dat deze wedstrijd het land samen kan brengen. Dat separatisten en Oekraïners verenigd zijn in hun wens om Lex Immers aan het werk te kunnen zien.
4 vind ik teveel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.
De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Natuurlijk moet dat. Er is echter een verschil tussen moeten en kunnen. Die nep-Russen gaan gewoon voor de pot hangen met 11 man en je weet hoe goed Feyenoord daar mee om kan gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |