Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft Toornstra wel meer assists.
Bovendien speelt Toornstra natuurlijk bij een middenmoter, en zal dus minder kansen krijgen dan Immers die in een ploeg speelt die - vorig seizoen althans - vaker zal domineren.
Gewoon die Kroaat of Pool. Dost is een mongool, Guidetti hept een zenuwpees en Zapata is helaas onhaalbaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef satecl het volgende:
Het zijn maar geruchten, maar volgens de BIld wil Wolfsburg voor Bas Dost 10 miljoen hebben. En anders eventueel huren voor 1,5 miljoen + een deel van zijn salaris. Dus laat zeggen ruim 2 miljoen.
Echt hé, ons middenveld komt totaal niet in de bal en loopt alleen maar weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.
Echt, wat een nekzwetserij hier in dit topic.
Precies wat Toornstra is toch? Alleen is Ziyech wel veel technisch begaafder natuurlijk. Maar Toornstra lijkt er in die zin op dat ze beiden een geweldige steekpass in huis hebben en het overzicht hebben om openingen te vinden achter de verdediging.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat soort gasten snappen er echt helemaal niets van.
Wij missen een creatieve speler op het middenveld. Je weet wel, de toevoeging die Ziyech had kunnen hebben.
Dat mag jij vinden, ik zie het voorlopig nog niet. De tijd zal het uitwijzenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen, maar kwalitatief is Toornstra echt een versterking. Kwantitatief zitten we inderdaad goed in onze middenvelders, maar Toornstra zou echt wat kunnen toevoegen hoor.
Als jij bang bent dat Toornstra een "Vormer 2" zou kunnen worden dan ken jij Toornstra niet goed genoeg. Toornstra heeft veel meer handelingssnelheid, een betere steekpass, meer overzicht, en een beter schot in de benen.
Clasie 2013/14 32 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpunten
Jens Toornstra 2013/2014 : 34 wedstrijden 12 doelpunten
Nee, daarmee doe je Koeman tekort. Dat 'lange ballen op Pellè' gezeik is echt bullshit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, wat een gelul. Wij domineren afgelopen seizoen? Heb je wel op zitten letten? Middenveld werd compleet overlopen. Hop, kwam die lange bal van Mathijsen op De Pel weer.
Echt, wat een nekzwetserij hier in dit topic.
Je hebt:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Echt hé, ons middenveld komt totaal niet in de bal en loopt alleen maar weg.
Ik rook voornamelijk Kent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:44 schreef I-Claudius het volgende:
[..]
Misschien vragen ze wel 6 mil voor hem, maar Feyenoord is niet helemáál achterlijk. Alsof ze ooit minstens 2 miljoen teveel gaan betalen voor een redelijke speler die al op zijn top zit. Verkopen ze nooit meer met winst, dus gewoon lekker zoveel geld weggooien terwijl we over een jaartje, misschien 2, omkomen in de mddenvelders?
Wat heb jij gerookt?
Hahahaha. De cijfers zeggen wat anders jochie. Het Feyenoordmiddenveld was een van de middenvelden met de minste steekpasses, crosspasses, balveroveringen etc. van de top zes. Dát zijn de feiten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, daarmee doe je Koeman tekort. Dat 'lange ballen op Pellè' gezeik is echt bullshit.
lolwat.quote:Feyenoord domineerde vorig seizoen in thuiswedstrijden behoorlijk ja,
Oké man. Zegt de man die Toornstra het soort creatieve speler vindt dat we nodig hebben en die er even 4 miljoen voor wil neertikken terwijl we nog geen spits en LB hebben.quote:niet in alle wedstrijden nee, maar goed, ik weet dat jij toch alleen maar in uitersten kunt denken. Nuance is je vreemd volgens mij.
Het is Feyenoord in Europa. Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn jullie echt bang vanaf te verliezen?
Clasie controleur, Toornstra de box-to-box speler met diepgang + scorend vermogen, Vilhena op 10.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt:
a) Een jongen nodig die een bal vast kan houden. Denk Ahmadi'ish.
Clasie is een man die de bal binnen een seconde verstuurt, Immers heeft al moeite zijn eigen benen onder controle te houden en Vilhena zijn rol is het al helemaal niet.
b) Een jongen die een creatieve insteek heeft op het middenveld. De laatste speler met creatief vermogen die ik me kan herinneren is Ono.. Had Ziyech een leuke voor geweest.
Het nut van Toornstra ontgaat mij compleet voor het geld dat hij moet kosten.
Eindelijk een medestanderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Echt hé, ons middenveld komt totaal niet in de bal en loopt alleen maar weg.
Vilhena staat veel vaker op 10 dan mensen door hebben. Weet je hoe vaak Immers achterin staat te kutten (die man kent echt zijn positie niet) waardoor Vilhena er maar gaat staan. Ik ben niet onder de indruk van Vilhena als 10. Heeft daar 1 pot leuk gespeeld tegen Vitesse o.i.d. wat ik me kan herinneren, en dat had er veel meer mee te maken dat Clasie een dikke 10 scoorde die wedstrijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Clasie controleur, Toornstra de box-to-box speler met diepgang + scorend vermogen, Vilhena op 10.
Ben wel benieuwd naar die feiten in dat geval. Wil je best op je woord geloven hoor, maar ben wel benieuwd naar wat vergelijkingsmateriaal dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahaha. De cijfers zeggen wat anders jochie. Het Feyenoordmiddenveld was een van de middenvelden met de minste steekpasses, crosspasses, balveroveringen etc. van de top zes. Dát zijn de feiten.
Feyenoord speelde met name in thuiswedstrijden op balbezit en veel op de helft van de tegenstander ja. Dat noem ik domineren, al was het niet altijd groots wat Feyenoord liet zien.quote:lolwat.
Toornstra is bij lange na niet zo creatief als een Ziyech bijvoorbeeld (qua techniek vooral), maar heeft wel die steekpass en dat overzicht in huis waarvan ik denk dat we dat kunnen gebruiken inderdaad. Nogmaals, ik vind het niet de beste middenvelder in de Eredivisie, maar hij hoort wel bij de 6 beste middenvelders in de Eredivisie.quote:Oké man. Zegt de man die Toornstra het soort creatieve speler vindt dat we nodig hebben en die er even 4 miljoen voor wil neertikken terwijl we nog geen spits en LB hebben..
Vilhena heeft uit me hoofd 3 keer op 10 gestaan en daarin 3 keer gescoord (waarvan 2 tegen Willem II). Ik vind niet dat je verder over Vilhena mag oordelen over zijn 10 positie omdat hij daar vaak genoeg loopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vilhena staat veel vaker op 10 dan mensen door hebben. Weet je hoe vaak Immers achterin staat te kutten (die man kent echt zijn positie niet) waardoor Vilhena er maar gaat staan. Ik ben niet onder de indruk van Vilhena als 10. Heeft daar 1 pot leuk gespeeld tegen Vitesse o.i.d. wat ik me kan herinneren, en dat had er veel meer mee te maken dat Clasie een dikke 10 scoorde die wedstrijd.
Toornstra is echt wel een aanvulling, maar de poen die je daarvoor moet neertellen mag je nooit maar dan ook nooit doen met onze financiële situatie in het achterhoofd en de andere mankementen die nog gefixt moeten worden (LB, spitsenpositie).
Goede vraagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef erik013 het volgende:
Hoe zit dat overigens met die 2e keeper van jullie? Wat spookt die op de trainingen uit dat Mulder zonder concurrentie 1e keeper blijft?
Die steekpasses gaan nowadays al komen van Clasie en Bilal (dat balletje eerste potje, godlekker). Totaal onnodig om Toornstra daarvoor te halen voor zoveel poen. Ziyech was de enige potie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Toornstra is bij lange na niet zo creatief als een Ziyech bijvoorbeeld (qua techniek vooral), maar heeft wel die steekpass en dat overzicht in huis waarvan ik denk dat we dat kunnen gebruiken inderdaad. Nogmaals, ik vind het niet de beste middenvelder in de Eredivisie, maar hij hoort wel bij de 6 beste middenvelders in de Eredivisie.
Toornstra is leuk als je 40 miljoen op de bank hebt.quote:Verder heb ik al aangegeven dat ik vind dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen. Maar dat doet verder niets af aan mijn oordeel over Toornstra.
Immers is kut. Daarmee is het middenveld afgeschreven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef Happel het volgende:
Het middenveld is kut, dat is een feit.
Natuurlijk. Neem alleen al onze statistieken van onze laatste 14 Europese wedstrijden: 1 keer gewonnen, 1 keer gelijk gespeeld en 12 keer verloren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:55 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn jullie echt bang vanaf te verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |