4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.
De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Ik heb ook liever een LB en een spits erbij, maar bij een vertrek van Clasie is het wel een degelijke aanvulling op het middenveld die er gelijk zou moeten kunnen staan. Maar zelfs dan zou het van mij niet hoeven, liever dat geld op de bank dan. Probleem is dat we barsten van de middenvelders die eraan zitten te komen, dus een relatief dure investering op die positie (zonder degelijk winstperspectief) is niet echt een goed lange-termijns-oplossing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Ik denk dat hij 4 wel waard is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Als je het zo bekijkt heb je inderdaad gelijk. Kwestie van slecht management. 2 jaar geleden was hij voor 1 miljoen te halen inderdaad (Fc Utrecht heeft Toornstra voor 9 ton overgenomen van ADO den Haag).quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.
Allemaal speculatie van De Telegraaf...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.
De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.
Graag gedaan man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hartelijk dank hiervoor, nog nooit zo hard gelachen.
Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Saai leven dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hartelijk dank hiervoor, nog nooit zo hard gelachen.
Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.
Een onzinnig bedrag voor een degelijke eredivisie-middenvelder van een subtopper.
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.
Duidelijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.
Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
Misschien vragen ze wel 6 mil voor hem, maar Feyenoord is niet helemáál achterlijk. Alsof ze ooit minstens 2 miljoen teveel gaan betalen voor een redelijke speler die al op zijn top zit. Verkopen ze nooit meer met winst, dus gewoon lekker zoveel geld weggooien terwijl we over een jaartje, misschien 2, omkomen in de mddenvelders?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.
Ben het met je eens dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen, maar kwalitatief is Toornstra echt een versterking. Kwantitatief zitten we inderdaad goed in onze middenvelders, maar Toornstra zou echt wat kunnen toevoegen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.
Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
Haha, nee, dat is niet wat wij missen op het middenveld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpuntenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
Wat een bullshit, Immers schiet er in twee jaar 24 in... gebrek aan scorend vermogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft Toornstra wel meer assists.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpunten
Jens Toornstra 2013/2014 : 34 wedstrijden 12 doelpunten
Dat soort gasten snappen er echt helemaal niets van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpunten
Jens Toornstra 2013/2014 : 34 wedstrijden 12 doelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |