abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143659178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.

De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143659246
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Ik heb ook liever een LB en een spits erbij, maar bij een vertrek van Clasie is het wel een degelijke aanvulling op het middenveld die er gelijk zou moeten kunnen staan. Maar zelfs dan zou het van mij niet hoeven, liever dat geld op de bank dan. Probleem is dat we barsten van de middenvelders die eraan zitten te komen, dus een relatief dure investering op die positie (zonder degelijk winstperspectief) is niet echt een goed lange-termijns-oplossing.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143659260
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

4 vind ik teveel.
3 miljoen maxmaxmaxmax, maar liever nog helemaal niet.
Want volgens mij is hij, als je een middenvelder wil kopen, niet eens het type middenvelder dat je nodig hebt.
Ik denk dat hij 4 wel waard is.

Natuurlijk zitten we momenteel kwantitatief goed in de middenvelders, maar kwalitatief mag er van mij wel wat bijkomen.

Al valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat de spitspositie, en de linksbackpositie, meer prioriteit verdienen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143659332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:23 schreef Cara het volgende:

[..]

4 miljoen is belachelijk veel als je je realiseert dat hij een jaar geleden voor een half miljoen was op te halen.
Als je het zo bekijkt heb je inderdaad gelijk. Kwestie van slecht management. 2 jaar geleden was hij voor 1 miljoen te halen inderdaad (Fc Utrecht heeft Toornstra voor 9 ton overgenomen van ADO den Haag).

Ben ook van mening dat ze beter Toornstra hadden kunnen kopen ipv Immers toen. Volgens mij was iedereen die mening destijds toegedaan. Maar we dachten ook allemaal dat Toornstra veel meer dan dat bedrag moest kosten. Maar als je bekijkt met wat voor constructie Immers uiteindelijk is gehaald (met een omslachtige huurconstructie is het niet?) dan is het maar de vraag of we destijds Toornstra hadden kunnen aantrekken met een soortgelijke constructie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143659402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat vindt jij teveel? De Telegraaf spreekt vandaag wederom over 4 miljoen euro.

De Telegraaf is de laatste tijd goed geinformeerd wat betreft Feyenoord-transfers dus ik geloof in dit geval dat ze redelijk dichtbij de waarheid zitten.
Allemaal speculatie van De Telegraaf...

FC Utrecht heeft de afgelopen weken nergens een bedrag genoemd.
Vorige zomer wel, toen zei Wilco letterlijk dat ie pas bij een exorbitant bedrag mocht vertrekken, een bedrag tussen de 8 en 10 miljoen euro.

Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143659503
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn waarde in 1 seizoen met 4-6 miljoen gedaald is...
Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.
pi_143659520
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143659523
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:35 schreef erik013 het volgende:

[..]

Die eerste bedragen zijn natuurlijk niet al te serieus te nemen. Werd er ook niet gezegd dat Clasie alleen weg mocht voor een megabedrag van 20 miljoen ofzo? Wat uiteindelijk ongeveer de helft zal worden.
4 miljoen is ook niet serieus te nemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
4 miljoen is belachelijk veel geld voor Toornstra. Ik weet niet hoe z'n contract zit maar qua waarde is hij echt nog gewoon rond de 1-2 miljoen. Maar door contract dus misschien het dubbele. Vind ik teveel voor een speler die ergens tussen Clasie en Immers bungelt maar iets dichter bij Immers.
Contract tot 2017, ik denk dat het op een miljoen of 6 uit gaat komen.
pi_143659601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef PBateman1978 het volgende:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Hartelijk dank hiervoor, nog nooit zo hard gelachen.
pi_143659613
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Graag gedaan man.

Wie het laatst lacht...
pi_143659623
quote:
[..]

Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.
Een onzinnig bedrag voor een degelijke eredivisie-middenvelder van een subtopper.
pi_143659636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Saai leven dan.
pi_143659639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.
pi_143659643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:41 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik ben wel bang dat we de hoofdprijs gaan betalen, maar 6 miljoen is natuurlijk niet de hoofdprijs.
Een onzinnig bedrag voor een degelijke eredivisie-middenvelder van een subtopper.
Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.
pi_143659671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Een degelijke eredivisie-middenvelder? Ik dacht dat jullie versterkingen zochten.
Ik hoef hem ook helemaal niet. Ons huidig middenveld werd vorig jaar 2e.
Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
pi_143659690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik zie veel liever échte directe versterkingen komen op de linksback, centraal achterin en natuurlijk in de spits. Niet iemand waarvan maar de vraag is of hij niet Vormer 2 wordt.
Duidelijk! :)
pi_143659702
quote:

[..]

4 miljoen is ook niet serieus te nemen.

[..]

Misschien vragen ze wel 6 mil voor hem, maar Feyenoord is niet helemáál achterlijk. Alsof ze ooit minstens 2 miljoen teveel gaan betalen voor een redelijke speler die al op zijn top zit. Verkopen ze nooit meer met winst, dus gewoon lekker zoveel geld weggooien terwijl we over een jaartje, misschien 2, omkomen in de mddenvelders?

Wat heb jij gerookt?
Aut Caesar aut nihil
pi_143659739
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Welnee, Toornstra is één van de beste aanvallende middenvelders in de Eredivisie.
En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
pi_143659742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:43 schreef Cara het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat de linksbackpositie en de spitspositie meer prioriteit verdienen, maar kwalitatief is Toornstra echt een versterking. Kwantitatief zitten we inderdaad goed in onze middenvelders, maar Toornstra zou echt wat kunnen toevoegen hoor.

Als jij bang bent dat Toornstra een "Vormer 2" zou kunnen worden dan ken jij Toornstra niet goed genoeg. Toornstra heeft veel meer handelingssnelheid, een betere steekpass, meer overzicht, en een beter schot in de benen.
pi_143659782
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:46 schreef erik013 het volgende:

[..]

En hétgene wat Feyenoord op dit moment mist: een middenvelder met scorend vermogen.
Haha, nee, dat is niet wat wij missen op het middenveld.
pi_143659793
quote:

[..]

Lex Immers 2013/2014 : 32 wedstrijden 12 doelpunten
Jens Toornstra 2013/2014 : 34 wedstrijden 12 doelpunten

:?
pi_143659807
quote:

[..]

Wat een bullshit, Immers schiet er in twee jaar 24 in... gebrek aan scorend vermogen. _O-
pi_143659824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij geeft Toornstra wel meer assists.

Bovendien speelt Toornstra natuurlijk bij een middenmoter, en zal dus minder kansen krijgen dan Immers die in een ploeg speelt die - vorig seizoen althans - vaker zal domineren.
pi_143659835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 11:47 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat soort gasten snappen er echt helemaal niets van.

Wij missen een creatieve speler op het middenveld. Je weet wel, de toevoeging die Ziyech had kunnen hebben.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 11:49:29 #100
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143659840
Het zijn maar geruchten, maar volgens de BIld wil Wolfsburg voor Bas Dost 10 miljoen hebben. En anders eventueel huren voor 1,5 miljoen + een deel van zijn salaris. Dus laat zeggen ruim 2 miljoen.

Als ze een van deze 2 gaan doen, vind ik deze deal nóg slechter dan Guidetti voor 4 miljoen halen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')