maar dat heet toch zo ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Een ding om eten of zo vacuuum te verpakken
vervelend voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef gianni61 het volgende:
hee, mijn accuboor staat nog steeds in de OP
neuh, ik heb inmiddels een goedequote:
ohh zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die rumba is een stofzuiger dat is heel wat anders
Ja dat bedoel ik en dat stond er bij de NL omschrijving bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh zo
maar in t engels is t een vacuum
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
Jammer....geen broodrooster, ik heb de mijne vorige week weggegooid.
Zal wel niet kloppen.quote:
quote:
Ik weet niet eens wat het doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat je met een hd multimediadock moet bij je telefoon
Wat wilde je kopen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu tenminste dat ik snelle reflexen heb als het op kopen aankomt
Jep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zag ik niet eens, zo snel was hij weg zeker.
Oh niet Jimbo het was al weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino - feyenoord.gifJimbofeyenoord.gif - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn (![]()
)- Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - sinaasappels - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie - Myraela - Piger
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - Mansjester - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - perziksap - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - J Alba - jeroendh - Vleuver - Appelen - Pindasoepje - Nattekat - Toto69 - MrBanaan1
waarom is dit weg?
ik mis mn plaatjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino - feyenoord.gifJimbofeyenoord.gif - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn (![]()
)- Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - sinaasappels - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie - Myraela - Piger
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - Mansjester - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - perziksap - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - J Alba - jeroendh - Vleuver - Appelen - Pindasoepje - Nattekat - Toto69 - MrBanaan1
waarom is dit weg?
NEEquote:
ja preciesquote:
essgodinquote:
quote:
quote:
Drukquote:
Ja, daar is het wel weer voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
En ik heb warme Chocomel (de echte van Chocomel) met echte slagroom gesnoept op werk
Nog een tosti-ijzer gescoord?quote:
Ja, het is echt gewoon koudquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het geloof daarin verloren
nederlands bier hoort gewoon niet in zo'n glasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk....bier zit al in glas en niemand heeft deze nodig.
ik zit ook zelfs in een bloesjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is echt gewoon koud![]()
Ik zit nu in een veloursjoggingbroek en onder een dekentje
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is echt gewoon koud![]()
Ik zit nu in een veloursjoggingbroek en onder een dekentje
Lekker geld spenden aan iboot !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar wel gezellig.
Nu 8 dagen achter elkaar erop![]()
![]()
En morgen lekker vrij
ik wil ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
En ik heb warme Chocomel (de echte van Chocomel) met echte slagroom gesnoept op werk
Velours unitedquote:
gewoon meenemen bij de kroeg vandaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik zoek nog wel bierglazen, maar niet zulke. Ik wil de 'gewone'.
vrouwen die bier drinken hebben een stinkkutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk....bier zit al in glas en niemand heeft deze nodig.
Ja kan ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon meenemen bij de kroeg vandaan
heb je geen onesie ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Velours united![]()
Ik heb er ook een bijpassend vest bij, maar ik ben te lui om die uit de kast te pakken
Bedankt he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die bier drinken hebben een stinkkut
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil ook
\
LAPTOP VOOR IEMAND HIER !!!
Ik drink geen bier.....maar ik drink sowieso geen alcohol, dat vind mijn lever niet leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die hebben ze helaas soms ook als ze geen bier drinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar is je tas voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kan ookWant zulke wil ik. Zaterdag misschien stiekem een paar in mijn zak steken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]kut processor, te weinig geheugen en een klote resolutie. succes met die laptop.
de onesie hypequote:
Met koeienvlekkenquote:
wat heiligquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.....maar ik drink sowieso geen alcohol, dat vind mijn lever niet leuk.
Het is goedkoop, meer heb ik niet nodig met de pc die ik hier in huis hebquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]kut processor, te weinig geheugen en een klote resolutie. succes met die laptop.
gistkuttenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die hebben ze helaas soms ook als ze geen bier drinken![]()
![]()
china meukquote:
quote:
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..quote:
Beetje met word klooien zal nog wel gaan ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is goedkoop, meer heb ik niet nodig met de pc die ik hier in huis heb
Ik ga dan wel voor de tijgerprint natuurlijk hč?quote:
Nou meer noodzakelijk kwaad....maar soms smokkel ik welquote:
Voor een badjas is dit heul niet duur. Alleen wit wil ik niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..
Kun je beter deze badjas doen
Ik heb al een mooie witte badjasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een badjas is dit heul niet duur. Alleen wit wil ik niet.
Wordt zo snel vies. En ik ben nogal een knoeierdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie witte badjas
Oh daar heb ik niet zo'n last van eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zo snel vies. En ik ben nogal een knoeierd
Ik heb met slechter gewerktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje met word klooien zal nog wel gaan ja.
ik heb er wel 1 maar draag hem nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
Hmmm misschien wil ik er nog wel 1, eentje voor in Delft en eentje voor bij m'n ouders..
Maar deze is te groot..
neem je dr zo een met een knoop bij het kontstukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..
Kun je beter deze badjas doen
in b4 picsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alleen een bepaald trucje met mandarijnpartjes en een decolleté
Dat is wel weinig ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb met slechter gewerkt
Maar 1GHz, godsamme dat zie ik nu pas
quote:
Leveraandoening van het zuipen al ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou meer noodzakelijk kwaad....maar soms smokkel ik wel
Annuleren ken altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Wat wil je er mee doen dan? Die videokaart is ook pure baggerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee medicatie die nogal veel van mijn lever vraagt dus extra belasten is niet verstandig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Leveraandoening van het zuipen al ?
ben je al 50+?
leg uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SCquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Maar ja, daarom heb ik hem ook gewoon gekocht.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee medicatie die nogal veel van mijn lever vraagt dus extra belasten is niet verstandig.
Gotquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SC
Colitis Ulcerosa (lekker ontopic ookquote:
Ik wil graag een goedkope laptop om mobiel te zijn, voor een goede grafische peformance en cpu-intensieve taken heb ik mijn pc nog.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen dan? Die videokaart is ook pure bagger![]()
Anders direct een retour aanvragen
ken ik niet , is dat een soort coitus interruptus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Colitis Ulcerosa (lekker ontopic ook![]()
)
GoTquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SC
Wut??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem je dr zo een met een knoop bij het kontstuk
Ja, maar dan word je er minder zwanger van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken ik niet , is dat een soort coitus interruptus?
Alleen in het topic van de iBOOD huntquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
GoTMag je daar uberhaupt off topic posten.
Soms als ik tijdens het FOK!ken een mandarijntje aan het eten ben, dan wil ik nog wel eens heel knap mijn mond missen waardoor het mandarijnpartje in mijn decolleté verdwijntquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenMaar goed ik heb ook geen decolleté
alsof die mensen offtopic kunnen postenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
GoTMag je daar uberhaupt off topic posten.
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroegerquote:
Maar das goed kut zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan word je er minder zwanger van.
En voordat je wat post eerst googelen anders krijg je straf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof die mensen offtopic kunnen posten
die kunnen zich maar concentreren op een ding, en als de zin af is moeten ze het aantal letters tellen, want voor je het weet staat er een zin met 21 letters en 2 spaties ipv 23letters en 3spaties
OMGquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
sm ?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampen
Softe Manicurequote:
je mag slaan....begreep ik uit de post.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
Bah sm ik laat me niet voor mijn lol slaan.
ja, 23....van Curverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat er zo een box aan komt.
Die heb ik alquote:
Ik ook, gebruik ze heel veel.quote:
Neuh lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
je mag slaan....begreep ik uit de post.
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkastquote:
Ja, zodat je van onderen verblind wordt zodat je niks ziet in het donker.quote:
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkast
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaar
Wanneer begin je weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze als ik eenmaal weer in Delft ben ook wel weer veel gaan gebruiken.
september. Eerst nog even flink werkenquote:
ha gayquote:
Pffquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
september. Eerst nog even flink werken![]()
Volgend weekend in 3 dagen tijd iets van 32 uur bijvoorbeeld
Ik ben vrouwquote:
uber gay ?quote:
neuh, dan moet ik mn hele terras gaan oppakkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Niemand die grondlampjes....die gaan we nog 100x voorbij zien komen
Nee, gewoonquote:
100 is de nieuwe 3?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Niemand die grondlampjes....die gaan we nog 100x voorbij zien komen
Uh...bij dezequote:
gewoon gayquote:
doe mij maar 100 bier danquote:
Ik ben heul niet gay.quote:
Alleen een film met Doris Day?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
gelukkg is er nog hunt, want er is weer geen bal op tv
Ga je niet Linda de Mol kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
wel, voet-balquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
jammerquote:
quote:
nu toch ?quote:
wat?quote:
niks boeiendsquote:
Linda de Mol, die interviews doet op RTL 4.quote:
Zal ik hem eens roepen? Hij zou me als mijn stalker toch in de gaten moeten houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
het valt me tegen dat littlerabbit hier nog niet is
ik heb zelfs polkametal geprobeerd om hem te lokken
is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal ik hem eens roepen? Hij zou me als mijn stalker toch in de gaten moeten houden.
Lief klein konijntje? LR? Kom je buitenspelen?
mehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Linda de Mol, die interviews doet op RTL 4.
Soort Libelle en dan op tv...vond het echt iets voor jouquote:
Ik heb mijn belangrijkste aankoop gedaan en ben niet meer aandachtig aan het opletten. Sorryquote:
Jup, ik ben ondertussen op 1 of andere manier bij het AD notabene een artikel aan het lezen over een Viervleugelige Dinousaurus met lange veren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soort Libelle en dan op tv...vond het echt iets voor jou
als ze nou die ene doen die ik kopen wilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Weer een TV.. WK heeft een TV-overschot opgeleverd hmm?
Zijn deze wel geschikt voor de ZIggo/UPC kaartjes of heb jij zo'n los kastje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou die ene doen die ik kopen wil
los, maar de meeste zijn dat welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn deze wel geschikt voor de ZIggo/UPC kaartjes of heb jij zo'n los kastje.
sorry, achterdeur staat nog openquote:
waarom sm in een badjas?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
Als mijn badjas S/M langskomt, wil iemand die dan even 'reserveren'?
ik heb de strijk gedaanquote:
Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo ik zit de hobbit te spelen met mn meissie
[ afbeelding ]
en zo kan ik nog alles bijhouden ook :d
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht, kan mij het schelen ik neem ze, ben ik te laatDie waren echt snel weg.
Ik wacht even...als ze morgenavond nog voorbij komen neem ik ze. Als troostkoop omdat ik weer geen pan voorbij heb zien komen.quote:
wel keramische pannenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wacht even...als ze morgenavond nog voorbij komen neem ik ze. Als troostkoop omdat ik weer geen pan voorbij heb zien komen.
Ik niet, ik zou namelijk met realistische prijzen zoals 106,32 komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
¤108 voor handdoeken....wie verzint die zgn adviesprijzen????
trek je badjas aanquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou namelijk met realistische prijzen zoals 106,32 komen.
Ik moet hem eerst nog kopen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht, kan mij het schelen ik neem ze, ben ik te laatDie waren echt snel weg.
sorryquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
kan je de mijne geven, maar daar verzuip je inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst nog kopen natuurlijk.
Dat was juist de reden waarom ik die L/XL niet kochtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan je de mijne geven, maar daar verzuip je in
sorry erquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreetzak
Nou ze waren niet eens voor mezelf dus zo een ramp is het niet eens.
is extra warmquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was juist de reden waarom ik die L/XL niet kocht
Maar wat onhandig met lopen enzoquote:
komt mij tot mn knieën, dus moet kunnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat onhandig met lopen enzo
En de mouwen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt mij tot mn knieën, dus moet kunnen
dan trek je hem uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de mouwen?Voor als ik een eitje wil bakken ofzo
Maar dat is koudquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef gianni61 het volgende:
saaie hunt is saai.
ik ben er weg van
hoewel ik dit ding wel zou overwegen als ik geld over hadquote:
quote:
Ik blijf nog hoorquote:
Mijn beste hunt ooit, daadwerkelijk iets gekocht dit keerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:37 schreef gianni61 het volgende:
saaie hunt is saai.
ik ben er weg van
Wat heb je eigenlijk gekocht?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beste hunt ooit, daadwerkelijk iets gekocht dit keer
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
Met de kracht van polka metal roep ik u op, Little rabbit !
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterke TT. Mijn financiën zijn enkel niet erg iBOOD gezind momenteel
[..]
Al heeft mijn hoofd vandaag meer rustige muziek nodig.
Ga ik je tegenkomen met hardlopen straks?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag wel hardloopschoenen voor 80 euro gekocht overigens. Hopelijk zie ik die niet voorbij komen hier.
Betwijfel het. Gezellig of niet zou ik dan ook technisch gezien iets verkeerds doen als zelf uitgeroepen stalker. Ik zal hooguit verscholen achter je lopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga ik je tegenkomen met hardlopen straks?
Truequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betwijfel het. Gezellig of niet zou ik dan ook technisch gezien iets verkeerds doen als zelf uitgeroepen stalker. Ik zal hooguit verscholen achter je lopen
wel zonder onderbroek dan hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Nou LR in een trainingsbroekLijkt me geen verkeerde aanblik.
Helaas zie ik LR nooit. Hij zorgt er altijd voor dat hij net buiten mijn zicht is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Nou LR in een trainingsbroekLijkt me geen verkeerde aanblik.
Wat, wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Les Discrets
Had je gezien dat Michael Gira curator is van LGW, LR?
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vindquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
True![]()
Maar ik ga niet zo hardDus dan jij ook niet
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoorquote:
Van Swans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat, wie?x100 waarschijnlijk
Ken je Tim Yatras overigens? Zijn solo projecten zijn ook stuk voor stuk heerlijk net als zijn vocals voor bijvoorbeeld Woods of Desolation.
Inmiddels naar dit album van hem overgestapt waarop Audrey Sylvain stom toevallig ook een gastliedje zingt.
[..]
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vind
[..]
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoor
furieus mastruberen erbij en je verliest de kilos als een mallequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat, wie?x100 waarschijnlijk
Ken je Tim Yatras overigens? Zijn solo projecten zijn ook stuk voor stuk heerlijk net als zijn vocals voor bijvoorbeeld Woods of Desolation.
Inmiddels naar dit album van hem overgestapt waarop Audrey Sylvain stom toevallig ook een gastliedje zingt.
[..]
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vind
[..]
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoor
Straks eens opzetten. Ik geloof niet dat ik het op voorhand kenquote:
Mwa... het wordt ook weer aangemaakt. Preventieve castratie levert dan waarschijnlijk meer gewichtsverlies op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
furieus mastruberen erbij en je verliest de kilos als een malle
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Adviesprijs voor 3 nachten, 40 euro, dat zal wat moois wezen
okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks eens opzetten. Ik geloof niet dat ik het op voorhand ken
[..]
Mwa... het wordt ook weer aangemaakt. Preventieve castratie levert dan waarschijnlijk meer gewichtsverlies op.
Daar heb ik geen ervaring mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugen
Jammer dat je nu bij voorbaat al een fetisj uitsluit. Ik had je wel toleranter ingeschat. Je gaat immers met een autist omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugen
Nog een jaar en dan sta ik op Midden-Noord made in China. Waarschijnlijk ergens in een hoek van het stadion niets lijkende op het origineel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oke
ga jij maar hardlopen
Nep hooligan
het zijn echt alleen slaapprijzen. je MOET ontbijt en diner er bij kopen. Die prijs maken ze gewoon te duur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Adviesprijs voor 3 nachten, 40 euro, dat zal wat moois wezen
Koop anders deze scheerdingesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
pff alle tv's zijn al meerdere keren langs gekomen, behalve degene die ik wel wil
Ja dat idee had ik al. Ben je alsnog duur uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zijn echt alleen slaapprijzen. je MOET ontbijt en diner er bij kopen. Die prijs maken ze gewoon te duur.
heb jij nog nooit een hoer gekregen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee hoor
Ik wil wel een keer met je mee :dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je nu bij voorbaat al een fetisj uitsluit. Ik had je wel toleranter ingeschat. Je gaat immers met een autist om
[..]
Nog een jaar en dan sta ik op Midden-Noord made in China. Waarschijnlijk ergens in een hoek van het stadion niets lijkende op het origineel.
maar ik heb ee nbaardquote:
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog nooit een hoer gekregen?
zal ik toch eens kijken
half...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?
de bovenkantquote:
zal ik hem inkoppen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !quote:
haquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
daarom kopte ik hem maar even inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnen
quote:
quote:
Uccie moet gaan sparen voor een cameraquote:
wat doe je met deze danquote:
quote:
quote:
quote:
wrom kwoot je mij dubbel?quote:
jij kookt je vlees in deze pannen?quote:
Ik doe wel koken met deze pannen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kookt je vlees in deze pannen?
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik doe wel koken met deze pannen ja
Omdat jij het was natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wrom kwoot je mij dubbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
spot met je eigen vleeswarenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
maar dit zijn kut pannen btwdat terzijde
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat jij het was natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
koken werkw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
Met de term koken wordt over het algemeen ook bakken en braden etc. bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
ksst, niet zo lullenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
nummer 3 vind ik een randje kantje boord..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
koken werkw.
Uitspraak: [ˈkokə(n)]
Verbuigingen: kookte (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gekookt (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen
1) (van vloeistoffen) bij een bepaalde temperatuur gaan borrelen en verdampen
Voorbeeld: `De melk kookt.`
inwendig koken (woedend zijn)
2) (voedsel) gaar maken door het heet te maken
Voorbeelden: `aardappels koken`,
`een gekookt eitje`
3) (voedsel) voor consumptie klaarmaken
Voorbeeld: `Indisch koken voor beginners`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |