OMGquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
sm ?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampen
Softe Manicurequote:
je mag slaan....begreep ik uit de post.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
Bah sm ik laat me niet voor mijn lol slaan.
ja, 23....van Curverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat er zo een box aan komt.
Die heb ik alquote:
Ik ook, gebruik ze heel veel.quote:
Neuh lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
je mag slaan....begreep ik uit de post.
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkastquote:
Ja, zodat je van onderen verblind wordt zodat je niks ziet in het donker.quote:
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkast
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaar
Wanneer begin je weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze als ik eenmaal weer in Delft ben ook wel weer veel gaan gebruiken.
september. Eerst nog even flink werkenquote:
ha gayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |