maar dat heet toch zo ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Een ding om eten of zo vacuuum te verpakken
vervelend voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:52 schreef gianni61 het volgende:
hee, mijn accuboor staat nog steeds in de OP
neuh, ik heb inmiddels een goedequote:
ohh zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die rumba is een stofzuiger dat is heel wat anders
Ja dat bedoel ik en dat stond er bij de NL omschrijving bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh zo
maar in t engels is t een vacuum
Wat niet is kan nog komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
Jammer....geen broodrooster, ik heb de mijne vorige week weggegooid.
Zal wel niet kloppen.quote:
quote:
Ik weet niet eens wat het doet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat je met een hd multimediadock moet bij je telefoon
Wat wilde je kopen dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nu tenminste dat ik snelle reflexen heb als het op kopen aankomt
Jep.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zag ik niet eens, zo snel was hij weg zeker.
Oh niet Jimbo het was al weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino - feyenoord.gifJimbofeyenoord.gif - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn (![]()
)- Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - sinaasappels - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie - Myraela - Piger
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - Mansjester - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - perziksap - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - J Alba - jeroendh - Vleuver - Appelen - Pindasoepje - Nattekat - Toto69 - MrBanaan1
waarom is dit weg?
ik mis mn plaatjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino - feyenoord.gifJimbofeyenoord.gif - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn (![]()
)- Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - sinaasappels - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie - Myraela - Piger
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - Mansjester - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - perziksap - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - J Alba - jeroendh - Vleuver - Appelen - Pindasoepje - Nattekat - Toto69 - MrBanaan1
waarom is dit weg?
NEEquote:
ja preciesquote:
essgodinquote:
quote:
quote:
Drukquote:
Ja, daar is het wel weer voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
En ik heb warme Chocomel (de echte van Chocomel) met echte slagroom gesnoept op werk
Nog een tosti-ijzer gescoord?quote:
Ja, het is echt gewoon koudquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het geloof daarin verloren
nederlands bier hoort gewoon niet in zo'n glasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk....bier zit al in glas en niemand heeft deze nodig.
ik zit ook zelfs in een bloesjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is echt gewoon koud![]()
Ik zit nu in een veloursjoggingbroek en onder een dekentje
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is echt gewoon koud![]()
Ik zit nu in een veloursjoggingbroek en onder een dekentje
Lekker geld spenden aan iboot !quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Druk![]()
Maar wel gezellig.
Nu 8 dagen achter elkaar erop![]()
![]()
En morgen lekker vrij
ik wil ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
En ik heb warme Chocomel (de echte van Chocomel) met echte slagroom gesnoept op werk
Velours unitedquote:
gewoon meenemen bij de kroeg vandaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik zoek nog wel bierglazen, maar niet zulke. Ik wil de 'gewone'.
vrouwen die bier drinken hebben een stinkkutquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Duidelijk....bier zit al in glas en niemand heeft deze nodig.
Ja kan ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon meenemen bij de kroeg vandaan
heb je geen onesie ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Velours united![]()
Ik heb er ook een bijpassend vest bij, maar ik ben te lui om die uit de kast te pakken
Bedankt he.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die bier drinken hebben een stinkkut
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil ook
\
LAPTOP VOOR IEMAND HIER !!!
Ik drink geen bier.....maar ik drink sowieso geen alcohol, dat vind mijn lever niet leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die hebben ze helaas soms ook als ze geen bier drinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar is je tas voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kan ookWant zulke wil ik. Zaterdag misschien stiekem een paar in mijn zak steken.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]kut processor, te weinig geheugen en een klote resolutie. succes met die laptop.
de onesie hypequote:
Met koeienvlekkenquote:
wat heiligquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.....maar ik drink sowieso geen alcohol, dat vind mijn lever niet leuk.
Het is goedkoop, meer heb ik niet nodig met de pc die ik hier in huis hebquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]kut processor, te weinig geheugen en een klote resolutie. succes met die laptop.
gistkuttenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die hebben ze helaas soms ook als ze geen bier drinken![]()
![]()
china meukquote:
quote:
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..quote:
Beetje met word klooien zal nog wel gaan ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is goedkoop, meer heb ik niet nodig met de pc die ik hier in huis heb
Ik ga dan wel voor de tijgerprint natuurlijk hè?quote:
Nou meer noodzakelijk kwaad....maar soms smokkel ik welquote:
Voor een badjas is dit heul niet duur. Alleen wit wil ik niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..
Kun je beter deze badjas doen
Ik heb al een mooie witte badjasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een badjas is dit heul niet duur. Alleen wit wil ik niet.
Wordt zo snel vies. En ik ben nogal een knoeierdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al een mooie witte badjas
Oh daar heb ik niet zo'n last van eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt zo snel vies. En ik ben nogal een knoeierd
Ik heb met slechter gewerktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beetje met word klooien zal nog wel gaan ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |