ik heb er wel 1 maar draag hem nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
Hmmm misschien wil ik er nog wel 1, eentje voor in Delft en eentje voor bij m'n ouders..
Maar deze is te groot..
neem je dr zo een met een knoop bij het kontstukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat is zo onhandig als je naar de wc moet. En koud..
Kun je beter deze badjas doen
in b4 picsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb alleen een bepaald trucje met mandarijnpartjes en een decolleté
Dat is wel weinig ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb met slechter gewerkt
Maar 1GHz, godsamme dat zie ik nu pas
quote:
Leveraandoening van het zuipen al ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou meer noodzakelijk kwaad....maar soms smokkel ik wel
Annuleren ken altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Wat wil je er mee doen dan? Die videokaart is ook pure baggerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee medicatie die nogal veel van mijn lever vraagt dus extra belasten is niet verstandig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Leveraandoening van het zuipen al ?
ben je al 50+?
leg uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef essnhills het volgende:
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SCquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Maar ja, daarom heb ik hem ook gewoon gekocht.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee medicatie die nogal veel van mijn lever vraagt dus extra belasten is niet verstandig.
Gotquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SC
Colitis Ulcerosa (lekker ontopic ookquote:
Ik wil graag een goedkope laptop om mobiel te zijn, voor een goede grafische peformance en cpu-intensieve taken heb ik mijn pc nog.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen dan? Die videokaart is ook pure bagger![]()
Anders direct een retour aanvragen
ken ik niet , is dat een soort coitus interruptus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Colitis Ulcerosa (lekker ontopic ook![]()
)
GoTquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Volg op GoT al het topic, dus waarom hier niet.. dubbele SC
Wut??quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem je dr zo een met een knoop bij het kontstuk
Ja, maar dan word je er minder zwanger van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken ik niet , is dat een soort coitus interruptus?
Alleen in het topic van de iBOOD huntquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
GoTMag je daar uberhaupt off topic posten.
Soms als ik tijdens het FOK!ken een mandarijntje aan het eten ben, dan wil ik nog wel eens heel knap mijn mond missen waardoor het mandarijnpartje in mijn decolleté verdwijntquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellenMaar goed ik heb ook geen decolleté
alsof die mensen offtopic kunnen postenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
GoTMag je daar uberhaupt off topic posten.
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroegerquote:
Maar das goed kut zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan word je er minder zwanger van.
En voordat je wat post eerst googelen anders krijg je straf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsof die mensen offtopic kunnen posten
die kunnen zich maar concentreren op een ding, en als de zin af is moeten ze het aantal letters tellen, want voor je het weet staat er een zin met 21 letters en 2 spaties ipv 23letters en 3spaties
OMGquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn kontstuk dat je kan uitklappen, zoals vroeger
[..]
Maar das goed kut zeg
sm ?quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je went eraan. En ik was toch al niet zo'n zuiper..ik ben nogal klein dus met 2 glazen hang ik aan de lampen
Softe Manicurequote:
je mag slaan....begreep ik uit de post.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
Bah sm ik laat me niet voor mijn lol slaan.
ja, 23....van Curverquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Denk dat er zo een box aan komt.
Die heb ik alquote:
Ik ook, gebruik ze heel veel.quote:
Neuh lijkt me ook niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
je mag slaan....begreep ik uit de post.
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkastquote:
Ja, zodat je van onderen verblind wordt zodat je niks ziet in het donker.quote:
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nog niet zo heel veel, maar dat komt omdat nadat ik ze binnenkreeg ik naar m'n ouders ben verkast
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...ik gebruik ze om eten tussen daar en hier te verplaatsen. Blijkbaar koken we veel voor elkaar
Wanneer begin je weer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze als ik eenmaal weer in Delft ben ook wel weer veel gaan gebruiken.
september. Eerst nog even flink werkenquote:
ha gayquote:
Pffquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
september. Eerst nog even flink werken![]()
Volgend weekend in 3 dagen tijd iets van 32 uur bijvoorbeeld
Ik ben vrouwquote:
uber gay ?quote:
neuh, dan moet ik mn hele terras gaan oppakkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Niemand die grondlampjes....die gaan we nog 100x voorbij zien komen
Nee, gewoonquote:
100 is de nieuwe 3?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Niemand die grondlampjes....die gaan we nog 100x voorbij zien komen
Uh...bij dezequote:
gewoon gayquote:
doe mij maar 100 bier danquote:
Ik ben heul niet gay.quote:
Alleen een film met Doris Day?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
gelukkg is er nog hunt, want er is weer geen bal op tv
Ga je niet Linda de Mol kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
wel, voet-balquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:43 schreef gianni61 het volgende:
jammerquote:
quote:
nu toch ?quote:
Linda de Mol, die interviews doet op RTL 4.quote:
Zal ik hem eens roepen? Hij zou me als mijn stalker toch in de gaten moeten houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:45 schreef Jimbo het volgende:
het valt me tegen dat littlerabbit hier nog niet is
ik heb zelfs polkametal geprobeerd om hem te lokken
is goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal ik hem eens roepen? Hij zou me als mijn stalker toch in de gaten moeten houden.
Lief klein konijntje? LR? Kom je buitenspelen?
mehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Linda de Mol, die interviews doet op RTL 4.
Soort Libelle en dan op tv...vond het echt iets voor jouquote:
Ik heb mijn belangrijkste aankoop gedaan en ben niet meer aandachtig aan het opletten. Sorryquote:
Jup, ik ben ondertussen op 1 of andere manier bij het AD notabene een artikel aan het lezen over een Viervleugelige Dinousaurus met lange veren.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soort Libelle en dan op tv...vond het echt iets voor jou
als ze nou die ene doen die ik kopen wilquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
Weer een TV.. WK heeft een TV-overschot opgeleverd hmm?
Zijn deze wel geschikt voor de ZIggo/UPC kaartjes of heb jij zo'n los kastje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ze nou die ene doen die ik kopen wil
los, maar de meeste zijn dat welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn deze wel geschikt voor de ZIggo/UPC kaartjes of heb jij zo'n los kastje.
waarom sm in een badjas?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:01 schreef essnhills het volgende:
Als mijn badjas S/M langskomt, wil iemand die dan even 'reserveren'?
Ik zou gek worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:48 schreef Jimbo het volgende:
Zo ik zit de hobbit te spelen met mn meissie
[ afbeelding ]
en zo kan ik nog alles bijhouden ook :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |