Helaas zie ik LR nooit. Hij zorgt er altijd voor dat hij net buiten mijn zicht is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Nou LR in een trainingsbroekLijkt me geen verkeerde aanblik.
Wat, wie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Les Discrets
Had je gezien dat Michael Gira curator is van LGW, LR?
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vindquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
True![]()
Maar ik ga niet zo hardDus dan jij ook niet
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoorquote:
Van Swans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat, wie?x100 waarschijnlijk
Ken je Tim Yatras overigens? Zijn solo projecten zijn ook stuk voor stuk heerlijk net als zijn vocals voor bijvoorbeeld Woods of Desolation.
Inmiddels naar dit album van hem overgestapt waarop Audrey Sylvain stom toevallig ook een gastliedje zingt.
[..]
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vind
[..]
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoor
furieus mastruberen erbij en je verliest de kilos als een mallequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat, wie?x100 waarschijnlijk
Ken je Tim Yatras overigens? Zijn solo projecten zijn ook stuk voor stuk heerlijk net als zijn vocals voor bijvoorbeeld Woods of Desolation.
Inmiddels naar dit album van hem overgestapt waarop Audrey Sylvain stom toevallig ook een gastliedje zingt.
[..]
Ik ook nog niet hoor. Pas net wat willen investeren nu ik met zekerheid weet dat ik het leuk/lekker vind
[..]
Een bierdieet is niet aan mij weggelegd. Dat houd ik niet vol hoor
Straks eens opzetten. Ik geloof niet dat ik het op voorhand kenquote:
Mwa... het wordt ook weer aangemaakt. Preventieve castratie levert dan waarschijnlijk meer gewichtsverlies op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
furieus mastruberen erbij en je verliest de kilos als een malle
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Adviesprijs voor 3 nachten, 40 euro, dat zal wat moois wezen
okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks eens opzetten. Ik geloof niet dat ik het op voorhand ken
[..]
Mwa... het wordt ook weer aangemaakt. Preventieve castratie levert dan waarschijnlijk meer gewichtsverlies op.
Daar heb ik geen ervaring mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugen
Jammer dat je nu bij voorbaat al een fetisj uitsluit. Ik had je wel toleranter ingeschat. Je gaat immers met een autist omquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een gekregen hoer moet je nooit in de bek spugen
Nog een jaar en dan sta ik op Midden-Noord made in China. Waarschijnlijk ergens in een hoek van het stadion niets lijkende op het origineel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oke
ga jij maar hardlopen
Nep hooligan
het zijn echt alleen slaapprijzen. je MOET ontbijt en diner er bij kopen. Die prijs maken ze gewoon te duur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
Adviesprijs voor 3 nachten, 40 euro, dat zal wat moois wezen
Koop anders deze scheerdingesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef Jimbo het volgende:
pff alle tv's zijn al meerdere keren langs gekomen, behalve degene die ik wel wil
Ja dat idee had ik al. Ben je alsnog duur uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zijn echt alleen slaapprijzen. je MOET ontbijt en diner er bij kopen. Die prijs maken ze gewoon te duur.
heb jij nog nooit een hoer gekregen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee hoor
Ik wil wel een keer met je mee :dquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je nu bij voorbaat al een fetisj uitsluit. Ik had je wel toleranter ingeschat. Je gaat immers met een autist om
[..]
Nog een jaar en dan sta ik op Midden-Noord made in China. Waarschijnlijk ergens in een hoek van het stadion niets lijkende op het origineel.
maar ik heb ee nbaardquote:
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog nooit een hoer gekregen?
zal ik toch eens kijken
half...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?
de bovenkantquote:
zal ik hem inkoppen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !quote:
haquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
daarom kopte ik hem maar even inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnen
quote:
quote:
Uccie moet gaan sparen voor een cameraquote:
wat doe je met deze danquote:
quote:
quote:
quote:
wrom kwoot je mij dubbel?quote:
jij kookt je vlees in deze pannen?quote:
Ik doe wel koken met deze pannen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kookt je vlees in deze pannen?
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik doe wel koken met deze pannen ja
Omdat jij het was natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wrom kwoot je mij dubbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
spot met je eigen vleeswarenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
maar dit zijn kut pannen btwdat terzijde
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat jij het was natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
koken werkw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
Met de term koken wordt over het algemeen ook bakken en braden etc. bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
ksst, niet zo lullenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |