de bovenkantquote:
zal ik hem inkoppen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel een ouwehoer soms, telt dat ook?
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !quote:
haquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
NOU OUD BEN JE ZEKER JA HI HA HO LACHEN DOE JE ZO !
nou grappig zeg
daarom kopte ik hem maar even inquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die kon ik zelf ook wel verzinnen
quote:
quote:
Uccie moet gaan sparen voor een cameraquote:
wat doe je met deze danquote:
quote:
quote:
quote:
wrom kwoot je mij dubbel?quote:
jij kookt je vlees in deze pannen?quote:
Ik doe wel koken met deze pannen jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kookt je vlees in deze pannen?
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik doe wel koken met deze pannen ja
Omdat jij het was natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
wrom kwoot je mij dubbel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
spot met je eigen vleeswarenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:
maar dit zijn kut pannen btwdat terzijde
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat jij het was natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
koken werkw.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
Met de term koken wordt over het algemeen ook bakken en braden etc. bedoeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
koken is heet water waar je wat in mikt om het te warmen....
toch?
ksst, niet zo lullenquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |