Het zal wel aan mij liggen maar ik vind eigenlijk alleen swans, einstürzende neubauten, silver apples en william bassinski op het eerste gezicht echte toppers... (maar ik moet me duidelijk eens wat meer in hedendaagse muziek verdiepen) en daarvan heb ik er 2 al eens gezien.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef Norrage het volgende:
LeGuessWho doet toch wel elk jaar hun best om de meest indrukwekkende line-up te hebben van alle festivals. Mijn hemel zeg...Knap hoor.![]()
Naja, ik heb het ook meer over de originaliteit hiervan, dat ze bovendien een wereldprimeur hebben, en dat een act als Swans zover krijgen hier te lopen cureren. En dat ze toch altijd bijzonder interessante, onbekende en later vaak toch doorbrekende artiesten weten te boeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind eigenlijk alleen swans, einstürzende neubauten, silver apples en william bassinski op het eerste gezicht echte toppers... (maar ik moet me duidelijk eens wat meer in hedendaagse muziek verdiepen) en daarvan heb ik er 2 al eens gezien.
Tja dat doen roadburn en incubate eigenlijk ook jaarlijksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, ik heb het ook meer over de originaliteit hiervan, dat ze bovendien een wereldprimeur hebben, en dat een act als Swans zover krijgen hier te lopen cureren. En dat ze toch altijd bijzonder interessante, onbekende en later vaak toch doorbrekende artiesten weten te boeken.
Ja, dat zijn ook wel twee vrij geniale festivals. Zeker Incubate, als je kijkt hoeveel acts daar wel niet staan van een ultieme diversiteit. Roadburn ken ik eigenlijk niet zo goed, maar weet dat het daar ook wel goed zit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat doen roadburn en incubate eigenlijk ook jaarlijks
Dit zijn van die tijden waarvan je later kunt zeggen dat je erbij was, waarop de jeugd dan zegt "waar heb je het over" en "nog nooit van gehoord" en "waarom ben je toen naar bandje x geweest terwijl bandje y zijn beste concert ooit gaf (volgens de 8 man die er waren)"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook wel twee vrij geniale festivals. Zeker Incubate, als je kijkt hoeveel acts daar wel niet staan van een ultieme diversiteit. Roadburn ken ik eigenlijk niet zo goed, maar weet dat het daar ook wel goed zit.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:22 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik mag toch hopen dat de TT niet naar de Islamitische Staat verwijst?
Metropolis ook al jarenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat doen roadburn en incubate eigenlijk ook jaarlijks(en er zijn in het buitenland ook vast festivals waar dat schering en inslag is, SWSX etc)
Ik tel de "kampeer-festivals" gemakshalve even niet mee, dat vind ik toch wel iets anders, eigenlijk. Maar ok, misschien is het bij LGW ook wel veel persoonlijke smaak, maar desalniettemin vind ik dat ze grootse dingen doen en dat al jaren op rij waar niet veel andere festivals aan kunnen tippen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Metropolis ook al jaren
Best Kept Secret eigenlijk ook wel, naast wat gevestigde namen toch heel veel minder bekende namen. BKS is er alleen nog te kort om te zeggen of bands later ook gaan doorbreken.
Ik ook niet. Maar eigenlijk geldt voor alle hits van Primal Scream wel dat ze net zo goed door allemaal verschillende one-hit wonders kunnen zijn gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Moody het volgende:
Ik wist niet dat deze van Primal Scream was
Ik heb hun Greatest Hits maar gedownload, want ik schrok hier wel van. Ik volg ze toch al een tijdje, maar dit nummer kon ik niet plaatsen in hun oeuvrequote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar eigenlijk geldt voor alle hits van Primal Scream wel dat ze net zo goed door allemaal verschillende one-hit wonders kunnen zijn gemaakt.
Lekker nummer vind ik datquote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:18 schreef Moody het volgende:
Ik wist niet dat deze van Primal Scream was
Die komt van het laatste album manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker nummer vind ik dat
Ik ben op dit moment helemaal into Sea of Love. Wist niet dat dat nummer van The National was![]()
Ja ik heb Trouble Will Find Me maar 1x geluisterd voordat ik ze weer live ging zienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Die komt van het laatste album man
Op het eerste gehoor geen hoogvlieger, maar hij groeit snel naar meer luisterbeurten idd
I Need My Girl is live machtig mooi.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb Trouble Will Find Me maar 1x geluisterd voordat ik ze weer live ging zien
Conversation 16quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Moody het volgende:
[..]
I Need My Girl is live machtig mooi.
Conversation 16 blijft mijn favoriet denk ik
Oja, op Pukkelpop speelden ze 'm ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb Trouble Will Find Me maar 1x geluisterd voordat ik ze weer live ging zien
Speelden hem zaterdag trouwens gewoon, dat was echt naast Squalor Victoria het nummer wat me het meest bijbleef, zelfs voor mijn vijf favorieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |