SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Van de week game met Legia begonnen.quote:
Kums was wel gaar in FM 12 . Hier altijd Hannover , meteen Zieler ophalen voor freequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een keer degradeerde Heerenveen bij mij in het eerste seizoen gelijk.
Gelijk Assaidi, Kums en Dost ophalen.
jaude verkrachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In de competitie keihard falen en in de EL lekker tekeer gaan, je verwacht het niet.
wanneer gaan we daarheen jc?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
http://www.fcvolendam.nl/nieuws/item/jongerenhome-geopend/
Gewoon geschorst spelertje opstellen.quote:
Eerder al een Sloveens kutclubje eruit geknikkerd en Aberdeen, hoppetee in je tweede seizoentje eredivisie en als je al niet weet op welke manier je EL haalt gezien het feit je in de play offs finale verliest van FC Utrecht dat 8e werd (1 plek onder mij).quote:
Die vrouw is nog op de vlucht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon geschorst spelertje opstellen.
niet in potentie, startgeld is ook behoorlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Die vrouw heeft Legia gewoon in potentie miljoenen euros gekost.![]()
Dat wijf is zelf een zlotysquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zal het bij Legia wel als zlotys op de rekening staan
Wel indrukwekkend moet ik zeggen met fakking Scheveningen . Welk seizoentje al ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder al een Sloveens kutclubje eruit geknikkerd en Aberdeen, hoppetee in je tweede seizoentje eredivisie en als je al niet weet op welke manier je EL haalt gezien het feit je in de play offs finale verliest van FC Utrecht dat 8e werd (1 plek onder mij).
dan kan ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende vrijdag Jong Ajax v FC Volendam.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik won met Helmond Sport met 5-0 van Southampton in de CL
Dat is pas met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou toch ook naar Groningen met Pax en mij?
quote:
2018/19.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend moet ik zeggen met fakking Scheveningen . Welk seizoentje al ?
Rosenborg... Die waren goed vroeger .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net won ik uit van Rosenborg efkes met 8-0in 1/16 finales EL
Niks meer van overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rosenborg... Die waren goed vroeger .
Niet meer systeem zonder spitsen ? Sandor haalde ik zelfs nog met Nurnberg , hebt er geen reet aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2018/19.
In het eerste seizoen als een tiet door de Topklasse heengeraasd. Soepele 4-2-3-1 tactiek en spelers zoals Jeffrey de Visscher, Sandor van der Heide, Laurens Ten Heuvel, Marciano Bruma aangetrokken. Daarna van 2014/15 tot 2016/17 in de Juup gehangen en via de play offs gepromoveerd.
Ik moest uitwijken in de CL naar de Vliert in Den Boschquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd lekker als je stadionnetje voor 11 maanden verbouwd wordt en je bijna een heel seizoen in het kyocerastadion voetbalt.
in de topklasse zijn spitsloze tactieken wat minder boeiend. en sowieso (vind ik) moet je niet zonder spitsen vanuit de topklasse de top bestormen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet meer systeem zonder spitsen ? Sandor haalde ik zelfs nog met Nurnberg , hebt er geen reet aan
Omdat het te makkelijk is ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de topklasse zijn spitsloze tactieken wat minder boeiend. en sowieso (vind ik) moet je niet zonder spitsen vanuit de topklasse de top bestormen.
Geen geschikte laptop voor.quote:
Speelde het vroeger ook altijd op een kutcomputer, ging echt teringtraagquote:
Ligt dat in de buurt van Southampton?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Topshow in the conference south.
quote:
quote:
y so mad :squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
problemen mee?
Mooi Volendam, a song by Canyon on Spotify.
Km of 80?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt dat in de buurt van Southampton?
Ja zit ik niet op te wachten, het is maar een kleine Notebook he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde het vroeger ook altijd op een kutcomputer, ging echt teringtraag![]()
Moest echt soms 10 minuten wachten als de interlands er waren en hij al die uitslagen moest genereren
Best dichtbij dusquote:
Koop nieuwe danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit ik niet op te wachten, het is maar een kleine Notebook he.
Dat ding ontploft dan
In combinatie met dat kk-internet van me zie ik het niet gebeuren.
Heb jij geld voor me?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best dichtbij dus
[..]
Koop nieuwe dan
Ik moest tegen typgod spelen toen ik nog in Rotterdam voetbalde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest altijd in de Zaanstreek voetballen, daar hadden ze echt 10 clubs zitten die allemaal in onze competitie zaten
ik heb denk niet tegen jc of tjacka gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest tegen typgod spelen toen ik nog in Rotterdam voetbalde.
krijg je niet veel voor hoorquote:
Mijn moeder is nog jong, zwanger.quote:
Zag iemand dat wel eens spelen in de busquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
En FM op de Ipad slaat helemaal nergens op
Het is ook inmens slecht met transfers enzo. Totaal niet realistische transfergelden die je als grote club hebt bijv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag iemand dat wel eens spelen in de busZag er echt niet uit nee
Dat kon ik niet zien, maar ik haak al af als je niet 3D kan spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook inmens slecht met transfers enzo. Totaal niet realistische transfergelden die je als grote club hebt bijv.
Hoe heb jij vroeger FM gespeeld dan als kind?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, maar ik haak al af als je niet 3D kan spelen
Speelde vanaf 2008 toen zat er net 3D inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe heb jij vroeger FM gespeeld dan als kind?
Goed overzicht juist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
2D is echt kut zie je alleen maar rondjes over veld schuiven
Benitezquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit gaat Benitez niet leuk vinden
Zal er ook aan liggen dat ik al 10 jaar 2d gebruikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook met 3D en dan voel je je tenminste nog iets van een manager
Altijd in 3D gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal er ook aan liggen dat ik al 10 jaar 2d gebruik
Kutvoetbal altijdquote:
Hoe krijgje dat voor mekaar in 4 jaar tijd?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon voetbaljournalist worden.
Of commentator. Lijkt me ook baasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon voetbaljournalist worden.
Ik kan niet objectief zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Of commentator. Lijkt me ook baas
Leer je welquote:
In het echt helaas te gaar voor woordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pakt constant gele kaarten maar wel goeie spits
Dit niveauquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het echt helaas te gaar voor woorden
gewoon een beetje goed zijn in het verzinnen van debiele bijvoeglijke naamwoordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel een goede voetbalcollumnist zijn.
rukke rukke rukke met deze poule is makkelijke te fukkequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
toeter toeter toeter met romana op de scooter ije ije ije wil 'n stukje met haar rije. ukke ukke ukke
Ga daar cursusje in doen danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker haten op spelers en bestuurders en clubs.
Niets mis mee.
Nah, te weinig taalgevoel dit dat.quote:
quote:Zondagmiddag, half 1. Je gaat er weer eens voor zitten want je meest favoriete voetbalploeg mag weer aantreden tegen een ploeg. Niet zomaar een ploeg: het grote AZ dat sinds kort onder leiding staat van de altijd aardig bevonden Marco van Basten. Vooraf verwacht je een knotsgek duel omdat je weet dat Ajax op bezoek bij subtoppers altijd hotseknotsebegoniavoetbal is.
De opstelling deed je een beetje wanhopen. De spitspositie is tegenwoordig het eerste waar je bij Frank de Boer gelijk naar kijkt. De tranen sprongen in je ogen.
Die laatste zin van de eerste alinea loopt niet zo lekker.quote:
Nee, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste zin van de eerste alinea loopt niet zo lekker.
Ik zou paginas kunnen schrijven over het niveau van de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meeste waarover ik een stuk pagina vol zou kunnen kladderen is de overschatting van PSV door voetbalminnend Nederland en dan met name door de analytici en bekendere voetbaljournalisten.
Over Immers die meer creds heeft dan Ziyechquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
En over het wanbeleid van Feyenoord.
Daar moet ik gewoon letterlijk bijna van huilen uit frustratie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Immers die meer creds heeft dan Ziyech
Wanbeleidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar moet ik gewoon letterlijk bijna van huilen uit frustratie.
Feyenoord wordt echt nooit meer kampioen.
Wat zei die?quote:
Ach, kan zo omslaan in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
PSV en Ajax gaan uitmaken wie er kampioen wordt komende jaren
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ajax gaat uitmaken hoe makkelijk ze kampioen worden komende jaren
Pec is sowieso al erg goed bezig laatste jaren ook financieelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er nu een rijke arabier kwam bij PEC Zwolle hadden ze de eerste ster in 2030 binnen
Ik heb tijdje geleden gezegd dat ik PSV dit jaar kampioen zie worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Depay kan PSV kampioen maken. Het is en blijft de eredivisie.
Eén goede speler is genoeg.
Zou nice zijn een keer een kampioenschap te vieren en naar de loting voor de groepsfase van de CL te kijken jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat je kon switchen van club
maar kan niet man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou nice zijn een keer een kampioenschap te vieren en naar de loting voor de groepsfase van de CL te kijken ja
Denk het ook niet nee.quote:
fcvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs als feyenoord failliet ging en niet meer bestond zou ik niet voor een andere nederlandse club kunnen zijn
Vraag me dan echt af voor ik zou moeten zijn inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs als feyenoord failliet ging en niet meer bestond zou ik niet voor een andere nederlandse club kunnen zijn
Zou ik geen eredivisie meer kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me dan echt af voor ik zou moeten zijn inderdaad![]()
topclubs vallen al af.
En verder heb je totaal geen feeling met clubs
Afschuwelijk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:54 schreef JanCees het volgende:
Enige fout van zwolle is dat bizar lelijke stadion
Goeie pizza.quote:
ik word vegetarier hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb m`n lip verbrand aan pizza salami vanavondZit nu een lelijke brandblaar op m`n lip
Ik moest giechelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb m`n lip verbrand aan pizza salami vanavondZit nu een lelijke brandblaar op m`n lip
Je bent gek in je hoofdquote:
laatste week elke dag ongezond veel vlees gegetenquote:
Ohquote:
Grootquote:
Dag JCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens en dame
Welterusten
Welterusten JCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens en dame
Welterusten
Ik eet ook veel vlees, maar dna is het altijd in de vorm van kip in een curry of iets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatste week elke dag ongezond veel vlees gegeten
nu heb ik 2 puistjes
eten zonder vlees is wel heel viesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet ook veel vlees, maar dna is het altijd in de vorm van kip in een curry of iets.
Nooit echt lappen vlees.
Echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
In Dubai hebben ze trouwens echt iets baas.
In veel malls heb je gewoon winkels waar je brood gratis mee mag nemen als je het niet kan betalen.
echt baas
quote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eten zonder vlees is wel heel vies
Tea&Biscuitsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hebben hier ook altijd debiel veel eten in de koelkast
Oh en een idiote hoeveelheid thee in de kast_!
Gaan ook 20 koppen thee per dag hier doorheen.quote:
Wat voor thee drink je dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaan ook 20 koppen thee per dag hier doorheen.
Afrikanen zouden jaloers zijn
Nee, alleen nog maar ideale schoonzonen hier.quote:
earl grey is vies man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
english breakfast tea
earl grey
eigenlijk die 2
quote:
citroen siroop van karvan cevitam beste siroopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met siroop![]()
6 flessen nu in de koelkast:
Tropical
Sinaasappel
Framboos
Cassis
Appel-Cranberry
En Icetea
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
citroen siroop van karvan cevitam beste siroop
Die is ook lekker jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
citroen siroop van karvan cevitam beste siroop
Drink het hele dag door.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vies veel suikers wel
als mn broertje te veel van dat spul drinkt gelijk hij wordt een debiel
adhd dit datquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?Nooit last van gehad
Gewoon klein laagje doen
quote:
Hoeveel afleverngen zijn dar wel niet van?quote:
keek nu pas de eerste van seizoen 2quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel afleverngen zijn dar wel niet van?
zo'n eentje als James op zijn schouder had?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
woooooooooooooooooooow ik had sprinkhaan op mn hand
wtfquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
woooooooooooooooooooow ik had sprinkhaan op mn hand
Pijnlijk ditquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een speler in FM die Kirby heet, denk de hele tijd aan LB dan
Hoe goed is die?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een speler in FM die Kirby heet, denk de hele tijd aan LB dan
Toen ik voetbaldequote:
Ik speel niet met een 10quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was pas goed geweest als het een 10 was of een spits
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik nam de verdedigers in mijn team nooit serieus
Geen spitsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speel met beide , maar geen spits .
Exploiten enzo makkelijk kampioen
4 verdedigers , 3 middenveld met punt naar achteren en 3 AM,s waarvan de middelste de spelmaker is terwijl die andere 2 schaduwspitsen zijn . Krijg je verrassende mix-ups mee met lopende mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen spits![]()
Nooit geprobeerd eigenlijk, hoe speel je dan
Scoren ze dan wel veel nog?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 verdedigers , 3 middenveld met punt naar achteren en 3 AM,s waarvan de middelste de spelmaker is terwijl die andere 2 schaduwspitsen zijn . Krijg je verrassende mix-ups mee met lopende mensen
Good night!quote:
Dat is schrikken zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
ik kom een klasgenoot van vorig jaartegen op FOK!
ja hij herkende mijquote:
Die 2 buitenste AM,s rammen er nog veel in ja . Al heten die 2 wel Elber en Bobic . Vleugelbacks scoren ook redelijk vaak trouwensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoren ze dan wel veel nog?
Misschien ook maar eens invoeren in mijn Spanje team waar ik bondsoach ben
Ciao beebs xxquote:
In mijn tactiek zijn juist de aanvallers nu gruwelijk goed met veel goals en assist, de rest scoort maar weinigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 buitenste AM,s rammen er nog veel in ja . Al heten die 2 wel Elber en Bobic . Vleugelbacks scoren ook redelijk vaak trouwens
Wat is die van jouw dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn tactiek zijn juist de aanvallers nu gruwelijk goed met veel goals en assist, de rest scoort maar weinig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is die van jouw dan ?
[ afbeelding ]
Auxerregame ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net nog met 4-1 gewonnen uit bij St. Etienne, nu tegen PSG
Daar begon ik ooit wel mee maar werd ik ontslagenquote:
Denk erover om dit mijn 2de systeem te maken, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk standaard, maar mijn aanvallers doen het goed hierin
Helmond naar Parc de Princesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar begon ik ooit wel mee maar werd ik ontslagen
Maar nee in de EL dat geloot met Helmond
Ik heb helaas niet genoeg AMC's om jouw tactiek te nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk erover om dit mijn 2de systeem te maken, ziet er goed uit
Heb al paar keer eerder tegen ze gespeeld volgens mij, toen was ik wel kansloos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helmond naar Parc de Princes
Grandal helemaal . Neem aan dat ze rond de 25 mil waard zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanvallers, topshow
Heb ook mijn eerste seizoen nodig gehad om die spitsen helemaal om te trainen .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet genoeg AMC's om jouw tactiek te nemen
[..]
Grandal begin dit seizoen gekocht voor 4,5 miljoen, is nu 11 miljoen waard denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grandal helemaal . Neem aan dat ze rond de 25 mil waard zijn?
Moet aan het eind van dit seizoen toch doorselecteren. Nog teveel matige verdedigers en sowieso weinig geld in kasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb ook mijn eerste seizoen nodig gehad om die spitsen helemaal om te trainen .
Ja en over 2 weken heeft Ajax de beste selectiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Derksen trouwens vandaag bij VI met zijn verhaal dat PSV de beste selectie van Nederland heeft![]()
goed koopje dan voor 4,5quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grandal begin dit seizoen gekocht voor 4,5 miljoen, is nu 11 miljoen waard denk ik.
Net als de andere twee aanvallers.
Ondertussen weer paar goaltjes erbij voor deze supersterren
Wat een mongool is het soms toch ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en over 2 weken heeft Ajax de beste selectie
Mag ook wel want jaar ervoor iemand voor 10 miljoen gekocht die er niks van kon, en nu verhuurd hebquote:
Boogers deed het nog aardig vandaag. Wel jammer dat Gijp vooral vaak erdoorheen zat te jengelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mongool is het soms toch ook
En ze kramen nog wel meer onzin uit ook
[..]
Mag ook wel want jaar ervoor iemand voor 10 miljoen gekocht die er niks van kon, en nu verhuurd heb
Gijp zit weer in een depressieve periode, doet hij altijd zo gek. Boogers vond ik een prima gast jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boogers deed het nog aardig vandaag. Wel jammer dat Gijp vooral vaak erdoorheen zat te jengelen.
Waar kijk jij eigenlijk vaak naar als je een aankoop doet?
Gijp gaat het niet lang uithouden denk ik. Ze moeten ook eens Rinus uitnodigen , altijd wel aardig bij FC Rijnmond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp zit weer in een depressieve periode, doet hij altijd zo gek. Boogers vond ik een prima gast ja
Ik ga sowieso af op de mening van scout en dan pak ik de belangrijkste stats erbij voor zijn rol op die positie en kijk ik ook naar leeftijd. Maar net allemaal middelmatige jeugd gehaald om later voor meer te kunnen doorverkopen.
1 van de 2 eruit flikkerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij het Spaanse team gaan twee spelers altijd ruzie maken tijdens teambespreking![]()
Ik ga nu elke dag van instroom jeugd naar wereld -> transfers -> ingestroomde jeugdspelers van dat land en dan gewoon alles scouten om te kijken of er wat tussen zit. Heb net al zeker 3000 spelers door de scout gegooid waarvan er maar twee spelers een 4 sterren potentieel haddenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gijp gaat het niet lang uithouden denk ik. Ze moeten ook eens Rinus uitnodigen , altijd wel aardig bij FC Rijnmond.
Bij scouten doe ik altijd max 19 jaar en dan komen ze vaak wel met 5 sterren talentjes![]()
Kijk je ook naar mentale stats zoals doorzettingsvermogen en composure ?
Uit Brazilie, Frankrijk, Argentinie en Duitsland komen vaak de beste talentjes, Nederland is echt kut op dat vlak met die regens. Maar hebben je scouts dan ook 20 op beoordeling en potentie beoordelen ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu elke dag van instroom jeugd naar wereld -> transfers -> ingestroomde jeugdspelers van dat land en dan gewoon alles scouten om te kijken of er wat tussen zit. Heb net al zeker 3000 spelers door de scout gegooid waarvan er maar twee spelers een 4 sterren potentieel hadden![]()
Ik kijk soms naar die mentale stats maar laat het daar niet veel van afhangen als het oordeel van de scout goed is en ik zijn technische stats ook goed vind.
Niet allemaal, maar wel allemaal 16+quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit Brazilie, Frankrijk, Argentinie en Duitsland komen vaak de beste talentjes, Nederland is echt kut op dat vlak met die regens. Maar hebben je scouts dan ook 20 op beoordeling en potentie beoordelen ?
Dat duurt mij te langquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel allemaal 16+
En ik scout gewoon alles hèHeb de data in welke landen de regens doorkomen als notitie neergezet en dan scout ik alles op die dag uit die landen.
Net wel aardig rechtsbackje in de jeugd gekregen
Zo lang duurt het niet hoor, je selecteert alles bij elkaar en laat ze door één scout afscoutenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat duurt mij te langgewoon het thuisland + Brazilie en Frankrijk erbij . en dan alleen kopen op doorzettingsvermogen .
screentje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |