Even terugdenken aan hoe mijn opstelling altijd was, wat een tijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij hebt een teringhekel aan die club en er dan wel FM-games mee starten![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente in de CL waren wel leuke wedstrijden moet ik eerlijk toegeven.
tegen spurs. janssenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreselijke club ja.quote:
Preud'homme speelde wel tof voetbal, ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Twente speelde toen ook vermakelijk voetbal.
Waar staan die samenvattingen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Inter ook. Laatst nog die samenvatting teruggekeken.
Kan je met strategisch googelen gewoon terugvinden op de NOS-websitequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar staan die samenvattingen?
Jewtube?
Tegen Tottenhamquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
jewtube?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar staan die samenvattingen?
Jewtube?
Wisgerhofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn opstellingen altijd met FC Twente
Michailov; Rosales, Wisgerhof, Douglas, Buysse; Brama, Janssen, Chadli; De Jong, Janko, Ruiz.
Zo simpel kampioen.
Ook die FM met Ajax Tadic en Bony halen, bam met gemak kampioen.
Ik quote Stijn he. Dan moet dat woordgrapje even gemaakt worden.quote:
En dan laatste eindigenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ in de CL, dat was ook genot. Lekker tegen Standard Luik, Olympiakos en Arsenal .Wat een idioot simpele poule was dat.
Een keer degradeerde Heerenveen bij mij in het eerste seizoen gelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |