quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ajax gaat uitmaken hoe makkelijk ze kampioen worden komende jaren
Pec is sowieso al erg goed bezig laatste jaren ook financieelquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er nu een rijke arabier kwam bij PEC Zwolle hadden ze de eerste ster in 2030 binnen
Ik heb tijdje geleden gezegd dat ik PSV dit jaar kampioen zie worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Depay kan PSV kampioen maken. Het is en blijft de eredivisie.
Eén goede speler is genoeg.
Zou nice zijn een keer een kampioenschap te vieren en naar de loting voor de groepsfase van de CL te kijken jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Soms wou ik dat je kon switchen van club
maar kan niet man.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou nice zijn een keer een kampioenschap te vieren en naar de loting voor de groepsfase van de CL te kijken ja
Denk het ook niet nee.quote:
fcvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs als feyenoord failliet ging en niet meer bestond zou ik niet voor een andere nederlandse club kunnen zijn
Vraag me dan echt af voor ik zou moeten zijn inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
zelfs als feyenoord failliet ging en niet meer bestond zou ik niet voor een andere nederlandse club kunnen zijn
Zou ik geen eredivisie meer kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me dan echt af voor ik zou moeten zijn inderdaad![]()
topclubs vallen al af.
En verder heb je totaal geen feeling met clubs
Afschuwelijk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:54 schreef JanCees het volgende:
Enige fout van zwolle is dat bizar lelijke stadion
Goeie pizza.quote:
ik word vegetarier hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb m`n lip verbrand aan pizza salami vanavondZit nu een lelijke brandblaar op m`n lip
Ik moest giechelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb m`n lip verbrand aan pizza salami vanavondZit nu een lelijke brandblaar op m`n lip
Je bent gek in je hoofdquote:
laatste week elke dag ongezond veel vlees gegetenquote:
Ohquote:
Grootquote:
Dag JCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens en dame
Welterusten
Welterusten JCquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen jongens en dame
Welterusten
Ik eet ook veel vlees, maar dna is het altijd in de vorm van kip in een curry of iets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatste week elke dag ongezond veel vlees gegeten
nu heb ik 2 puistjes
eten zonder vlees is wel heel viesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik eet ook veel vlees, maar dna is het altijd in de vorm van kip in een curry of iets.
Nooit echt lappen vlees.
Echt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
In Dubai hebben ze trouwens echt iets baas.
In veel malls heb je gewoon winkels waar je brood gratis mee mag nemen als je het niet kan betalen.
echt baas
quote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eten zonder vlees is wel heel vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |