gewoon een beetje goed zijn in het verzinnen van debiele bijvoeglijke naamwoordenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou wel een goede voetbalcollumnist zijn.
rukke rukke rukke met deze poule is makkelijke te fukkequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
toeter toeter toeter met romana op de scooter ije ije ije wil 'n stukje met haar rije. ukke ukke ukke
Ga daar cursusje in doen danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker haten op spelers en bestuurders en clubs.
Niets mis mee.
Nah, te weinig taalgevoel dit dat.quote:
quote:Zondagmiddag, half 1. Je gaat er weer eens voor zitten want je meest favoriete voetbalploeg mag weer aantreden tegen een ploeg. Niet zomaar een ploeg: het grote AZ dat sinds kort onder leiding staat van de altijd aardig bevonden Marco van Basten. Vooraf verwacht je een knotsgek duel omdat je weet dat Ajax op bezoek bij subtoppers altijd hotseknotsebegoniavoetbal is.
De opstelling deed je een beetje wanhopen. De spitspositie is tegenwoordig het eerste waar je bij Frank de Boer gelijk naar kijkt. De tranen sprongen in je ogen.
Die laatste zin van de eerste alinea loopt niet zo lekker.quote:
Nee, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste zin van de eerste alinea loopt niet zo lekker.
Ik zou paginas kunnen schrijven over het niveau van de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meeste waarover ik een stuk pagina vol zou kunnen kladderen is de overschatting van PSV door voetbalminnend Nederland en dan met name door de analytici en bekendere voetbaljournalisten.
Over Immers die meer creds heeft dan Ziyechquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
En over het wanbeleid van Feyenoord.
Daar moet ik gewoon letterlijk bijna van huilen uit frustratie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Immers die meer creds heeft dan Ziyech
Wanbeleidquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar moet ik gewoon letterlijk bijna van huilen uit frustratie.
Feyenoord wordt echt nooit meer kampioen.
Wat zei die?quote:
Ach, kan zo omslaan in de eredivisie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
PSV en Ajax gaan uitmaken wie er kampioen wordt komende jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |