Geen geschikte laptop voor.quote:
Speelde het vroeger ook altijd op een kutcomputer, ging echt teringtraagquote:
Ligt dat in de buurt van Southampton?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Topshow in the conference south.
quote:
quote:
y so mad :squote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
problemen mee?
Mooi Volendam, a song by Canyon on Spotify.
Km of 80?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt dat in de buurt van Southampton?
Ja zit ik niet op te wachten, het is maar een kleine Notebook he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde het vroeger ook altijd op een kutcomputer, ging echt teringtraag![]()
Moest echt soms 10 minuten wachten als de interlands er waren en hij al die uitslagen moest genereren
Best dichtbij dusquote:
Koop nieuwe danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit ik niet op te wachten, het is maar een kleine Notebook he.
Dat ding ontploft dan
In combinatie met dat kk-internet van me zie ik het niet gebeuren.
Heb jij geld voor me?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best dichtbij dus
[..]
Koop nieuwe dan
Ik moest tegen typgod spelen toen ik nog in Rotterdam voetbalde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest altijd in de Zaanstreek voetballen, daar hadden ze echt 10 clubs zitten die allemaal in onze competitie zaten
ik heb denk niet tegen jc of tjacka gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest tegen typgod spelen toen ik nog in Rotterdam voetbalde.
krijg je niet veel voor hoorquote:
Mijn moeder is nog jong, zwanger.quote:
Zag iemand dat wel eens spelen in de busquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
En FM op de Ipad slaat helemaal nergens op
Het is ook inmens slecht met transfers enzo. Totaal niet realistische transfergelden die je als grote club hebt bijv.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag iemand dat wel eens spelen in de busZag er echt niet uit nee
Dat kon ik niet zien, maar ik haak al af als je niet 3D kan spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook inmens slecht met transfers enzo. Totaal niet realistische transfergelden die je als grote club hebt bijv.
Hoe heb jij vroeger FM gespeeld dan als kind?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien, maar ik haak al af als je niet 3D kan spelen
Speelde vanaf 2008 toen zat er net 3D inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe heb jij vroeger FM gespeeld dan als kind?
Goed overzicht juist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
2D is echt kut zie je alleen maar rondjes over veld schuiven
Benitezquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit gaat Benitez niet leuk vinden
Zal er ook aan liggen dat ik al 10 jaar 2d gebruikquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook met 3D en dan voel je je tenminste nog iets van een manager
Altijd in 3D gespeeldquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal er ook aan liggen dat ik al 10 jaar 2d gebruik
Kutvoetbal altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |