Auxerregame ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net nog met 4-1 gewonnen uit bij St. Etienne, nu tegen PSG
Daar begon ik ooit wel mee maar werd ik ontslagenquote:
Denk erover om dit mijn 2de systeem te maken, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk standaard, maar mijn aanvallers doen het goed hierin
Helmond naar Parc de Princesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar begon ik ooit wel mee maar werd ik ontslagen
Maar nee in de EL dat geloot met Helmond
Ik heb helaas niet genoeg AMC's om jouw tactiek te nemenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk erover om dit mijn 2de systeem te maken, ziet er goed uit
Heb al paar keer eerder tegen ze gespeeld volgens mij, toen was ik wel kansloos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helmond naar Parc de Princes
Grandal helemaal . Neem aan dat ze rond de 25 mil waard zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanvallers, topshow
Heb ook mijn eerste seizoen nodig gehad om die spitsen helemaal om te trainen .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet genoeg AMC's om jouw tactiek te nemen
[..]
Grandal begin dit seizoen gekocht voor 4,5 miljoen, is nu 11 miljoen waard denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Grandal helemaal . Neem aan dat ze rond de 25 mil waard zijn?
Moet aan het eind van dit seizoen toch doorselecteren. Nog teveel matige verdedigers en sowieso weinig geld in kasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb ook mijn eerste seizoen nodig gehad om die spitsen helemaal om te trainen .
Ja en over 2 weken heeft Ajax de beste selectiequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Derksen trouwens vandaag bij VI met zijn verhaal dat PSV de beste selectie van Nederland heeft![]()
goed koopje dan voor 4,5quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grandal begin dit seizoen gekocht voor 4,5 miljoen, is nu 11 miljoen waard denk ik.
Net als de andere twee aanvallers.
Ondertussen weer paar goaltjes erbij voor deze supersterren
Wat een mongool is het soms toch ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en over 2 weken heeft Ajax de beste selectie
Mag ook wel want jaar ervoor iemand voor 10 miljoen gekocht die er niks van kon, en nu verhuurd hebquote:
Boogers deed het nog aardig vandaag. Wel jammer dat Gijp vooral vaak erdoorheen zat te jengelen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mongool is het soms toch ook
En ze kramen nog wel meer onzin uit ook
[..]
Mag ook wel want jaar ervoor iemand voor 10 miljoen gekocht die er niks van kon, en nu verhuurd heb
Gijp zit weer in een depressieve periode, doet hij altijd zo gek. Boogers vond ik een prima gast jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boogers deed het nog aardig vandaag. Wel jammer dat Gijp vooral vaak erdoorheen zat te jengelen.
Waar kijk jij eigenlijk vaak naar als je een aankoop doet?
Gijp gaat het niet lang uithouden denk ik. Ze moeten ook eens Rinus uitnodigen , altijd wel aardig bij FC Rijnmond.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp zit weer in een depressieve periode, doet hij altijd zo gek. Boogers vond ik een prima gast ja
Ik ga sowieso af op de mening van scout en dan pak ik de belangrijkste stats erbij voor zijn rol op die positie en kijk ik ook naar leeftijd. Maar net allemaal middelmatige jeugd gehaald om later voor meer te kunnen doorverkopen.
1 van de 2 eruit flikkerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij het Spaanse team gaan twee spelers altijd ruzie maken tijdens teambespreking![]()
Ik ga nu elke dag van instroom jeugd naar wereld -> transfers -> ingestroomde jeugdspelers van dat land en dan gewoon alles scouten om te kijken of er wat tussen zit. Heb net al zeker 3000 spelers door de scout gegooid waarvan er maar twee spelers een 4 sterren potentieel haddenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gijp gaat het niet lang uithouden denk ik. Ze moeten ook eens Rinus uitnodigen , altijd wel aardig bij FC Rijnmond.
Bij scouten doe ik altijd max 19 jaar en dan komen ze vaak wel met 5 sterren talentjes![]()
Kijk je ook naar mentale stats zoals doorzettingsvermogen en composure ?
Uit Brazilie, Frankrijk, Argentinie en Duitsland komen vaak de beste talentjes, Nederland is echt kut op dat vlak met die regens. Maar hebben je scouts dan ook 20 op beoordeling en potentie beoordelen ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu elke dag van instroom jeugd naar wereld -> transfers -> ingestroomde jeugdspelers van dat land en dan gewoon alles scouten om te kijken of er wat tussen zit. Heb net al zeker 3000 spelers door de scout gegooid waarvan er maar twee spelers een 4 sterren potentieel hadden![]()
Ik kijk soms naar die mentale stats maar laat het daar niet veel van afhangen als het oordeel van de scout goed is en ik zijn technische stats ook goed vind.
Niet allemaal, maar wel allemaal 16+quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit Brazilie, Frankrijk, Argentinie en Duitsland komen vaak de beste talentjes, Nederland is echt kut op dat vlak met die regens. Maar hebben je scouts dan ook 20 op beoordeling en potentie beoordelen ?
Dat duurt mij te langquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel allemaal 16+
En ik scout gewoon alles hèHeb de data in welke landen de regens doorkomen als notitie neergezet en dan scout ik alles op die dag uit die landen.
Net wel aardig rechtsbackje in de jeugd gekregen
Zo lang duurt het niet hoor, je selecteert alles bij elkaar en laat ze door één scout afscoutenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat duurt mij te langgewoon het thuisland + Brazilie en Frankrijk erbij . en dan alleen kopen op doorzettingsvermogen .
screentje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |