quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik nam de verdedigers in mijn team nooit serieus
Geen spitsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speel met beide , maar geen spits .
Exploiten enzo makkelijk kampioen
4 verdedigers , 3 middenveld met punt naar achteren en 3 AM,s waarvan de middelste de spelmaker is terwijl die andere 2 schaduwspitsen zijn . Krijg je verrassende mix-ups mee met lopende mensenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen spits![]()
Nooit geprobeerd eigenlijk, hoe speel je dan
Scoren ze dan wel veel nog?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 verdedigers , 3 middenveld met punt naar achteren en 3 AM,s waarvan de middelste de spelmaker is terwijl die andere 2 schaduwspitsen zijn . Krijg je verrassende mix-ups mee met lopende mensen
Good night!quote:
Dat is schrikken zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
ik kom een klasgenoot van vorig jaartegen op FOK!
ja hij herkende mijquote:
Die 2 buitenste AM,s rammen er nog veel in ja . Al heten die 2 wel Elber en Bobic . Vleugelbacks scoren ook redelijk vaak trouwensquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoren ze dan wel veel nog?
Misschien ook maar eens invoeren in mijn Spanje team waar ik bondsoach ben
Ciao beebs xxquote:
In mijn tactiek zijn juist de aanvallers nu gruwelijk goed met veel goals en assist, de rest scoort maar weinigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 buitenste AM,s rammen er nog veel in ja . Al heten die 2 wel Elber en Bobic . Vleugelbacks scoren ook redelijk vaak trouwens
Wat is die van jouw dan ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn tactiek zijn juist de aanvallers nu gruwelijk goed met veel goals en assist, de rest scoort maar weinig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is die van jouw dan ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |