SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Van de week game met Legia begonnen.quote:
Kums was wel gaar in FM 12 . Hier altijd Hannover , meteen Zieler ophalen voor freequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een keer degradeerde Heerenveen bij mij in het eerste seizoen gelijk.
Gelijk Assaidi, Kums en Dost ophalen.
jaude verkrachtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
In de competitie keihard falen en in de EL lekker tekeer gaan, je verwacht het niet.
wanneer gaan we daarheen jc?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
http://www.fcvolendam.nl/nieuws/item/jongerenhome-geopend/
Gewoon geschorst spelertje opstellen.quote:
Eerder al een Sloveens kutclubje eruit geknikkerd en Aberdeen, hoppetee in je tweede seizoentje eredivisie en als je al niet weet op welke manier je EL haalt gezien het feit je in de play offs finale verliest van FC Utrecht dat 8e werd (1 plek onder mij).quote:
Die vrouw is nog op de vlucht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon geschorst spelertje opstellen.
niet in potentie, startgeld is ook behoorlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Die vrouw heeft Legia gewoon in potentie miljoenen euros gekost.![]()
Dat wijf is zelf een zlotysquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zal het bij Legia wel als zlotys op de rekening staan
Wel indrukwekkend moet ik zeggen met fakking Scheveningen . Welk seizoentje al ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder al een Sloveens kutclubje eruit geknikkerd en Aberdeen, hoppetee in je tweede seizoentje eredivisie en als je al niet weet op welke manier je EL haalt gezien het feit je in de play offs finale verliest van FC Utrecht dat 8e werd (1 plek onder mij).
dan kan ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende vrijdag Jong Ajax v FC Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |