quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef RetRy32 het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2a5-cbb302c8532d.mp4
Die kon ik ook niet helemaal plaatsen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.
Deze mensen kijken gewoon geen voetbal
Klein fapje aan het doen, totdat ze begon over 'mijn vriendje en Nederlandstalige rapper'quote:
Rare boventanden en toen ben ik iets anders gaan kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Wat vonden jullie van Boogers?
Vermakelijk maar wel een beetje simpel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Viel mij ook al opquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Rare boventanden en toen ben ik iets anders gaan kijken.
Tja, Dordt hequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vermakelijk maar wel een beetje simpel.
Ja alles is weer normaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
recap; hoe staat de ruzie tussen derksen en gijp ?
is dat na dat ene artikel al weer afgekapt of wat/
Iemand die het programma niet snapt. De bedoeling is dat je inhaakt op het onderwerp wat aangesneden wordt (doorgaans door Genee). Het enige wat Boogers goed kan is bruggetjes verzinnen om verder te gaan met zijn monoloog over FC Dordrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Gijp zei " ja maar Johan...". Da's wel positief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
recap; hoe staat de ruzie tussen derksen en gijp ?
is dat na dat ene artikel al weer afgekapt of wat/
JAMMERquote:
Zijn die er? (officieel)?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:34 schreef Kenju het volgende:
Is er al een linkje naar de HD-uitzending?
VIa RTL Gemist iig niet. Maar rond 0.00 is hij meestal wel op usenet te vinden, maar vandaag dus niet.quote:
Ok, maar wat heb je eraan bij een voetbalpraatprogramma?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef Kenju het volgende:
VIa RTL Gemist iig niet. Maar rond 0.00 is hij meestal wel op usenet te vinden, maar vandaag dus niet.
Ik zit toch naar het beeld te kijken? 480p Is niet ok. Dat is het eigenlijk al jaren niet. Ik zit naar een 50" televisie te kijken, dat wil ik niet in SD.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, maar wat heb je eraan bij een voetbalpraatprogramma?
480p is toch gewoon ok.
Ok. Ik heb er begrip voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zit toch naar het beeld te kijken? 480p Is niet ok. Dat is het eigenlijk al jaren niet. Ik zit naar een 50" televisie te kijken, dat wil ik niet in SD.
Ik ga er ook niet tot morgen op wachten, maar aangezien het meestal toch beschikbaar is...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er begrip voor.
Ik zou ook een hogere resolutie prefereren, maar ik hecht er bij VI vrij weinig waarde aan.
Lief antwoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er begrip voor.
Ik zou ook een hogere resolutie prefereren, maar ik hecht er bij VI vrij weinig waarde aan.
Ach Derksen verteld ook nog doodleuk dat PSV de beste selectie heeft terwijl dat op Depay na pure armoe isquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.
Niks mis mee, denk dat ze gaan stijgen als ze vaker terug naar de basis gaan (het voetbal). Boogers vond ik een fijne gast.quote:
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Ben wel benieuwd hoe dat zou moeten gebeuren, het publiek dat ingrijpt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.
Veld op met z'n allen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat zou moeten gebeuren, het publiek dat ingrijpt.
Je neemt het allemaal te serieus, het is gewoon kroegpraat met persoonlijke meningen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.
Ja, maar het moet wel érgens over gaan. van Persie die achter een bal aanrent, zulke teksten kan ik daar ook spouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus, het is gewoon kroegpraat met persoonlijke meningen, niets mis mee.
Het is 1 terloopse opmerking, ik vind het de laatste keren wel meer echt over voetbal gaan dan voorheen, dus ja, dat er dan af en toe een onzinopmerking tussendoor schiet heb je altijd welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel érgens over gaan. van Persie die achter een bal aanrent, zulke teksten kan ik daar ook spouwen.
Net als vorig seizoen blijft het storend hoe jij hier de boel onderbreekt met je prietpraat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef Iwanius het volgende:
Goed punt vind ik ook dat de reclameonderbreking niet zo overheersend meer zijn zoals ten tijde van het WK want dat was toen echt storend hoe dat prominent elke keer de boel onderbrak.
Het zou ook kunnen komen doordat Michel van Egmond op vakantie is. Zijn vaste rubriek Balverliefd wordt ook al een paar weken door iemand anders geschreven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef macca728 het volgende:
Gijp is wel opgestapt bij de papieren VI ofzo, want zijn columns zijn er niet meer.
Geen woord over gelezen waarom niet.
Wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan het drinker fragment niet vinden
Ja diequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?
Van: "Nee wat, hij zuipt!"
?
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan het drinker fragment niet vinden
Ik was ook al aan het zoeken, gelukkig heeft Jan Boskamp het toevallig net geupload.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:
Wereldgozer ben je!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:
Genieten dit, ouderwetse Johan die losgaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zei Jean Nelissen ook over zichzelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?
Van: "Nee wat, hij zuipt!"
?
toen had Genee een dikkere kop dan JDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thijsgodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
http://instagram.com/p/r9SDIQJR9e/
Thijssie
Dan kan Johan weer eens een nat snorretje halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Diegene die een emmer water mee brengt.
Tom en Iwan ontspringen de dans tot nu toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:06 schreef Gramulanion het volgende:
http://instagram.com/p/r9SDIQJR9e/
Thijssie
Ik hoop dat Johan weer eens in zo'n topvorm komt. Sinds zijn Van Gaal-hetze en de Slag om Scheveningen mis ik die sprankeling in zijn ogen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die hebben vast wel ergens vrienden die hun zouden nomineren. Of niet..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom en Iwan ontspringen de dans tot nu toe.
Wow, wat een mooi filmpjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Johan weer eens in zo'n topvorm komt. Sinds zijn Van Gaal-hetze en de Slag om Scheveningen mis ik die sprankeling in zijn ogen.
Wroeiz.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk geil wijf.quote:
http://www.mediacourant.nl/?p=177547quote:Barbara Barend deed Voetbal Insite, de voorloper van Voetbal International, met name voor de poen. Dat vertelt ze in Villamedia. Barend was in de show het mikpunt van spot voor Johan Derksen. “Ja, dat was geen leuke periode, al heb ik dat toen nooit toegegeven. Ik vond dat ik een goed contract had dus ik dacht: ik zing het wel uit, dan heb ik mijn poen binnen en kan ik doen waar ik zin in heb. Een totaal verkeerde motivatie, maar op een gegeven moment ga je zo denken“, geeft ze aan.
De presentatrice begon door die ervaring niet te twijfelen over haar tv-toekomst. “Ik heb me nooit afgevraagd of dit wel mijn wereld is, ik ben niet zo’n opgever. Maar als ik het opnieuw mocht doen, was ik misschien wel een jaar eerder weggegaan bij RTL.”
Barend had nu naar haar gevoel geluisterd. “Destijds deed ik net of het me niet aangreep. Dan word je op een gegeven moment gewoon keihard. Ik gooide als een stier mijn hoorns erin. Dat was mijn beschermingsmechanisme.”
“Naarmate je ouder wordt, leer je anders met situaties omgaan. Ik heb er geen spijt van hoor; dat was toen. En ik heb ervan geleerd hoe ik het niet meer wil, en hoe wel.”
quote:Het RTL 7-programma Nog Meer Voor Mannen, geproduceerd door No Pictures Please, gaat van start op 1 september. Maxim Hartman, die eerder voor de VPRO werkte, gaat het presenteren. Dat is opmerkelijk, omdat Hartman eerder meldde nooit meer voor tv te willen werken.
In het programma Nog Meer Voor Mannen helpt hij ‘de mannen hun plaats in de samenleving weer in te nemen’, zo meldt RTL 7. Hij gaat de confrontatie aan tussen de man en de vrouw, vermaakt en geeft met eportages handige tips.
Nog Meer Voor Mannen staat bol van die dingen waardoor een man zich nog meer man gaat voelen. Zo komen de echte mannelijke rolmodellen aan bod. Mannen met passie die ondanks alles nog gewoon hun eigen gang gaan. Die meedoen aan tractor pulling, in de tuin karpers roken en met een kettingzaag lekkere wijven uit boomstronken zagen.
Hartman: “Mannen worden links en rechts keihard ingehaald door vrouwen. Als het in dit tempo doorgaat, is de man over tien jaar uitgeroeid of alleen nog in de dierentuin te bezichtigen. Zelfs een Johan Derksen zit thuis zwaar onder de plak. Dat zegt genoeg over de noodzaak van dit programma. Mannen zijn enorme losers. Maar dat moeten we natuurlijk nooit hardop zeggen. Dan maken vrouwen helemaal halfomgehakt van ons. Het is dus niet de bedoeling dat vrouwen naar dit programma kijken. Zij hebben al 28 eigen tv-zenders. Mogen wij alsjeblieft ook één hoekje houden voor onszelf? Ik ben ook helemaal niet tegen vrouwen. Integendeel, ben dol op ze. Maar ik voel mij als man wel (mede)verantwoordelijk om mijn eigen soort te behoeden voor uitsterven.”
Ik ga gewoon lekker wel kijken he?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
Het is dus niet de bedoeling dat vrouwen naar dit programma kijken.
Rebels.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker wel kijken he?
Wel cool, vroeger was er ook zoiets op Fox Kids, Power Rock ofzo, verboden voor meisjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
MEER VOOR MANNEN!!!
http://broadcastmagazine.nl/maxim-hartman-aan-de-slag-voor-rtl-7/
[..]
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 09:10:05Gm nu ff naar @Bekkers_Nieuws en vna naar @VITV om 20.30 reageer retweet
21=5quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 09:10:05Gm nu ff naar @Bekkers_Nieuws en vna naar @VITV om 20.30 reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 11:41:32“@Remcomb: Thijs, wellicht dat iemand uit jouw achterban weet waar ik Ajax- PSV kan kijken in Agadir" Mocro-vrienden, help deze gozer ff reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef satecl het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 11:41:32“@Remcomb: Thijs, wellicht dat iemand uit jouw achterban weet waar ik Ajax- PSV kan kijken in Agadir" Mocro-vrienden, help deze gozer ff reageer retweet
Vorig jaar had je nog Eredivisie voetbal gratis op Turksat. Dit jaar helaas nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:02 schreef satecl het volgende:
Aadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom is iedereen hier helemaal weg van Aad?
cultheld dit dat allesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe kan je dit nou niet snappen, gelet op je username?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Grote bek, weet alles beter. 100x zeggen ado te willen helpen maar nooit een poot uit willen steken....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou niet snappen, gelet op je username?
Kuddegedrag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grote bek, weet alles beter. 100x zeggen ado te willen helpen maar nooit een poot uit willen steken....
Geweldige vent echt!
Wie wil ADO nou serieus helpen behalve een stelletje Chinezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grote bek, weet alles beter. 100x zeggen ado te willen helpen maar nooit een poot uit willen steken....
Geweldige vent echt!
Welke wereldtopper wil tegenwoordig nog naar 020?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil ADO nou serieus helpen behalve een stelletje Chinezen.
Aad is een garantie voor succes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eto'o in elk geval niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wereldtopper wil tegenwoordig nog naar 020?
Hij was bij de televizier uitzending.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ajax*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wereldtopper wil tegenwoordig nog naar 020?
quote:
Guardado is wel een leuk spelertje.quote:
Aad krijg je niet klein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:35 schreef TC03 het volgende:
Aad zit er weer, was hij niet keihard afgezeken tijdens VI Oranje?
wat slechtquote:
Haha, dat is een middenvelder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat Andres Guardado huren.
#weereenaanvaller
Meestal als rechtsbuiten toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, dat is een middenvelder.
Wat ben jij slecht ingelicht zeg
Linkermiddenvelder. Wie moet er nu uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenvelder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat Andres Guardado huren.
#weereenaanvaller
Misschien gaat Cocu zijn systeem omgooien voor de ideale 3-5-2 opstelling.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Linkermiddenvelder. Wie moet er nu uit?
Lekker als linksachter misbruiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
linkspoot sowieso. Beetje een zwakke versie van de Stroot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal als rechtsbuiten toch?
Oh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
linkspoot sowieso. Beetje een zwakke versie van de Stroot.
nee das die uit GTSTquote:
PEC ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, Feyenoord en Twente gaan wel door.
Kunnen de supporters dan ook een bonuskaart kopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als die doorgaan, is dat een bonus.
Spartak Trnavaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken, zeker verward met Spartak Moskou
Ah ja:quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef tong80 het volgende:
Is toch knap als je zonder linkerbeen prof wordt ?
Zijn maar weinig tweebenige voetballers.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef tong80 het volgende:
Is toch knap als je zonder linkerbeen prof wordt ?
Woehaaaaaaaa.quote:
Leuke shows sinds de zomerstopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
Gijp is weer goed in vorm sinds VI Oranje.
Gewoon een prima afmaker bij Twente hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Luuk de Jong heeft nooit een niveau gehad, vreselijk matige voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |