quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:25 schreef RetRy32 het volgende:
Voor de liefhebbers.
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2a5-cbb302c8532d.mp4
Die kon ik ook niet helemaal plaatsen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.
Deze mensen kijken gewoon geen voetbal
Klein fapje aan het doen, totdat ze begon over 'mijn vriendje en Nederlandstalige rapper'quote:
Rare boventanden en toen ben ik iets anders gaan kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Wat vonden jullie van Boogers?
Vermakelijk maar wel een beetje simpel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Viel mij ook al opquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Rare boventanden en toen ben ik iets anders gaan kijken.
Tja, Dordt hequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Vermakelijk maar wel een beetje simpel.
Ja alles is weer normaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
recap; hoe staat de ruzie tussen derksen en gijp ?
is dat na dat ene artikel al weer afgekapt of wat/
Iemand die het programma niet snapt. De bedoeling is dat je inhaakt op het onderwerp wat aangesneden wordt (doorgaans door Genee). Het enige wat Boogers goed kan is bruggetjes verzinnen om verder te gaan met zijn monoloog over FC Dordrecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Gijp zei " ja maar Johan...". Da's wel positief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
recap; hoe staat de ruzie tussen derksen en gijp ?
is dat na dat ene artikel al weer afgekapt of wat/
JAMMERquote:
Zijn die er? (officieel)?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:34 schreef Kenju het volgende:
Is er al een linkje naar de HD-uitzending?
VIa RTL Gemist iig niet. Maar rond 0.00 is hij meestal wel op usenet te vinden, maar vandaag dus niet.quote:
Ok, maar wat heb je eraan bij een voetbalpraatprogramma?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:41 schreef Kenju het volgende:
VIa RTL Gemist iig niet. Maar rond 0.00 is hij meestal wel op usenet te vinden, maar vandaag dus niet.
Ik zit toch naar het beeld te kijken? 480p Is niet ok. Dat is het eigenlijk al jaren niet. Ik zit naar een 50" televisie te kijken, dat wil ik niet in SD.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok, maar wat heb je eraan bij een voetbalpraatprogramma?
480p is toch gewoon ok.
Ok. Ik heb er begrip voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik zit toch naar het beeld te kijken? 480p Is niet ok. Dat is het eigenlijk al jaren niet. Ik zit naar een 50" televisie te kijken, dat wil ik niet in SD.
Ik ga er ook niet tot morgen op wachten, maar aangezien het meestal toch beschikbaar is...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er begrip voor.
Ik zou ook een hogere resolutie prefereren, maar ik hecht er bij VI vrij weinig waarde aan.
Lief antwoord.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er begrip voor.
Ik zou ook een hogere resolutie prefereren, maar ik hecht er bij VI vrij weinig waarde aan.
Ach Derksen verteld ook nog doodleuk dat PSV de beste selectie heeft terwijl dat op Depay na pure armoe isquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Rooney gaat niet achter ballen aan waar hij niet bij kan, Van Persie die zou dat nog kunnen.
Niks mis mee, denk dat ze gaan stijgen als ze vaker terug naar de basis gaan (het voetbal). Boogers vond ik een fijne gast.quote:
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef RetRy32 het volgende:
Hahaha.
Ben wel benieuwd hoe dat zou moeten gebeuren, het publiek dat ingrijpt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.
Veld op met z'n allen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat zou moeten gebeuren, het publiek dat ingrijpt.
Je neemt het allemaal te serieus, het is gewoon kroegpraat met persoonlijke meningen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit idd. Het is wachten op het moment dat het publiek een keer gaat ingrijpen, want dit sloeg weer nergens op.
Ja, maar het moet wel érgens over gaan. van Persie die achter een bal aanrent, zulke teksten kan ik daar ook spouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus, het is gewoon kroegpraat met persoonlijke meningen, niets mis mee.
Het is 1 terloopse opmerking, ik vind het de laatste keren wel meer echt over voetbal gaan dan voorheen, dus ja, dat er dan af en toe een onzinopmerking tussendoor schiet heb je altijd welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel érgens over gaan. van Persie die achter een bal aanrent, zulke teksten kan ik daar ook spouwen.
Net als vorig seizoen blijft het storend hoe jij hier de boel onderbreekt met je prietpraat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:39 schreef Iwanius het volgende:
Goed punt vind ik ook dat de reclameonderbreking niet zo overheersend meer zijn zoals ten tijde van het WK want dat was toen echt storend hoe dat prominent elke keer de boel onderbrak.
Het zou ook kunnen komen doordat Michel van Egmond op vakantie is. Zijn vaste rubriek Balverliefd wordt ook al een paar weken door iemand anders geschreven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:51 schreef macca728 het volgende:
Gijp is wel opgestapt bij de papieren VI ofzo, want zijn columns zijn er niet meer.
Geen woord over gelezen waarom niet.
Wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan het drinker fragment niet vinden
Ja diequote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?
Van: "Nee wat, hij zuipt!"
?
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kan het drinker fragment niet vinden
Ik was ook al aan het zoeken, gelukkig heeft Jan Boskamp het toevallig net geupload.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:
Wereldgozer ben je!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even het archief ingedoken, klassiek fragment dat helaas van Youtube verdwenen was:
Genieten dit, ouderwetse Johan die losgaatquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat zei Jean Nelissen ook over zichzelf.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?
Van: "Nee wat, hij zuipt!"
?
toen had Genee een dikkere kop dan JDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |