SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Houdt die je veilig dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Nee geen bodyguardEen computermuis
is ie weer gebant?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is een bad boy, met al zijn bans.
Pastaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Zo boodschappen doen, tips anyone?
Geen pasta
Tuig van de richelquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
In real life pussyquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stamppot boerenkoolquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Voor avondeten? Schnitzel met aardappeltjes enzquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Eten en drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Wat voor iets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Yeah bijna een veilig op eBay gewonnen
Oh, wow. Nou, wel chill dat je toch die twee dagen minder hebtquote:
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komenquote:
Jeetje zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komen
Wordt gekotst op Nederlands voer hier
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumoquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor iets?
[..]
Oh, wow. Nou, wel chill dat je toch die twee dagen minder hebt.
Hoe was sushi?En al klaar voor vakantie?
En nog iets gehoord van bbl-plek?
Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds ik amper nog gekookte aardappelen eet ben ik het meer gaan waarderenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom thuisstudie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumomaar was ook lekker hoor
Behalve de sushi zelf natuurlijk
JaaHeb er echt zin in
Deze week maar eens tas inpakken dit dat.
NeeIk ben bang dat het toch thuisstudie wordt na de vakantie.
Leuk ding!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze muis
Bwhehequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumomaar was ook lekker hoor
Behalve de sushi zelf natuurlijk
JaaHeb er echt zin in
Deze week maar eens tas inpakken dit dat.
NeeIk ben bang dat het toch thuisstudie wordt na de vakantie.
Hetzelfde als vorige week eigenlijk, niet zo boeiend allemaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaat tie met jou dan Krekster?Buiten dat je niet zo lekker bent
Heerlijk voedsel jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!
Is pas volgende week hoor, maar thanks groot Kaneelstokjequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja Fokkie, veel plezier in de grote appel
BBL-plek krijg ik nietquote:
Dit ja en ik vind naar school gaan ook wel leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thuisstudie is echt niks voor mij, dan doe ik er helemaal niks aan
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk ding!
[..]
Bwhehe. Goed, mooi mooiii
Gewoon naar school gaan heb je al helemaal weggelegd?
Prima te eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes is zo goddelijk!
dinsdagquote:
Ach, je moet doen wat jij denkt dat goed is.. Heeft allebei zn na- en voordelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..
Waarom niet hbo via 21+ toets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik denk gewoon niet dat dat mijn motivatie goed gaat doen..
huh ga je morgen alquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dinsdagtot de week erna op woensdag
Kan je geen HBO doen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BBL-plek krijg ik niet
BOL: geen zin om 3/4 jaar tussen 16-jarige scholieren te zitten als 24-jarige dus
Enige optie die overblijft dan
Thuisstudie gaat ook echt falen voor de meeste mensen. Kost zó veel discipline om je echt helemaal in je eentje er aan te zetten plus dat je nauwelijks feedback hebt... Wordt je studie honderd keer moeilijker van.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Thuisstudie is echt niks voor mij, dan doe ik er helemaal niks aan
Ben ik al te laat voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom niet hbo via 21+ toets?
Of is dat geen optie?
Leuk is wat overdreven, maar ik heb wel meer die discipline nodig dat je iets moet afmaken. En je hebt wel meer sociaal contact dan natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit ja en ik vind naar school gaan ook wel leuk
Nee volgende week dinsdagquote:
Precies en ik weet al dat ik die discipline mis om er zelf mee aan de slag te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thuisstudie gaat ook echt falen voor de meeste mensen. Kost zó veel discipline om je echt helemaal in je eentje er aan te zetten plus dat je nauwelijks feedback hebt... Wordt je studie honderd keer moeilijker van.
Maar ja, dat is beter dan terug naar school. Want dat kost tijd en dan kun je niet lekker FOK!ken.
Er zijn er bijna altijd wel een paar van 20+ omdat er zó veel mensen zijn die hun eerste studie niet leuk vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
En die andere helft komt wel net van de middelbare school maar is minder erg als er ook een aantal van mijn leeftijd zijn
Ontstaan er lekker twee aparte groepen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
En die andere helft komt wel net van de middelbare school maar is minder erg als er ook een aantal van mijn leeftijd zijn
Het maakt ook echt geen drol uit of je in een jongere klas zit joh. Is niet alsof die mensen de komende veertig jaar je beste vrienden zijn of zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Dat is waar maar nu zijn het er meer dan ik normaal ben gewend. Is wel fijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zijn er bijna altijd wel een paar van 20+ omdat er zó veel mensen zijn die hun eerste studie niet leuk vinden.
Dat laatste was dan ook sarcastisch.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies en ik weet al dat ik die discipline mis om er zelf mee aan de slag te gaan.
En op school kan je ook FOK!ken hoor
Ik weet dat thuisstudie moeilijk is, maar als ik het denk aan hoeveel motivatie ik haal uit een studie waar ik jarenlang met 16-jarigen scholieren op school zit en ook nog veel moet reizen waarschijnlijk, of dit. Denk ik dat ik hier meer motivatie voor weet te vinden, maar moet nog even kijken allemaal..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thuisstudie gaat ook echt falen voor de meeste mensen. Kost zó veel discipline om je echt helemaal in je eentje er aan te zetten plus dat je nauwelijks feedback hebt... Wordt je studie honderd keer moeilijker van.
Maar ja, dat is beter dan terug naar school. Want dat kost tijd en dan kun je niet lekker FOK!ken.
Je trouwt met mij tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik trouw een carriere vrouw. Dan ben ik nog best bereid af en toe te helpen mocht ze een eigen bedrijf hebben. Zo lief ben ik dan weer.
Studeren
Nou enquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ontstaan er lekker twee aparte groepen.
Gohquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste was dan ook sarcastisch.
Die "oudere" halen bij ons hogere cijfers, die doen dan deeltijd. Altijd merkbare verschillen op de cijferlijsten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het maakt ook echt geen drol uit of je in een jongere klas zit joh. Is niet alsof die mensen de komende veertig jaar je beste vrienden zijn of zoSowieso denk ik dat ze kunnen verrassen.
Ik had vorig jaar college met een man van ver in de vijftig. Lekker boeiend.
En dit is ook nog zo ja, het is echt niet zo dat iedere 16-jarige een kleuter is ofzo...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben ook nu de oudste van de klas volgens mij
Gelukkig mentaal gezien de jongste
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar maar nu zijn het er meer dan ik normaal ben gewend. Is wel fijn
Weet je niet van tevorenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou enIk heb toch weinig met die 16 jarigen
Dat is waar maar vind het toch wel fijn als ik in tussenuren of pauze's kan praten met ze en als er meerdere zijn van 24 jaar en ouder dan dan kan ik daar wel makkelijker mee pratenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het maakt ook echt geen drol uit of je in een jongere klas zit joh. Is niet alsof die mensen de komende veertig jaar je beste vrienden zijn of zoSowieso denk ik dat ze kunnen verrassen.
Ik had vorig jaar college met een man van ver in de vijftig. Lekker boeiend.
Je loopt aan één stuk door op 16-jarigen af te geven terwijl je al heel vaak verteld is dat a) niet de hele klas 16 is en b) dat ook echt niet uit maakt. Je hebt alleen jezelf er maar mee als je thuisstudie gaat doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat thuisstudie moeilijk is, maar als ik het denk aan hoeveel motivatie ik haal uit een studie waar ik jarenlang met 16-jarigen scholieren op school zit en ook nog veel moet reizen waarschijnlijk, of dit. Denk ik dat ik hier meer motivatie voor weet te vinden, maar moet nog even kijken allemaal..
Meestal worden mensen rond hun 20ste weer net zo kinderachtig als vroegerquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dit is ook nog zo ja, het is echt niet zo dat iedere 16-jarige een kleuter is ofzo...
Ik zal het mededelen aan mijn zus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Ranged Rover is nog altijd niet terugmaar het zou wel het droomscenario zijn inderdaad.
M'n privedetective is nog steeds Polen aan het afspeuren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Ranged Rover is nog altijd niet terugmaar het zou wel het droomscenario zijn inderdaad.
Af te geven?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je loopt aan één stuk door op 16-jarigen af te geven terwijl je al heel vaak verteld is dat a) niet de hele klas 16 is en b) dat ook echt niet uit maakt. Je hebt alleen jezelf er maar mee als je thuisstudie gaat doen.
Maar goed, ik kan dit net zo goed aan het konijn van Crack vertellen in plaats van hier neer zetten.
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat blijven ze lang weg in Duitsland
Geef ze ongelijk, wie wilt nu niet naar het beloofde land.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.
Ah dat zou het zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen al op doorreis naar Polen hoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging voorheen ook altijd de strijd aan in deze SC. Tegenwoordig laat ik alles aan mij voorbij gaan.
Wie wil er knuffelen?
Joden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk, wie wilt nu niet naar het beloofde land.
Ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ging voorheen ook altijd de strijd aan in deze SC. Tegenwoordig laat ik alles aan mij voorbij gaan.
Wie wil er knuffelen?
Ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Elanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Graagquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie wil er knuffelen?
Ik zie Elan niet als een knuffeltype eigenlijkquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Daar kan je je nog aardig in vergissen denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Elan niet als een knuffeltype eigenlijk
quote:
waar wacht je op?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Amarantha het volgende:
En daarna minstens 2 weken wachten tot hij hier is
Als het Marktplaats was kon ik je enorm laten schrikken door even tweehonderd euro te bieden maar op ebay is dat niet verstandigquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het Marktplaats was kon ik je enorm laten schrikken door even tweehonderd euro te bieden maar op ebay is dat niet verstandig![]()
DE DROOOOMSHOW DE DROOOMSHOWquote:
Sfeervol. Precies waar ik naar opzoek was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
LR ik heb een huis voor ons gevonden in Warschau. Het staat leeg.
[ afbeelding ]
Begin je nu affectie te ontwikkelen voor Elan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je je nog aardig in vergissen denk ik.
Oohquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muis op eBay, die wil ik kopen zo als de veiling over is
Ja ik denk dat we binnenkort een weekendje naar Stockholm gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin je nu affectie te ontwikkelen voor Elan?Hij zal blij worden als hij dit terugleest
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Flippiee had niet meer ongelijk kunnen hebben toen ze stelde dat mijn FOK!-carriere ten einde liep.
Ik hou wel van die stijlquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bestel sowieso nauwelijks dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik welBestel er elke maand wel iets *oeps*
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&Mquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestel sowieso nauwelijks dingen.
In Dubai kun je goed shoppenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&M
*eigenlijk alleen maar bij die 2*
Ik werd afgezet bij de H&M omdat ik extra moest betalen zodat ze wisten dat ik te vertrouwen wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vooral spulletjes op eBay en kleding bij de H&M
*eigenlijk alleen maar bij die 2*
oiquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker mooi. Bijna mooier dan waar we nu wonen met z'n 4en he.quote:
ik vind dat groen wel wat hebben jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker mooi. Bijna mooier dan waar we nu wonen met z'n 4en he.
Daar word je ook niet vrolijk van als je zo heet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
met de kinderen wldozimierz en andrzej
Niets mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van als je zo heet.
Op welke etage gaan jullie dan thee drinken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef supersof het volgende:
morgen high tea met een vriendin nog voor mijn verjaardag
hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke etage gaan jullie dan thee drinken?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
no commentquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij spaghetti gaat koken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaan we zo frituren, moest de frituurpan alvast aanzetten
Dat is gewoon een grapje, eigenlijk neemt hij nu sushi meequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij gaan we zo frituren, moest de frituurpan alvast aanzetten
Tof, wil ik zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij spaghetti gaat koken.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Anders ga ik net zo doen als die ene vriendin van die topic
Zal nog toffer zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een grapje, eigenlijk neemt hij nu sushi mee
datquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Wat is daar raar aan dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Dat is een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
wat is die cookieslikker een kutwijf zeg
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat stelde ik ook niet. Gvd. Tekst uit zijn verband halen. Gvd.
Heeft ze je ontmaagdings-request afgewezen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
dat is geen wijfquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Fylax het volgende:
Nee. Ze loopt te trollen in TV SC.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ze je ontmaagdings-request afgewezen?
Is dat nou een grap of niet? Laatst zat zij/hij zich ook te verdedigen over het feit dat iedereen zegt dat het een kerel isquote:
Ik denk dat die TS net zo raar is als zij. Anders open je zo'n topic toch nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh die TS heeft nog bevestigd dat het echt waar is. Damn..
Nee is een man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat nou een grap of niet? Laatst zat zij/hij zich ook te verdedigen over het feit dat iedereen zegt dat het een kerel is
Ik moet zeggen heb hem nooit eerder gezien ergens.. Maar je bent op zich wel een beetje apart als je dit allemaal accepteert. Zoals ik net al tegen je zei, als ik zoiets doe dan is mijn relatie echt wel voorbijquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat die TS net zo raar is als zij. Anders open je zo'n topic toch niet
Het is een kloon van een manquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat zo zeker dan?
Trollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Fylax het volgende:
maakt niet uit wat het is, diegene loopt continu te trollen bah
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat zo zeker dan?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik inging op de seksdate kreeg ik een handje vol op de verkeerde plek.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik inging op de seksdate kreeg ik een handje vol op de verkeerde plek.
neequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Vorige deel van TV SC ziet er wel gezellig uit
Ze zijn al 3/4 delen aan het kankeren johquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Amarantha het volgende:
Vorige deel van TV SC ziet er wel gezellig uit
Ja dat deed je dit keer zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Dit keer maakte ik mij er wel schuldig aan geloof ik. Ook maar een knuffel om het goed te maken dan?
Cookie zit al langer te trollenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
Ze zijn al 3/4 delen aan het kankeren joh
Beetje jammerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
Dat gebeurt toch in elke SC wel eens.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
hij/zij durft alleen niet meer in grtd te komen
Kwam dat figuur hier ooit dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:20 schreef Fylax het volgende:
hij/zij durft alleen niet meer in grtd te komen
En jullie reageren continu. Erg irritant, en dom.quote:
Kloptquote:
Dat ontken ik ook niet, maar het is gewoon irritant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch in elke SC wel eens.
Ja. En is mooi weggejaagdquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam dat figuur hier ooit dan?
Wees gerust, ik eindig vast boven je.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen leven vandaag, dat zou wel blijken in de dagcijfers vandaag denk ik
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want? Een hoop gezeur geweest ofzo?
quote:
Dit is wel waarquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Flippiee het volgende:
En jullie reageren continu. Erg irritant, en dom.
Oh ik denk niet dat ik eerste sta maar wel weer voor mijn doen best wel hoogquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik eindig vast boven je.
Als je het irritant vind daar dan klik je dat topic toch gewoon weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het is gewoon irritant.
Jammer.quote:
Vet veel GRTD mensenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 18-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (21816)
01 378 appelen 1.73%
02 320 JR-Style-93 1.47%
03 313 Studiotje 1.43%
04 312 hmmmmmmm 1.43%
05 311 Fylax 1.43%
06 309 Fok-it 1.42%
07 305 WcPot 1.4%
08 285 Insomnia_ 1.31%
09 234 CookieSlikker 1.07%
10 233 Tchock 1.07%
11 186 Amarantha 0.85%
Heb ik ook allang gedaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het irritant vind daar dan klik je dat topic toch gewoon weg.
[..]
Jammer.
Voor mij is het een wonder als ik niet top-10 eindig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik denk niet dat ik eerste sta maar wel weer voor mijn doen best wel hoog
Voor mij is dat andersom, top 10 is voor mij wel een wonder. Top 3 helemaal en eerste ben ik denk ik de komende 2 jaar niet weerquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor mij is het een wonder als ik niet top-10 eindig.
Ik ben het vaakst 1e geëindigd deze maand volgens mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is dat andersom, top 10 is voor mij wel een wonder. Top 3 helemaal en eerste ben ik denk ik de komende 2 jaar niet weer
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben het vaakst 1e geëindigd deze maand volgens mij.
Ik denk dat je een psychische aandoening moet hebben om jezelf aan te praten dat dit gezond of mooi is.quote:
Word ook niet meer ingehaald deze maandquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 aantal eerste plaats van 01-07-2014 t/m 18-08-2014
nr / aantal eerste plaatsen / gebruiker
01 11 JR-Style-93
02 06 Toto69
03 04 Insomnia_
03 04 Fylax
05 03 Fok-it
tenzij toto besluit een spamweek te houdenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word ook niet meer ingehaald deze maand
Die heeft het toch te druk met zijn chickieequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
tenzij toto besluit een spamweek te houden
Ik zit in mijn spammaand.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
tenzij toto besluit een spamweek te houden
Pfff Fylax je bent echt tering stoer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik spammaand houden
Fuck school weetje
ik weet Gquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfff Fylax je bent echt tering stoer.
Bij dezequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja dat deed je dit keer zeker.Als dat het goed maakt, dan graag.
Hallo, je bent 15. Op die leeftijd is school echt niks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik spammaand houden
Fuck school weetje
Je zou ook kunnen overwegen om te socializen met je klasgenotenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik weet G
nee maar als t goed is hebben we weer een laptop in de klas dus kan ik in de les FOK!ken
examenjaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hallo, je bent 15. Op die leeftijd is school echt niks.
socializen? klasgenoten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen overwegen om te socializen met je klasgenoten
Fijn, dankjewelquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij dezeen de belofte niet meer goedkoop te zullen scoren over jouw rug
. Dan ga ik nu op bed liggen want ik voel mij beroerd.
Tot ziens FOK! vrienden.
Nop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je al studie voor volgend jaar?
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.quote:
Dus je kan het niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.
Dat heeft er echt niks mee te maken dat je geen hoger niveau aankunt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had HAVO/VWO kunnen doen maar zat er niet in omdat ik teveel bezig ben met mijn dwang & angsten.
Ja zo kun je alles gaan redeneren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik geen dwang of angsten had zat ik nu in een HAVO/VWO klas.
Echt wel. Ik kan me niet concentreren op zoveel werk van mijn school.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft er echt niks mee te maken dat je geen hoger niveau aankunt.
Alsof jij bij Barcelona zou gaan voetballen als Real Madrid fanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik beter kon voetballen speelde ik nu met Messi.
Als je dat echt zo erg nodig hebt om het te halen kan je het dus niet aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kan me niet concentreren op zoveel werk van mijn school.
Als ik me beter kon concentreren en slimmer was, was ik summa cum laude afgestudeerd. Zo werkt 't niet Fylax.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik geen dwang of angsten had zat ik nu in een HAVO/VWO klas.
Tja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof jij bij Barcelona zou gaan voetballen als Real Madrid fan
Die had jou allang in je reet geneuktquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
2 wereldspelers werkt niet in 1 team.
Denk niet dat ik met CR7 in een team had gekund.
Het gaat er gewoon om dat ik zoveel bezig ben met andere dingen dat het werk van school er niet bij pastquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat echt zo erg nodig hebt om het te halen kan je het dus niet aan
Geen problemen mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die had jou allang in je reet geneukt
En dat zijn ook kwaliteiten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik zoveel bezig ben met andere dingen dat het werk van school er niet bij past
Real Madrid heeft al genoeg wereldspelers jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja.
2 wereldspelers werkt niet in 1 team.
Denk niet dat ik met CR7 in een team had gekund.
Lexiequote:Op maandag 18 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid heeft al genoeg wereldspelers ja
Misschien had je bij Feyenoord kunnen gaan concurreren met Immers
Dus je kan het niet aanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat ik zoveel bezig ben met andere dingen dat het werk van school er niet bij past
Was dat niet een van de pijnlijkste en ergste dingen die je kon ondergaan?quote:
Klopt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat niet een van de pijnlijkste en ergste dingen die je kon ondergaan?
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn favo speler van Feyenoord is Mulder
Mulder niet noemenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede keeper, goede uitstraling, mooie reddingen
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mulder niet noemen
Wat een charisma die man, wat een uitstraling.
Je schijt toch 7 kleuren als je hem voor je hebt
de abn leefquote:
Gudeljquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete speler bij AZ?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede keeper, goede uitstraling, mooie reddingen
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mulder niet noemen
Wat een charisma die man, wat een uitstraling.
Je schijt toch 7 kleuren als je hem voor je hebt
dude wtfquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij gayseks kijken met Cr7?
Waarin Ronaldo speelt? Nee, meer omdat ik dat gewoon liever niet bekijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij gayseks kijken met Cr7?
Kon wel hard rennen gisterenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bezorgt mij veel te veel hartverzakkingen om leuk te vinden.
Gayseks kan ook 2 vrouwen zijn he, samen met Ronaldoquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarin Ronaldo speelt? Nee, meer omdat ik dat gewoon liever niet bekijk.
gvdquote:
Kon wel lachen om de Boer ook.quote:
Ja maar ik kijk sowieso liever geen porno.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gayseks kan ook 2 vrouwen zijn he, samen met Ronaldo
Net Bokito die vent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bezorgt mij veel te veel hartverzakkingen om leuk te vinden.
dat ronaldo kijkt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gayseks kan ook 2 vrouwen zijn he, samen met Ronaldo
Je poept zeker ook niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon wel lachen om de Boer ook.
[..]
Ja maar ik kijk sowieso liever geen porno.
Jeetje, zelfs niet met Cr7.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarin Ronaldo speelt? Nee, meer omdat ik dat gewoon liever niet bekijk.
jij maakt het liever?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon wel lachen om de Boer ook.
[..]
Ja maar ik kijk sowieso liever geen porno.
Nee die speelt FIFAquote:
Seks is onsmakelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Porno is vaak behoorlijk onsmakelijk
Nou nou nou.quote:
Wat is dit nu weer?quote:
Zelfs niet met Ronaldo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs niet met Cr7.
Dan stuur ik je ook maar niet het filmpje waarin Hep en ik bezig zijn.
Bijvoorbeeldquote:
Nee grapje grapje. Porno is een beetje overrated inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou nou.
[..]
Wat is dit nu weer?
[..]
Zelfs niet met Ronaldo.
En jeetje gemiste kans.
[..]
Bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |