SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Houdt die je veilig dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Amarantha het volgende:
Nee geen bodyguardEen computermuis
is ie weer gebant?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie is een bad boy, met al zijn bans.
Pastaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Zo boodschappen doen, tips anyone?
Geen pasta
Tuig van de richelquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
In real life pussyquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stamppot boerenkoolquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Voor avondeten? Schnitzel met aardappeltjes enzquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Eten en drinkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Geen pasta
Wat voor iets?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Yeah bijna een veilig op eBay gewonnen
Oh, wow. Nou, wel chill dat je toch die twee dagen minder hebtquote:
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komenquote:
Jeetje zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best lekker, maar hoef ik thuis niet mee aan te komen
Wordt gekotst op Nederlands voer hier
Ja gingen naar Shabu Shabu ipv Sumoquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor iets?
[..]
Oh, wow. Nou, wel chill dat je toch die twee dagen minder hebt.
Hoe was sushi?En al klaar voor vakantie?
En nog iets gehoord van bbl-plek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |