Dat is ook zo.. maar bij Ikea weten ze dat nog niet. Ik werk er pas 5 weken en dit is nog mn proeftijd dus dat is extra extra kutquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen het allemaal begrijpenZeker als ze je normaal gesproken al een fijne collega vinden.
En je moet je maar bedenken: het gros van de mensen meldt zich waarschijnlijk voor minder ziek dan jij doet
Jaja. shush nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. maar bij Ikea weten ze dat nog niet. Ik werk er pas 5 weken en dit is nog mn proeftijd dus dat is extra extra kut.
Fuck holly zelfquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Hollyfuck, huis trilt ineens door de onweer
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Inso die mensen wel oké vindt.. alleen niet op een festival. Want de meeste mensen zijn zeg maar gewoon je buren en je klasgenoten en gewoon iedereen. Maar dat denk ik hoor, verbeter me als ik het fout heb Insoen dan moet je uitleggen want snap niet
Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.
Nee ja dat is zo, thanksquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. shush nu![]()
Als je weer terugkomt als je beter bent zegt niemand er wat van, en je hoeft al helemaal niet bang te zijn dat het effect heeft op het verloop na je proeftijd
In een villawijk heb je alsnog buren anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die s al losgebroken als ik zo naar buiten kijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want dan breekt de hel weer los
Die kleine huisjes die iemand vorige week hier postequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?
Whut? Helemaal gemist dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kleine huisjes die iemand vorige week hier poste![]()
Die waren baas.
Had er alleen geen oog voor want ruzie met Elan
Ja. Maximaal een kleine nederzetting. Al wil ik dan wel vanzelfsprekend in het landhuis wonen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelatenquote:
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelaten
Jammer dat hij binnenkort terugkomt danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelaten
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat de week gewoon voorbij was
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fokkie had zelfs een ban, de stouterd.
Oh, wow. Hoe lang was je ban dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja natuurlijkkkkkkkkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Maximaal een kleine nederzetting. Al wil ik dan wel vanzelfsprekend in het landhuis wonen.
Week normaal gesprokenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wow. Hoe lang was je ban dan?
[..]
Ohja natuurlijkkkkkkkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |