Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstralingquote:
Nee, het gaat erom om te laten zien hoe begaan je bent met de wereld.quote:
Want? Een horloge zit niet de hele dag om je pols? Dan zijn die bandjes van festivals nog schoner want die kun je wassen onder de douchequote:
Kansloos ja. Ik verwijder het bandje vaak nog ter plekke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje pretentieus met zo'n vies bandje blijven lopen.
Ik zie jou ook altijd voor me als een hipsterquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstraling
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want? Een horloge zit niet de hele dag om je pols? Dan zijn die bandjes van festivals nog schoner want die kun je wassen onder de douche
Zou niet weten waarom ik sarcastisch moet zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja een e nee laat maar je bent sarcastisch
Okequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstraling
En festivalbandjes kun je niet schoonmaken? DIe dingen zijn van stofquote:
Behalve mijn Beats en Vans valt het wel meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd voor me als een hipster
Vans is mainstream manquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve mijn Beats en Vans valt het wel mee
Omdat ze wel eens zweten als ze aan het optreden zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar ik snap oprecht niet waarom een festivalbandje vies zou zijn als je ze gewoon schoonmaakt?
Jij wel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
En festivalbandjes kun je niet schoonmaken? DIe dingen zijn van stof![]()
.
Beetje de hipster uithangen "kijk mij ik was bij lowlands"quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik het vies vind snap ik verder oprecht niet waarom je zo'n lelijk bandje blijft dragen.
Zoals ik zei. Pure zelfpijperij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
En ik snap die tattoo voor mensenrechten ook niet.. Maar dat heb ik met alles wat mensen doen voor een beter dit of een beter dat. Ga dan helpen ipv een fucking tattoo laten zetten zeg, sjeetje. Ja, hartstikke leuk idee maar je schiet er alleen geen kut mee op
Je kan ook thuis zitten en afgeven op mensen die naar een festival gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje de hipster uithangen "kijk mij ik was bij lowlands"
Ja, and again; je wast ze.. wat is er dan vies aan? Je gaat toch ook niet zeggen dat een tshirt vies is omdat je wel eens zweet wanneer je 'm aanhebt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze wel eens zweten als ze aan het optreden zijn.
Tis gewoon een feit dat er geen andere redenen zijn om zo'n ding te dragenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook thuis zitten en afgeven op mensen die naar een festival gaan.
Beetje overdreven dit allemaal hoor
'helpen'quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
En ik snap die tattoo voor mensenrechten ook niet.. Maar dat heb ik met alles wat mensen doen voor een beter dit of een beter dat. Ga dan helpen ipv een fucking tattoo laten zetten zeg, sjeetje. Ja, hartstikke leuk idee maar je schiet er alleen geen kut mee op
Waarom ga je serieus in op die kutgrapquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, and again; je wast ze.. wat is er dan vies aan? Je gaat toch ook niet zeggen dat een tshirt vies is omdat je wel eens zweet wanneer je 'm aanhebt..
Pukkelpop is precies hetzelfde als Lowlands, dus ja. En een festival niks vinden omdat je de line up van dit jaar (of bedoelde je meerdere jaren?) matig vind snap ik nietquote:
Ja ik weet niet eens hoe dat ding eruit ziet hoor. Als het en papieren bandje is dan kan je hem net zo goed weggooien ja, maar snap best dat mensen een plastic armband-achtig iets wel leuk aandenken vindenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis gewoon een feit dat er geen andere redenen zijn om zo'n ding te dragen
Klopt maar ik heb dan ook geen vrienden en afgeven op anderen is lekker makkelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook thuis zitten en afgeven op mensen die naar een festival gaan.
Beetje overdreven dit allemaal hoor
Ik bedoel meerdere jaren. Is gewoon mijn smaak niet echt, iets te alternatiefquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pukkelpop is precies hetzelfde als Lowlands, dus ja. En een festival niks vinden omdat je de line up van dit jaar (of bedoelde je meerdere jaren?) matig vind snap ik niet
Ik vind het leuk dat mensen zien dat ik naar een festival ben geweest en heel veel gesprekken beginnen omdat mensen zien dat je bandje draagt. Zijn geinteresseerd in hoe het was of zijn er zelf geweest etc. Bijkomend effectje is dat ik het altijd leuk vond om te zien omdat ik dan weer aan festival dacht en dat zijn leuke herinneringen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis gewoon een feit dat er geen andere redenen zijn om zo'n ding te dragen
Kan prima hoor. Ik waste die van mij altijd onder de douche met shampoo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En festivalbandjes kun je niet schoonmaken? DIe dingen zijn van stof![]()
.
Het is gewoon van stof.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens hoe dat ding eruit ziet hoor. Als het en papieren bandje is dan kan je hem net zo goed weggooien ja, maar snap best dat mensen een plastic armband-achtig iets wel leuk aandenken vinden
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meerdere jaren. Is gewoon mijn smaak niet echt, iets te alternatiefDat kan toch?
Volgens mij bedoelde ze dat juistquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Ik waste die van mij altijd onder de douche met shampoo.
Ja dan vind ik het echt onzin om daar op te zeikenquote:
Ja, dat zeg ik net al 10 keer..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Ik waste die van mij altijd onder de douche met shampoo.
Nee, maar er zit nogal een verschil tussen je bandje nog een paar weekjes omhouden of een paar jaarquote:
Oh, neequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch niet dat dat niet kan?Ik zeg dat ik het onzin zou vinden als je alleen dit jaar bedoelde
.
Op Dutch Valley doen ze niet aan pretentieus gedoe. Je bent wie je bent en op dat moment is iedereen gelijk. Nederlands, glorieus en trots op alle muzikale pracht en praal die in dit kleine landje wordt gemaaktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb dan ook geen vrienden en afgeven op anderen is lekker makkelijk.
Jup, ik had ook een kaartje maar weer verkocht omdat 't bagger was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, nee![]()
Meerdere jaren wel. Alleen was het dit jaar helemaal matigjes las ik overal dus.
Behalve Nederlandse acts die wel tof waren.
Neenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
OhIk las je post als "die kun je niet schoonmaken, ze zijn van stof"
Ik gok dat je niet weet wat pretentieus betekent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje pretentieus met zo'n vies bandje blijven lopen.
Dat vind ik dus wel echt een emogif waard sinds ik dat op tv gezien hebquote:
Lijkt me echt geweldigquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel echt een emogif waard sinds ik dat op tv gezien heb
zit nog liever tussen boeren dan tussen gemiddeld lowlands volkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Wat een simpele boeren komen daar op af zeg, mi gado
Wat voor mensen denk je dat dat zijn johquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zit nog liever tussen boeren dan tussen gemiddeld lowlands volk
Ik hou daar wel vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Wat een simpele boeren komen daar op af zeg, mi gado
Dat kanquote:
Preussens Gloriaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit dus echt leuk om op de achtergrond op te hebben. Nu al op 40 minuten![]()
Je bent aan het oefenen voor de pro patria demoquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dit dus echt leuk om op de achtergrond op te hebben. Nu al op 40 minuten![]()
Toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag werk afgezegd omdat ik me echt echt echt echt niet lekker voel maar ik vind dat zooooooooooooooo kut. Voel me echt super mega schuldig en spijt en twijfel en shitje.
Met 'shitje' doel je op je fysieke, zieke conditie?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag werk afgezegd omdat ik me echt echt echt echt niet lekker voel maar ik vind dat zooooooooooooooo kut. Voel me echt super mega schuldig en spijt en twijfel en shitje.
Ik ben sowieso een Pruisen fanboy.quote:
Je werkt je normaal gesproken de klauwen uit je lijf volgens mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
niet mijn slag volkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor mensen denk je dat dat zijn joh
Leg eens uit danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet mijn slag volk
dat had ik op reading ook
Ieder zn dingquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Is ook maar mijn simpele mening verder
Wat voor kast?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kast is afgebouwd. Ben trots op mezelf
Oh, wat?quote:
Ja, ik heb nog wel gewerkt vandaag.. 4 uurtjes. Maar alles daarna afgezegd want hield het gewoon niet volquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch?
Maar 12 uur werken is gewoon zwaar als je ziek bent.
Ja, of wacht.. ik bedoel gewoon beetje koorts-igquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 'shitje' doel je op je fysieke, zieke conditie?
[..]
Ik ben sowieso een Pruisen fanboy.
Dat kan ik niet, morgen waarschijnlijk gewoon weer werken en dan maar langzaam aan beter worden. Maar het is ook gewoon écht kut voor mn collega's en ik voel me schuldig dat ik ze dat aan doe ondanks dat ik weet dat ik gewoon niet meer kon vandaagquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je werkt je normaal gesproken de klauwen uit je lijf volgens mij
Als je niet lekker bent ben je niet lekker, punt.
Kan je beter even uitzieken en dan weer vol er tegen aan toch?
Jammer dat er geen tekst bij zit anders had ik elke keer de longen uit mijn lijf geschreeuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met 'shitje' doel je op je fysieke, zieke conditie?
[..]
Ik ben sowieso een Pruisen fanboy.
Ze zullen het allemaal begrijpenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ieder zn ding. Gelukkig ook maar
[..]
Wat voor kast?
[..]
Oh, wat?
[..]
Ja, ik heb nog wel gewerkt vandaag.. 4 uurtjes. Maar alles daarna afgezegd want hield het gewoon niet vol.
[..]
Ja, of wacht.. ik bedoel gewoon beetje koorts-ig
[..]
Dat kan ik niet, morgen waarschijnlijk gewoon weer werken en dan maar langzaam aan beter worden. Maar het is ook gewoon écht kut voor mn collega's en ik voel me schuldig dat ik ze dat aan doe ondanks dat ik weet dat ik gewoon niet meer kon vandaag.
zo'n stellagekast, gewoon van de Karwei.quote:
Dat is ook zo.. maar bij Ikea weten ze dat nog niet. Ik werk er pas 5 weken en dit is nog mn proeftijd dus dat is extra extra kutquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen het allemaal begrijpenZeker als ze je normaal gesproken al een fijne collega vinden.
En je moet je maar bedenken: het gros van de mensen meldt zich waarschijnlijk voor minder ziek dan jij doet
Jaja. shush nuquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. maar bij Ikea weten ze dat nog niet. Ik werk er pas 5 weken en dit is nog mn proeftijd dus dat is extra extra kut.
Fuck holly zelfquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Hollyfuck, huis trilt ineens door de onweer
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Inso die mensen wel oké vindt.. alleen niet op een festival. Want de meeste mensen zijn zeg maar gewoon je buren en je klasgenoten en gewoon iedereen. Maar dat denk ik hoor, verbeter me als ik het fout heb Insoen dan moet je uitleggen want snap niet
Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.
Nee ja dat is zo, thanksquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. shush nu![]()
Als je weer terugkomt als je beter bent zegt niemand er wat van, en je hoeft al helemaal niet bang te zijn dat het effect heeft op het verloop na je proeftijd
In een villawijk heb je alsnog buren anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik aan één slag mensen een hekel heb zijn het wel buren. Wat denken ze wel. Ik wil godverdomme gewoon in een losstaande villa wonen.
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die s al losgebroken als ik zo naar buiten kijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want dan breekt de hel weer los
Die kleine huisjes die iemand vorige week hier postequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?
Whut? Helemaal gemist dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kleine huisjes die iemand vorige week hier poste![]()
Die waren baas.
Had er alleen geen oog voor want ruzie met Elan
Ja. Maximaal een kleine nederzetting. Al wil ik dan wel vanzelfsprekend in het landhuis wonen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je in een losstaande villa woont kun je ook gewoon buren hebben hoor. Of wil je in de middle of nowhere wonen?
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelatenquote:
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelaten
Jammer dat hij binnenkort terugkomt danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik had een ban lieve schat. Gelukkig snapte Yvonne dat het niet helemaal terecht was dat Elan en ik een even lange ban kregen dus ben ik eerder vrijgelaten
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat de week gewoon voorbij was
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fokkie had zelfs een ban, de stouterd.
Oh, wow. Hoe lang was je ban dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja natuurlijkkkkkkkkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Maximaal een kleine nederzetting. Al wil ik dan wel vanzelfsprekend in het landhuis wonen.
Week normaal gesprokenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wow. Hoe lang was je ban dan?
[..]
Ohja natuurlijkkkkkkkk
5 dagen alsnogquote:
Een bodyguard?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Yeah bijna een veilig op eBay gewonnen
Gewoon penthouse in dat nieuwe gebouw naast centraalquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |