Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstralingquote:
Nee, het gaat erom om te laten zien hoe begaan je bent met de wereld.quote:
Want? Een horloge zit niet de hele dag om je pols? Dan zijn die bandjes van festivals nog schoner want die kun je wassen onder de douchequote:
Kansloos ja. Ik verwijder het bandje vaak nog ter plekke.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje pretentieus met zo'n vies bandje blijven lopen.
Ik zie jou ook altijd voor me als een hipsterquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstraling
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Want? Een horloge zit niet de hele dag om je pols? Dan zijn die bandjes van festivals nog schoner want die kun je wassen onder de douche
Zou niet weten waarom ik sarcastisch moet zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja een e nee laat maar je bent sarcastisch
Okequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vind de line-up beetje matig, Pinkpop trekt me dan veel meer. En ik weet niet. het heeft zo`n hipster-uitstraling
En festivalbandjes kun je niet schoonmaken? DIe dingen zijn van stofquote:
Behalve mijn Beats en Vans valt het wel meequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd voor me als een hipster
Vans is mainstream manquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve mijn Beats en Vans valt het wel mee
Omdat ze wel eens zweten als ze aan het optreden zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar ik snap oprecht niet waarom een festivalbandje vies zou zijn als je ze gewoon schoonmaakt?
Jij wel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke.
[..]
En festivalbandjes kun je niet schoonmaken? DIe dingen zijn van stof![]()
.
Beetje de hipster uithangen "kijk mij ik was bij lowlands"quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Buiten dat ik het vies vind snap ik verder oprecht niet waarom je zo'n lelijk bandje blijft dragen.
Zoals ik zei. Pure zelfpijperij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
En ik snap die tattoo voor mensenrechten ook niet.. Maar dat heb ik met alles wat mensen doen voor een beter dit of een beter dat. Ga dan helpen ipv een fucking tattoo laten zetten zeg, sjeetje. Ja, hartstikke leuk idee maar je schiet er alleen geen kut mee op
Je kan ook thuis zitten en afgeven op mensen die naar een festival gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beetje de hipster uithangen "kijk mij ik was bij lowlands"
Ja, and again; je wast ze.. wat is er dan vies aan? Je gaat toch ook niet zeggen dat een tshirt vies is omdat je wel eens zweet wanneer je 'm aanhebt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze wel eens zweten als ze aan het optreden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |