SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk enkel naar de quotemelder. Uiteindelijk gaat het toch enkel om mijn posts
ja tog
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk enkel naar de quotemelder. Uiteindelijk gaat het toch enkel om mijn posts
ja tog
Zo hoort hetquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
ja tog
Google Image Searchquote:
https://www.google.nl/sea(...)krqJ3OgiO7XoXeJZwvwkquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Google Image Search
Of weet je zelf wel het antwoord
Huh? Om plaatjes te verkleinen bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Google Image Search
Of weet je zelf wel het antwoord
quote:
Dit is zowaar nog ijdeler. Ik ga voortaan ook pas posten als er om mij gevraagd wordt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee.Zocht gewoon een moment om in te haken, en als mijn naam genoemd wordt dan gaat dat makkelijk.
http://xnamida.deviantart.com/art/Blinking-Sakura-471310899quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)krqJ3OgiO7XoXeJZwvwk
Hier staat het vast tussen, maar ik word er niet wijs uit
Ahquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Oh waar mijn UI van is? Dat weet ik wel
Niet? en ik ben verre van goed in de bewerking.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat je niet twee gifjes achter elkaar kan plakken
Photoshopquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat je niet twee gifjes achter elkaar kan plakken
Gewoon photoshopquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet? en ik ben verre van goed in de bewerking.
[ afbeelding ]
quote:
Geeneens. Ik heb het op http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands voor elkaar gekregenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
ik wil verder lezen in het derde boek maar ik wil niet dat het eindigt
watquote:
Oftewel hier eindigt je FOK! carrièrequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dit is zowaar nog ijdeler. Ik ga voortaan ook pas posten als er om mij gevraagd wordt.grapje grapje
Herkenbaar. Enig nadeel aan series lezen. Het eindigt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:18 schreef supersof het volgende:
ik wil verder lezen in het derde boek maar ik wil niet dat het eindigt
Kan je daarna andere boeken lezenquote:
Ja, bij een boek heb ik daar geen moeite mee, maar serie welquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar. Enig nadeel aan series lezen. Het eindigt.
John Green vind je ook wel leuk denk ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, bij een boek heb ik daar geen moeite mee, maar serie wel
al heb ik de hele pretty little liars serie hier thuis (twee jaar al ofzo) en heb ik die nog steeds niet gelezen. Dus dan begin ik gelijk als ik klaar ben daar maar mee
Ze heeft wat bolle wangetjes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:20 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil met haar trouwen![]()
![]()
meh weet nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
John Green vind je ook wel leuk denk ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wat bolle wangetjes.
Divergent/Fault in our starsquote:
divergent, the fault in our stars, the spectacular now.quote:
quote:
Ooooh zegt me niksquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
divergent, the fault in our stars, the spectacular now.
Ik kijk ook allemaal verschillende soorten serie'squote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou het doodsaai vnden om alleen maar boeken van hetzelfde genre te lezen
als dat het genre is wat je leuk vindtquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou het doodsaai vnden om alleen maar boeken van hetzelfde genre te lezen
Ja maar je weet niet of je andere genres leuk vindt als je nooit wat anders leest toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
als dat het genre is wat je leuk vindt
Als je dan een keer een verrassend einde hebt is het niet meer leuk, want dan is het een ander genre.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
als dat het genre is wat je leuk vindt
zij heeft een mooie stemquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee zij speelde in My Name is Earl
ik weet niet wat die mensen vinden want ik lees verschillende dingen dus weet ik niet moet je niet aan mij vragen grquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar je weet niet of je andere genres leuk vindt als je nooit wat anders leest toch?
quote:
Echt niet?quote:
Ik krijg alleen een hele hoop gezeur mee over een bankje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Echt niet?
Fault in our stars is echt een enorme hype al de afgelopen tijd, zowel boek als film
Ik lees nooit boeken en lees ook nooit nieuws over boeken. En films heb ik ook niet heel veel mee.. Hoewel ik wel uit kijk naar filmjaar 2015quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Echt niet?
Fault in our stars is echt een enorme hype al de afgelopen tijd, zowel boek als film
Dankje Hans.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aanrader voor iedereen om te lezen:
[ afbeelding ]
Ik alleen GoT. Suits wel lang gevolgd maar nu ben ik de draad kwijt en geen zin om te herkijken. Breaking Bad en Fargo staan nog op het lijstje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik volg Game of Thrones, Orange Is The New Black, Girls, Bates Motel. En kijk nog Lost en Gossip Girl
Vind het wel leuk dat het een beetje van alles en nog wat is
Een bankje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg alleen een hele hoop gezeur mee over een bankje.
Suits heeft verder niet zo'n heel diep verhaal.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
Suits wel lang gevolgd maar nu ben ik de draad kwijt en geen zin om te herkijken.
Ben je helemaal bij met GoT? Ik kan echt niet wachten tot seizoen 5 begintquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik alleen GoT. Suits wel lang gevolgd maar nu ben ik de draad kwijt en geen zin om te herkijken. Breaking Bad en Fargo staan nog op het lijstje.
Mooi plaatjequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aanrader voor iedereen om te lezen:
[ afbeelding ]
Hier, een Amsterdamse krant. Zoek eens op "Fault" http://www.parool.nl/parool/article/search.doquote:
Jep. En ik ook niet, maar zo lang nogquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je helemaal bij met GoT? Ik kan echt niet wachten tot seizoen 5 begint
Bazenseriequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jep. En ik ook niet, maar zo lang nog
Wtf kaneel?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Graag gedaan Toby.
[..]
Ruige kerel hoor
Ohh dat bankjequote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier, een Amsterdamse krant. Zoek eens op "Fault" http://www.parool.nl/parool/article/search.do
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oftewel hier eindigt je FOK! carrière
Goed gebit.quote:
:S :Squote:Op maandag 18 augustus 2014 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inso bedoelt te zeggen dat je plaatje stuk is.
Wat is er toot?quote:
DMquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:S :S
[ afbeelding ]
[..]
Wat is er toot?
deze doet het welquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is er toot?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is er toot?
ja hequote:
want waar staat mijn naamquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
Toto ziet zijn naam weer verschijnen, enige keren dat hij op komt duiken in de sc
Of om een topic te posten
quote:
Dit zeg je ook alleen maar omdat je weet dat ik een stukje tand ben verloren. Leuk hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
man moet wel goed gebit hebben
oh dat is niet erg hoor lrquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar omdat je weet dat ik een stukje tand ben verloren. Leuk hoor
Ohquote:
Ik geen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb te veel LBGT literatuur.
Zijn vaak ook mooie filmsquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb te veel LBGT literatuur.
Nouja, het probleem is dat ze vaak zo hetzelfde zijn. Veel dezelfde verhalen, drijfveren en thema's.quote:
Dit. Met een boek teminste. Serie heb ik wel geduld voorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb meestal geen geduld om een boek helemaal te lezen om of een serie af te kijken.
Een film afkijken lukt mij dan wel weer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit. Met een boek teminste. Serie heb ik wel geduld voor
oh nee dat vind ik dan weer kutquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Een film afkijken lukt mij dan wel weer.
Cerebus the Aardvark. Waarschijnlijk de meest bekende en beste onafhankelijke comic ooit. 300 issues zelfs geschreven, grotendeels getekend en geinkt. Zelf uitgebracht en alles. Begonnen in 1977 en geëindigd in 2004.quote:
Had erger geweest als hij terug had gekeerd naar Nederlandquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-in-de-strijd.dhtml
IS-Jihadist uit Almere dood.
Wat een creepo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)m-in-de-strijd.dhtml
IS-Jihadist uit Almere dood.
En dat is LGTB?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cerebus the Aardvark. Waarschijnlijk de meest bekende en beste onafhankelijke comic ooit. 300 issues zelfs geschreven, grotendeels getekend en geinkt. Zelf uitgebracht en alles. Begonnen in 1977 en geëindigd in 2004.
[ afbeelding ]
Mooi toch dat ie dood is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had erger geweest als hij terug had gekeerd naar Nederland
Nee, daarom zeg ik dat ik iets radicaal anders aan het lezen ben.quote:
Ik kan er niet rouwig om zijn nee.quote:
Ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik dat ik iets radicaal anders aan het lezen ben.
Jammer, een 300 strips over een transgender aardvarken lijken me best interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik dat ik iets radicaal anders aan het lezen ben.
Jezus Christus zal uw klacht in beraad nemen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef Tchock het volgende:
Jezus christus mijn huisgenoot zit de hele tijd keihard te schreeuwen hij werkt zo op mijn zenuwen
Gewoon keukenmes pakken G.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef Tchock het volgende:
Jezus christus mijn huisgenoot zit de hele tijd keihard te schreeuwen hij werkt zo op mijn zenuwen
quote:
Er schijnt wel een stuk in te zitten waarin de schrijver zich heel bitter opstelt tegenover vrouwen. Dat was na zijn scheiding.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer, een 300 strips over een transgender aardvarken lijken me best interessant.
Gaat het over Inso?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Er schijnt wel een stuk in te zitten waarin de schrijver zich heel bitter opstelt tegenover vrouwen. Dat was na zijn scheiding.
En ergens zou het ook over genderissues moeten gaan, maar zover ben ik nog niet.
Het enige dat LBGT zou kunnen zijn, is de tot op heden aseksuele instelling van het aardvarken, dat meerdere hosselpogingen van zich afschud omdat hij er geen behoefte aan heeft.
Noem je Inso nu een aardvarken die een parodie is op Conan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
Op maandag 18 augustus 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Er schijnt wel een stuk in te zitten waarin de schrijver zich heel bitter opstelt tegenover vrouwen. Dat was na zijn scheiding.
En ergens zou het ook over genderissues moeten gaan, maar zover ben ik nog niet.
Het enige dat LBGT zou kunnen zijn, is de tot op heden aseksuele instelling van het aardvarken, dat meerdere hosselpogingen van zich afschud omdat hij er geen behoefte aan heeft.
Gaat het over Inso?
Ik heb geen flauw benul wie Conan is dus is dat een belediging?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je Inso nu een aardvarken die een parodie is op Conan?
Conan the Barbarian?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul wie Conan is dus is dat een belediging?
Harry potter?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Lange film is lang.
Nog 1 uur en 17 minuten
Emma speelt wel goed weer
Mwehquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon thee, het is al koud genoeg.
Gewoon lekker in tuintje liggen ja toch niet danquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schitterend , veel zonneschijn enzo
Goed om te horenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje toch. Ik pushte zelfs Johannes om je over te halen om in ONZ te posten laatst
Ondertussen een gratis douche . Het moet niet mooier wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker in tuintje liggen ja toch niet dan
PLquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen een gratis douche . Het moet niet mooier worden
zat er aan te komenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden voor het eerst in jaren.
Einde bericht.
Hoi W tot de P. De pilot nog gekeken?quote:
Eigenlijk wel ja. Ik denk dat ik maar in bed ga liggenquote:
kopje thee en lekker slapen als het luktquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi W tot de P. De pilot nog gekeken?
[..]
Eigenlijk wel ja. Ik denk dat ik maar in bed ga liggen
ehm nog niet maar heb hem al wel gedownloadquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi W tot de P. De pilot nog gekeken?
[..]
Eigenlijk wel ja. Ik denk dat ik maar in bed ga liggen
Echt jammer dat Stargate stoptequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm nog niet maar heb hem al wel gedownload
wil eerst stargate afkijken![]()
Zijn geen anekdotes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die anekdotes van jou komen er niet helemaal uit hè.
matig 1/10quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn geen anekdotes.
Ik probeerde jullie msn-gesprek even wat nieuw Elan (hahaElan XD) te geven.
Zit de Preußens Gloria mars hier ook in?quote:
Uh, oké.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn geen anekdotes.
Ik probeerde jullie msn-gesprek even wat nieuw Elan (hahaElan XD) te geven.
Gelukkig hebben we jou nog.quote:
Wat?quote:
Lukt wel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Chelsea-1
Ben er niet tevreden mee.
Gelijk onder de douche zetten die goorlapquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn broer komt hier binnen als één of andere zwerver na Lowlands
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft hij ook een letter op zijn huid laten zetten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat doet hij zelf maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelijk onder de douche zetten die goorlap
Diego Costa scoort met hands einz einzquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Chelsea wint vast wel weer op de counter met schijtmazzel
Nee maar hij zal wel nog twee weken met een armbandje van Lowlands rondlopenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij ook een letter op zijn huid laten zetten?
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar hij zal wel nog twee weken met een armbandje van Lowlands rondlopen
NBeter dan jarenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze wat aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)senrechten-1.4491628
Tof idee trouwens
Zou het ook wel doen
Waarom?quote:
Why?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Lowlands is niet helemaal mijn soort festival maar oke.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Lowlands is niet helemaal mijn soort festival maar oke.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen maar om te laten zien dat je er bij was
Beetje pretentieus met zo'n vies bandje blijven lopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen maar om te laten zien dat je er bij was
Daar gaat het dan ook niet om.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje pretentieus met zo'n vies bandje blijven lopen.
Vind je horloges ook smerig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
NBeter dan jarencvind die bandjes zo smerig
Ja een e nee laat maar je bent sarcastischquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
http://www.bndestem.nl/al(...)senrechten-1.4491628
Tof idee trouwens
Zou het ook wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |