SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Begrijpelijk als je in New York zit ja, of ben je al terug?quote:
hont!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:49 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had geen zin om een nieuw topic te openen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga wel veel FOK!ken in usa hoor jongens jullie hoeven niet bang te zijn
Wat was de film?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar Utrecht maar Heppie stribbelde tegen![]()
nee was wel goed idee. Was nog nooit bij Shabu geweest dus
en daarna naar de slechtste film ooit in de bios geweest
ik zit nog steeds in Zwitserlandquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je in New York zit ja, of ben je al terug?
autistquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit nog alleen op vakantie ga dan ga ik ook wel veel FOK!ken, als ik dan even alleen ergens iets drink ofzo dan ga ik echt wel op FOK! kijken
Lucyquote:
ik keek gisteren World War Z, die was ook een partij slecht zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucyzelden zo'n slechte film gezien.
een harde Curryworst hehehehequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vriend is als het goed is met 2 huisgenoten naar Duitsland, ben benieuwd wat hij voor mij meeneemt
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucyzelden zo'n slechte film gezien.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een harde Curryworst hehehehe
Nee want we waren bang dat jij je shirt openscheurde en rechts-extremistische leuzen begon te brullen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.
Die was echt heel erg slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was dan voor De Zuivering 2 gegaan.
niets mis meequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want we waren bang dat jij je shirt openscheurde en rechts-extremistische leuzen begon te brullen.
Die was best te doen hoor. Viel me erg mee in ieder gevalquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik keek gisteren World War Z, die was ook een partij slecht zeg![]()
slechter dan 1? 1 vond ik leuk (dom) vermaakquote:
Ik ging: Zwitserland, NY, Zwitserland, en ik ga donderdag naar huisquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was best te doen hoor. Viel me erg mee in ieder geval
Ben je meteen vanaf NY naar Zwitserland gegaan?
Kutzooi.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wordt de komende maanden alleen maar erger
Nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ging: Zwitserland, NY, Zwitserland, en ik ga donderdag naar huis
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*quote:
Je hoeft me geen kusje te geven hoor latente homoquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorquote:
Sneeuw is nooit leuk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*
Je bent weer goed maximaal aan het bijlenen zie ik. #Jaloersquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meegevloegen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormijn ouders wonen hier gewoon, dus ik ben met ze meegereisd vanuit NL, meegevloegen vanuit Zwitserland, en donderdag vlieg ik naar huis
Je ouders wonen in Zwitserland?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Valt wel mee hoormijn ouders wonen hier gewoon, dus ik ben met ze meegereisd vanuit NL, meegevloegen vanuit Zwitserland, en donderdag vlieg ik naar huis
En dat moet toch ooit wel keertje. Dus beter geen sneeuw, wat een drama wordt dat dan met de ns zeg man man manquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar sneeuw vind ik stiekem wel leuk *tenzij ik erdoor heen moet fietsen*
Gebrek aan affectiequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft me geen kusje te geven hoor latente homo
gevlogenquote:
Jupquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ouders wonen in Zwitserland?
Oneens, ik vind regen,wind beter dan sneeuw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel manBeter dan regen, wind etc.
Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?quote:
Oneensquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oneens, ik vind regen,wind beter dan sneeuw.
Helaas welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Damn nice ja. Huisgenoten zijn net een weekje terug van vakantie daar. Is het echt zo dat een zak chips echt een paar euro kost daar?
dan ga ik stoppen met fokquote:
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
alles is hier een stukje duurder, maar als je hier normaal werkt verdien je ook meer en betaal je minder belasting. Dus voor de mensen hier maakt het niet echt uit
dan stop ik over drie wekenquote:
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je meer verdient wist ik idd, maar tochMaar laatst zei iemand tegen me dat chips in NL gewoon heel erg goedkoop is
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet![]()
maar ik zat gisteren op een terras en ik trakteerde (grote fout): 3 koffie, 3 puntjes taart, 45 Franc=> 40 Euro ofzo
Stop dan volgende week meteen maarquote:
Gewoon vandaag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop dan volgende week meteen maar
Geluk hbben bij de bookiesquote:
nee want moet eerst mijn verhuisblijdschap delenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop dan volgende week meteen maar
Wow damn. Wat voor beroep doe je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 5 maanden 50+ uur werkweken maken
Je hebt wel ziek veel gewerkt toen jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en 5 maanden 50+ uur werkweken maken
uhuquote:
laatst 1e keer in mijn leven gewedquote:
Ga je volgend jaar met mij mee naar Dutch Valley?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Werken, vakantie
Gewoon 5 afleveringen van Black Sails erop één dag doorheen jagen.
Ach, ik had een weddenschap staan voor 500 euro gister, alles was goed behalve GAE die moesten gelijkspelen, kregen ze in laatste minuut penalty tegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
[..]
laatst 1e keer in mijn leven gewedFc Basel - St Gallen, ik zeg Basel, verliezen ze met 2-0 tegen een pauperteam
500 euro?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ik had een weddenschap staan voor 500 euro gister, alles was goed behalve GAE die moesten gelijkspelen, kregen ze in laatste minuut penalty tegen![]()
Ja wat ik kon winnen hequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
500 euro?_o-
Excelsior
ik kom normal elke dag langs dat stadion
ALLE ARTIESTENquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar met mij mee naar Dutch Valley?
oh ik dacht alquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat ik kon winnen he
Niet ingezet
Pascal was erquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALLE ARTIESTEN
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR, 80′S VERANTWOORD, 90′S NOW, ADJE, ANCORA, BEVERLY HILLS 908000′S, BIGGI, BRAINPOWER, BZB, CRAZY PIANO’S, CRTFD SKUM (NEGA / DJ SET), DANNY DE MUNK, DI-RECT, DJ DAROON, DJ JEAN, DJ LAURENS, DJANGO WAGNER, EDWIN VAN HOEVELAAK, EVERT BAPTIST, FAJAH LOURENS, FEESTDJRUUD, FRANK VAN ETTEN, FRANS BAUER, GEBROEDERS KO, GEORGE BAKER, GERARD JOLING, GEZA WEISZ, GINO GRAUS, GLENNIS GRACE, GREAT MINDS, HARTEN 10, HEF, HELEMAAL HOLLANDS, HELEMAAL TOP, HENK DISSEL, HYDROBOY, ILSE DELANGE, IMCA MARINA, JAMAN, JAMIE WESTLAND FT. SPIKE, JAN KEIZER & ANNY SCHILDER, JAN SMIT, JAN SMIT & GERARD JOLING, JANNES, JEFFREY SCHENK, JEROEN VAN DER BOOM, JODY BERNAL, JUDITH, KEES TOL, KEIZER & GIO, KENSINGTON, KOOS ALBERTS, KRAANTJE PAPPIE, LAWINEBOYS, LESLEY WILLIAMS, MARCO DE HOLLANDER, MARIANNE WEBER, MATSOE MATSOE B2B TONY STAR, MEMPHIS MANIACS, MENTAL THEO, MIKE & COLIN, MILAN MILANO, MONIQUE & TIM, MOOI WARK, MR. POLSKA, NIELS GEUSEBROEK & BAND, PARTY ANIMALS, PETER BEENSE, PHALERIEAU, PLORK & DE AANNEMERS, REIN MERCHA, RENÉ KARST, RETRO DELUXE, ROY DONDERS, RUBEN VAN DER MEER FT. MC ISSY, RUUD & PIM FELTKAMP, SIENEKE, SNOLLEBOLLEKES, STEF EKKEL, T-SPOON RELOADED, THE FLEXICAN FT. MC SEF, THE KIK, THE OPPOSITES, THE PARTYSQUAD, THOMAS BERGE, TIM & FAAB, TOM HAVER, VINZZENT, WESLEY PONSEN, WILLEM BARTH, WIMMIE, WINNIE, WOLTER KROES
Het is wel zeer aantrekkelijk als ik dit lijstje zo bekijk. Nog een kans dat Pascal een special guest wordt?
Ik mis Tootsquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ALLE ARTIESTEN
2 BROTHERS ON THE 4TH FLOOR, 80′S VERANTWOORD, 90′S NOW, ADJE, ANCORA, BEVERLY HILLS 908000′S, BIGGI, BRAINPOWER, BZB, CRAZY PIANO’S, CRTFD SKUM (NEGA / DJ SET), DANNY DE MUNK, DI-RECT, DJ DAROON, DJ JEAN, DJ LAURENS, DJANGO WAGNER, EDWIN VAN HOEVELAAK, EVERT BAPTIST, FAJAH LOURENS, FEESTDJRUUD, FRANK VAN ETTEN, FRANS BAUER, GEBROEDERS KO, GEORGE BAKER, GERARD JOLING, GEZA WEISZ, GINO GRAUS, GLENNIS GRACE, GREAT MINDS, HARTEN 10, HEF, HELEMAAL HOLLANDS, HELEMAAL TOP, HENK DISSEL, HYDROBOY, ILSE DELANGE, IMCA MARINA, JAMAN, JAMIE WESTLAND FT. SPIKE, JAN KEIZER & ANNY SCHILDER, JAN SMIT, JAN SMIT & GERARD JOLING, JANNES, JEFFREY SCHENK, JEROEN VAN DER BOOM, JODY BERNAL, JUDITH, KEES TOL, KEIZER & GIO, KENSINGTON, KOOS ALBERTS, KRAANTJE PAPPIE, LAWINEBOYS, LESLEY WILLIAMS, MARCO DE HOLLANDER, MARIANNE WEBER, MATSOE MATSOE B2B TONY STAR, MEMPHIS MANIACS, MENTAL THEO, MIKE & COLIN, MILAN MILANO, MONIQUE & TIM, MOOI WARK, MR. POLSKA, NIELS GEUSEBROEK & BAND, PARTY ANIMALS, PETER BEENSE, PHALERIEAU, PLORK & DE AANNEMERS, REIN MERCHA, RENÉ KARST, RETRO DELUXE, ROY DONDERS, RUBEN VAN DER MEER FT. MC ISSY, RUUD & PIM FELTKAMP, SIENEKE, SNOLLEBOLLEKES, STEF EKKEL, T-SPOON RELOADED, THE FLEXICAN FT. MC SEF, THE KIK, THE OPPOSITES, THE PARTYSQUAD, THOMAS BERGE, TIM & FAAB, TOM HAVER, VINZZENT, WESLEY PONSEN, WILLEM BARTH, WIMMIE, WINNIE, WOLTER KROES
Het is wel zeer aantrekkelijk als ik dit lijstje zo bekijk. Nog een kans dat Pascal een special guest wordt?
ik vond mijn prestatie ook wel goed. 525 bladzijdes lezen in twee dagen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Werken, vakantie
Gewoon 5 afleveringen van Black Sails erop één dag doorheen jagen.
welk boekquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond mijn prestatie ook wel goed. 525 bladzijdes lezen in twee dagen.
525 paginas van de Donald Duck?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
525 paginas van de Donald Duck?
Engelse tweede boek van divergentquote:
Klinkt goed. Hele dag in bed blijven liggen met boek?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat lees ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
525 paginas van de Donald Duck?
Goedzo Sofquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Engelse tweede boek van divergent
ja op de bankquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed. Hele dag in bed blijven liggen met boek?
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow damn. Wat voor beroep doe je?
alleen maar 50 shades of grey toch?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
ik had vorig jaar nog een abonnement op de Donald Duck#sherlock Ezell Bdaygift
oh ik werkte in een winkel beetje stellingen opbouwen en in magazijnquote:
Elke week vers uit het plastic halen, met een kopje chocomelk dat ding lezenquote:
nou van dat boek is de film nog in de maak.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het boek net zo leuk als de film?
Ah okquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh ik werkte in een winkel beetje stellingen opbouwen en in magazijn
maar nu ziektewet komende 5 maanden en dan niks
dus heel verantwoord m'n geld er door heen jagen
Het zijn 2 media die niet met elkaar te vergelijken zijn.quote:
Geloof ik meteenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Elke week vers uit het plastic halen, met een kopje chocomelk dat ding lezenwas zo chill altijd
Ik heb het altijd gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet gewoon boeken over filosofie, politiek en theologie lezen.
Je vond mijne niks hequote:
Ik vergelijk wat ik wil godverdommequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn 2 media die niet met elkaar te vergelijken zijn.
Zelfde als boeken vergelijken met films.
gr gr
divergent boeken zijn echt wel goed hoorquote:
Dit ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een naar een enorme boekenwinkel, dan vind ik vast wel iets leuks
ik geloof je op je woord sofjequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
divergent boeken zijn echt wel goed hoor
Godslastering, tr gemaakt. Tot over een week.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergelijk wat ik wil godverdomme
Selexyz moet je heen dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt een naar een enorme boekenwinkel, dan vind ik vast wel iets leuks
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien in Amsterdam ofzo als ik daar ga winkelen met Flips
bedankt insoquote:
Genoeg boekenwinkels. Ook winkels die niet onder een grote naam vallen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Misschien in Amsterdam ofzo als ik daar ga winkelen met Flips
Ik vind informatie boeken sowieso altijd wel tof. Net mijn tweede wereldoorlog boek terug gekregen, 600 pagina's aan foto's enzquote:
Hahahaha nondeju zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.
Hmm als dat in Amsterdam zit en we lopen er tegen aan dan ga ik wel even kijkenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Selexyz moet je heen dan.
Al is die ook niet enorm, maar wel leuk
Wow ineens ben je erquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg boekenwinkels. Ook winkels die niet onder een grote naam vallen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips is intens lastig met winkelen. Wees gewaarschuwd.
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.quote:
Waarom link je naar pagina 7 op 25 posts per paginaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Ro-ald het volgende:
WGR / Iemand onslaan om Facebook chat?
Je moet gewoon kopen in een boekwinkelquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
ze moeten chille sofa's in boekwinkels neerzetten zodat je er gewoon kan lezen.
Vaak hebben ze nu een plastic krukje waar je een hernia van krijgt midden in de zaak
Ik lurk al een tijdje mee.quote:
koop jij dan gelijk een paar schoenen ofzo :squote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.
Is toch geen bibliotheekquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
ze moeten chille sofa's in boekwinkels neerzetten zodat je er gewoon kan lezen.
Vaak hebben ze nu een plastic krukje waar je een hernia van krijgt midden in de zaak
Hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee.Zocht gewoon een moment om in te haken, en als mijn naam genoemd wordt dan gaat dat makkelijk.
Daar was ik aan het lezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom link je naar pagina 7 op 25 posts per pagina
damnquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje mee.Zocht gewoon een moment om in te haken, en als mijn naam genoemd wordt dan gaat dat makkelijk.
En dit ja. Dat je de achterkant leest en een bladzijde oké maar het boek lezen doe je toch lekker thuis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon kopen in een boekwinkel
Bibliotheek heeft kut boeken.quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben verdikkeme 50 paar schoenen gezien die het allemaal net niet waren.
Wat nou.quote:
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat pastquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
koop jij dan gelijk een paar schoenen ofzo :s
ik wilde die schoenen quotenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar met de rest valt het heus mee.
[..]
Wat nou.
welke maat danquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat past
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dit ja. Dat je de achterkant leest en een bladzijde oké maar het boek lezen doe je toch lekker thuis?
gaan wij ook een keer schoenen kopen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij als ik een paar vind dat past
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wilde die schoenen quotenmy bad
Dat is wel enorm pauper zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daar
met wat ben je wel makkelijk?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.
Oh ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneel overdrijft ook een beetje. Al geef ik toe dat ik met schoenen niet makkelijk ben.
Pauperleef.quote:
Je hebt mij weten te overtuigen. Wanneer is dit?quote:
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar met de rest valt het heus mee.
44-45, maar het is meer de breedte en stevigheid. Ik heb moeilijke voeten en oversoepele spieren.quote:
Of zoals een oud klasgenoot van mij deed: boek thuis downloaden en op de uni uitprinten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je te weinig geld hebt gewoon elke dag paar bladzijdes lezen daar
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote voetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaan wij ook een keer schoenen kopen?Ik heb een heel grote maat
![]()
![]()
ONS o.a.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met wat ben je wel makkelijk?
Jassen heb ik ook moeite. Gewoon vanwege de stof, pasvorm, wel of geen capuchon etc etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoorKleding ben ik heel makkelijk, vooral als het goedkoop is dan neem ik het zo mee. Maar kan met schoenen (,jassen en tassen) nooit iets leuks vinden
Dat weet ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
[..]
44-45, maar het is meer de breedte en stevigheid. Ik heb moeilijke voeten en oversoepele spieren.
[..]
Of zoals een oud klasgenoot van mij deed: boek thuis downloaden en op de uni uitprinten.
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met grote voeten![]()
gewoon wonen in de Wallmartquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pauperleef.
En daarna naar de C1000 om gratis stukjes eten te halen
Klopt, ik overdreef een beetjequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
interesse?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ONS o.a.
[..]
Jassen heb ik ook moeite. Gewoon vanwege de stof, pasvorm, wel of geen capuchon etc etc.
[..]
Dat weet ik
Net geweest dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mij weten te overtuigen. Wanneer is dit?
Ik moet een nieuwe winterjas dit jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
Jassen heb ik ook moeite. Gewoon vanwege de stof, pasvorm, wel of geen capuchon etc etc.
Oeh, vriendjes met grote voeten gehad?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ONS o.a.
[..]
[..]
Dat weet ik
Waarom zat je mij er dan lekker mee te maken? Leuk hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Net geweest dus.
Ik denk augustus 2015 pas weer
Ik heb maat 44 maar nog steeds geen 30 cmquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, vriendjes met grote voeten gehad?Vertel me alles!
Nou.quote:
Ik had gelukkig vorig jaar al geïnvesteerd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe winterjas dit jaarDe hel.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, vriendjes met grote voeten gehad?Vertel me alles!
zwakkelingquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb maat 44 maar nog steeds geen 30 cm
is dit de huldiging van ajax?quote:
ohquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou.
Nee grapje grapje grapje ik ben niet zo goed in te bijdehand doen.
[..]
Ik had gelukkig vorig jaar al geïnvesteerd.
[..]Ik doelde op dat je mij gelooft op mijn woord gvd.
Gewoon 12cm tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb maat 44 maar nog steeds geen 30 cm
Wat een gemiste kans dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ohik stond met de jas al aan bij de deur
Met welkom terug Aldo vlag?quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
haal me donderdag maar op van schiphol
Die ballon van jou moet zij toch juist opblazen?quote:
dat is geen ballonquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ballon van jou moet zij toch juist opblazen?
neem ik een aanzoeksring meequote:Op maandag 18 augustus 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wel ja, een ballon kan ook nog wel.
Ja jeetje nu gaat de verrassing daar van af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neem ik een aanzoeksring mee
he shitquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jeetje nu gaat de verrassing daar van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |