quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees maar jaloerser op hem. Hij gaat 6 weken roadtrippen van NY naar Californië
Viespeuk.quote:
Dit. Ik ben puur.quote:
lol en dat is een moderatorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet u wot m8
Je had mee moeten gaan, Shabu Shabu was lekkerquote:
Moira.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want ja, ook idt is een mod KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-test
Haten op Moira.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want ja, ook idt is een mod KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-test
quote:
Blij dat het leuk was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had mee moeten gaan, Shabu Shabu was lekker
Moderators zijn altijd wel relatief normaal anders. We moeten niet voor niks elk jaar een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen en doorsturen aan Dannyquote:
Lijkt mij ook ja: als mijn vriendin zei dat het slecht voor onze relatie was dat mijn vader kanker heeft had ik haar een mep verkocht en de deur gewezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar die link van net Toto is een trolltopic neem ik aan? Als je zo'n vriendin hebt..
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moderators zijn altijd wel relatief normaal anders. We moeten niet voor niks elk jaar een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen en doorsturen aan Danny
Dit ja maar zoveel dingen. Als ik ga janken in de supermarkt omdat mijn vriend iets niet wil betalen dan lacht hij me gewoon uit hoor (en terecht)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja: als mijn vriendin zei dat het slecht voor onze relatie was dat mijn vader kanker heeft had ik haar een mep verkocht en de deur gewezen.
Ik wilde eerst naar Utrecht maar Heppie stribbelde tegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Blij dat het leuk was.
Welke stad zijn jullie heen geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |