SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die dat wel ontkennen en het afdoen als aanstellerij
Dat is echt heel ernstig.quote:
wij dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt
Sommige gezinnen eten gewoon zo smakeloos en saai, is gewoon zonde.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij dus
omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben
Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt
Mi gadoquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij dus
omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben
Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt
oude stempel en lekker zeggen dat het je eigen schuld is en niet zo moeilijk moet doenquote:
Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20
wat dankom ik weer te jong over
Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet allesquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.
Bah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet alles
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah.Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld.
omgeving kan je er ook nauwelijks mee helpen als ze het niet zelf ervaren (hebben)quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat depressie 1 van de minst begrepen en tegelijkertijd 1 van de meest lastige ziektebeelden is die er bestaan. Zowel voor jezelf als voor je omgeving.
zolang ze maar tegen mijn kuthumor kan vind ik het primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah.Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld.
mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemandquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
flopshowquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Die spare ribs vallen totaal niet goed
Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.quote:
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemand
Haha. Je mag me wel tegenspreken hoor. Ik zeg niet voor niets `denk'quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
jij schijt normaal toch ook maar eens per week vertelde je toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij schijt normaal toch ook maar eens per week vertelde je toch?
Dat is echt niet bepaald goed vriendquote:
Mwah, gewoon weinig eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt niet bepaald goed vriend
Maar dat geldt voor andere dingen ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Je mag me wel tegenspreken hoor. Ik zeg niet voor niets `denk'![]()
Nee natuurlijk heb je misschien net zo erge ziektes zoals anorexia of schizofrenie.
Maar bedoel meer omdat veel mensen bijvoorbeeld ook geen verschil leggen tussen een dip en een depressie. En daardoor wordt een echte depressie een beetje ondergesneeuwd
Had het ook meer over alle psychiatrische aandoeningen tov echt lichamelijke ziektesquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.
deed ik ook vroeger als kind man, soms moeilijk hard persenquote:
Hmmmquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor andere dingen ook.Er zijn mensen die denken dat je boulimia hebt als je een keer een zak chips leeg kaant. Enzovoorts enzovoorts. Ziektes sorteren is gewoon raar. Ze zijn bijna allemaal kut.
Ik zou ook geen ziekte kunnen opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor andere dingen ook.Er zijn mensen die denken dat je boulimia hebt als je een keer een zak chips leeg kaant. Enzovoorts enzovoorts. Ziektes sorteren is gewoon raar. Ze zijn bijna allemaal kut.
m`n broertje ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
deed ik ook vroeger als kind man, soms moeilijk hard persen
maar moet je wel gewoon normaal doen weer, want is echt niet fijn
Nu heb ik zinquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Die spare ribs vallen totaal niet goed
Anorexia. Voor een maandje of 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen ziekte opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaas
Ik had vroeger een buurman met schizofrenie. Echt heel erg sneu. Als hij thuis mocht wonen liep hij altijd de hond uit te laten en discussies te voeren met meerdere stemmen in zijn hoofd. Dan lijkt het allemaal nog een beetje grappig. Op een gegeven moment heeft hij een voordeur in de straat ingetrapt midden op de dag en is met een mes naar de slaapkamer gelopen om de bewoner neer te steken (die natuurlijk gewoon op zijn werk was). Toen mocht hij definitief niet meer thuis wonen.quote:
Eh... oké.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia. Voor een maandje of 2
Dan mag het wel weer weg
Vis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu heb ik zinhebben ze hier niet of het is heel duur
Leef al een week op rijst, ei en kip
soms ging het heel lang gewoon normaal goed, maar soms deed het echt teringpijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
m`n broertje ookZat hij 2 uur op de wc
Ja, niet de mentale issues hoor. Meer voor het afval-gedeeltequote:
als ik dat krijg weeg ik over 2 maanden 14-18 kgquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia. Voor een maandje of 2
Dan mag het wel weer weg
Ik hou niet van schizofrenie, vooral omdat ik er zelf te veel kenmerken vna heb.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buurman met schizofrenie. Echt heel erg sneu. Als hij thuis mocht wonen liep hij altijd de hond uit te laten en discussies te voeren met meerdere stemmen in zijn hoofd. Dan lijkt het allemaal nog een beetje grappig. Op een gegeven moment heeft hij een voordeur in de straat ingetrapt midden op de dag en is met een mes naar de slaapkamer gelopen om de bewoner neer te steken (die natuurlijk gewoon op zijn werk was). Toen mocht hij definitief niet meer thuis wonen.
Je wil afvallen. Punt. Sport meer en/of eet minder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet de mentale issues hoor. Meer voor het afval-gedeelte
Hebben ze idd, maar op de foto's ziet t echt niet lekker uit.quote:
Ik weet niet hoe dat heet wat Spiderman heeft maar dat wil ik welquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen ziekte kunnen opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaas
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.quote:
dat is geen ziekte wat je lichaam slooptquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet wat Spiderman heeft maar dat wil ik wel
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.
heb BMi van 25.8 ofzoDat weet ik wel
ik had ook keer test gedaan en had zwaar ondergewicht toenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.
heb BMi van 25.8 ofzoDat weet ik wel
Je houdt van sushi, en dan ben je in Tokyo en ga je geen sushi eten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben ze idd, maar op de foto's ziet t echt niet lekker uit.En dan valt het af. Hier is bijna niks in het Engels geschreven, dus dan kijken we naar plaatjes.
1.93 dus dat scheelt wel heel erg.quote:
ga hard trainen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.93 dus dat scheelt wel heel erg.
Het is ook vooral buikvet, eigenlijk alleen maar
Want broeken zakken vaak genoeg van m`n reet
Daar was ik tot een paar weken geleden mee bezig.quote:
Dat is best laag ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is 18,3 dus lees ik net
flopshow
gewoon niet teveel lekkere dingen in huis halen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik tot een paar weken geleden mee bezig.
Maar ik hou gewoon teveel van eten+ dat ik nogal een emo-eter ben
Moet je goed zoeken dan. Sushi is voor armen hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt van sushi, en dan ben je in Tokyo en ga je geen sushi eten?
Oooh. Dat is niet super erg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is 18,3 dus lees ik net
flopshow
ik eet altijd wel iets op een dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet echt niets als ik slechte dagen heb. Deze week ook een paar dagen echt letterlijk bijna niets gegeten
tja wat doe je eraanquote:
Gewoon 1 keertje doen dan. Als sushiliefhebber moet je toch in Japan een keer sushi op hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken dan. Sushi is voor armen hier.
En er zijn wel restaurants die het aanbieden, maar dat is dan weer te duur
Natuurlijk zegt BMI niet alles. Dat zou ook nogal knap zijn met enkel je leeftijd, gewicht en lengte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had eerst 26,0 maar toen was ik superfit.
BMI zegt niet alles.
Ben ik ook niet, want ik kan ook wel genoeg eten als ik mijn dagen heb. Alleen te vaak vind ik het eten niet boeiend genoeg om het op te etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh. Dat is niet super erg.Vanaf 18,5 heb je normaal gewicht, dus het is niet alsof je ernstig ondervoed bent of zo.
Klopt. Ik sportte wel gemiddeld 2 keer per dag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt BMI niet alles. Maar het is wel super nuttig, zeker als je niet heel erg veel sport of zwanger bent.
Goeie vetten/koolhydraten eten helpt meestal toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik eet altijd wel iets op een dag
[..]
tja wat doe je eraan
Komt dat doordat je je eten niet lekker vindt of iets anders denk je? Waarom probeer je niet eens voor jezelf te koken, of mag dat niet van je ouders?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, want ik kan ook wel genoeg eten als ik mijn dagen heb. Alleen te vaak vind ik het eten niet boeiend genoeg om het op te eten
en ik hou ook totaal niet van snoep enzo
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vetten/koolhydraten eten helpt meestal toch?
Pindakaas, noten, pasta, volkoren brood
omdat ik teringlui ben en vaak pas trek heb rond middernacht in warm eten en dan mag ik het fornuis niet aanzetten neequote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt dat doordat je je eten niet lekker vindt of iets anders denk je? Waarom probeer je niet eens voor jezelf te koken, of mag dat niet van je ouders?
Wauw..quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanen
Hahaha, jij gaat zo veel aankomen als je uit huis bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat ik teringlui ben en vaak pas trek heb rond middernacht in warm eten en dan mag ik het fornuis niet aanzetten nee
En ik begrijp dat je pasta niet te kanen vindt als je ouders het klaarmakenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
probeer wel bruin brood te eten bij ontbijt, pindakaas niet heel vaak meer. Noten heeft Karl al opgegeten en pasta is niet te kanen
word ik dan eindelijk #viesdikquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha, jij gaat zo veel aankomen als je uit huis bent![]()
![]()
Ze hebben wel macDonalds.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 1 keertje doen dan. Als sushiliefhebber moet je toch in Japan een keer sushi op hebben
Ze hebben ook niet echt fastfood daar he zoals in westerse landen?
Mijn broer kan wel koken maar dan vind ik het nog niet lekker. Het is gewoon echt helemaal niet lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik begrijp dat je pasta niet te kanen vindt als je ouders het klaarmaken
krijg je zeker rijst ipv patatquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben wel macDonalds.verder niet echt nee.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
krijg je zeker rijst ipv patat
[..]quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
krijg je zeker rijst ipv patat
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirtquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon zonder shirt kunnen lopen zonder je te schamen
Dem times
kutchinezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Big shrimp ivp big mac.
en de Sushi Sensation.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kutchinezen
laat ze maar lekker terug gaan naar hun werkkampen in seoul
ik ook niet meer sinds ik vies mager benquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirt
ik dagelijksquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop vrijwel nooit meer zonder shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
half 5 alweerquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Tchock het volgende:
Nou guys, was leuk, maar nu is het absurd laat. Dus ik ga pitten. Later!
sjalazquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Tchock het volgende:
Wow fuck, het is half 5quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:20 schreef Tchock het volgende:
Nog wakkerquote:
Trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga er ook maar naast liggen dan
rustig bradas
quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
rustig bradas
Heb ik gemistquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd vliegt altijd
[..]
ja goede gesprekken weer deze nacht
trusten mattiequote:Op maandag 18 augustus 2014 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
rustig bradas
Slaapquote:
Hele nacht lopen soppen dan?quote:
Pokermansquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:22 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet precies wat er gister was, maar ze zijn helemaal gek op pokemonHele schip vol met pokemonvlaggetjes
[ afbeelding ]
Etsu babequote:
Welterustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga ook maar eens de binnenkant van mijn ogen bekijken
Tschuss
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:
En de dag moet hier nog beginnen. Lekker saai.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Natuurlijk gaat iedereen nu weg
Hoelaat is het daar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
En de dag moet hier nog beginnen. Lekker saai.
Ohquote:
Ohhhquote:
Valt meequote:
Lig sinds dagen weer eens onder een deken ipv enkel de hoes.quote:
Gewoon raam dichtdoenquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lig net zo lekker
Ik stel me wel niet aan dan
Nahquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:22 schreef Fylax het volgende:
zou ik hier ook maar de lichtjes uit doen
* doet uit *
Jaquote:
Bekijk zn pohi danquote:
Hoe is dat kut?quote:
ik krijg dan maar een paar topics te zienquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is dat kut?gewoon op zn naam drukken
Ik zie er wel meer dan een paarquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik krijg dan maar een paar topics te zien
Hoeveel is een paar? Ik een stuk of 20.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik krijg dan maar een paar topics te zien
Ik vind je nu al kut.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:43 schreef Popolo het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik vul is je mams ***.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij weer zo'n user die slowchats niet begrijpt
Ja die proberen bij elke post grappig te zijnquote:
Klopt. denken vaak dat ze oneliners moeten plaatsen. doe dat maar in onz en klbquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja die proberen bij elke post grappig te zijn
Ja achja ben nu wel benieuwd of ie het lijstje gaat invullenquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. denken vaak dat ze oneliners moeten plaatsen. doe dat maar in onz en klb
Trustenquote:
Me tooquote:Op maandag 18 augustus 2014 05:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja achja ben nu wel benieuwd of ie het lijstje gaat invullen
Je hoeft niet alles in te vullenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:16 schreef Popolo het volgende:
Ik ga het lijstje niet invullen omdat ik geen privé gegevens wil linken aan dit account.
Zo erg traceerbaar is dat niet hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:22 schreef Popolo het volgende:
Naam: Popolo
Hoogst genoten opleiding: volg momenteel Hbo rechten en zit in mijn 3e leerjaar.
Favoriete drankje: Smirnhoff is niet verkeerd.
Kaal lijstje inderdaad, wil niet teveel info vrijgeven.
Precies de bedoeling. Op het moment dat ik de ene keer zeg dat ik in dorp x woon en de andere keer zeg dat ik aan sport x doe kun je door alle punten langs elkaar te zetten best ver komen. En dat wil ik voorkomenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo erg traceerbaar is dat niet hoor
Maar aangenaam!
Lekker hypocrietquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb eigenlijk zelf niet eens zo'n lijst ingevuld
wowquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:52 schreef xcachet het volgende:
Wooooooow, iedereen nog vet laat op haha.
weet je wat inso zei op tc zaterdagquote:
gingen jullie roddelenquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je wat inso zei op tc zaterdag
JANCEES = BESTE CEES
moest zo hard lachen![]()
Inso op tc? Wat een verrader ;squote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
weet je wat inso zei op tc zaterdag
JANCEES = BESTE CEES
moest zo hard lachen![]()
quote:
En ik had etsu niet eens nodig als advocaat . Gewoon mijn eigen verdediging uitvoerenquote:
he ben je er weerquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik had etsu niet eens nodig als advocaat . Gewoon mijn eigen verdediging uitvoeren#GoodWillHunting
Jaja. Niveau moest weer opgekrikt worden zag ik dusquote:
Jij krikt wel vakerquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Niveau moest weer opgekrikt worden zag ik dus
ja vannacht ook teringslecht geslapen manquote:
ik vond hem zelf ook wel leukquote:
ik moest FOK!ken en vanochtend weer voor dag en dauw opquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:15 schreef Toto69 het volgende:
ja vannacht ook teringslecht geslapen man
Toffe verjaardag gehad?quote:
Aankomend weekend vieren voor vrienden. Was wel nog naar kermis Wervershoof, lag half 7 in m'n bed was dus wel gezellig.quote:
nee hoorquote:
Chillquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Aankomend weekend vieren voor vrienden. Was wel nog naar kermis Wervershoof, lag half 7 in m'n bed was dus wel gezellig.
Geld alleen, geen idee wat ik moet vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chillwat heb je gehad van je ouders enzeau?
35 graden daarquote:
haha echtquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
35 graden daarvind het niet gek dat New Yorkers de stad uitvluchten die periode
Ik probeer wel wat foto's te postenquote:
Nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer wel wat foto's te posten
Ja man, echt ziek warmquote:
vanochtend allemaal spullen gekocht voor vakantiequote:
big time hustlerquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:26 schreef JanCees het volgende:
Boek van 40 euro verkocht
4 donnies wat weet je ervan
Upper East Sidequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon Savonds Tinderen en dan met een New Yorkse chick uit de Upper East Side daten en green card hosselen
Sowiesoquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Luxe leef leiden in NY, niks mis mee
Ik zie sowieso op tegen het vliegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie opzich wel op tegen het vliegen zonder mezelf lazerus te kunnen zuipen
terug weg wordt wel debiel lang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie sowieso op tegen het vliegenmaar gelukkig korter dan naar Singapore
Hoe is het met de kies?quote:
Desperadosquote:
dat welquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nichtenwater maar wel zonde om te laten staan
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it, kreeg nog even hartaanval dat m'n paspoort bijna verlopen was
nederlands paspoort verloopt eind septemberquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]sukkel
![]()
Had je overigens nog wel op tijd mee geweest hoor
Huh je staat niet eens ingeschreven bij een tandarts?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:32 schreef Amarantha het volgende:
Straks maar even naar een tandarts, inschrijven en afspraak maken
Ik zat in de Rietlanden, vond ik een klote tandarts. Toen ging ik naar Emmen, maar die vind ik ook niet aardigquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh je staat niet eens ingeschreven bij een tandarts?
Ga bij die in de Rietlanden, daar ging ik ook
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nichtenwater maar wel zonde om te laten staan
Matig gedicht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gras is groen, elf tegen elf
De bal is rond, behalve bij zure kut Stijn zelf.
Stinho zo vol van zichzelf voller dan volle melk
Je hebt er geen kaas van gegeten, volgende keer beter.
Stijn maakt m'n hoofd moe, hij houdt me in de gaten net als scotoe
je maakt ruzie en noemt het dan beefen
geld of je leven je mag kiezen vriend
laat me niet lachen
Nu heb je mijn gedicht nog niet gelezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Matig gedicht.
Toch schrijf ik dit vanuit mijn plicht.
Rozen zijn zwart, viooltjes zijn geel
JanCees, je stinkt hevig naar een net geboren kameel.
Als ik naar buiten kijk, zie ik regen.
Oh, dat voelt als een zegen.
Einde bericht.
Vooralsnog heb ik geen jicht.
wattan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet nog te veel regelen voor vakantie
ik word er niet goed van
Waar ga je heen dan? Ook Amerika?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ik moet nog te veel regelen voor vakantie
ik word er niet goed van
nee het valt opzich meequote:
jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Ook Amerika?
Heb je via Airbnb alles al geregeld? Waar zit je in NY?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee het valt opzich mee
moet alleen bedenken hoe we rijden
maar word er zenuwchtig van weet niet
quote:
Ik lees jouw gedichten niet graag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb je mijn gedicht nog niet gelezen
Ik begin onderhand een beetje te vrezen
Hou je niet van kakkerlakken?
Dan moet ik een manier vinden om je terug te pakken
En laat je broek niet zo zakken.
Wees maar jaloerser op hem. Hij gaat 6 weken roadtrippen van NY naar Californiëquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees maar jaloerser op hem. Hij gaat 6 weken roadtrippen van NY naar Californië
Viespeuk.quote:
Dit. Ik ben puur.quote:
lol en dat is een moderatorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Gekke shit wat je huidige vriendin/vriend wel eens doet u wot m8
Je had mee moeten gaan, Shabu Shabu was lekkerquote:
Moira.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want ja, ook idt is een mod KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-test
Haten op Moira.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want ja, ook idt is een mod KLB / TS is slimmer dan een "Hoe Slim Ben Jij"-test
quote:
Blij dat het leuk was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had mee moeten gaan, Shabu Shabu was lekker
Moderators zijn altijd wel relatief normaal anders. We moeten niet voor niks elk jaar een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen en doorsturen aan Dannyquote:
Lijkt mij ook ja: als mijn vriendin zei dat het slecht voor onze relatie was dat mijn vader kanker heeft had ik haar een mep verkocht en de deur gewezen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar die link van net Toto is een trolltopic neem ik aan? Als je zo'n vriendin hebt..
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moderators zijn altijd wel relatief normaal anders. We moeten niet voor niks elk jaar een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen en doorsturen aan Danny
Dit ja maar zoveel dingen. Als ik ga janken in de supermarkt omdat mijn vriend iets niet wil betalen dan lacht hij me gewoon uit hoor (en terecht)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja: als mijn vriendin zei dat het slecht voor onze relatie was dat mijn vader kanker heeft had ik haar een mep verkocht en de deur gewezen.
Ik wilde eerst naar Utrecht maar Heppie stribbelde tegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Blij dat het leuk was.
Welke stad zijn jullie heen geweest?
je mag vrouwen niet slaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja: als mijn vriendin zei dat het slecht voor onze relatie was dat mijn vader kanker heeft had ik haar een mep verkocht en de deur gewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |