Hebben ze idd, maar op de foto's ziet t echt niet lekker uit.quote:
Ik weet niet hoe dat heet wat Spiderman heeft maar dat wil ik welquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen ziekte kunnen opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaas
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.quote:
dat is geen ziekte wat je lichaam slooptquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat heet wat Spiderman heeft maar dat wil ik wel
Hoe lang ben je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.
heb BMi van 25.8 ofzoDat weet ik wel
ik had ook keer test gedaan en had zwaar ondergewicht toenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste tidj niet meer gewogen.
heb BMi van 25.8 ofzoDat weet ik wel
Je houdt van sushi, en dan ben je in Tokyo en ga je geen sushi eten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben ze idd, maar op de foto's ziet t echt niet lekker uit.En dan valt het af. Hier is bijna niks in het Engels geschreven, dus dan kijken we naar plaatjes.
1.93 dus dat scheelt wel heel erg.quote:
ga hard trainen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.93 dus dat scheelt wel heel erg.
Het is ook vooral buikvet, eigenlijk alleen maar
Want broeken zakken vaak genoeg van m`n reet
Daar was ik tot een paar weken geleden mee bezig.quote:
Dat is best laag ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is 18,3 dus lees ik net
flopshow
gewoon niet teveel lekkere dingen in huis halen danquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was ik tot een paar weken geleden mee bezig.
Maar ik hou gewoon teveel van eten+ dat ik nogal een emo-eter ben
Moet je goed zoeken dan. Sushi is voor armen hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je houdt van sushi, en dan ben je in Tokyo en ga je geen sushi eten?
Oooh. Dat is niet super erg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMI is 18,3 dus lees ik net
flopshow
ik eet altijd wel iets op een dagquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet echt niets als ik slechte dagen heb. Deze week ook een paar dagen echt letterlijk bijna niets gegeten
tja wat doe je eraanquote:
Gewoon 1 keertje doen dan. Als sushiliefhebber moet je toch in Japan een keer sushi op hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken dan. Sushi is voor armen hier.
En er zijn wel restaurants die het aanbieden, maar dat is dan weer te duur
Natuurlijk zegt BMI niet alles. Dat zou ook nogal knap zijn met enkel je leeftijd, gewicht en lengte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had eerst 26,0 maar toen was ik superfit.
BMI zegt niet alles.
Ben ik ook niet, want ik kan ook wel genoeg eten als ik mijn dagen heb. Alleen te vaak vind ik het eten niet boeiend genoeg om het op te etenquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oooh. Dat is niet super erg.Vanaf 18,5 heb je normaal gewicht, dus het is niet alsof je ernstig ondervoed bent of zo.
Klopt. Ik sportte wel gemiddeld 2 keer per dag.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt BMI niet alles. Maar het is wel super nuttig, zeker als je niet heel erg veel sport of zwanger bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |