Daar heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij schijt normaal toch ook maar eens per week vertelde je toch?
Dat is echt niet bepaald goed vriendquote:
Mwah, gewoon weinig eten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt niet bepaald goed vriend
Maar dat geldt voor andere dingen ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Je mag me wel tegenspreken hoor. Ik zeg niet voor niets `denk'![]()
Nee natuurlijk heb je misschien net zo erge ziektes zoals anorexia of schizofrenie.
Maar bedoel meer omdat veel mensen bijvoorbeeld ook geen verschil leggen tussen een dip en een depressie. En daardoor wordt een echte depressie een beetje ondergesneeuwd
Had het ook meer over alle psychiatrische aandoeningen tov echt lichamelijke ziektesquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.
deed ik ook vroeger als kind man, soms moeilijk hard persenquote:
Hmmmquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor andere dingen ook.Er zijn mensen die denken dat je boulimia hebt als je een keer een zak chips leeg kaant. Enzovoorts enzovoorts. Ziektes sorteren is gewoon raar. Ze zijn bijna allemaal kut.
Ik zou ook geen ziekte kunnen opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat geldt voor andere dingen ook.Er zijn mensen die denken dat je boulimia hebt als je een keer een zak chips leeg kaant. Enzovoorts enzovoorts. Ziektes sorteren is gewoon raar. Ze zijn bijna allemaal kut.
m`n broertje ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
deed ik ook vroeger als kind man, soms moeilijk hard persen
maar moet je wel gewoon normaal doen weer, want is echt niet fijn
Nu heb ik zinquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Die spare ribs vallen totaal niet goed
Anorexia. Voor een maandje of 2quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen ziekte opnoemen die ik echt graag wil hebben van Sinterklaas
Ik had vroeger een buurman met schizofrenie. Echt heel erg sneu. Als hij thuis mocht wonen liep hij altijd de hond uit te laten en discussies te voeren met meerdere stemmen in zijn hoofd. Dan lijkt het allemaal nog een beetje grappig. Op een gegeven moment heeft hij een voordeur in de straat ingetrapt midden op de dag en is met een mes naar de slaapkamer gelopen om de bewoner neer te steken (die natuurlijk gewoon op zijn werk was). Toen mocht hij definitief niet meer thuis wonen.quote:
Eh... oké.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia. Voor een maandje of 2
Dan mag het wel weer weg
Vis?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu heb ik zinhebben ze hier niet of het is heel duur
Leef al een week op rijst, ei en kip
soms ging het heel lang gewoon normaal goed, maar soms deed het echt teringpijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
m`n broertje ookZat hij 2 uur op de wc
Ja, niet de mentale issues hoor. Meer voor het afval-gedeeltequote:
als ik dat krijg weeg ik over 2 maanden 14-18 kgquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anorexia. Voor een maandje of 2
Dan mag het wel weer weg
Ik hou niet van schizofrenie, vooral omdat ik er zelf te veel kenmerken vna heb.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had vroeger een buurman met schizofrenie. Echt heel erg sneu. Als hij thuis mocht wonen liep hij altijd de hond uit te laten en discussies te voeren met meerdere stemmen in zijn hoofd. Dan lijkt het allemaal nog een beetje grappig. Op een gegeven moment heeft hij een voordeur in de straat ingetrapt midden op de dag en is met een mes naar de slaapkamer gelopen om de bewoner neer te steken (die natuurlijk gewoon op zijn werk was). Toen mocht hij definitief niet meer thuis wonen.
Je wil afvallen. Punt. Sport meer en/of eet minder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, niet de mentale issues hoor. Meer voor het afval-gedeelte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |