SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die dat wel ontkennen en het afdoen als aanstellerij
Dat is echt heel ernstig.quote:
wij dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee echt
Sommige gezinnen eten gewoon zo smakeloos en saai, is gewoon zonde.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij dus
omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben
Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt
Mi gadoquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wij dus
omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben
Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt
oude stempel en lekker zeggen dat het je eigen schuld is en niet zo moeilijk moet doenquote:
Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20
wat dankom ik weer te jong over
Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet allesquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.
Bah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet alles
quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah.Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld.
omgeving kan je er ook nauwelijks mee helpen als ze het niet zelf ervaren (hebben)quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat depressie 1 van de minst begrepen en tegelijkertijd 1 van de meest lastige ziektebeelden is die er bestaan. Zowel voor jezelf als voor je omgeving.
zolang ze maar tegen mijn kuthumor kan vind ik het primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah.Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld.
mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemandquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
flopshowquote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Die spare ribs vallen totaal niet goed
Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.quote:
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemand
Haha. Je mag me wel tegenspreken hoor. Ik zeg niet voor niets `denk'quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
jij schijt normaal toch ook maar eens per week vertelde je toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |