abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143541853

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143541854
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die dat wel ontkennen en het afdoen als aanstellerij
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
waaronder familie :+
Dat is echt heel ernstig.
pi_143541858
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee echt
Sommige gezinnen eten gewoon zo smakeloos en saai, is gewoon zonde.
wij dus

omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben :D

Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt :')
Oh.
pi_143541866
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

wij dus

omdat mijn vader al zeurt als er iets van pittigheid in het eten zit, terwijl ik daar juist dol op ben :D

Zijn favoriete gerecht is droge aardappelen geprakt met witte plakrijst met een teug boterjus erover met kabeljauw alleen met peper bewerkt :')
Hoe oud ben je?
pi_143541870
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

wij dus

Mi gado :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143541875
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Dat is echt heel ernstig.
oude stempel en lekker zeggen dat het je eigen schuld is en niet zo moeilijk moet doen

zoek een baan en vriendin en het is over zeggen ze dan

:')
Oh.
pi_143541881
Vanavond Meatball Spaghetti op _O_
Zaten me veel kruiden in :') _O-
pi_143541882
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
20

wat dan _O- kom ik weer te jong over ;(
Oh.
pi_143541893
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

20

wat dan _O- kom ik weer te jong over ;(
Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.
pi_143541895
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mi gado :')
ja echt teringranzig maar mijn pa vind het geweldig _O-
Oh.
pi_143541901
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh nee, ik dacht gewoon meteen "de oplossing is het huis uit gaan" en vroeg me af of dat realistisch was.
Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet alles
Oh.
pi_143541910
Ik denk dat depressie 1 van de minst begrepen en tegelijkertijd 1 van de meest lastige ziektebeelden is die er bestaan. Zowel voor jezelf als voor je omgeving.
pi_143541912
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wil ik ook, maar dat is niet zo makkelijk in deze buurt. Hier inschrijven in de buurt kost zeker 10 jaar voor je misschien iets krijgt en op kamers gaan is ook niet alles
Bah. ;( Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld. O+
pi_143541917
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bah. ;( Ik hoop voor je dat je een leuk meisje vindt die geweldig kan koken met alle kruiden van de wereld. O+
_O-
En een huisje waar hij in kan trekken natuurlijk
pi_143541919
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat depressie 1 van de minst begrepen en tegelijkertijd 1 van de meest lastige ziektebeelden is die er bestaan. Zowel voor jezelf als voor je omgeving.
omgeving kan je er ook nauwelijks mee helpen als ze het niet zelf ervaren (hebben)
Oh.
pi_143541922
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

zolang ze maar tegen mijn kuthumor kan vind ik het prima
Oh.
pi_143541929
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
pi_143541934
Ben ik weer.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143541939
Die spare ribs vallen totaal niet goed :')
pi_143541940
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil Fok-it niet tegenspreken want dan maak ik mijn reputatie weer lekker waar maar ik denk denk dat je altijd op moet passen met uitroepen dat ziekte x "de minst begrepen" of "lastigste" ziekte is die er is.
mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemand
Oh.
pi_143541943
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Die spare ribs vallen totaal niet goed :')
flopshow
Oh.
pi_143541944
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

flopshow
Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.
pi_143541946
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

mwuahh een depressie is voor mensen meestal toch lastiger te bevatten dan kanker of aids omdat het niet te zien is op foto's dat er iets is wat mis is en wat weggehaald kan worden. Het zit allemaal in het gevoel van iemand
Dat kan prima zo zijn maar depressie is lang niet de enige psychiatrische aandoening. En nog daarbuiten zou ik ook totaal niet weten hoe het is om aids of kanker te hebben.
pi_143541947
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 03:59 schreef Tchock het volgende:
Haha. Je mag me wel tegenspreken hoor. Ik zeg niet voor niets `denk' :D
Nee natuurlijk heb je misschien net zo erge ziektes zoals anorexia of schizofrenie.

Maar bedoel meer omdat veel mensen bijvoorbeeld ook geen verschil leggen tussen een dip en een depressie. En daardoor wordt een echte depressie een beetje ondergesneeuwd :P
pi_143541949
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Alles daar is ook geirriteerd op moment dus als ik weer moet schijten doet het godse veel pijn.
jij schijt normaal toch ook maar eens per week vertelde je toch?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')