Hm, dat heb ik gelukkig behoudenquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:47 schreef Tchock het volgende:
Weer wat geleerd: wist je dat je je smaakzin kunt verliezen door depressie, en ook van bepaalde antidepressiva?
Wist je dat echt niet? Lijkt me wel logischquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:47 schreef Tchock het volgende:
Weer wat geleerd: wist je dat je je smaakzin kunt verliezen door depressie, en ook van bepaalde antidepressiva?
Het lijkt me logisch dat je bijvoorbeeld je eetlust verliest, maar echt niet meer kunnen proeven hoe graag je dat ook wil wist ik niet nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist je dat echt niet? Lijkt me wel logisch
Heb jij geen smaakzin meer dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik niet, al is er bij mij nooit een diagnose vastgesteld
depressie is gewoon een ziektequote:Op maandag 18 augustus 2014 03:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je bijvoorbeeld je eetlust verliest, maar echt niet meer kunnen proeven hoe graag je dat ook wil wist ik niet nee.
quote:
No shit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
depressie is gewoon een ziekte
geen idee, kan ook eraan liggen dat mijn moeder het eten zo smakeloos mogelijk moet maken voor mijn paquote:
Ik durf wel wat geld te zetten dat dat komt door het roken en het drinken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb alleen geen eetlust meer al een jaar
No shit is geen leuke opmerking weet jequote:
Mwah vast wel onder andere.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik durf wel wat geld te zetten dat dat komt door het roken en het drinken.
ik ga alleen eten als ik serie kijk, terwijl ik dan niet eens trek hebquote:
Sterktequote:Op maandag 18 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen idee, kan ook eraan liggen dat mijn moeder het eten zo smakeloos mogelijk moet maken voor mijn pa
Ik wist gewoon niet wat ik aan moet met "depressie is een ziekte". Als je dat ontkent ben je echt niet helemaal lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No shit is geen leuke opmerking weet je
inb4: No shit
Ik ken genoeg mensen die dat wel ontkennen en het afdoen als aanstellerijquote:Op maandag 18 augustus 2014 03:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat ik aan moet met "depressie is een ziekte". Als je dat ontkent ben je echt niet helemaal lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |